Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Čez dva meseca končno skozi predor Markovec
Strani: 1
sporočil: 4.807
"Čez dva meseca končno skozi predor Markovec".
.
Prosim, nikar ne kličite nesreče - pri nas se dva meseca kaj hitro spremenita v dve leti, žal.
.
Prosim, nikar ne kličite nesreče - pri nas se dva meseca kaj hitro spremenita v dve leti, žal.
sporočil: 2.117
Izgleda, da so ga glede na čas del kopali z lopatami, glede na ceno
pa so bile zlate. In kdaj bodo začeli z delnimi zaporami za "redno
vzdrževanje" da zaključijo in posodobijo staro in odpravijo vse
storjene napake ter za kakšno ceno? Vprašam kar takoj, da ne bo
treba spraševati po otvoritvi.
sporočil: 1.660
čas vnosa: 08.04.15 15:04
"Za zdaj ne vidimo razloga, da del ne bi končali do 16. maja," ma
samo za zdaj, jih boš pa 16 maja vidu, če bi ga ročno vrtal bi ga
prej končal
sporočil: 78
Zadnja sprememba: anon-315533 10.04.2015 04:36
Vsako leto poslušam in berem, da bo predor odprt še pred poletno
sezono in glej ga tička, upam, kot vsako leto, da se bo to res
zgodilo.
sporočil: 21.898
in za teh par usranih km bo treba kupit vinjeto.
mrs ministrstvo za infrastrukturo. nikoli vec ne kupim vinjete...
mrs ministrstvo za infrastrukturo. nikoli vec ne kupim vinjete...
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 10.04.2015 17:46
MORJE PLOČEVINEVsi tisti, ki so prispevali k uresničitvam takšnega avtocestnega križa, so naredili kar nekaj nedopustnih in nepopravljivih napak, za katere bomo plačevali največjo ceno na Obali. Pa niti ministra za promet Patricka Vlačica iz naših logov nismo znali in niti poskušali izkoristiti.
Vemo tudi, da je ob prometnih konicah, domala nemogoče priti iz Portoroža do Izole v manj kot 45 minutah, kolikor traja domala vožnja do Ljubljane. Tudi vse ostale razbremenilne ceste so več ali manj preplavljene s pločevinasto kačo, ki sega vse do meje s Hrvaško in še čez. Kar se tiče Hrvaške velja tukaj omeniti, da so nas na veliko prehiteli že pred leti, ko so avtocesto pripeljali do Umaga oziroma Plovanije.
Dejstvo je, da se niti na Obali nismo enotni o prihodnjem razvoju tega avtocestnega križa, saj bomo na koncu ugotovili, da bo asfalt prekril še tisto malo rodovitne zemlje, ki jo je v Slovenski Istri še ostalo. Glede razbremenilnih cest je bilo že veliko govora, pa vendar je Boris dovolil in spremenil prometni režim iz Izole, mimo bolnišnice, čez Markovec, saj sedaj to lahko počnete že ob 8.30 zjutraj naprej. Prej je bila ta ura naštimana na 10 uro zjutraj. Samo upamo lahko, da bo ta ura v času poletne sezone premaknjena in tako bo tako omogočeno prebivalcem nemoteno in neovirano gibanje, saj je to že za Guinnessovo knjigo. Prav tako je rešitev cestica čez Belveder in Strunjan ter naprej za Beli Križ ali Piran, ki prav gotovo reši marsikateri zaplet in nazaj se razume.
Glade vseh peripetij s tunelom Markovec, pa bodo ravno te ceste spet pridobile na veljavi in to zaradi tega, ker se bo pločevinasta reka zapodila pod Markovec po Izolski obvoznici in seveda obstala na desnem ovinku in omejitvami pod klancem za Belveder, da o Strunjanskem krožišču niti ne govorimo. Tudi projektant, ki si je zamislil takšno genialno krožišče v Strunjanu, si zasluži vpis v Guinnessa.
Ob tem vemo tudi, da večini turistov naše cestice služijo za hitro in nemoteno vožnjo do željenih destinacij na Hrvaškem ali še kakem drugem morju, pa jim že vinjetni sistem domala pokvari vse načrte. Plačati predrage vinjete, samo za to, da se lahko stoji v koloni, še vedno ne pomeni, da smo si olajšali pot na svetovna morja.
Še manj pa to pomeni, da smo družba ali pa država z nasmehom, ta bo še bolj zamrl, ko bomo morali z vinjetami v tunel, tudi za teh 4,2 kilometra, medtem, ko bodo tovornjaki to počeli brez njih. Sramota in neučinkovitost, po vrhu pa ena velik slovenski unicum, saj tudi na tak način ne bomo pridobili nobenega turista več k nam, ampak bo odpor do naše dežele, samo še bolj izrazit. Še zelo daleč smo namreč od razumne in učinkovite pravne države, take, ki je narejena po meri ljudi in njenih davkoplačevalcev.
BOB DNEVA
"Država potrebuje depresivne, paralizirane ljudi, da si lahko posamezniki na vrhu nemoteno polnijo žepe."
Boris Krabonja, zgodovinar, profesor
Torek, 7. april 2015
www.vecer.com/bob.aspx?d=1
sporočil: 3.152
[murje]Ne vem zakaj bi bil ta del izvzet iz vinjetnega sistema. Pa glede tovornjakov - povsod po Sloveniji je tako, na tem delu jih je med vsemi še daleč najmanj.
Še manj pa to pomeni, da smo družba ali pa država z nasmehom, ta bo še bolj zamrl, ko bomo morali z vinjetami v tunel, tudi za teh 4,2 kilometra, medtem, ko bodo tovornjaki to počeli brez njih.
sporočil: 2.420
Glede sklicevanja na načelo enakosti pred zakonom pa istrski župani
ocenjujejo, da ta "očitno velja samo takrat, ko to nekaterim
ustreza". Pri tem so spomnili na dejstvo, da vsi vozniki osebnih
vozil plačujemo cestnino od Kozine proti Kopru, ne plačujejo pa
cestnine vozniki tovornjakov in avtobusov, ravno tako ne plačuje
cestnine tranzitni tovorni promet na relaciji Trst-hrvaška Istra.
Strani: 1