40 min
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec!
1 ura
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
2 uri
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
3 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
3 ure
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
4 ure
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
5 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
5 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
5 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
5 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
5 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
6 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
6 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
6 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
7 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
7 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6
8 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
9 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Avtomobilski velikani le predjed za Apple

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.964
[#2538252] 31.07.15 09:23
Odgovori   +    6
To so dobre novice za razvoj tehnologije in za potrošnike. Vendar vsak nakup v drugi branži zahteva previdnost investitorja, a vseeno: Ko bo Apple vstopil, bo nedvomno premešal karte na avto sceni.
Torej svet brzi naprej in karte se na vsakih 30 let v biznisu fajn premešajo. Bomo videli, kako bodo kapitalski tokovi vplivali na nacionalne zavesti.

Vse kaže, da kapitalizmu uspeva rušiti nacionalne pregrade in ustvarja eno samo državo: Državo kapitalizma. Uff, to bo preizkušnja za družbo!
Postavljala se bodo vprašanja, kje je meja med nacionalnim (to je mojim) in nadnacionalnim (to je lastnina od "dobrega starega prijatelja" Žida). Ne bo lahko človeštvu za naprej...
FIN-379669 sporočil: 7.964
[#2538280] 31.07.15 10:35 · odgovor na: (#2538258)
Odgovori   +    1
Treba je vedeti, da v podzavesti državljana tisto, kar je nacionalno, beleži kot svoje, obvladljivo, četudi s foušijo obarvano do soseda, ki je pravi lastnik.

Je pa res, da včasih ima raje tujca kot soseda - domačega človeka, če je foušija do soseda zelo močna. Pa vendarle to ni splošni vzorec. Preveč tujcev blizu sebe povprečen državljan ne mara.

Vendar z mešanjem kapitalskih tokov se mešajo tudi ljudje različne narodnosti in kolektivna nacionalna zavest o pripadnosti državi pada. Tako kot pada število vernikov za razne veroizpovedi.

Vse skupaj pa pomeni, da postaja glavna veroizpoved, ki jo diktira kapital: ustvarjanje presežka na račun pretiranega potrošništva. To pa je odlična podlaga za novi in unificirani svetovni red.

Zato pravim, da vstop Applea, razne združitve podjetij, prevzemi in podobno ustvarjajo idealno podlago za nadnacionalno. Kaj to pomeni za nacionalno zavest v prihodnje in s tem z močjo posamične države, pa si lahko samo mislimo.
dronyx sporočil: 4.602
[#2538284] 31.07.15 10:42
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: dronyx 31.07.2015 10:45
Da bi se Apple usmeril na neko čisto drugo področje kot je avtomobilska industrija se mi zdi za to firmo neverjetno. To, da imajo 200 MRD USD gotovine pomeni da nimajo idej ali pa želijo manipulirati tako kot kitajci ceno delnice z lastnimi odkupi. Apple se trenutno šlepa na iPhonu, samo to obdobje ne bo trajalo večno. In tega se oni zavedajo.
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2538327] 31.07.15 13:12
Odgovori   +    4
Apple ima posel, ki je veliko, veliko, veliko bolj donosen kot proizvodnja in prodaja avtomobilov. Kakšen bi bil smisel vlaganja v nakup avtomobilskega proizvajalca, ki ima manjši donos?

Če bo Apple vstopil v avtomobilsko industrijo, si bo želel prisvojiti segment, ki je bolj donosen, kot pa celoten avtomobil. Tisto, kar vsi počnejo bo prepustil drugim, pobral pa bo smetano, vprašanje pa je kaj je smetana v bodočem avtomobilu?
anon-238577 sporočil: 14.015
[#2538336] 31.07.15 13:31 · odgovor na: (#2538288)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-238577 31.07.2015 13:33
[NavadniNimda]
> []

Jasno pa mora biti fundament vedno osebna in gospodarska svoboda ob oštro delujoči pravni državi. Diktature pač nihče ne želi, pa če je socialistićna, ali če je fašistična.
Howgh!
Tako je rekel naš nabolj ljuti zagovornik neoliberalne fašistočne diktature, ki zaradi pomanjkljive JNA izobrazbe o naravi in družbi ne razume, da kapitalistična pravna država nikoli ne gre skupaj s svobodo, niti osebno niti gospodarsko, izjema so samo največje ribe, kar pa NavadniNimda nikoli ne bo.

PS
Samo dva dni te ni bilo pri kokodakanju ko si se skrival pred stricem Medotom, pa je ruski kapital že rešil dva naša problema, če bi se te znebili za tri mesece bi rešili vse. OK, tudi prekatlantski barbari so uplenili kos Elana, ampak glavno je da je komanda zdaj ruska in da je Elan na varnem pred amerikanskim bombardiranjem :)
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2538341] 31.07.15 13:45
Odgovori   +    19
Kar naj gre Apple v avtomobilsko industrijo. Ne dvomim, da se bo našlo na milijone navdušencev, ki bodo vriskali od veselja, ko bodo kupovali 10× dražje gume nestandardnih dimenzij, jih pumpali z Apple™ pumpami skozi nestandardne ventilčke in z Apple™ kanticami točili gorivo v odprtine nestandardnih dimenzij.

Aja, tisto zadnje verjetno odpade, saj bo avto na elektriko, namenjen zgolj poziranju na poti v trgovino in nazaj.
anon-238577 sporočil: 14.015
[#2538357] 31.07.15 14:45 · odgovor na: (#2538346)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-238577 31.07.2015 14:46
[NavadniNimda]
> [fibonaci]
> OK, tudi prekatlantski barbari so uplenili kos Elana, ampak glavno je da je komanda zdaj ruska in da je Elan na varnem pred amerikanskim bombardiranjem :)

Tako je, unih 5%, ki so v lasti BAML, so tam samo za okras. 8-)
Če bi se ti zadnjih 9 let malo manj posvečal kokodakanju in namesto teh 33k postov delal nekaj koristnega, kar se da prodati na trgu, četudi za najnižjo ceno, bi zdaj lahko ti dokapitaliziral Elan in imel kakšen procent, pa bi bil skoraj pravi gospod ... ampak jbg, pred leti ti tega nihče ni povedal :)
anon-238577 sporočil: 14.015
[#2538372] 31.07.15 15:49 · odgovor na: (#2538358)
Odgovori   +    4
[NavadniNimda]
> [fibonaci]
> Če bi se ti

Če se ti ne bi ukvarjal s tem, kaj jaz bi ali ne bi, bi morebiti še kaka debata lahko nastala. Tako pa zgleda, kot preklanje v okviru CK ZKJ.
Uči se na napakah, ampak svojih, ne cekajevih. Začni zbirat dnar, pa boš enkrat lahko mali delničar kakšne slovenske firme v pretežni lasti ruskih komunistov. Ni lepšega.
vrac sporočil: 11.068
[#2538390] 31.07.15 19:56 · odgovor na: anon-238577 (#2538372)
Odgovori   +    0
[fibonaci]
> [NavadniNimda]
> > [fibonaci]
> > Če bi se ti
>
> Če se ti ne bi ukvarjal s tem, kaj jaz bi ali ne bi, bi morebiti še kaka debata lahko nastala. Tako pa zgleda, kot preklanje v okviru CK ZKJ.

Uči se na napakah, ampak svojih, ne cekajevih. Začni zbirat dnar, pa boš enkrat lahko mali delničar kakšne slovenske firme v pretežni lasti ruskih komunistov. Ni lepšega.
Nisem čisto prepričan,če je to dober posel. Država s čertinskim deležem v SIJ ni ravno obogatela, če sem pravilno obveščen.
anon-279351 sporočil: 1
[#2538406] 01.08.15 07:50
Odgovori   +    0
čas vnosa: 31.07.15 20:26
Zanimive številke, prosil bi za kakšen vir, ker se ne ujemajo s tistimi, ki sem jih sam izbrskal.
anon-238577 sporočil: 14.015
[#2538414] 01.08.15 08:46 · odgovor na: vrac (#2538390)
Odgovori   +    1
[vrac]
> [fibonaci]
> > [NavadniNimda]
> > > [fibonaci]
> > > Če bi se ti
> >
> > Če se ti ne bi ukvarjal s tem, kaj jaz bi ali ne bi, bi morebiti še kaka debata lahko nastala. Tako pa zgleda, kot preklanje v okviru CK ZKJ.
>
> Uči se na napakah, ampak svojih, ne cekajevih. Začni zbirat dnar, pa boš enkrat lahko mali delničar kakšne slovenske firme v pretežni lasti ruskih komunistov. Ni lepšega.

Nisem čisto prepričan,če je to dober posel. Država s čertinskim deležem v SIJ ni ravno obogatela, če sem pravilno obveščen.
Saj tudi Nimdi ne gre za to da bi obogatel, on se bo samo hvalil da je delničar ugledne firme.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2538534] 02.08.15 15:30
Odgovori   +    5
Mene napovedani vstopi "računalničarjev" v avtomobilski svet močno skrbijo. Če bo kvaliteta in zanesljivost njihovih avtomobilov taka, kot je pri telefonih, potem bomo vsi skupaj imeli velik problem...
vrac sporočil: 11.068
[#2538573] 02.08.15 23:51 · odgovor na: dz1975 (#2538534)
Odgovori   +    0
[dz1975]
Mene napovedani vstopi "računalničarjev" v avtomobilski svet močno skrbijo. Če bo kvaliteta in zanesljivost njihovih avtomobilov taka, kot je pri telefonih, potem bomo vsi skupaj imeli velik problem...
Računalničarji nikoli ne bodo delali kompletnega avtomobila,ker bi to bil posel,ki ga ne obvladajo. Njih zanima vstop v to panogo s ponudbo sistemov za samodejno vožnjo in drugih elektronskih sistemov,ki jih bo avtomobil prihodnosti slej ko prej moral imeti. In seveda vsa elektronika za električni avto in druge alternativne pogone, ki bodo dovolj učinkoviti, da bodo zasedli dovolj velik delež avtomobilskega trga. Morda bodo vstopili v nišno panogo modnih, zelo drugih vozil,ki pa ne bodo nikoli dosegle pomena in deleža kot ga recimo dosega Apple pri pametnih telefonih ali tablicah. Nemci vladajo v avtomobilski panogi že več kot 100 let in bodo tudi še zelo dolgo.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2538589] 03.08.15 08:18 · odgovor na: vrac (#2538573)
Odgovori   +    1
[vrac]
Računalničarji nikoli ne bodo delali kompletnega avtomobila,ker bi to bil posel,ki ga ne obvladajo. Njih zanima vstop v to panogo s ponudbo sistemov za samodejno vožnjo in drugih elektronskih sistemov,ki jih bo avtomobil prihodnosti slej ko prej moral imeti. In seveda vsa elektronika za električni avto in druge alternativne pogone, ki bodo dovolj učinkoviti, da bodo zasedli dovolj velik delež avtomobilskega trga. Morda bodo vstopili v nišno panogo modnih, zelo drugih vozil,ki pa ne bodo nikoli dosegle pomena in deleža kot ga recimo dosega Apple pri pametnih telefonih ali tablicah. Nemci vladajo v avtomobilski panogi že več kot 100 let in bodo tudi še zelo dolgo.
Glede na to, kako je Toyota "Nemce" prehitela pri hibridih in kako je v dvajsetih letih Hyundai iz nule postal čisto resna konkurenca teh istih "Nemcev", ne bi bil tako prepričan v njihovo nadvlado naslednjih 100 let.

Pri čemer je tudi vprašanje, ali so res sami vladali zadnjih 100.
vrac sporočil: 11.068
[#2538613] 03.08.15 10:44 · odgovor na: anon-154083 (#2538589)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [vrac]
> Računalničarji nikoli ne bodo delali kompletnega avtomobila,ker bi to bil posel,ki ga ne obvladajo. Njih zanima vstop v to panogo s ponudbo sistemov za samodejno vožnjo in drugih elektronskih sistemov,ki jih bo avtomobil prihodnosti slej ko prej moral imeti. In seveda vsa elektronika za električni avto in druge alternativne pogone, ki bodo dovolj učinkoviti, da bodo zasedli dovolj velik delež avtomobilskega trga. Morda bodo vstopili v nišno panogo modnih, zelo drugih vozil,ki pa ne bodo nikoli dosegle pomena in deleža kot ga recimo dosega Apple pri pametnih telefonih ali tablicah. Nemci vladajo v avtomobilski panogi že več kot 100 let in bodo tudi še zelo dolgo.

Glede na to, kako je Toyota "Nemce" prehitela pri hibridih in kako je v dvajsetih letih Hyundai iz nule postal čisto resna konkurenca teh istih "Nemcev", ne bi bil tako prepričan v njihovo nadvlado naslednjih 100 let.

Pri čemer je tudi vprašanje, ali so res sami vladali zadnjih 100.
Hyundai ni resna konkurenca nemškim znamkam in verjetno tudi nikoli ne bo, rasel je na račun ostalih množičnih znamk iz drugih držav. Res pa je, da so Nemci kar močno zaspali pri hibridih, očitno so se preveč zanašali na potencial gorivnih celic, ki pa očitno niso to, kar so predvidevali. To ali bodo vladali naslednji 100 let ali ne nimam pojma. Gre pa očitno za izjemno močne blagovne znamke, ki za navadnega kupca čisto po vsem Svetu predstavljajo presežek.

Res je, niso sami vladali 100 let. Meni so recimo bolj od nemških všeč angleški avtomobili. Ampak Anglija nima več svojih znamk, vse so v tuji lasti. Žal.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2538671] 03.08.15 14:32 · odgovor na: vrac (#2538613)
Odgovori   +    1
[vrac]
Hyundai ni resna konkurenca nemškim znamkam in verjetno tudi nikoli ne bo, rasel je na račun ostalih množičnih znamk iz drugih držav.
Predstavljaj si, da bi na Lexusu namesto Lexus pisalo Jabolko.
Ta kobajagi strašna prednost Nemcev je bolj v blagovnih znamkah kot v čem drugem.
In ni i30/ceed višek, kar Hyundai/Kia zmoreta:
www.hyundaiusa.com/e...erior.aspx
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2538698] 03.08.15 15:58
Odgovori   +    1
čas vnosa: 03.08.15 14:30
pa saj že vsak kitajc dela iste telefone kot apple, ne vem od kje mu tolk dnarja al je zgolj špekulacija
vrac sporočil: 11.068
[#2539005] 05.08.15 11:27 · odgovor na: anon-154083 (#2538671)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: vrac 05.08.2015 11:27
[jani1974]
> [vrac]
> Hyundai ni resna konkurenca nemškim znamkam in verjetno tudi nikoli ne bo, rasel je na račun ostalih množičnih znamk iz drugih držav.

Predstavljaj si, da bi na Lexusu namesto Lexus pisalo Jabolko.
Ta kobajagi strašna prednost Nemcev je bolj v blagovnih znamkah kot v čem drugem.
In ni i30/ceed višek, kar Hyundai/Kia zmoreta:
www.hyundaiusa.com/e...erior.aspx
Sicer tudi Equus ni poceni, od 60-70.000 US$ je za ameriški trg precej denarja. Tole je blizu cene za vstopni model Porscheja 911 v ZDA. Je pa vprašanje,koliko jih prodajo. Sigurno manj kot Nemci Mercedesa S, Audija A-8 ali BMW-ja 7. Da bi se pa vozilo Apple bolje prodajalo od Lexusa? Nisem čisto prepričan.
anon-373499 sporočil: 3
[#2539252] 06.08.15 10:04 · odgovor na: dz1975 (#2538534)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 06.08.15 09:52
[dz1975]
Mene napovedani vstopi "računalničarjev" v avtomobilski svet močno skrbijo. Če bo kvaliteta in zanesljivost njihovih avtomobilov taka, kot je pri telefonih, potem bomo vsi skupaj imeli velik problem...
Mene tudi. Dejansko gre pri teh samodejnih zadevah za brain outsourcing, folk je vedno bolj butast.

Zadnjič mi je nekdo na klancu priletel rikverc v moj pravilno parkiran avto. Vzrok - električna ročna, v vsakem poskusu speljevanja na spolzki podlagi je zlezel 20 cm nižje. Avto Audi A6, letnik ca. 2011... tko da ni vsa elektronska navlaka fajn.

Bi pa v Sloveniji sprejel zakon o vključenem opozorilniku menjave pasov brez žmigavca, to bi bila vzgoja za slovenske voznike, ki ne vedo kje je ročica za smernike.

Strani: 1