Strani: 1

anon-35567 sporočil: 435
[#2511500] 31.03.15 08:07
Odgovori   +    32
Riba smrdi pri glavi - če vodijo DARS nesposobni in skorumpirani ljudje, je za to kriv lastnik. Ve pa se, kdo predstavlja lastnika. Pa saj je vseeno, itak bodo kmalu volitve....
FIN-542579 sporočil: 497
[#2511540] 31.03.15 10:08 · odgovor na: anon-35567 (#2511500)
Odgovori   +    13
Sicer je projekt voden tipično slovensko, ampak bogme ni DARS kriv, da sta mu crknila dva izvajalca. Dejstvo pa je, da je cela zgodba predora Markovec še precej daljša od same gradnje. Bilo je kar nekaj ponavljanih/razveljavljanih razpisov pred končnim podpisom pogodbe, kar je že prej trajalo par let. Se je pa nekako pokrilo z nedokončano HC Koper Izola, tako da gre kar za cel paket, ne samo predor.
FIN-366791 sporočil: 1.267
[#2511545] 31.03.15 10:27
Odgovori   +    18
Dokaz nesposobnosti, skorumpiranosti, neracionalnosti in neekonomičnosti
- državne lastnine,
- slovenskih politikov, ki jih voli
- večina slovenskih volilcev.
Kar žanješ, to seješ.
anon-218201 sporočil: 1.447
[#2511552] 31.03.15 10:49
Odgovori   +    14
To je to ko imaš take razpise, da se lahko usak jolbe pritoži in joka ker on ni dobil razpisa.
anon-258692 sporočil: 1.010
[#2511571] 31.03.15 11:37 · odgovor na: anon-218201 (#2511552)
Odgovori   +    7
Takšne zgodbice se lahko samo v Sloveniastanu dogajajo... Vodstvo, podizvajalci, pogoji, stroji...kaj se še sploh lahko zgodi?
Konasnica sporočil: 1.741
[#2511584] 31.03.15 12:32
Odgovori   +    20
Slovensko gradbeništvo je šlo 20 let nazaj! To kar se dogaja na Markovcu je sramota za DARS in Slovenijo. Pred 10 leti smo imeli zelo natančne terminske plane, ki sta jih investitor in nadzor stalno spremljala in nadzorovala. Tako je bil dan in ura odprtja ceste že na začetku gradnje določen na uro natančno. Danes ko politika s svojimi kadri obvladuje vsa ključna mesta v državni upravi in njenih podjetjih se pa nekaj mesecev pred otvoritvijo ne upajo ali ne znajo napovedati tega dogodka. Imajo pa dobre plače in veliko več jih je kot v prvi upravi DARSa, ki je vodila več deset investicij istočasno.

Dvakoplačevalci dobro preplačujejo ta politični in strokovni fiasko. Če bi zračunali vse stroške uporabnikov, zaradi daljše vožnje, zastojev in onesnaženja okolja bi bil nekaj milinjonski prihranek vsaj 10 krat presežen!

Važno je da so "naši" na položajih, da smo uničili cestni in gradbeni lobij in da so mediji (tudi Finance) s tem zadovoljni. Narod pa tako vse mirno plača!
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2511664] 31.03.15 16:42 · odgovor na: (#2511617)
Odgovori   +    8
[denac]
> [Konasnica]
> Slovensko gradbeništvo je šlo 20 let nazaj! To kar se dogaja na Markovcu je sramota za DARS in Slovenijo.
>

Sramota - in to zelo velika - je, da se je AC LJ-KP gradilo več kot 30 let. Dobrih 100km!!!!

Edit
Zato sem večkrat v šali dejal, da so Nemci - glede na razvejanost in dolžino njihovega AC omrežja - začeli AC graditi nekje okoli leta 1756.
Da ne omenjamo še Italijanov in njihovih slavnih prednikov, slavnih graditeljev cest in ne le cest ;-)
Konasnica sporočil: 1.741
[#2511666] 31.03.15 16:46 · odgovor na: (#2511617)
Odgovori   +    2
Nemci so gradili 2 do 5 km na leto na mio prebivalcev, Slovenci pa več kot 10 km na leto na mio prebivalcev. Ampak pred Markovcem!
sopranos sporočil: 11.404
[#2511669] 31.03.15 17:05
Odgovori   +    10
Zakaj me v Sloveniji nič več ne preseneti?

Ljudje smo se že tako navadili na ropanje in slabo opravljen posel, da nas presenetijo samo še pozitivne novice. Recimo da je ta in ta direktor urada ali državne firme, to in to naredil pošteno, v roku in kvalitetno.

Žal je tako, da je takih pozitivnih novic izredno malo.
anon-365501 sporočil: 6
[#2511673] 31.03.15 17:20
Odgovori   +    10
čas vnosa: 31.03.15 13:45
Ampak so še vedno zelo hitri v primerjavi z našimi železnicami...
Konasnica sporočil: 1.741
[#2511851] 01.04.15 11:14 · odgovor na: (#2511691)
Odgovori   +    4
Če bi imeli manj prebivalcev bi zgradili še več km avtocest na leto na mio prebivalcev - matematika. logika! Kar se pa tiče ugotovitve da imamo preveč avtocest je pa blizu resnice. Je pa res, da tudi tujina ocenjuje, da je to ena redkih primerjalnih prednosti Slovenije. Slovenceljni smo pa tudi ta program popljuvali in ga do onemoglosti stigmazirali!?
Konasnica sporočil: 1.741
[#2512269] 02.04.15 12:57 · odgovor na: (#2512067)
Odgovori   +    0
Če imate realne številke za filozofiranje potem ste sigurno FDVjevec ali eden od tistih ki mastno služijo s poučevanjem in svetovanjem Slovencem. Očitno je za vas to pravo delo. Delo sednjega klavrnega gradbeništva pa pripišite tistim politikom, ki so uspešno razbili gradbeni in cestni lobij. Ja tudi vi bi morali več delati in mnanj govoriti!

Strani: 1