Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dars lovi rekord: Markovec gradijo dlje kot najdaljši predor na svetu!
Strani: 1
sporočil: 435
Riba smrdi pri glavi - če vodijo DARS nesposobni in skorumpirani
ljudje, je za to kriv lastnik. Ve pa se, kdo predstavlja lastnika.
Pa saj je vseeno, itak bodo kmalu volitve....
sporočil: 497
Sicer je projekt voden tipično slovensko, ampak bogme ni DARS kriv,
da sta mu crknila dva izvajalca. Dejstvo pa je, da je cela zgodba
predora Markovec še precej daljša od same gradnje. Bilo je kar
nekaj ponavljanih/razveljavljanih razpisov pred končnim podpisom
pogodbe, kar je že prej trajalo par let. Se je pa nekako pokrilo z
nedokončano HC Koper Izola, tako da gre kar za cel paket, ne samo
predor.
sporočil: 1.267
Dokaz nesposobnosti, skorumpiranosti, neracionalnosti in
neekonomičnosti
- državne lastnine,
- slovenskih politikov, ki jih voli
- večina slovenskih volilcev.
Kar žanješ, to seješ.
- državne lastnine,
- slovenskih politikov, ki jih voli
- večina slovenskih volilcev.
Kar žanješ, to seješ.
sporočil: 1.447
To je to ko imaš take razpise, da se lahko usak jolbe pritoži in
joka ker on ni dobil razpisa.
sporočil: 1.010
Takšne zgodbice se lahko samo v Sloveniastanu dogajajo... Vodstvo,
podizvajalci, pogoji, stroji...kaj se še sploh lahko zgodi?
sporočil: 1.741
Slovensko gradbeništvo je šlo 20 let nazaj! To kar se dogaja na
Markovcu je sramota za DARS in Slovenijo. Pred 10 leti smo imeli
zelo natančne terminske plane, ki sta jih investitor in nadzor
stalno spremljala in nadzorovala. Tako je bil dan in ura odprtja
ceste že na začetku gradnje določen na uro natančno. Danes ko
politika s svojimi kadri obvladuje vsa ključna mesta v državni
upravi in njenih podjetjih se pa nekaj mesecev pred otvoritvijo ne
upajo ali ne znajo napovedati tega dogodka. Imajo pa dobre plače in
veliko več jih je kot v prvi upravi DARSa, ki je vodila več deset
investicij istočasno.
Dvakoplačevalci dobro preplačujejo ta politični in strokovni fiasko. Če bi zračunali vse stroške uporabnikov, zaradi daljše vožnje, zastojev in onesnaženja okolja bi bil nekaj milinjonski prihranek vsaj 10 krat presežen!
Važno je da so "naši" na položajih, da smo uničili cestni in gradbeni lobij in da so mediji (tudi Finance) s tem zadovoljni. Narod pa tako vse mirno plača!
Dvakoplačevalci dobro preplačujejo ta politični in strokovni fiasko. Če bi zračunali vse stroške uporabnikov, zaradi daljše vožnje, zastojev in onesnaženja okolja bi bil nekaj milinjonski prihranek vsaj 10 krat presežen!
Važno je da so "naši" na položajih, da smo uničili cestni in gradbeni lobij in da so mediji (tudi Finance) s tem zadovoljni. Narod pa tako vse mirno plača!
sporočil: 7.023
[denac]Da ne omenjamo še Italijanov in njihovih slavnih prednikov, slavnih graditeljev cest in ne le cest ;-)
> [Konasnica]
> Slovensko gradbeništvo je šlo 20 let nazaj! To kar se dogaja na Markovcu je sramota za DARS in Slovenijo.
>
Sramota - in to zelo velika - je, da se je AC LJ-KP gradilo več kot 30 let. Dobrih 100km!!!!
Edit
Zato sem večkrat v šali dejal, da so Nemci - glede na razvejanost in dolžino njihovega AC omrežja - začeli AC graditi nekje okoli leta 1756.
sporočil: 1.741
Nemci so gradili 2 do 5 km na leto na mio prebivalcev, Slovenci pa
več kot 10 km na leto na mio prebivalcev. Ampak pred Markovcem!
sporočil: 11.404
Zakaj me v Sloveniji nič več ne preseneti?
Ljudje smo se že tako navadili na ropanje in slabo opravljen posel, da nas presenetijo samo še pozitivne novice. Recimo da je ta in ta direktor urada ali državne firme, to in to naredil pošteno, v roku in kvalitetno.
Žal je tako, da je takih pozitivnih novic izredno malo.
Ljudje smo se že tako navadili na ropanje in slabo opravljen posel, da nas presenetijo samo še pozitivne novice. Recimo da je ta in ta direktor urada ali državne firme, to in to naredil pošteno, v roku in kvalitetno.
Žal je tako, da je takih pozitivnih novic izredno malo.
sporočil: 6
čas vnosa: 31.03.15 13:45
Ampak so še vedno zelo hitri v primerjavi z našimi železnicami...
sporočil: 1.741
Če bi imeli manj prebivalcev bi zgradili še več km avtocest na leto
na mio prebivalcev - matematika. logika! Kar se pa tiče ugotovitve
da imamo preveč avtocest je pa blizu resnice. Je pa res, da tudi
tujina ocenjuje, da je to ena redkih primerjalnih prednosti
Slovenije. Slovenceljni smo pa tudi ta program popljuvali in ga do
onemoglosti stigmazirali!?
sporočil: 1.741
Če imate realne številke za filozofiranje potem ste sigurno
FDVjevec ali eden od tistih ki mastno služijo s poučevanjem in
svetovanjem Slovencem. Očitno je za vas to pravo delo. Delo
sednjega klavrnega gradbeništva pa pripišite tistim politikom, ki
so uspešno razbili gradbeni in cestni lobij. Ja tudi vi bi morali
več delati in mnanj govoriti!
Strani: 1