Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek 10 pravil varne vožnje z motociklom

Strani: 1

anon-14269 sporočil: 3
[#2536609] 23.07.15 10:16
Odgovori   +    3
čas vnosa: 23.07.15 10:09
11. Nikoli ne vozi hitreje kot lahko leti tvoj Angel Varuh
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2536763] 23.07.15 13:33
Odgovori   +    1
Pozabil je prvo in najbolj znano pravilo vožnje z motorjem:

vozi tako, kot da vsak avtomobilist samo išče izgovor, da te nakaznovano zbije.
bigl sporočil: 18.363
[#2537181] 25.07.15 11:08
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: bigl 25.07.2015 11:17
Vidnost motorista je omenjena le mimogrede,a je po ameriških raziskavah eden od glavnih vzrokov za nesreče, njegova nevidnost drugim. Torej bodite vidni ostalim udeležencem. Poleg svetlejše čelade, obleke tudi dodatnih luči na motorju. Motoristi so žrtve mode, črne oz temnejših barv.
Pri vožnji motorja je navažnejše gledanje - ne gledaš ničesar, a vse vidiš vse vspred in vzad in ob stranh - mrtvi koti!!!, torej 360 st. okoli sebe. In drugo, da imaš dovolj časa in prostora za pravilno ukrepanje, ko se pojavi nepričakovana ovira. Se pravi vožnja z 30 do 40% rezervo, torej defenzivna vožnja. Sploh v mestih kjer je največ nesreč. Na prostem motoriste najbolj ogrožajo ovinki.
Dva prsta na kupli in bremzi, vedno! Pri zaviranju privarčuješ skoraj sekundo časa za ukrepanje, to pa je že cca 10 m zaviranja, namesto priprave za zaviranje!!!
In pa še eno pravilo: obvezen trening na CVV Vransko, da se sproba limite motorista in motorja. Lep dan.

P.S. In glavno pravilo: ne zaupaj nikomur!!! razen sebi. To pa zahteva miselno pripravo na vožnjo. Plan po domače.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2537231] 26.07.15 08:56 · odgovor na: bigl (#2537181)
Odgovori   +    1
[bigl]
Vidnost motorista je omenjena le mimogrede,a je po ameriških raziskavah eden od glavnih vzrokov za nesreče, njegova nevidnost drugim. Torej bodite vidni ostalim udeležencem. Poleg svetlejše čelade, obleke tudi dodatnih luči na motorju. Motoristi so žrtve mode, črne oz temnejših barv.
Pri vožnji motorja je navažnejše gledanje - ne gledaš ničesar, a vse vidiš vse vspred in vzad in ob stranh - mrtvi koti!!!, torej 360 st. okoli sebe. In drugo, da imaš dovolj časa in prostora za pravilno ukrepanje, ko se pojavi nepričakovana ovira. Se pravi vožnja z 30 do 40% rezervo, torej defenzivna vožnja. Sploh v mestih kjer je največ nesreč. Na prostem motoriste najbolj ogrožajo ovinki.
Dva prsta na kupli in bremzi, vedno! Pri zaviranju privarčuješ skoraj sekundo časa za ukrepanje, to pa je že cca 10 m zaviranja, namesto priprave za zaviranje!!!
In pa še eno pravilo: obvezen trening na CVV Vransko, da se sproba limite motorista in motorja. Lep dan.

P.S. In glavno pravilo: ne zaupaj nikomur!!! razen sebi. To pa zahteva miselno pripravo na vožnjo. Plan po domače.
Ni ga čez bicikl!

Strani: 1