Strani: 1

anon-304487 sporočil: 967
[#2516371] 23.04.15 08:51
Odgovori   +    10
čas vnosa: 23.04.15 08:17
Novi Espace: "Nekaj točk mu je odneslo dejstvo, da bi lahko sama zasnova in struktura armaturne plošče lahko zadala poškodbe sovozniku."

Ja to je pa ja jasno vsakomur, ki vsaj malo spremlja razvoj avtomobilizma!

Zasnova armaturne plošče novega Espaca je še vedno relikt nekih drugih časov, za katere smo vsi upali, da so že minili. Mimogrede, ključni element armaturne plošče, ki ga je vgrajeval že daljnega leta 1902-1921 podjetje Panhard&Levassor, npr. model 6CV, 7CV ali 8CV, je ista štrleča stvar kot danes. Iz slike je razvidno, da je to tisti levi okrogli del, ki štrli iz armaturne plošče proti vozniku:
it.wikipedia.org/wik..._7CV_e_8CV

Dejansko lahko ta štrleči del poškoduje voznika. Šokiran ugotavljam, da se danes še ogromno vozil po svetu vozi z to čudno štrlečo rečjo, angleži ji pravijo nekako kot "steering Wheel" ali nekaj podobnega, pri nas sem opazil, da to reč imenujejo nekateri "bolan" ali "volan", ne vem točno.

Mislim, da če so že drugod po svetu zaostali v razvoju, mora vsaj Komisija EU pristopiti k izboljšavi varnosti voznika pred vdori čudnih štrlečih stvari in sprejeti ustrezno direktivo. Omenjeni štrleči del se da elegantno zamenjati z lično tačskrin tablico, ki razbremeni voznika in izboljša prometno varnost vseh udeležencev v prometu. Ošvrkneš pogled na tablico in rahlo trzneš glavo v desno, in voz zavije v desno. Enostavno.

Podobno, kot visokotehnološka IT podjetja bojda skrivaj razvijajo športni sedež iChair, kateri bo zelo prijazen uporabniku - z namenom vklopa funkcije masaže boš lahko kar preko tačskrin tablice na armaturi elegantno vklopil v sedež pod zadnjico vklopljeno funkcijo iPhone-a "Vibrate Only". Namesto pritiskanja na trapast gumb, ki ga nekateri še sedaj arhaično uporabljajo.

Strani: 1