Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (foto) Kaj vse mora znati dober menedžerski avto

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2518840] 07.05.15 08:46
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bigl 07.05.2015 08:46
Vsa elektronika v tem luksuzu ti ne pomaga, če ne odreagiraš razmeram ustrezno. A to je bilo menedžerjem vzgledno prikazano na CVV Vransko, kjer so se naučili nekaj zelo uporabnega. Lep dan.

P.S. Sicer pa za tak luksuz bi si moral menedžer privošit profi šoferja. Kar je potem pika na i prestižu.
anon-293460 sporočil: 457
[#2518924] 07.05.15 12:58
Odgovori   +    3
čas vnosa: 07.05.15 12:05
Vsekakor X5 ni managerski avto, razen če si dealer ali zelenjavar. Managerji se vozijo v limuzinah. Da pridejo spočiti na pot, kar ne velja za sedenje v terencih in enoprostorcih.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2519653] 11.05.15 16:23 · odgovor na: bigl (#2518840)
Odgovori   +    2
[bigl]
Vsa elektronika v tem luksuzu ti ne pomaga, če ne odreagiraš razmeram ustrezno. A to je bilo menedžerjem vzgledno prikazano na CVV Vransko, kjer so se naučili nekaj zelo uporabnega. Lep dan.

P.S. Sicer pa za tak luksuz bi si moral menedžer privošit profi šoferja. Kar je potem pika na i prestižu.
Se strinjam in zadaj eno vročo tajnico.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2519656] 11.05.15 16:25 · odgovor na: (#2518871)
Odgovori   +    2
[alek14]
>...saj "menedžerji" kar precej časa preživijo na poti...

Namesto menedžerji raje "trgovski potniki"? Nekako ustreza položaju in dosežkom slo menedžmenta.
Dobro plačani in v poslovnem avtu se vozeči trgovski potnik, ki se prodaja za menagerja tudi ni od muh.. ;)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2519730] 12.05.15 10:34 · odgovor na: (#2519670)
Odgovori   +    2
[alek14]
> [vickibedi]
> > [alek14]
> > >...saj "menedžerji" kar precej časa preživijo na poti...
> >
> > Namesto menedžerji raje "trgovski potniki"? Nekako ustreza položaju in dosežkom slo menedžmenta.
>
> Dobro plačani in v poslovnem avtu se vozeči trgovski potnik, ki se prodaja za menagerja tudi ni od muh.. ;)

To drži. Verjetno si razumel, da sem namigoval, da smetana SLO managementa nima kaj pokazati. Kot sem že zadnjič namignil je rast SLO "koncernov" v glavnem kontrakcija (z izjemo morda Krke).

Velika večina SLO managerjev so zgolj administrativni delavci.
Potem je velika, solidna skupina takih, ki nima svojih zamisli, a vsaj tuje zamisli dobro speljejo (Kolektor, Hidrija). Potem so taki, ki nimajo svojih niti tujih. Potem pa so tu še organizatorji (Colarič), in pa pravi managerji - leaderji (Boscarol, Akrapovič in še nekaj drugih).
Ja, drži. Pa še obstaja nevarnost da bodo leaderji odšli v tujino. Sicer pa s stališča najbolj ziher pozicije gre najbolje administratorjem v tujih firmah. Managerji domačih firm so namreč preveč podvrženi muhavosti politike, medtem ko so leaderji na tankem ledu, ker upravljajo z vsem, kar imajo.
V splošnem pa menim, da je vloga managerja dandanes precenjena. Kaj kmalu se ugotovi, da tudi večina hot shit managerjev ne more obrniti kolesja trga, če se le ta vrti v kontra smer. Evo Marissa Mayer je že en tak primer, pri nas pa bi lahko izpostavil Simobil in nedavne rošade, ki so se tam dogajale...

Strani: 1