Strani: 1

anon-207862 sporočil: 1.476
[#2521416] 21.05.15 10:23
Odgovori   +    7
Marsikateri slovenski monopolistični "oval office" za posvečene, je v svojem bistvu "oral office" tao ali drugače. Se strinjam s predavateljem.
153 sporočil: 9.333
[#2521418] 21.05.15 10:31
Odgovori   +    3
Že milijonkrat premlete resnice se
vsakič na novo borijo za svoje pravice,
še posebej, ko jim banksterji vsiljujejo
svoje neopredmeteno pohlepne norice.

Sodražan
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2521488] 21.05.15 14:57
Odgovori   +    3
Ni dovolj, da le sedite v pisarni na sedežu podjetja in se ubadate z Excelovimi tabelami ter se osredotočate na donosnost naložb.
Temu se reče spreadsheet management. Pri nas zelo popularen način managiranja, poleg helikopterskega managementa seveda ... ;)
murje sporočil: 5.120
[#2547570] 11.09.15 16:30
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 11.09.2015 16:33
PLAČANA PRIPOROČILA

Glede na občečloveško in občepolitično situacijo pri nas in ne glede na vse večje deformacije na področju kadrovske politike, v podjetjih prevladuje zaposlovanje na podlagi družinske, politične, stanovske pripadnosti oziroma bolje povedano, že vnaprej vdani zvestobi. Kljub temu, da v finančnih družbah in institucijah velja zakonska zaveza, da velja prepoved zaposlovanja oseb s statusom "povezanih oseb", pa se zaradi zvestobe in lojalnosti, ciljno zaposlujejo prav takšni kadri. Namesto, da bi takšne družbe v javnosti odkrivali in jih odvračali od takšnih zgrešenih in deviantnih navad, jim pri toleranci takšnega početja na vse načine pomagajo.
To počnejo tudi z raznimi coach seminarji in izobraževanji na posvečeni Stratos Akademiji, kjer je jasno, da to počnejo po naročilu in ukazu raznih delodajalcev. Seveda ob bogatih nagradah in še bolj vprašljivih metodah, ki imajo za cilj samo disciplinirati zaposlene in pri njih vzbujati občutek lastne krivde. Bodisi krivde za neizpolnjevanje gospodarjevih diktatov, za neuspeh vprašljivih marketinških prijemov ali premalo gorečnosti pri trženju, vse to in še več, vzpodbujajo moderni coach seminarji in to samo zato, da bi prikrili in zaradi neučinkovitosti prekrili, prikrili ali zakrili napake delodajalcev. Z drugimi besedami vse to pomeni, da se z zelo zvitimi in prefinjenimi metodami ter z polaganjem besed v usta morebitnih prihodnjih potrošnikov, naredi nekaj, kar sicer ne bi naredil ali kupil, to pa pomeni, da je bil spet nekdo s svojimi lastnimi dejanji močno zaveden.
To, da je potrebno zaposlene in njihove morebitne (za)misli ter njihovo morebitno povezovanje zatreti v kali, to so namreč tudi naloge takšnih posvečenih srečanj. Jasno je, da pri morajo biti pri takšnih dejavnostih vsi enaki in da nihče ne sme štrleti iz povprečja drugačnosti. Koliko pa je to etično in v okviru moralnih norm, je povsem drugo vprašanje, saj je to del plačljive stroke, samo da bi establishment obranil in ohranil oblast v tako organiziranih družbah. Posebej je to vprašlivo tam, kjer se kvazi gospodarji, ki nimajo vloženih lastniških deležev v družbah, ki jih vodijo, odločajo zgolj na podlagi lojalnosti in družinskih prepletenostih, ki so vedno bolj pogoste in tudi vedno bolj vidne.
V zadnjem času je bil v družbi narejen obrat, kolikor so bile prej zelo dobrodošle zakšne coach metode, so sedaj vedno bolj destruktivne, saj temeljijo na podobnem obnašanju, kot ga imajo v vedno bolj razširjenih trgovskih centrih. Takšno izkrivljeno logiko in metodo delovanja sedaj prenašajo tudi v druge finančne centre in institucije, kjer se dobi za priporočilo nove stranke ali bančnega komitenta, po npr. 20 € nagrade. Oprostite, vendar tukaj ne gre za nobeno zvestobo, marveč gre za (z)nakup osebnosti ali osebka, ki v času potrošnikomanije, vse to porabi v bližnjem trgovskem centru v obliki napolnjenega vozička. Končni učinek je seveda ta, da se po enotedenskemu najedanju, počuti izkoriščanega in izpraznjenega, češ, kako lahko se je pustil ujeti v logiko med seboj povezanih poslov, ki bi naj bili po zakonu pri nas seveda prepovedani. Pa jih srečujemo domala že na vsakem koraku, saj sami odkrivajo blišč in bedo finančnih institucij ter nezmožnost na drugi bolj etičen način pridobivanja strank in komitentov.
Pravzaprav pa gre v takšnih dejanjih za negacijo pravice, imeti možnost izbire, kar pomeni tudi, da lahko sprejmemo brez kaznovanja, tudi drugačno odločitev. Kot že povedano postajajo tudi najmodernejše coach seanse vedno bolj svoje nasprotje, saj vendarle tudi dokazujejo zmote stroke, ki je izvajalce izkoristila, da delajo za svoje vsakokrat nove gospodarje, namesto, da delajo za svododo in napredek svobodomiselnega sveta v družbi nasploh...:
topjob.finance.si/88...o%C4%8Dila
www.competo.si/
www.glasford.com/exe...venia.html
supervizor.kpk-rs.si.../34771034/

20 €

Za vsako novo stranko na vaše priporočilo vas nagradimo.

Povabite prijatelja v dobro banko. Zaupanje nagrajujemo!
Za vsakega pripeljanega prijatelja, ki na vaše priporočilo odpre račun pri Banki Koper, prejmete nagrado, vaš prijatelj pa koristi iz paketa dobrodošlice in dobro banko.
Akcija traja do 31. decembra 2015.
www.banka-koper.si/povabi

PRISTOPNI OBRAZEC
www.banka-koper.si/D...brazec.pdf

»Zaupaj mi. Jaz ji zaupam.«
www.banka-koper.si/D...atelja.pdf

40 € + 40 € + SPAR DARILNA KARTICA

V akciji "Super AS 2015" skleni in prihrani do 80 EUR

V akciji »Super AS 2015« lahko pridobite popuste, ki prinašajo prihranke do 80 EUR.
Če pri Adriaticu Slovenici d.d. (AS) v času akcije sklenete dopolnilno zdravstveno zavarovanje, z zavezo, da bo veljalo vsaj dve leti, pridobite popust do 80 EUR, in sicer za AS avtomobilsko zavarovanje za osebno vozilo ali za stanovanjsko zavarovanje Dom AS, pri čemer je:
* prvi popust v višini do 40 EUR unovčljiv do vključno 31. 12. 2015,
* drugi popust v višini do 40 EUR pa od 1. 1. 2016 do vključno 31. 12. 2016.

Lahko pa v času trajanja akcije pridobite vrednostni bon, ki prinaša prihranke do 40 EUR in ga unovčite do 30. 6. 2015 ob:
* sklenitvi novega AS avtomobilskega zavarovanja za osebno vozilo ali novega stanovanjskega zavarovanja Dom AS oz.
* posebnih pogojih, ki so podrobno predstavljeni v Pravilih unovčenja vrednostnih bonov za obnovo obstoječega AS avtomobilskega zavarovanja za osebno vozilo ali obnovo obstoječega stanovanjskega zavarovanja Dom AS.
www.adriatic-sloveni...er-as-2015

90 LITROV BREZPLAČNEGA GORIVA

Za vse lastnike avtomobilov, ki še niste dopolnilno zavarovani pri Vzajemni!

Kako do ugodnosti?
V obdobju od 2. 3. do 30. 11. 2015:
* sklenjeno novo dopolnilno zdravstveno zavarovanje pri VZAJEMNI d.v.z. in
* podpisana 3-letna izjava o vezavi in
* sklenjeno novo ali obnovljeno avtomobilsko zavarovanje pri GENERALI d.d.

Vse uredite hitro in enostavno pri GENERALI d.d., VZAJEMNI d.v.z. in partnerjih.
www.generali.si/fizi...stonj.html

" Potrebnih je 20 let, da si ustvarite ugled. In samo 5 minut, da si ga uničite. Če se tega zavedate, boste marsikaj delali drugače."
Warren E.Buffett

Strani: 1