Strani: 1

klemenstp sporočil: 2.568
[#2531203] 30.06.15 23:25
Odgovori   +    52
Postavljanje protihrupnih ograj proti Vrhniki je adijo pamet, bolje bi bilo imeti še en vozni pas, ali vsaj kot v Avstriji in Nemčiji, da bi ob konicah lahko tovornjaki vozili tudi po odstavnem pasu. Pri nas pa kombiji in tovornjaki izvajalcev brez opozorilnih svetlobnih znakov po odstavnem pasu gor in dol, ter v nasprotno smer, folk z osebnimi vozili pa dela kolono na prehitevalnem pasu in se noče umakniti na voznega. Tujci ne vedo kam se razporediti na cestninski postaji, pospeševalni pas ne dopušča, da bi se lahko umaknil levo, saj je zarisana polna črta, tovornjaki pa brez smerokazov zapeljejo vate, saj je malo naprej že zapora. V glavnem popoln kaos.
anon-149637 sporočil: 3.223
[#2531223] 01.07.15 07:18 · odgovor na: (#2531209)
Odgovori   +    15
[denac]

Slovenske graditelje in projektante cest je pamet zapustila takoj po končani 2. vojni.
Gorenjska stara cesta je bila narejena v 30. letih prejšnjega stoletja. Še do nedavnega se je po tej cesti na nekaterih odsekih vozilo po originalnih betonskih ploščah - iz leta 1937.
S tem si me spomnil na dogodek,ko so rušili stari betonski most nad podvozom v smeri Lesce-Hraše.Dobesedno je bil "trden most"in dokaz kako je treba te objekte graditi.Bil je zelo drugačen od mostov postavljenih kot dokaz "novih delovnih zmag" s političnimi nagovori.
bc123a sporočil: 48.253
[#2531225] 01.07.15 07:32
Odgovori   +    25
Se en dokaz, kako denar iz EU unicuje zdravo pamet. Podobno se je zgodilo Grkom, samo v bistveno vecjem obsegu.

Novinarjem svetujem tudi, da si ogledajo gradbisca proge Pragersko-Hodos in se vprasajo, ali je denar, ki gre v vso fensi dodatno opremo (dvigala, betoniranje, steklo, aluminij) res najbolje potrosen za to, ali pa bi ga porabili za rekonstrukcijo glavne proge na drugih odsekih, kjer vozijo vlaki pocasneje kot 100 let nazaj.
anon-233847 sporočil: 549
[#2531243] 01.07.15 09:02
Odgovori   +    46
Dars je tipična slovenska zgodba o neuspehu. Namesto, da bi med Ljubljano in Vrhniko zgradili tretji vozni pas, pravijo: »Na tem odseku gradimo protihrupne ograje, to je skladno z operativnim programom.« Da je njihov operativni program napačen in najbrž prikrojen interesom kakega izvajalca, tega seveda ne bodo povedali. Ta protihrupna ograja je najdražja, kar bi lahko bila. To je ograja z avtocesto, ne avtocesta z ograjo. Podobno je tudi sprenevedanje Darsa v zvezi s številnimi vozniki, ki se znajdejo na napačnem voznem pasu in vozijo v nasprotni smeri. Sprenevedajo se, da je to krivda nepazljivih voznikov. Ne povedo pa, da sta uvozni in izvozni pas na avtocesto združena, kar je seveda ceneje, je pa bistveno bolj nevarno, saj voznik misli, da je prišel na avtocesto in da je vseeno , na katerem voznem pasu je, levem ali desnem. Če sta uvozni in izvozni pas ločena, voznik lahko zgreši samo takoj na začetku, kar je manj verjetno. Če sta združena, pa lahko zgreši na vsej dolžini priključka na avtocesto. Če so že varčevali z denarjem ob gradnji avtocest na račun človeških življenj, bi lahko vsaj zdaj postavili kakršnokoli neprehodno oviro (ograjo, plastične količke) med uvoznim in izvoznim pasom, ampak tudi to je preveč. Slovenska ležernost in zahojenost, ki meji na brezbrižnost banana držav tretjega sveta, sta res za v knjigo butalskih rekordov.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2531251] 01.07.15 09:48
Odgovori   +    17
Protihrupne ograje so še ena afera DARSa. Žal. Pol preveč jih je in ne bi smele biti kot stene, ampak prozorne, da se ohrani razgled.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2531253] 01.07.15 09:57 · odgovor na: anon-233847 (#2531243)
Odgovori   +    12
[ravbarkomanda]
Dars je tipična slovenska zgodba o neuspehu. Namesto, da bi med Ljubljano in Vrhniko zgradili tretji vozni pas, pravijo: »Na tem odseku gradimo protihrupne ograje, to je skladno z operativnim programom.« Da je njihov operativni program napačen in najbrž prikrojen interesom kakega izvajalca, tega seveda ne bodo povedali. Ta protihrupna ograja je najdražja, kar bi lahko bila. To je ograja z avtocesto, ne avtocesta z ograjo. Podobno je tudi sprenevedanje Darsa v zvezi s številnimi vozniki, ki se znajdejo na napačnem voznem pasu in vozijo v nasprotni smeri. Sprenevedajo se, da je to krivda nepazljivih voznikov. Ne povedo pa, da sta uvozni in izvozni pas na avtocesto združena, kar je seveda ceneje, je pa bistveno bolj nevarno, saj voznik misli, da je prišel na avtocesto in da je vseeno , na katerem voznem pasu je, levem ali desnem. Če sta uvozni in izvozni pas ločena, voznik lahko zgreši samo takoj na začetku, kar je manj verjetno. Če sta združena, pa lahko zgreši na vsej dolžini priključka na avtocesto. Če so že varčevali z denarjem ob gradnji avtocest na račun človeških življenj, bi lahko vsaj zdaj postavili kakršnokoli neprehodno oviro (ograjo, plastične količke) med uvoznim in izvoznim pasom, ampak tudi to je preveč. Slovenska ležernost in zahojenost, ki meji na brezbrižnost banana držav tretjega sveta, sta res za v knjigo butalskih rekordov.
Točno tako.
bc123a sporočil: 48.253
[#2531255] 01.07.15 10:03 · odgovor na: kzupanc (#2531251)
Odgovori   +    5
[kzupanc]
Protihrupne ograje so še ena afera DARSa. Žal. Pol preveč jih je in ne bi smele biti kot stene, ampak prozorne, da se ohrani razgled.
Denar daje EU, standarde postavlja EU (slednje predvidevam).

Podobno stalo so naredili na Poljskem:

www.nik.gov.pl/en/ne...orway.html

So bile neke nore slike na netu, kjer se je videlo, kako je to izgledalo na poljskem, totalna norost.
anon-112890 sporočil: 3.228
[#2531299] 01.07.15 11:42 · odgovor na: bc123a (#2531255)
Odgovori   +    15
[bc123a]
> [kzupanc]
> Protihrupne ograje so še ena afera DARSa. Žal. Pol preveč jih je in ne bi smele biti kot stene, ampak prozorne, da se ohrani razgled.

Denar daje EU, standarde postavlja EU (slednje predvidevam).

Podobno stalo so naredili na Poljskem:

www.nik.gov.pl/en/ne...orway.html

So bile neke nore slike na netu, kjer se je videlo, kako je to izgledalo na poljskem, totalna norost.
Neverjetno, zakaj se pa tako nore stvari ne delajo v Nemčiji in imajo iste, enake predpise? Če vso energijo vložiš v to, kako boš nekomu dokazal nesposobnost in slabo delo, potem gre pač energija v to smer in nastane slab produkt.
bc123a sporočil: 48.253
[#2531308] 01.07.15 11:50 · odgovor na: anon-112890 (#2531299)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: bc123a 01.07.2015 12:02
[maxmaxlj]
> Denar daje EU, standarde postavlja EU (slednje predvidevam).
>
> Podobno stalo so naredili na Poljskem:
>
> www.nik.gov.pl/en/ne...orway.html
>
> So bile neke nore slike na netu, kjer se je videlo, kako je to izgledalo na poljskem, totalna norost.

Neverjetno, zakaj se pa tako nore stvari ne delajo v Nemčiji in imajo iste, enake predpise? Če vso energijo vložiš v to, kako boš nekomu dokazal nesposobnost in slabo delo, potem gre pač energija v to smer in nastane slab produkt.
Ne vem. Mogoce so pa ograje narejene v nemciji in ima EU interes, da fura politiko "tisine" (idiotski predpisi glede hrupa)? Tako kot se recimo na nivoju EU furajo soncne elektrarne in vetrnice, ker razen samih panelov vecina (drage) opreme pride iz nemcije?

To si poglej.

www.youtube.com/watc...phtfYA6rGQ

In seveda, eden vecjih proizvajalcev je Knauf Insulation (HQ v nemciji) :)

www.oem.knaufinsulat...d-barriers
anon-112890 sporočil: 3.228
[#2531334] 01.07.15 13:14 · odgovor na: bc123a (#2531308)
Odgovori   +    3
[bc123a]
> [maxmaxlj]
> > Denar daje EU, standarde postavlja EU (slednje predvidevam).
> >
> > Podobno stalo so naredili na Poljskem:
> >
> > www.nik.gov.pl/en/ne...orway.html
> >
> > So bile neke nore slike na netu, kjer se je videlo, kako je to izgledalo na poljskem, totalna norost.
>
> Neverjetno, zakaj se pa tako nore stvari ne delajo v Nemčiji in imajo iste, enake predpise? Če vso energijo vložiš v to, kako boš nekomu dokazal nesposobnost in slabo delo, potem gre pač energija v to smer in nastane slab produkt.

Ne vem. Mogoce so pa ograje narejene v nemciji in ima EU interes, da fura politiko "tisine" (idiotski predpisi glede hrupa)? Tako kot se recimo na nivoju EU furajo soncne elektrarne in vetrnice, ker razen samih panelov vecina (drage) opreme pride iz nemcije?

To si poglej.

www.youtube.com/watc...phtfYA6rGQ

In seveda, eden vecjih proizvajalcev je Knauf Insulation (HQ v nemciji) :)

www.oem.knaufinsulat...d-barriers
Moja poanta je bila, da pogledaj zaščitno ograjo od Lj do Vrhnike in mi kakšen tak zmazek najdi v Nemčiji.
Da, prav imaš, iz dobrega materjala se lahko naredi tudi zmazek, neuporabno stvar.
anon-332962 sporočil: 15
[#2531341] 01.07.15 13:37
Odgovori   +    11
čas vnosa: 01.07.15 13:20
Naj se kdor koli smeji tem "onanijam" s prebivalci SLO, odgovor najdemo v tem da je potrebno pogodbenim izvajalcem takih del izpolniti obljube in seveda plačila. In prosim ne mi mijavkat o sredstvih - denar in pika.
Vprašanje ki ga postavljam je pa naslednje:
koliko let še bomo za cesto iz Gorenjske proti Jeblani, konkretno v Mednem še čakali na nov most, da se bodo lahko izvajali taki projektni "dreki" nam v posmeh. Plačali smo preveč cestnega davka v prometnih dovoljenjih. Ukinimo in zmanjšajmo 20% cestnega davka in naj ga najdejo samo, da bodo vedeli kako je to, banda!!!!!!!!!!!!!!
Za protihrupne ograje je, za nas, da bi imeli most pa ne!!!
To je sramotno, pa naj gre iz enega ali drugega žepa, vse smo plačali in dobili FIGO.....
bc123a sporočil: 48.253
[#2531342] 01.07.15 13:38 · odgovor na: anon-112890 (#2531334)
Odgovori   +    8
[maxmaxlj]
Moja poanta je bila, da pogledaj zaščitno ograjo od Lj do Vrhnike in mi kakšen tak zmazek najdi v Nemčiji.
Da, prav imaš, iz dobrega materjala se lahko naredi tudi zmazek, neuporabno stvar.
V nemciji tudi nasega tipa energetske izkaznice ne bos nasel...

juzne in ex komunisticne drzave pac pozrejo vse, kar pade iz bruslja, kot najvecji blagoslov.

poljaki so naredili celo ekstra stroge predpise za hrup. verjetno so strozji od nemskih.
anon-17592 sporočil: 3
[#2531354] 01.07.15 13:55
Odgovori   +    12
čas vnosa: 01.07.15 13:45
To ni res da je ta ukrep poznana po evropskih cestah, od Slo do Nizozemske čez celo Nemčijo sem se nedavno peljal in nimajo takih ograd okoli avtocest, to je tipično samo v Sloveniji take velikanske pregrade sredi zelenega barja, adijo pamet???
"Gradnja protihrupnih ograj je skladna z operativnim programom, ki sta ga sprejela vlada in Dars", katera valada spet Cmerjarjeva??
anon-112890 sporočil: 3.228
[#2531387] 01.07.15 15:20 · odgovor na: bc123a (#2531342)
Odgovori   +    7
[bc123a]
> [maxmaxlj]
> Moja poanta je bila, da pogledaj zaščitno ograjo od Lj do Vrhnike in mi kakšen tak zmazek najdi v Nemčiji.
> Da, prav imaš, iz dobrega materjala se lahko naredi tudi zmazek, neuporabno stvar.

V nemciji tudi nasega tipa energetske izkaznice ne bos nasel...

juzne in ex komunisticne drzave pac pozrejo vse, kar pade iz bruslja, kot najvecji blagoslov.

poljaki so naredili celo ekstra stroge predpise za hrup. verjetno so strozji od nemskih.

Da, kot blagoslov, kako sprevrženo uporabljat predpise. Znano in preizkušeno v dolgem obdobju.
anon-238000 sporočil: 464
[#2531388] 01.07.15 15:45
Odgovori   +    15
Tipično slovensko. Brez vizije. Samo naj še kdo reče, da se je Slovenija srednja Evropa. Slovenija je 110% Balkan.
bc123a sporočil: 48.253
[#2531397] 01.07.15 16:24 · odgovor na: anon-17592 (#2531354)
Odgovori   +    3
[1219Ru1]
To ni res da je ta ukrep poznana po evropskih cestah, od Slo do Nizozemske čez celo Nemčijo sem se nedavno peljal in nimajo takih ograd okoli avtocest, to je tipično samo v Sloveniji take velikanske pregrade sredi zelenega barja, adijo pamet???
"Gradnja protihrupnih ograj je skladna z operativnim programom, ki sta ga sprejela vlada in Dars", katera valada spet Cmerjarjeva??
Poljaki imajo isto, oziroma se huje, poglej video, ki sem ga pripel.
Skippy sporočil: 3.152
[#2531417] 01.07.15 18:43 · odgovor na: anon-17592 (#2531354)
Odgovori   +    9
[1219Ru1]
To ni res da je ta ukrep poznana po evropskih cestah, od Slo do Nizozemske čez celo Nemčijo sem se nedavno peljal in nimajo takih ograd okoli avtocest, to je tipično samo v Sloveniji take velikanske pregrade sredi zelenega barja, adijo pamet???
Največja finta pa je v tem, da imamo na Štajerskem te ograje tudi tam, kjer je po 1 km med zmes njiva in popolnoma nobene hiše. Ali pa so hiše veliko zračno razdaljo vstran. Da ne omenim protihrupnih ograj po 100 metrov v gozd.

Ko se pelješ po Avstriji, opazuješ prijetne vasice. Ko se pelješ po Sloveniji, po novem več ne vidiš niti celjskega gradu.
anon-93341 sporočil: 110
[#2531424] 01.07.15 19:19
Odgovori   +    11
Marsikje bo zaradi ograj, ki so tik ob cesti, onemogočeno čiščenje snega s cestišča! POPOLNI ŠALABAJZERJI!
0513ANITO sporočil: 10.824
[#2531431] 01.07.15 20:16 · odgovor na: anon-93341 (#2531424)
Odgovori   +    10
[bravi]
Marsikje bo zaradi ograj, ki so tik ob cesti, onemogočeno čiščenje snega s cestišča! POPOLNI ŠALABAJZERJI!
Podobno kot turbo krožišča z granitnim robnikom na sredini.

Tako je na rondoju Tomačevo in na novih rondojih okoli BTC.ja.

Veretno je tak rondo idealen za Grčijo, pa mogoče za Koper, ne pa za pri nas, kjer pozimi pade sneg.

Kako morajo vozniki plugov prekleti tistega, ki si je izmislil ta krožišča, kjer pasove med seboj ločuje granitni robnik.
grekom1 sporočil: 349
[#2531441] 01.07.15 21:14
Odgovori   +    11
Jodlari majo od Šentila do Graza skoraj ves čas fino visoko živo mejo. Vsake tolko z Unimogom pristrižejo pa je.

Je pa res, da je jeseni prav "romantično" vozit med odpadajočim listjem.

Eh, naši bi hitro našli izgovor zakaj ne tako, ekološko.
anon-275629 sporočil: 1.493
[#2531500] 02.07.15 09:34
Odgovori   +    4
Te ograje so pa res butasta stvar! Naj najprej res naredijo most v Mednem.
GV-0633 sporočil: 508
[#2531679] 02.07.15 15:01
Odgovori   +    5
DARS je zame neverodostojna firma, ki dela v naši državi ogromne regionalne razlike: Ograje ob avtocesti na relaciji Ljubljana - Vrhnika so prijetne za oko, lepih barv in z veliko steklenih vložkov, malce nagnjene pod kotom ter normalno visoke. Ograje mimo Žalca in Celja, se pravi na Štajerskem pa so ravne, abnormalno visoke, sive, kot da se pelješ po koridorju in bo na koncu nemško taborišče Aušvic. Sramota. Očitno je za Štajersko dobro najceneje, avtocesta iz Maribora do Murske Sobote pa je celo brez odstavnega pasu. Zato trdim, da država in Dars skrbita samo za visoke zaslužke za narod jim pa dol visi. Tujci verjetno ne vedo zakaj so take razlike a opazijo sigurno. Dars je ena banda pokvarjena, ki bo enkrat šla v stečaj in bo narodu zapustila kopico kreditov in težke izgube, tako kot državne banke.

Strani: 1