Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Slovenija, najboljša na področju prometne varnosti

Strani: 1

najobj sporočil: 31.920
[#2528314] 18.06.15 15:21
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 18.06.2015 15:22
... Od leta 2001 se je število smrtnih žrtev na slovenskih cestah za 61 odstotkov letno. ...

... eh, kaj bi šele bilo oziroma kako varne bi bile naše ceste, če bi Kangler in Šešok lahko s svojimi javnozasebnimi radarji skrbela za varnost Mariborčanov, ki smo zdaj na milost in nemilost prepuščeni sami sebi ...
Skippy sporočil: 3.152
[#2528427] 18.06.15 22:55 · odgovor na: (#2528244)
Odgovori   +    5
[denac]
Še boljšo varnost bomo dosegli, če Dars podre nevarne ovire na našin AC. To so čelne cestninske postaje, ki ničemer ne služijo, služijo le prometni nevarnosti.
Kakšno nevarnost točno pa predstavljajo? Ob dejstvu, da večina Slovencev vozi po 3 metrskih cestah z obojesmernim prometom. Ali misliš tistih par trkov, ki v celotni prometni obremenitvi ne predstavljajo nič?
anon-256706 sporočil: 2.499
[#2528445] 19.06.15 07:17
Odgovori   +    9
Tole mora biti ena podobna bluzaža kot tista z Zeleno prestolnico Ljubljane 2016.
Pa peljite se enkrat skozi Evropo. Take prometne anarhije kot v Sloveniji ni nikjer.
hansi sporočil: 862
[#2528447] 19.06.15 07:26 · odgovor na: (#2528244)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: hansi 19.06.2015 07:31
[denac]
Hvala za priznanje. Res je! Če pomislimo, da je bilo še v začetku 90. let v Sloveniji več kot 500 mrtvih, je danes napredek očiten. K boljši varnosti prispevajo seveda vse bolj varni avti in naše avtoceste, saj jih prej skorajda ni bilo.
Še boljšo varnost bomo dosegli, če Dars podre nevarne ovire na našin AC. To so čelne cestninske postaje, ki ničemer ne služijo, služijo le prometni nevarnosti.
Še boljša varnost bo, ko se bodo na AVP začeli ukvarjati z razlogi za nesreče zaradi slabo projektiranih cest, z razlogi, zakaj so na DRSC tako pametni, da obnavljajo privatne priključke na državne ceste, kljub temu da obstaja boljša rešitev, da zaprejo center mesta za kolesarje, da se tam lahko vozijo tovornjaki. . .
Čelne postaje vas motijo? Mene ne, me pa motijo udarne jame na regionalkah, ustavljanje prometa v Hudi luknji ob srečevanju tovornjakov. . .
AVP pa vsa ta leta ugotavlja, da vozniki in pešci ne znamo voziti, pred svojim pragom pa ne zna pomesti.

Za zmanjšanje žrtev so krive vinjete in novi odseki avtocest.

Država želi nas na periferiji brez AC "iztrebiti", da se bodo posamezni lobiji v prestolnici lahko napajali iz proračuna.
Froc sporočil: 2.023
[#2528456] 19.06.15 07:56
Odgovori   +    6
Ta rezultat je dosežen izključno na ramenih voznikov tzaradi zakonske represije in dokaj dobrega delovanja policije glede na razmere v katerih smo. Če pa bi uporabili še ostale vzvode kot primerne ceste , njihovo vzdrževanje, ostale dele politike, kjer lahko veliko prispeva stroka in država, pa bi bilo že kičasto. A šele takrat bomo imeli tudi uporabniki vsaj nekakšen občutek, da to tudi v resnici drži.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2528462] 19.06.15 08:17
Odgovori   +    2
Preveč se obešajo zasluge zgolj ragznim organizacijam, katerih delo je vsekakor potrebnopohvaliti. Vendar so največji pripevek k temu dali prav proizvajalci avtomobilov: vsi sodobni varnostni sistemi v avtu, pasivna in aktivna varnost so napravili svoje. Vendar v kolo njihovih prizadevanj za čimvarnejšo vožnjo najbolj potiskajo kol za zaviranje prav določene ,fiskalne vladne organizacije, ki varnejše in tudi dražje avte obremenjujejo z nerazumnimi davki, zato so ljudje v današnjih ekonomskih razmerah ne morejo priviščiti varnejših in sodobnejših avtov.

Verjamem in upam, da bo tudi pri motoristih kmalu na voljo kakšna rešitev v obliki napihljivih balonov, ki bodo bolje zaščitili voznika.

Ćal vi sistemi ne zavarujejo voznikov pred finanćno grabežljivostjo določenih državnih institucij.
bigl sporočil: 18.363
[#2528474] 19.06.15 08:49
Odgovori   +    1
AMZS je s svojim program in Centrom varne vožnje na Vranksem veliko prospevala in prispeva, le na področju voznika in vozila, k večji varnosti, ne pa infrastrukture (mogoče table, informacijski sistem). Infrastruktura je asfaltiran makadam. Lep dan.
fcajt sporočil: 4.335
[#2528505] 19.06.15 09:46
Odgovori   +    2
Evropski svet za varnost prometa (ETSC) je v svojem zadnjem poročilu, junija 2015, o uspešnosti držav na področju varnosti v cestnem prometu Slovenijo umestil na prvo mesto v Evropi
... na, zdej pa imate, če bi lopovu šešoku uspel veliki nateg z radarji in ostalo kramo, bi bili pa lahko prvi na svetu !!!
.
pobalin sporočil: 14.456
[#2528584] 19.06.15 12:43 · odgovor na: (#2528281)
Odgovori   +    3
[justei]
>>Od leta 2001 se je število smrtnih žrtev na slovenskih cestah za 61 odstotkov letno
Se je, kaj?
He, he, škrat je bil na delu. Sicer pa jasno piše v nadaljevanju:
Od leta 2001 se je število smrtnih žrtev v prometu zmanjšalo za 61 odstotkov letno.
Pa izračunajmo to zmanjševanje števila prometnih žrtev po 61% na leto:
2001 - 278 žrtev
2002 - 169,6
2003 - 103,4
2004 - 63,1
2005 - 38,5
2006 - 23,5
2007 - 14,3
2008 - 8,7
2009 - 5,3
2010 - 3,3
2011 - 2,0
2012 - 1,2
2013 - 0,7
2014 - 0,5
2015 - ?,?

Saj bi kritiziral Milača in Finance, ker ne znajo niti prepisati nekaj stavkov piarščine, če ne bi imeli tako močne konkurence v državnih pisarnah, od koder pošiljajo v beli svet take uradne šope cvetk:
podeli nagrado državi, ki ji uspe izrazito uspe zmanjšati število umrlih (self explanatory)
Nagrado za leto 2015 bo prejela Republika Slovenija za izrazit napredek pri zmanjševanju števila smrtnih žrtev na cestah med letoma 2001 in 2014. (Teh nagrajenih podatkov šlampasti birokrati seveda ne napišejo, so pa razmetano nametali kup drugih brezzveznih številk).
Slovenija opažena kot država članica, ki se že od leta 2001 izjemno trudi na področju varnosti cestnega prometa (So Winkler, Žlender & co. do leta 2001 samo spali?)
je v Sloveniji še vedno prisoten pozitivni trend zmanjševanja umrlih (self explanatory, trivia: predlani umrli je meril samo še osminko palca)
V Sloveniji smo v letu 2014 skoraj ujeli povprečje Evropske unije (52 umrlih na mio prebivalcev), kar je za našo državo velik uspeh. (Ni dovolj poudariti, da je uspeh to, da ujameš neko povprečje, ampak je to za našo državo še posebno velik uspeh. Retardi smo skoraj ujeli povprečje. Absolutno genialno!)
Slovenija je bila prepoznana kot država, ki uvaja učinkovite ukrepe na področju varnosti cestnega prometa tudi na evropski ravni (Suvereno ukrepa v Nemčiji, Danski, Slovaški, Španiji, v Provansi in na Škotskem. Bravo naši!)
Z nagrado nam bodo na dogodku... Utrinki iz dogodka (self explanatory)
www.avp-rs.si/presti...letu-2015/
V sporočilu AMZS je pa dovolj zgovorna slika, ki kaže, da je Slovenija med zeleno obarvanimi državami absolutno zadnja dobila to pomembno nagrado, ki jo bo itak slej ko prej dobila vsaka država EU:
amzs.si/si/356/2763/...vropi.aspx
pobalin sporočil: 14.456
[#2528738] 19.06.15 21:15 · odgovor na: (#2528722)
Odgovori   +    1
[alek14]
He, he. :)
[Dejansko pade zadeva na nulo že dosti prej. Množiti je treba z 0,39, ne z 0,61. ]
O mater, prav imaš, hvala. Preveč ihtavo sem hotel dokazati svoj prav, pa sem ga dokazal z napačne strani. :-(
milos9 sporočil: 1.046
[#2528866] 20.06.15 20:45 · odgovor na: pobalin (#2528738)
Odgovori   +    0
Hvala za barvito opozorilo, tisti letno je seveda odveč :)
grekom1 sporočil: 349
[#2528941] 21.06.15 21:51 · odgovor na: (#2528244)
Odgovori   +    1
[denac]
Še boljšo varnost bomo dosegli, če Dars podre nevarne ovire na našin AC. To so čelne cestninske postaje, ki ničemer ne služijo, služijo le prometni nevarnosti.

Nea nori. Bodo morali DARSovi kontrolorji na dezju pa soncu stat. Takoj dobijo bonus.

Pa tem revezem res nisemfavs njihove sluzbe. Morajo verjetno hujse stvari kot kurba pozret.
anon-275629 sporočil: 1.493
[#2528977] 22.06.15 09:48 · odgovor na: (#2528545)
Odgovori   +    1
"Sicer pa vidim, da je ogromno šoferjev prometno nepismenih. Vedo samo, da se pri nas vozi desno, kaj več pa že ne."
To v zadnjem stavku pa ne bo držalo, ker na avtocestah srečujem neverjetno veliko Angležev, ki pa nimajo angleških registrskih tablic!

Strani: 1