4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Ne flikajmo, postavimo na novo

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.890
[#2523461] 28.05.15 22:57
Odgovori   +    17
Kdor je poslusal karikaturo od nekdanjega direktorja Iskre in Metalke, Turnska, ve, da je treba zbrcati vse Turnske. Sicer bo slo vse k hudicu. Najprej se zgrozis: Turnsek, bebo, direktor? Ja, kaj pa drugega. Taki so direktorji, zato pa je tako, kot je.
0329Softb sporočil: 3.757
[#2523485] 29.05.15 06:26
Odgovori   +    18
In kaj je rešitev? Zrušiti in postaviti povsem na novo.
Ja, vendar ... "mi", ki smo v 24 letih narobe peljali skoraj vse, bi danes, če bi dobili novo priložnost, zopet vse uničili. Problem te države smo mi, nas dva milijona balkanskih bedakov. Opicam in komunistom enostavno ne moreš dati v roke države ne glede na to, da se pri tem skriješ za maske demokracije. Žal. S čem se lahko danes vsaj malo (še) tolažimo? "Nismo" si še naredili Golega otoka. Vsaj (še) ne za vse.
Konasnica sporočil: 1.741
[#2523514] 29.05.15 08:03
Odgovori   +    3
Samo enkrat smo v Sloveniji postavili (poleg osamosvojitve) vse na novo. To je bil DARSov program izgradnje avtocest. Edini resnično uspešen in realiziran projekt v državi Sloveniji. Pa smo v stilu slovenceljnev tudi ta projekt s politikanstkimi in medijskimi lažmi, gonjami, aferami in stigmatizacijo udeleženih popljuvali in spremenili v največjo sramoto!

Politika ni bila niti toliko sposobna, da bi na koncu (tako kot delajo urejene države) naredila temeljito strokovno analizo tega projekta in na osnovi izkušenj smernice za nove projekte.

Ko je politika videla, da je to uspešen projekt je začela na veliko kadrovati v cestno sfero nesposovne, nestrokovne, neizkušene in koruptivne svoje zveste politične kadre. Rezultat je več kot jasen. Npr Markovec bodo slavnostno odprli 6 let po roku, obstoječa cestna mreža je v katastrofalnem stanju in enega mostička, ki bi ga v prejšnjih gnilih časih zgradili v enem mesecu se packa že leto. Odgovorni politični državni birokrati pa se zgovarjajo drug na drugega zakaj se ne da!

Ja temeljito strukturno reformo in vse na novo bi bilo potrebno narediti na cestah. Nagnati sedanje vodilne in še kakšne nižje, dati možnost mladim, ki nimajo služb in na pomoč poklicati stare izkušene, ki imajo kaj za pokazati v življenju. Samo to je dobitna kombinacija. Je pa iluzija pri politiki, ki je državo zafurala in se še vedno sprehaja po protokolarnih preprogah, pije šampanjc in ščiti svoje nesposobne kadre! npr. prvi človek v državi, ki se mora stalno opravičevati za svoje neumne izjave!
anon-295186 sporočil: 149
[#2523556] 29.05.15 10:22
Odgovori   +    3
"Zrušiti in postaviti povsem na novo."

Kako to storiti? Očiščenja ne bo naredila nobena "politika", nikakršna "nevidna roka", tudi ne "privatizacija". Vsaj ne brez posredne škode v sociali. Če se že gremo "socialno državo"...

Z vsebino članka se sicer strinjam. Imam pa vseeno občutek, da bi večina gnilih sistemov delovala, če bi posamezniki delali kvalitetno in odgovorno. Na papirju je precej stvari korektno zastavljenih. Začne se od znotraj, pri vsakemu posamezniku znotraj sistema. Vsak izmed bralcev (in novinarjev) naj oceni, koliko egoista (ali oportunista) je v njemu. Najlažje se je izgovarjati na "sistem". Sistemi nikoli niso "zabetonirani" in jih je vseskozi treba izboljševati. Kdo drug pa to lahko naredi, kot posameznik znotraj sistema?

Malo za šalo...
Določeni novinar Financ je v preteklosti naredil (oz. bi jo naj) oslarijo in je odšel (verjetno "sporazumno"). Po drugi strani pa nekdo znotraj "gnilega sistema" težko naredi napako. Zakaj? Sam tega niti ne ve (oz. noče priznati), njegov nadrejeni ne opravlja svojega dela, da bi to sploh opazil. Ko se napaka odkrije, pa cela veriga dela vse, da bi zadevo pometli pod preprogo. Dejansko bi vsak v verigi moral nositi svojo mero odgovornosti. Odgovornosti se pa vsi otepamo, mar ne?
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2523574] 29.05.15 11:19 · odgovor na: Konasnica (#2523514)
Odgovori   +    4
Veš, problem je če človek na glavo skače v prazen bazen. Rahlo vpliva na zdravo razmišljanje.

"Začetek gradnje sega v daljno leto 1970, ko je bil sprejet zakon o "dolgoročnem programu za gradnjo, rekonstrukcijo in vzdrževanje magistralnih in regionalnih cest SR Sloveniji, v obdobju 1971 - 1985"

"Slovenija, 08.05.2014 | Patricija Kovačec, Monika Levanič, Mojca Vtič ... Dars tako trenutno upravlja skupno 607 kilometrov avtocest "

Torej: 44 let za 607km = WAAAAUUUU skoraj 14 km na leto!!!!
Konasnica sporočil: 1.741
[#2523579] 29.05.15 11:36 · odgovor na: PyotrNovak (#2523574)
Odgovori   +    2
To je 28 km na leto na mio prebivalcev. Avstrijci, Nemci, Italijani in ostali razviti so delali 3 do 5 km na leto na mio prebivalcev. V zadnjih 20 letih je DARS zgradil okoli 500 km cest. Malo se ozrite čez ozke lokalne plotove preden nekompetentno kritiziratte!
tupamaros sporočil: 3.720
[#2523657] 29.05.15 17:12 · odgovor na: 0329Softb (#2523485)
Odgovori   +    7
[0329Softb]
>In kaj je rešitev? Zrušiti in postaviti povsem na novo.

Ja, vendar ... "mi", ki smo v 24 letih narobe peljali skoraj vse, bi danes, če bi dobili novo priložnost, zopet vse uničili. Problem te države smo mi, nas dva milijona balkanskih bedakov. Opicam in komunistom enostavno ne moreš dati v roke države ne glede na to, da se pri tem skriješ za maske demokracije. Žal. S čem se lahko danes vsaj malo (še) tolažimo? "Nismo" si še naredili Golega otoka. Vsaj (še) ne za vse.
Vse države, ki so jih imeli v rokah komunisti so propadle. Definitivno dokler so bili na oblasti. Golega otoka si nismo naredili ker smo na srečo člani evropske demokracije. Imamo pa Golo Državo.

LP
Tupamaros
0329Softb sporočil: 3.757
[#2523667] 29.05.15 17:34 · odgovor na: tupamaros (#2523657)
Odgovori   +    6
[tupamaros]
> [0329Softb]
> >In kaj je rešitev? Zrušiti in postaviti povsem na novo.
>
> Ja, vendar ... "mi", ki smo v 24 letih narobe peljali skoraj vse, bi danes, če bi dobili novo priložnost, zopet vse uničili. Problem te države smo mi, nas dva milijona balkanskih bedakov. Opicam in komunistom enostavno ne moreš dati v roke države ne glede na to, da se pri tem skriješ za maske demokracije. Žal. S čem se lahko danes vsaj malo (še) tolažimo? "Nismo" si še naredili Golega otoka. Vsaj (še) ne za vse.

Vse države, ki so jih imeli v rokah komunisti so propadle. Definitivno dokler so bili na oblasti. Golega otoka si nismo naredili ker smo na srečo člani evropske demokracije. Imamo pa Golo Državo.
Glede Golega otoka mislim, da nimaš prav. Poglej kaj delajo z JJ. Nekako tako je počela banda prejšnem režimu, ki se, z ozirom, da so na oblasti ostali oni, ni kaj dosti spremenil. Pazi. JJ bo nekako še preživel. Si predstavljaš, da se na tak način lotijo ne tako pomembne osebe? In nikakor nisem prepričan, da tega ne počno.
kmetovalec sporočil: 681
[#2523668] 29.05.15 17:39 · odgovor na: Konasnica (#2523579)
Odgovori   +    2
[Konasnica]
To je 28 km na leto na mio prebivalcev. Avstrijci, Nemci, Italijani in ostali razviti so delali 3 do 5 km na leto na mio prebivalcev. V zadnjih 20 letih je DARS zgradil okoli 500 km cest. Malo se ozrite čez ozke lokalne plotove preden nekompetentno kritiziratte!
Ja za to pa je vse v riti, če niti osnovnih računov cestarji ne znate.

Torej 14 km na leto pri 2 mio prebivalcev je 7 km/ 1 mio prebivalcev, ali pa kot prebivalce Slovenije (in uporabnike cest) pri vas računate kakšno pooblaščeno manjšino?
Konasnica sporočil: 1.741
[#2523714] 29.05.15 21:30 · odgovor na: kmetovalec (#2523668)
Odgovori   +    0
Ups, res sem se zmotil ko sem na hitro pritekel mimo računalnika! Se opravičujem! Pobrskal sem po netu in dobil uradni podatek za obdobje 1997 do 2007, ki je, da smo Slovensci zgradili 11 km na leto na mio prebivalcev. To je še vedno 3 krat več kot razvite države! Po izgradnji pomurske avtoceste je bil ta podatek še precej višji!
tupamaros sporočil: 3.720
[#2523758] 30.05.15 12:19 · odgovor na: 0329Softb (#2523667)
Odgovori   +    2
[0329Softb]
> [tupamaros]
> > [0329Softb]
> > >In kaj je rešitev? Zrušiti in postaviti povsem na novo.
> >
> > Ja, vendar ... "mi", ki smo v 24 letih narobe peljali skoraj vse, bi danes, če bi dobili novo priložnost, zopet vse uničili. Problem te države smo mi, nas dva milijona balkanskih bedakov. Opicam in komunistom enostavno ne moreš dati v roke države ne glede na to, da se pri tem skriješ za maske demokracije. Žal. S čem se lahko danes vsaj malo (še) tolažimo? "Nismo" si še naredili Golega otoka. Vsaj (še) ne za vse.
>
> Vse države, ki so jih imeli v rokah komunisti so propadle. Definitivno dokler so bili na oblasti. Golega otoka si nismo naredili ker smo na srečo člani evropske demokracije. Imamo pa Golo Državo.

Glede Golega otoka mislim, da nimaš prav. Poglej kaj delajo z JJ. Nekako tako je počela banda prejšnem režimu, ki se, z ozirom, da so na oblasti ostali oni, ni kaj dosti spremenil. Pazi. JJ bo nekako še preživel. Si predstavljaš, da se na tak način lotijo ne tako pomembne osebe? In nikakor nisem prepričan, da tega ne počno.
Ne, tega tipa zapora v članici EU zagotovo ni. Goli otok je bilo taborišče kot Dachau. Ne vem če niso imeli tudi zažigalnico ljudi. Nasproti Golemu je Dob RC.
Vsi ti pritlehni komunistični prijemi padajo kot domine, če ne na ustavnem pa na sodišču za človekove pravice v Strasbourghu.
PS: Ivan Kramberger te sreče ni imel.
LP
Tupamaros
anon-209987 sporočil: 886
[#2523763] 30.05.15 12:57 · odgovor na: tupamaros (#2523758)
Odgovori   +    4
[tupamaros]
PS: Ivan Kramberger te sreče ni imel.
LP
Tupamaros
Tocno, njemu niso pustili, da se brani. Pa tudi, da je Krambergerja ubil pijani lovec, ne verjame skoraj nihce več. Podrobno preberi te tri članke vključno z odmevi nanje.
www.pozareport.si/?I...caID=20121
radiostudent.si/poli...etih-letih
www.delo.si/novice/s...ajajo.html
supervizor.kpk-rs.si.../61519367/
anon-278805 sporočil: 1.387
[#2523823] 31.05.15 06:57
Odgovori   +    1
Spoštovani bralci, imam občutek, da podsistemi te države ne delujejo. Naj pojasnim. Če država oziroma njen podsistem, ki skrbi za cestno omrežje v Mednem, ni sposoben v normalnem času postaviti nadomestnega mosta, kaj šele financirati stalnega (ne gre za kompliciran objekt, ampak premostitev železnice), je to znamenje, da je sistem popolnoma gnil. Vrednost izgubljenih ur zaradi ždenja v gneči je presegla vrednost investicije, pa ni posledic... Kot da lastniki avtomobilov ob registraciji ne bi plačevali cestnine. Mantra cestarjev? Potrebujemo več sredstev! Cestarji, preden vržete kamen vame, si odgovorite na vprašanje, koliko mesecev je zapora v Mednem.

**********
Po vsej Sloveniji še vedno delajo po starem - po komunistično. KO inšpektor ugotovi, da most ni več v dobrem stanju, uvedejo izmenični enosmerni promet, za eno leto. Da počasi razmislijo in napišejo tono papirjev. Naslednji dve leti pa delajo. Lepo počasi, čist počas. Dva stroja delata nekaj ur na dan,uniformiranci okoli dežurajo itd. Čez vikende ni nikogar nikjer. Po treh letih je zadeva končno fertik. Je sicer bolj ena pacarija, je pa le enmal bolš ko je blo. Ampak koliko je bilo v tem času zastojev, ničkoliko ur čakanja in živčnosti v prometu ter izgube goriva in časa voznikov. Država nam še vedno sporoča: MI SMO ZAKON, VI NE ŠTEJETE NIČ. Še vedno nekako tako kot npr. leta 1978, ko sem se edinokrat peljal z mednarodnim vlakom iz Nemčije do Ljubljane. Vlak je potem nadaljeval do Turčije. Na vsej vožnji do LJUBLJANE je šlo vse gladko in lepo. Po Ljubljani pa je vlak nekajkrat obstal, da so železničarji počasi preklapljali tirnice. Končno je vlak le prispel do ljubljanskega kolodvora. Sedel sem v kupeju z nekimi zgovornimi Grki, ki so naše početje totalno stadlali, saj da je VEDNO tako. To mi je ostalo močno v spominu. To, kar se danes še vedno VSESKOZI dogaja na cestah, je pa isto.
Ob tem naj dodam naslednje. Skoraj vsak privatnik pri nas bi takšen gradbeni podvig izvedel v nekaj mesecih in to za desetino cene, kolikor sicer to stane (in mnogi si filajo žepe ves ta čas). To ni le moje mišljenje, to debato sem slišal pred par dnevi. Čeprav sem samo poslušal, so govorili in povedali vse enako, kakršno je moje mišljenje o tem že vseskozi.

Strani: 1