Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (video) BMW X1 na teren s prednjim pogonom in trivaljnikom
Strani: 1
sporočil: 1.741
Ma naj gredo ti eko teroristi lepo u qurac s tem
downsizingom.
Če se kupuje premijski avto (kar BMW nedvomno je) mora imeti vsaj 6 valjev, ne pa ti trivaljni mlinčki.
Če se kupuje premijski avto (kar BMW nedvomno je) mora imeti vsaj 6 valjev, ne pa ti trivaljni mlinčki.
sporočil: 11.068
[spiderman]110 kilovatov je tudi za premijski avto kot je BMW popolnoma zadosti. Avto potegne do 100 km/h v dobrih 8 sekundah, gre 210 km/h, kaj še želiš več? Za plačevati kazni zaradi prekoračitve hitrosti je še preveč močan. Če je motor močnejši je popolnoma brez veze. To lahko potrdim iz lastnih izkušenj.
Ma naj gredo ti eko teroristi lepo u qurac s tem downsizingom.
Če se kupuje premijski avto (kar BMW nedvomno je) mora imeti vsaj 6 valjev, ne pa ti trivaljni mlinčki.
sporočil: 1
[alek14]Lahko malo pojasniš to glede šip, kolikor se mi zdi imajo bmwji zatemnjene šipe, ali se motim?
Takšen X1 je No Go zame.
Pa kristalno bele šipe si glejte. :)
sporočil: 1.195
[piper]Prosim ne spet :)
Lahko malo pojasniš to glede šip, kolikor se mi zdi imajo bmwji zatemnjene šipe, ali se motim?
sporočil: 1.623
[alek14]Torej BMW ponuja tudi avtomobile za ljubitelje zatemnjenih šip ;)
> [piper]
> > [alek14]
> > Takšen X1 je No Go zame.
> >
> > Pa kristalno bele šipe si glejte. :)
>
> Lahko malo pojasniš to glede šip, kolikor se mi zdi imajo bmwji zatemnjene šipe, ali se motim?
BMW uporablja naslednje vrste stekel:
- bela stekla s cca. 10% sivega odtenka
- sončnozaščitna zelena stekla (v glavnem osnovna stekla na seriji 5) 40% absorpcije sončnega obsevanja
- siva sončnozaščitna stekla 65% absorpcije (dod. oprema samo zadaj)
- siva sončnozaščitna stekla 80% absorpcije (dod. oprema samo zadaj)
- IR odbojna sončnozaščitna steka na osnovi interferenčnega stacka; 45% odboja sončnega obsevanja (vetrobran - dod. oprema od 4-ke naprej)
- IR odbojna sončnozaščitna steka na osnovi interferenčnega stacka; 35% odboja sončnega obsevanja (stranska stekla serije 6 in 7 - dod. oprema).
Od navedenih prvi na spisku nima sončnozaščitnih sposobnosti, uporabljan pa je na vseh modelih do vklj. serije 3 za vetrobran in stekla do B stebrička spredaj (voznik) brez možnosti boljše opcije za doplačilo.
Sicer se pa pravi BMW začne s serijo 5, kar je spodaj je nekaj na pol (vsaj tako mi je trdil nekoč znani serviser BMW iz okolice LJ).
sporočil: 18.363
[alek14]Serviser ve več od stručkotov pri bemflu? Verjetno je tudi finančni svetovalec za 5-ke kupovat?
> [moon]
> Torej BMW ponuja tudi avtomobile za ljubitelje zatemnjenih šip ;)
> Sicer se pa pravi BMW začne s serijo 5, kar je spodaj je nekaj na pol (vsaj tako mi je trdil nekoč znani serviser BMW iz okolice LJ).
Drži. :)
BMW se podaja pobirat dobičke še tja kjer ga doslej ni bilo.
Tole X1 rco bom pa po lepi predstavitvi tule, vsaj sprobal, kupil pa ne, saj mi moj JMW še vedno dobro služi. Lep dan.
sporočil: 6.570
[moon]Je bil ta serviser nekoč znan, sedaj pa ni več, ali pa je zgodbica od nekoč, ne od sedaj?
Torej BMW ponuja tudi avtomobile za ljubitelje zatemnjenih šip ;)
Sicer se pa pravi BMW začne s serijo 5, kar je spodaj je nekaj na pol (vsaj tako mi je trdil nekoč znani serviser BMW iz okolice LJ).
Ker novejša zgodbica, ki sem jo jaz slišal, pravi, da je bilo tudi pri petki konec premium zgodbe z E39.
Sedaj se pri BMWju - tako kot še marsikje drugje - služi na račun stare slave. Optimiranje shareholder value se temu reče, cilj pa je, da kupci dobijo manj za več denarja in da jih čimveč tega ne opazi.
Ne se slepit, da BMWjevi dobički pomenijo kaj dobrega za kupce njihovih vozil!
sporočil: 6.570
[alek14]Potem se pa ketna na motor namontira odzadaj in po vrhu še zanič kvalitete, da se serviserji j**** z njo, potem pa morajo prenašati še stranke, ki jih j**** zaradi računa?
Glede na to, da BMW uporablja tudi moje patente, se morda lahko postavim v vlogo "stručkota pri bemflu";
Serviserji so bili in bodo hrbtenica marketinga vsakega avtomobilske znamke. Serviserji so nosilci dobrega ali slabega imena znamk. Prav zato npr. se nekateri deli avtomobila, ki jih vidijo samo serviserji designersko oblikujejo.
sporočil: 11.068
[jani1974]Dobički BMW-ja so posledica večanja obsega prodaje, močne globalne znamke in pametnega upravljanja. Da pa prihaja tudi do okvar (jaz sicer z BMW-jem trojko diesel star model, nisem imel nikakršnih problemov),ker tovarna meče na trg čedalje več novih modelov, tudi popolnoma drugačnih kot so bili značilni za BMW do sedaj - s prednjim pogonom na primer. To možnost pač vzamejo v zakup. Pa to ni samo problem BMW-ja.
> [moon]
> Torej BMW ponuja tudi avtomobile za ljubitelje zatemnjenih šip ;)
> Sicer se pa pravi BMW začne s serijo 5, kar je spodaj je nekaj na pol (vsaj tako mi je trdil nekoč znani serviser BMW iz okolice LJ).
Je bil ta serviser nekoč znan, sedaj pa ni več, ali pa je zgodbica od nekoč, ne od sedaj?
Ker novejša zgodbica, ki sem jo jaz slišal, pravi, da je bilo tudi pri petki konec premium zgodbe z E39.
Sedaj se pri BMWju - tako kot še marsikje drugje - služi na račun stare slave. Optimiranje shareholder value se temu reče, cilj pa je, da kupci dobijo manj za več denarja in da jih čimveč tega ne opazi.
Ne se slepit, da BMWjevi dobički pomenijo kaj dobrega za kupce njihovih vozil!
sporočil: 1.623
[jani1974]
Je bil ta serviser nekoč znan, sedaj pa ni več, ali pa je zgodbica od nekoč, ne od sedaj?Najbrž imaš prav.
Ker novejša zgodbica, ki sem jo jaz slišal, pravi, da je bilo tudi pri petki konec premium zgodbe z E39.
To o petki je trdil v času E39, sam sem imel E60, nisem imel nekih pripomb (vozil do 120.000 KM), razen na delo/odnos serviserjev.
sporočil: 6.570
[vrac]Služenje na račun stare slave = moč globalne znamke
> [jani1974]
> Sedaj se pri BMWju - tako kot še marsikje drugje - služi na račun stare slave. Optimiranje shareholder value se temu reče, cilj pa je, da kupci dobijo manj za več denarja in da jih čimveč tega ne opazi.
> Ne se slepit, da BMWjevi dobički pomenijo kaj dobrega za kupce njihovih vozil!
Dobički BMW-ja so posledica večanja obsega prodaje, močne globalne znamke in pametnega upravljanja. Da pa prihaja tudi do okvar (jaz sicer z BMW-jem trojko diesel star model, nisem imel nikakršnih problemov),ker tovarna meče na trg čedalje več novih modelov, tudi popolnoma drugačnih kot so bili značilni za BMW do sedaj - s prednjim pogonom na primer. To možnost pač vzamejo v zakup. Pa to ni samo problem BMW-ja.
Služenje na račun stare slave = prodajanje dragih avtomobilov v nižjih segmentih
Za pametno upravljanje pa ne bi vedel. Če danes pametno upravljajo, se bo videlo čez 10 let.
Ni pa to samo problem BMWja, to se seveda strinjava.
sporočil: 3.976
[spiderman]Uh, si pa skromen. Za moje pojme mora imet avto V8 mašino, če ne ni taprav avto.
Če se kupuje premijski avto (kar BMW nedvomno je) mora imeti vsaj 6 valjev, ne pa ti trivaljni mlinčki.
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 04.06.2015 11:38
[alek14]Glede vaših patentov kapo dol. Strojnikom je vedno mal težko razlagat ekonomiko. Bemfl se je odločil, da bo povečal oz. bolje razširil svojo ponudbo - paleto vozil na obstoječih in novih trgih. In to počne, uspešno. Tudi s cenovno dostopnejšimi vozili. Katere trge ima vse naciljane si lahko le mislimo, to so gotovo tržišča bolj novih kot starih članic v EU in seveda čarobni vzhod od Rusije dalje. Kitajci so nori nanje. Tu sta še severna in južna Amerika? Bljižnji vzhod. Z novimi modeli zagotovo optimira celotno svojo produkcijo.
> [bigl]
> > > Sicer se pa pravi BMW začne s serijo 5, kar je spodaj je nekaj na pol (vsaj tako mi je trdil nekoč znani serviser BMW iz okolice LJ).
> >
> > Drži. :)
>
> Serviser ve več od stručkotov pri bemflu? Verjetno je tudi finančni svetovalec za 5-ke kupovat?
> BMW se podaja pobirat dobičke še tja kjer ga doslej ni bilo.
> Tole X1 rco bom pa po lepi predstavitvi tule, vsaj sprobal, kupil pa ne, saj mi moj JMW še vedno dobro služi. Lep dan.
Glede na to, da BMW uporablja tudi moje patente, se morda lahko postavim v vlogo "stručkota pri bemflu";
Serviserji so bili in bodo hrbtenica marketinga vsakega avtomobilske znamke. Serviserji so nosilci dobrega ali slabega imena znamk. Prav zato npr. se nekateri deli avtomobila, ki jih vidijo samo serviserji designersko oblikujejo.
Seveda pa ima velikoserijska produkcija tudi slabe strani v občasnih masovnih odpoklicih, ko kaj ni tako kot mora bit.
Vse to početje je zaradi ekonomike, večji obseg, manjši strošek na enoto = je večji dobiček na enoto, kljub konkurenčnim cenam na trgu. Enostavno, da bolj ne more bit. Lep dan.
P.S. Seveda pa sama proizvodnja in prodaja posegata še na področje financiranja (servisiranje je poprodajna aktivnost) in je to vse skupaj velikanski biznis in pri tem je pomemben kot povsod tudi tržni delež. Veče denarja papomeni več razvoja, boljša vozila in tako dalje in naprej. Da zaokrožim, vrti se to itak nenehno dalje.
Strani: 1