Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek S sorentom Kia sili v premium razred
Strani: 1
sporočil: 134
Drag seveda je, a ko ga začneš primerjati z nemci, upoštevaš vso
opremo (vključno s kamerami, avtomatskim menjalnikom itd.),
ugotoviš, da je Sorento še vedno vsaj 25 do 30 tisoč evrov cenejši
od manjšega BMW X3. Če ga primerjaš z X5 ali pa audijem Q7, je pa
razlika še dosti višja. Avto je pač nabildan z opremo, saj vstopa
znamka v enega izmed najbolj prestižnih razredov. Končna cena je pa
itak stvar popustov, ki so vedno v igri.
sporočil: 470
[Niki11]kdo pa pravi, da nemci niso uber predragi?
Drag seveda je, a ko ga začneš primerjati z nemci, upoštevaš vso opremo (vključno s kamerami, avtomatskim menjalnikom itd.), ugotoviš, da je Sorento še vedno vsaj 25 do 30 tisoč evrov cenejši od manjšega BMW X3. Če ga primerjaš z X5 ali pa audijem Q7, je pa razlika še dosti višja. Avto je pač nabildan z opremo, saj vstopa znamka v enega izmed najbolj prestižnih razredov. Končna cena je pa itak stvar popustov, ki so vedno v igri.
sporočil: 2.264
Če bodo s popusti tako škrti kot Hyundai za SantaFe, bo cena še
vedno krepko nad 50 jurji, Za ta denar se pa dobi X3 xdrive2.0d z M
paketom, navigacijo in avtomatiko.
V ZDA pride SX V6 (identično "naši" razen motorja) 39k USD, medtem ko je "naložen" X3 x28i 51k. V ZDA je res polno Kii, ampak zaradi cene. Pri nas je pa Kia dražja kot BMW - ROLF
V ZDA pride SX V6 (identično "naši" razen motorja) 39k USD, medtem ko je "naložen" X3 x28i 51k. V ZDA je res polno Kii, ampak zaradi cene. Pri nas je pa Kia dražja kot BMW - ROLF
sporočil: 1
čas vnosa: 22.04.15 03:21
Kia Slovenija se norčuje iz potencialnih slovenskih kupcev.
Poglejte si ne samo ceno v ZDA ampak tudi ceno na Slovaškem.
Pravilni odgovor se ne skriva samo v razlikah v davščinah med
državami ampak tudi v različni cenovni politiki principala. Izgleda
da se je Kia Slovenija odločila pobrati presežek slovenskim kupcem
in zato je Sorento s primerljivo opremo npr bistveno cenejši na
Slovaškem...Predlagam, da vsi ki nam je všeč novi Sorento
bojkotiramo Kio Slovenijo in ga kupimo drugje.. ali pa počakamo na
Ford Edge, ki bo kmalu naprodaj v Evropi in upamo da Ford Slovenija
bolj ceni slovenske kupce kot Kia Slovenija.
sporočil: 134
Če bi bila zadeva tako enostavna, bi vsi kupovali avtomobile v ZDA
in na "Slovaškem". Problem je v tem, da imamo mi za velike
avtomobile previsoke davke, v ZDA je Sorento v smislu luksuza
običajen avto, pri nas pa ga davkarija smatra za super luksuz. Pa
dodaš še DMV, pa 22% DDV in je cena kakršna pač je. Kdor pričakuje,
da bo ob omejeni dobavljivosti, avto je pač nov in zato je
povpraševanje višje od ponudbe, dobil še super popust, pač ni
realen. Pa saj je tako pri vseh znamkah z izdelki, ki se prodajajo.
sporočil: 2.264
Logično je da je cena pri nas zaradi davkov in ostrejših
garancijskih pogojev za 30% višja kot v ZDA. Ampak Kia je ceno
nabila precej več, tako da kot sem zgoraj navedel stane občutno več
kot X3, ki je v ZDA 1/3 dražji od Kie...
sporočil: 1
čas vnosa: 22.04.15 15:32
Zal tvoja trditev ne drzi. Upostevaj vse dajatve slovenski drzavi
in postavi neto cene v razlicnih drzavah na isti imenovalec in
videl bos da obstaja razlicna cenovna politika principala. KIa
Slovenija se je pac odlocila da bo slovenskim kupcem zaracunala vec
kot Kia Slovaška svojim.
sporočil: 134
Pri cenah v ZDA moraš upoštevati tudi to, da na spletu večinoma
objavljajo neto cene, saj se končne cene razlikujejo med
posameznimi zveznimi državami zaradi različnih davščin. Cene na
ravni EU so pa tudi več ali manj harmonizirane, mar ni tega uvedla
že Montijeva komisija? Mene osebno niti ne zanima cena s cenika,
saj vem, da je končna cena odvisna le od pogajalskih sposobnosti
posameznika. Bolj zanimivo mi je v tem primeru, kaj pišejo o novem
Sorentu Nemci in to, da ga postavljajo ob bok X3 in Q5. To dejansko
pove največ o avtomobilu in temu, kaj je Kia naredila v smislu
razvoja v zadnjem desetletju. Morda bi pa lahko po tej plati
poslali slovenske politike k njim na kakšno izobraževanje, čeprav
bi jih osebno zaradi njihovih zaslug raje poslal v Severno Korejo.
sporočil: 134
Ob tem, da je Sorento opaveliko večji, ima 7 sedežev, ne pa le 5
sedežev, ima V6 motor, ne pa zgolj štirivalni 2,0-litrski
štirivaljnik in ob tem, da je Sorento založen z opremo do konca,
pri BMW pa je treba doplačati tako rekoč še za kolesa.
Strani: 1