Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Rešitev za dober posel na upadajočem trgu
Strani: 1
sporočil: 967
čas vnosa: 19.06.15 06:53
"kar nekako ni sodil v to okolje, je preskromen, premalo bahav,
prepoceni,..."
Počasi se bo treba otresti miselnosti, da je dober avto le tisti avto, ki ga ovce zaradi nekega bedastega t.i. "premijskega poimenovanja", ki ga furajo neki medijski spin doktorji, veliko veliko preveč preplačajo.
In se da takšne "premijske" avte resnično veliko veliko preveč preplača, (z tistim ciničnim nasmeškom na ustih...) potrjujejo ravno mehaniki teh t.i. "premijskih" znamk.
Toyota se, nasprotno, že pregovorno malo kvari. In traja dolgo. Zelo dolgo.
Počasi se bo treba otresti miselnosti, da je dober avto le tisti avto, ki ga ovce zaradi nekega bedastega t.i. "premijskega poimenovanja", ki ga furajo neki medijski spin doktorji, veliko veliko preveč preplačajo.
In se da takšne "premijske" avte resnično veliko veliko preveč preplača, (z tistim ciničnim nasmeškom na ustih...) potrjujejo ravno mehaniki teh t.i. "premijskih" znamk.
Toyota se, nasprotno, že pregovorno malo kvari. In traja dolgo. Zelo dolgo.
sporočil: 1.340
Čuj, meni so pa vsi avti do sedaj trajali dolgo, dolgo. Dalj kot
sem pričakoval. Tudi jugo, ko so imeli vsi probleme z njim, je meni
kar trajaaaal. :)
Imel pa sem fičota, jugece, pa SAABa celo 2x (Aero, se je še najbolj kvaril, ga je bilo pa užitek voziti, pa še posebnež je bil, daleč od konfekcije, še danes se mi kolca za njim), pa italijane (enega ljudskega in enega nekdaj "premijskega"), pa Opla in Renaulta, pa Mercedesa (ta zadnjega sem se dolgo branil, češ da je za "mesarje", pred skoraj desetletjem pa sem ga ženi zaradi barve kupil k torbici in moram reči, da je VRHUNSKO udoben, svetlobna leta daleč od tvojega favorita)...
Vozil pa še en kup druge pločevine, tudi izjemno razkošne in drage, tudi brutalno močne. Tudi nekaj modelov tvojega favorita. V različnih življenjskih obdobjih. Nobeden me ni tako fatalno navdušil, da bi sedaj vsakemu kar apriori solil pamet in modroval. In se tudi ne bi mogel takoj odločiti kateri je bil najboljši. Ker preprosto ni res, da je le en najboljši. Že pri istem človeku so v vsakem življenjskem obdobju drugačne preference.
Lahko povem svoje mnenje, to pa je tudi vse. Vsak je imel kakšno hibo, pri vsakem sem naredil kakšen kompromis, ko sem se zanj odločal... A kot ti je reklo že kar nekaj forumovcev, nakup avtomobila je tudi čustvena igra. Kot večina stvari v življenju. Eni v to igro pripeljemo več, drugi pa manj čustev. Pri kakšni drugi stvari pa je obratno. Pa zato nisi niti ti najpametnejši, niti jaz kreten.
Tako pač je. In prav je tako. Različnost. In prej kot bomo to ponotranjili, boljše bo. In jaz še nikoli nisem rekel, da je tisti, ki kupi staro, sicer dobro ohranjeno kanto za 2.000 EUR idiot kar ti veselo trdiš kar precejkrat tod naokoli za vse, ki kupijo dražji avto.
Sicer pa je toliko opevana Toyota v zadnjih letih naredila, vsaj tako na hitro po spominu, največje število vpoklicev. Sem jo vozil, in me ni v ničemer prepričala. Je pa res, da je nisem vozil leta, da bi lahko ocenjeval trpežnost in trajnost. Vse ostalo pa je bilo za moj okus, konfekcijsko in anemično.
Pa da ti razodenem, da najbrž nekaj vem o uporabnosti avtomobilov, že 30 let delam v povprečju krepko več kot 50.000km letno. Ja, bližam se 2 mio km. Trenutno sicer nekaj pod 50.000km, a še nekaj let nazaj sem več kot desetletje naklepal po več kot 80.000km letno. Pa nisem šofer ali trgovski potnik. Zato sklepam, da najbrž imam kar nekaj izkušenj z avtomobili. Verjetno kar precej več kot velika večina tu pišočih.
Imel pa sem fičota, jugece, pa SAABa celo 2x (Aero, se je še najbolj kvaril, ga je bilo pa užitek voziti, pa še posebnež je bil, daleč od konfekcije, še danes se mi kolca za njim), pa italijane (enega ljudskega in enega nekdaj "premijskega"), pa Opla in Renaulta, pa Mercedesa (ta zadnjega sem se dolgo branil, češ da je za "mesarje", pred skoraj desetletjem pa sem ga ženi zaradi barve kupil k torbici in moram reči, da je VRHUNSKO udoben, svetlobna leta daleč od tvojega favorita)...
Vozil pa še en kup druge pločevine, tudi izjemno razkošne in drage, tudi brutalno močne. Tudi nekaj modelov tvojega favorita. V različnih življenjskih obdobjih. Nobeden me ni tako fatalno navdušil, da bi sedaj vsakemu kar apriori solil pamet in modroval. In se tudi ne bi mogel takoj odločiti kateri je bil najboljši. Ker preprosto ni res, da je le en najboljši. Že pri istem človeku so v vsakem življenjskem obdobju drugačne preference.
Lahko povem svoje mnenje, to pa je tudi vse. Vsak je imel kakšno hibo, pri vsakem sem naredil kakšen kompromis, ko sem se zanj odločal... A kot ti je reklo že kar nekaj forumovcev, nakup avtomobila je tudi čustvena igra. Kot večina stvari v življenju. Eni v to igro pripeljemo več, drugi pa manj čustev. Pri kakšni drugi stvari pa je obratno. Pa zato nisi niti ti najpametnejši, niti jaz kreten.
Tako pač je. In prav je tako. Različnost. In prej kot bomo to ponotranjili, boljše bo. In jaz še nikoli nisem rekel, da je tisti, ki kupi staro, sicer dobro ohranjeno kanto za 2.000 EUR idiot kar ti veselo trdiš kar precejkrat tod naokoli za vse, ki kupijo dražji avto.
Sicer pa je toliko opevana Toyota v zadnjih letih naredila, vsaj tako na hitro po spominu, največje število vpoklicev. Sem jo vozil, in me ni v ničemer prepričala. Je pa res, da je nisem vozil leta, da bi lahko ocenjeval trpežnost in trajnost. Vse ostalo pa je bilo za moj okus, konfekcijsko in anemično.
Pa da ti razodenem, da najbrž nekaj vem o uporabnosti avtomobilov, že 30 let delam v povprečju krepko več kot 50.000km letno. Ja, bližam se 2 mio km. Trenutno sicer nekaj pod 50.000km, a še nekaj let nazaj sem več kot desetletje naklepal po več kot 80.000km letno. Pa nisem šofer ali trgovski potnik. Zato sklepam, da najbrž imam kar nekaj izkušenj z avtomobili. Verjetno kar precej več kot velika večina tu pišočih.
sporočil: 3.757
[velikipok]Povsem strinjam! Tole udrihanje po kupcih avtomobilov, ki nekomu ne "sedejo" tudi meni ni všeč. Verjetno vsak, ki vozi 30 let star R5 to ne počne ravno zato, ker je vožnja z njim fantastična ampak zato, ker ima, glede na denarnico, na izbiro "peš hondo" ali R5. Prav tako podajati oceno, da je vsak, ki si kupi svoj avijon totalni kreten "too much".
Čuj, meni so pa vsi avti do sedaj trajali dolgo, dolgo. Dalj kot sem pričakoval. Tudi jugo, ko so imeli vsi probleme z njim, je meni kar trajaaaal. :)
Imel pa sem fičota, jugece, pa SAABa celo 2x (Aero, se je še najbolj kvaril, ga je bilo pa užitek voziti, pa še posebnež je bil, daleč od konfekcije, še danes se mi kolca za njim), pa italijane (enega ljudskega in enega nekdaj "premijskega"), pa Opla in Renaulta, pa Mercedesa (ta zadnjega sem se dolgo branil, češ da je za "mesarje", pred skoraj desetletjem pa sem ga ženi zaradi barve kupil k torbici in moram reči, da je VRHUNSKO udoben, svetlobna leta daleč od tvojega favorita)...
Vozil pa še en kup druge pločevine, tudi izjemno razkošne in drage, tudi brutalno močne. Tudi nekaj modelov tvojega favorita. V različnih življenjskih obdobjih. Nobeden me ni tako fatalno navdušil, da bi sedaj vsakemu kar apriori solil pamet in modroval. In se tudi ne bi mogel takoj odločiti kateri je bil najboljši. Ker preprosto ni res, da je le en najboljši. Že pri istem človeku so v vsakem življenjskem obdobju drugačne preference.
Lahko povem svoje mnenje, to pa je tudi vse. Vsak je imel kakšno hibo, pri vsakem sem naredil kakšen kompromis, ko sem se zanj odločal... A kot ti je reklo že kar nekaj forumovcev, nakup avtomobila je tudi čustvena igra. Kot večina stvari v življenju. Eni v to igro pripeljemo več, drugi pa manj čustev. Pri kakšni drugi stvari pa je obratno. Pa zato nisi niti ti najpametnejši, niti jaz kreten.
Tako pač je. In prav je tako. Različnost. In prej kot bomo to ponotranjili, boljše bo. In jaz še nikoli nisem rekel, da je tisti, ki kupi staro, sicer dobro ohranjeno kanto za 2.000 EUR idiot kar ti veselo trdiš kar precejkrat tod naokoli za vse, ki kupijo dražji avto.
Sicer pa je toliko opevana Toyota v zadnjih letih naredila, vsaj tako na hitro po spominu, največje število vpoklicev. Sem jo vozil, in me ni v ničemer prepričala. Je pa res, da je nisem vozil leta, da bi lahko ocenjeval trpežnost in trajnost. Vse ostalo pa je bilo za moj okus, konfekcijsko in anemično.
Pa da ti razodenem, da najbrž nekaj vem o uporabnosti avtomobilov, že 30 let delam v povprečju krepko več kot 50.000km letno. Ja, bližam se 2 mio km. Trenutno sicer nekaj pod 50.000km, a še nekaj let nazaj sem več kot desetletje naklepal po več kot 80.000km letno. Pa nisem šofer ali trgovski potnik. Zato sklepam, da najbrž imam kar nekaj izkušenj z avtomobili. Verjetno kar precej več kot velika večina tu pišočih.
sporočil: 13.528
Za ta denar se meni zdi tole dober avto, je pa res da je 82
kilovatov za tak avto, sploh če je karavan, skoraj premalo. Za bolj
spodobno mašino (in opremo) pa je najbrž tudi cena precej višja,
tako da bi bilo treba bolj konkretno pogledat...
sporočil: 1.046
Spodobno opremljen in motoriziran avensis 2.0 D-4D TS luna stane
24.200 evrov, okoli 4k manj od passata in 2k manj od mondea
sporočil: 6.570
[milos9]To bo pa težka za mondea... Pa superb še sploh ni prišel na sceno.
Spodobno opremljen in motoriziran avensis 2.0 D-4D TS luna stane 24.200 evrov, okoli 4k manj od passata in 2k manj od mondea
sporočil: 967
čas vnosa: 19.06.15 14:03
Point je popolnoma drugje: ni vse kar je novo, avtomatično super in
bolj kakovostno in s tem vzdržljivo.
Lep primer je kar pri nas, poleg zidanic:
www.zurnal24.si/tezk...nek-252070
Pa toliko je bilo napisanega, da je tale ta novi najboljši doslej, da se z starimj sploh ne da primerjati, pa take lepe "tačskrine" da imata oba, in Twing'l Smart,in skratka, ni da ni. Žal, zame je edini pravi Twing't kar prvi, z njegovo modificirano različico vred.
Le kje se je zataknilo, da novinar končno celo upa zapisati: "Twingo ne dosega prodajnih pričakovanj. Glede projektov, ki naj bi zamenjali ta model, v Revozu s strani lastnika ne vedo še nič."
Lep primer je kar pri nas, poleg zidanic:
www.zurnal24.si/tezk...nek-252070
Pa toliko je bilo napisanega, da je tale ta novi najboljši doslej, da se z starimj sploh ne da primerjati, pa take lepe "tačskrine" da imata oba, in Twing'l Smart,in skratka, ni da ni. Žal, zame je edini pravi Twing't kar prvi, z njegovo modificirano različico vred.
Le kje se je zataknilo, da novinar končno celo upa zapisati: "Twingo ne dosega prodajnih pričakovanj. Glede projektov, ki naj bi zamenjali ta model, v Revozu s strani lastnika ne vedo še nič."
sporočil: 3.757
[psm]Jaz ti pa želim povedati, da mene majhni avti več ne zanimajo. Do sedaj sem odvozil tri "krave" in trenutno vozim še skoraj novo četrto "kravo" (BMW 530). Na majhne avte, kie, itd, bi težko presedlal. Dokler bom lahko, bom vozil AVTO potem pa samo še jahal konje. AVTA nimam zaradi "butastega premijskega poimenovanja", če te citiram ampak zato, ker mi je všeč in si ga lahko privoščim.
"kar nekako ni sodil v to okolje, je preskromen, premalo bahav, prepoceni,..."
Počasi se bo treba otresti miselnosti, da je dober avto le tisti avto, ki ga ovce zaradi nekega bedastega t.i. "premijskega poimenovanja", ki ga furajo neki medijski spin doktorji, veliko veliko preveč preplačajo.
In se da takšne "premijske" avte resnično veliko veliko preveč preplača, (z tistim ciničnim nasmeškom na ustih...) potrjujejo ravno mehaniki teh t.i. "premijskih" znamk.
Toyota se, nasprotno, že pregovorno malo kvari. In traja dolgo. Zelo dolgo.
Sicer pa, z avti je podobno kot z bajto. Za ene je vse, kar je več kot 15 m2 po osebi preseravanje, drugi umirao od utesnjenja na 200 m2 po osebi. Vsak si standarde postavlja sam in prav je, če si jih postavlja glede na debelino denarnice in se vozi z zanj optimalnim vozilom. Amen.
sporočil: 967
čas vnosa: 20.06.15 13:06
Sva že dva Tudi sam pač ne prisegam na majhne avte. A hkrati tudi
ne prisegam na razno ostalo zelo pokvarljivo robo tipa "propeler",
"olimpijski krog" ali "permanentno rostana pločevina".
Me pač bolj zanima "relativno anonimna" kvaliteta in ne ime znamke. In zato Lexus še vedno zelo dobro opravlja svojo vlogo prevoznega sredstva :)))
Me pač bolj zanima "relativno anonimna" kvaliteta in ne ime znamke. In zato Lexus še vedno zelo dobro opravlja svojo vlogo prevoznega sredstva :)))
Strani: 1