Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.958
[#2541494] 17.08.15 13:21
Odgovori   +    23
Vse je en bla, bla. Če bi drugi tir izvedli Kitajci in so pripravljeni vse skupaj sami izpeljati, ob podpori nekaj deset milijonov eur naše države, potem se nimamo kaj sekirati.

Nihče od "pametnih" še ni testiral trga investitorjev, jih vprašal, za koliko bi sami naredili, pod kakimi pogoji. Vse skupaj, vse te študije, so same sebi namen.

Projekt mora obstajati, potem pa naj (so)investitor pove, za koliko in pod kakimi pogoji gre v projekt. A tega pa v tej deželici ne znamo narediti, ker potem ni stricev zraven?
anon-130092 sporočil: 524
[#2541498] 17.08.15 13:33
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: anon-130092 17.08.2015 13:45
Bistven problem drugega tira je, da ga junci ne znajo pravilno zapakirat in prodat EU. Nonstop se ustvarja vtis o slepem tiru, takorekoč enotirnem industrijskem tiru Luke Koper, kar v zdajšnji obliki tudi konec koncev bo.

"Drugi tir" bi moral bit načrtovan iz centralne Slovenije v Koper in nato čez Sočerho oz., Milje ob obali naprej v Trst, zapakira pa se ga v celofan kot del trase hitre železnice Lizbona-Kijev, ki bi služil celemu Evropskemu kontinentu in ne samo nam Slovenskim sebičnežem. Primarno narejen za potnike, obstransko pa se notri vrine še Luko in njen tovor. Pač za udobje ljudi in enotnost "starega kontinenta" se marsikdaj vrže nepotreben denar, čeprav zadeva ni nujno rentabilna. Pri čistem biznisu se pa vedno gleda pod prste. To se lepo vidi na Francoskih hitrih železnicah (vsi TGVji peljejo v centralistični Pariz za enotnost Francije), v zadnjem času pa tudi že na Nemških, kjer samo za TGV in ICE hitre vlake gradijo posebne proge, poleg že obstoječih. Pa naj me vrag pocitra če ni res, da Bruselj tudi kaj krajcarčkov zraven pristavi.

Naši pa se kot že rečeno držijo 20 let starih načrtov še iz časov, ko se nam o EU, Euru, Schengnu, prostem pretoku ljudi in kapitala ni niti bliskalo, čez Kolpo pa so divjale krvave bitke, naša glavna prioriteta pa je bila oboroževanje....

Skratka slepi tir do Kopra je za zdaj še uvrščen na EU koridor, koliko časa bo še je pa drugo vprašanje. Medvedjo uslugo si delamo tudi z načrtovamo novo železniško povezavo z obvozom čez Sežano v Trst, namesto, da bi not vrinili Koper ter nato Trst.
anon-78175 sporočil: 834
[#2541507] 17.08.15 14:02
Odgovori   +    2
Oni bi rekli
: okruglo pa na čosak.
anon-105064 sporočil: 235
[#2541508] 17.08.15 14:04
Odgovori   +    10
Kot kaže se bomo Slovenčki spet pokakal in nas bo že ena sama študija prestrašla, da bi vnovčil svoj strateški potencial. Kot Slovenca me je zeloo strah ali bom jutri še smel bit Slovenec.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2541509] 17.08.15 14:05
Odgovori   +    15
V slovenski družbi vlada praksa govorice in na podlagi govoric o prihodnosti Luke so ekonomisti, ki jim je nekdo naročil, da morajo narediti projekt drugega tira za 1,5 milijard to tudi naredili. Slovenska družba je postala invalidna. Če kot posledica poškodb možganov, eden ali več delov govora preneha delovati, ta pojav imenujemo afazija, kar pomeni, da »nekaj na tej ravni ne deluje (Lacan).«
GV-3786 sporočil: 234
[#2541520] 17.08.15 14:22
Odgovori   +    28
Špancem je EU financiral 1000če kilometrov hitrih železnic, ki vodijo do vsake večje vasi! Italijanom EU plačuje gradnjo hitrih železnic čez Alpe proti Franciji, Grčiji je EU sfinanciral vse avtoceste in železnice. Ko sem pred 20 leti šel na železnico Patras-Atene je bilo kot v filmu "Ko to tamo peva" ozkotirna prenatrpana počasna cigumigu železnica, sedaj pa imajo železnice kot v ZF filmih.
Naši se pa ne znajo pogajat z EU!
Konasnica sporočil: 1.741
[#2541523] 17.08.15 14:23
Odgovori   +    11
Če samo upoštevam utemeljitev, da so bile AC preplačane za 2 mlrd pri 5 miljardah, potem so vsi argumenti v članku vse prej kot kredibilni. V primerjavi z razvito tujino in njihovimi stroški, so bile slovenske avtoceste zgrajene vsaj 10 do 20 % ceneje. Kako so bile pri tej mednarodni primerjavi za 2 mlrd preplačane naj pojasni gospod Soršak, ki je na podlagi Wikipedie izumil to številko in jo pozneje preklical. Kljub temu jo Finance in drugi rumeni pa tudi bolj resni mediji še vedno uporabljajo!

Res je, da je varianta drugega tira predraga, prerazkošna in nadstanaradna za industrijski tir. Interoperabilnost bi morali v tem primeru drugače obravnavati (in zvezi s tem smernice EU). Res je tudi, da bodo drugi tir verjetno gradili tujci, ki so pa po vseh strokovnih analizah na avtocestnem programu praviloma dražji kot so bili slovenski gradbeniki. Kako kvalitetni so ti tujci pa kaže zadnje frezanje betona v predoru Markovec. Če bi se to pripetilo slovenskemu gradbenemu podjetju bi že izbruhnila velika afera. Ker so pa to naredili tujci so pa vsi ponižno tiho!

Dejstvo je da drugega tira v sedanji konstelaciji političnih sil v Sloveniji in EU ne bo! Se bomo pač morali prej vrniti v čase avstrogrske, ki je smelo gradila "ekonomsko neupravičene" projekte po Sloveniji. Sicer pa kam so nas pripeljali pametni ekonomisti in finančni izvedenci pa ni treb preveč poudarjati. Svetovno krizo niso povzročili inženirji, ki morajo uporabljati le hladno logiko in eksaktna dejstva. V financah in ekonomiji pa je ogromno filozofije in takšne ter drugačne ideologije!
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2541531] 17.08.15 14:47 · odgovor na: anon-130092 (#2541498)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-84062 17.08.2015 15:00
Ta ideja sploh ni nova. Saj po nekaterih načrtih predor med tistimi vijugami ima odcep za Trst. Ki verjetno ne služi drugemu kot prikazovanju proge kot del V. koridorja. Problem je sicer ta, da bi morali potem Italijane prepričati, da zgradijo ca. 5 km dolg predor pod mestom. Iste Italijane, ki so pred leti ukinili zadnji potniški vlak v Slovenijo. Sicer je pa za vse druge namene, razen za potniški vlak Ljubljana-Trst, vožnja čez Sežano bolj smiselna.

Mešanje potniških in tovornih potreb je tudi problematično, ker za tovorne vlake rabiš majhen naklon, za potniške pa ne-ostre ovinke. Oboje skupaj potem privede do dolgih tunelov. Čeprav v konkretnem primeru zaradi strmine kraškega roba tudi ne vem, če bi obstajala kakšna boljša rešitev za izključno tovorno progo.
imocl sporočil: 258
[#2541532] 17.08.15 14:49
Odgovori   +    10
Finance objavite študijo
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2541536] 17.08.15 15:06
Odgovori   +    7
čas vnosa: 17.08.15 14:40
To o 160kmh in potniškem prometu in vseh fantazijah projektive na SŽ.

Kaj mi to rabimo??

Kdaj bodo odleteli sanjači iz SŽ in DRI???? kolikokrat je treba še pokazati, da so nesposobni in ne smejo odločati o davkoplačevalskem denarju niti pri eni žarnici na postaji, ne pa železniški trasi!!


Imena odgovornih za to neumno idejo in odgovornost!?!?!
blink sporočil: 3.523
[#2541558] 17.08.15 16:22
Odgovori   +    4
Luka Koper je imela 30 mio eur dobička. Ob investiciji 1.5 milijarde eur ne bi z njenim dobičkom odplačali niti letnih obresti, kje je šele glavnica.

Najbolj dobičkonosno bi bilo, da tuja firma kupi Luko Koper in Luko Trst, ju poveže s tirom Koper-Trst in ima pot odprto proti Divači in proti Monfalconeju. Pa še Koprčani bi bili veseli direktne železniške povezave z Italijo. Case closed.
anon-117019 sporočil: 1.616
[#2541563] 17.08.15 16:43
Odgovori   +    13
To sporočilo je izbrisal avtor (15.02.2016 07:51)
anon-84062 sporočil: 1.393
[#2541580] 17.08.15 18:47 · odgovor na: blink (#2541558)
Odgovori   +    3
[blink]
Najbolj dobičkonosno bi bilo, da tuja firma kupi Luko Koper in Luko Trst, ju poveže s tirom Koper-Trst in ima pot odprto proti Divači in proti Monfalconeju. Pa še Koprčani bi bili veseli direktne železniške povezave z Italijo. Case closed.
S povezavo Koper-Trst še nisi kaj dosti naredil, ker je tudi povezava južnega dela tržaškega pristanišča z železnico precej slaba, tako da bi bili novi tuneli pod mestom nujni.
anon-304798 sporočil: 609
[#2541607] 17.08.15 21:17
Odgovori   +    3
Absolutno bi morali Kijev-Bracelona (slovenski del) z ovinkom do Kopra predati Kitajskem, da jo zgradijo in 30 let koristijo. Sedanja vlada ni imela nikoli namena graditi drugega tira, samo je nerodni prometni mister (Peter Gašperšič) to na glas povedal. Prijava za EU prometna sredstva je samo metanje peska v oči državljanom Slovenije in predvsem Luki Koper.
Kot vemo se gradi s sredstvi EU odsek proge Pragersko - Hodoš, morale bi se zamenjati vse tračnice (EU standard - večja obremenitev) in železniški tirni pragovi, ki morajo biti betonski (prenapeti beton - znotraj so štiri jeklenice) in kaj so si ti slovenski veleumi izmislili, na postajah ob tej progi so pustili lesene pragove in stare tirnice, z novimi pa sedaj obnavljajo kritični del proge na Primorkem 100 m! in ko bo projekt Pragersko- Hodoš končan in bo prišla EU kontrola bo kar velik večmilijonski cirkus.
Najvažnejše pa je, da je naše železniško omrežje 110 in ne 220 izmeničnih voltov, zato morajo biti trafopostaje dvakrat bolj na gosto in niso kompatibilne z 80% evropskimi železnicami.

Strani: 1