Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Čigava je blagovna znamka Rašica? Spor med stečajnico in družbo Roteda
Strani: 1
sporočil: 4
čas vnosa: 09.06.15 10:48
Brigita Vivod je zatrdila, ko smo iskali dokumentacijo tiste prave
Rašice, ki je ustvarila blagovno znamko, to so uničili novodobni
slovenski lastniki, slabši od vsakega še tako mafijskega tujca,
torej je zatrdila, da je Raščan, s katerim je ta Brigitka delala
uničil vse arhive. In sedaj se hijene bijejo za nasledstvo. Vsa
tako uničena podjetja, ki jih novodobni slovenski lastniki niso
znali pozitivno peljati dalje, le izsesali so kar se je izsesati
dalo, je potrebno ugasniti, tudi blagovno znamko, ker blagovna
znamka in to kar oni sedaj prodajajo imata podobno zvezo kot zajec
in vesolje. V kolikor bi Slovenija in tehnokrati, ki jo vodijo
imeli minimalen etični kodeks, bi uničenje arhivov bilo kaznivo
dejanje. Del arhiva, kot so plače in dokumentacija v zvezi s tem se
po ZGD hranijo trajno. Ko ZL z Lukom Mescem na čelu zavirata
prodajo tujcem, jih na načelni ravni človek lahko podpre, ampak
praktično pa to pri nas ne funkcionira. Prav veseli me, da bo novi
avstrijski lastnik, ki je kupil Amis kupil še T2, Simobil je že
tako njegov in potem bo od Telekoma ostal le še Siol TV, ki se sam
ne bo uspel financirati, napajalnik se mu bo izpraznil. Za nižji
sloj zaposlenih v firmi odkup firme skoraj nikoli ne predstavlja
skrb za delovna mesta, le vrh prevetrijo in predvsem razredčijo in
podelijo odgovornost, brez odgovornosti ni vodilne funkcije, tak je
dober gospodar s strategijo, ne pa naši: Bohorič, Pavček, Bavčar,
Šrot, Janković, Zidar, Rigelnik, Tovšak ...
Strani: 1