Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mestni BMW, ki prehiteva čas

Strani: 1

najobj sporočil: 31.869
[#2506608] 11.03.15 15:32
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 11.03.2015 15:33
... Kaj bo v avtomobilskem svetu prinesla prihodnost sicer ne ve nihče, a posamezni avtomobilski proizvajalci se še kako trudijo prehiteti čas. ...

... OK, saj vem, da se o okusih v avtomobilskem svetu prihodnosti ne razpravlja, ampak toti BMW i3 je res prehitel čas, ker je grd kot smrtni greh, če mene kdo kaj vpraša ...
anon-180321 sporočil: 129
[#2506610] 11.03.15 15:37 · odgovor na: najobj (#2506608)
Odgovori   +    4
Še en avto iz razreda REVMA GRATIS!
klemenstp sporočil: 2.568
[#2506612] 11.03.15 15:41
Odgovori   +    9
Predrago za rajo, profesorice in profesorji si jih bodo pa kupovali, pa verjetno tudi za svoje otroke, kaj pa je to par honorarčkov nameniti za luksuz, saj plača pokrije vse ostale osnovne življenjske potrebe, vključno z morebitnim stanovanjskim kreditom.
Predlagam, da bmw pošlje letake na vse univerze, predvsem FU, FDV, EF, FF etc.
anon-258854 sporočil: 470
[#2506649] 11.03.15 17:30
Odgovori   +    10
Zakaj se toliko povdarjajo pospeški, končna hitrost, ko pa so omejitve 50, 70, 90, 130? A ne bi raje nekaj naredili na udobju? Naprimer zračno vzmetenje, Bolj udobni sedeži. Sedeži v zdajšnjih avtih so katastrofa. Sem se zadnjič vozil v Ameriki s Fordom mestnim terencem, sedeži fotelj kot v dnevni, mehek, tudi po več urah sedenja v njemu, brez problema, vzmetenje, fantazija. Res je imel V8 motor, ampak tega ne potrebujem niti ne pogrešam knjev pri današnjih omejitvah. Pogrešam pa zelo udobje v teh naših evropskih drvarnicah.
anon-88574 sporočil: 933
[#2506857] 12.03.15 09:06 · odgovor na: anon-258854 (#2506649)
Odgovori   +    3
[MF-542594]
Zakaj se toliko povdarjajo pospeški, končna hitrost, ko pa so omejitve 50, 70, 90, 130? A ne bi raje nekaj naredili na udobju? Naprimer zračno vzmetenje, Bolj udobni sedeži. Sedeži v zdajšnjih avtih so katastrofa. Sem se zadnjič vozil v Ameriki s Fordom mestnim terencem, sedeži fotelj kot v dnevni, mehek, tudi po več urah sedenja v njemu, brez problema, vzmetenje, fantazija. Res je imel V8 motor, ampak tega ne potrebujem niti ne pogrešam knjev pri današnjih omejitvah. Pogrešam pa zelo udobje v teh naših evropskih drvarnicah.
Tako. Namesto da bi se koncentrirali na udobju pa dobivamo neke športne variante avtomobilov, ki so za naše kolovoze povsem neprimerni. Ni čudno da je na cestah vedno več dostavnikov/kombijev.
anon-207862 sporočil: 1.476
[#2506901] 12.03.15 10:29
Odgovori   +    1
Sem ga videl zadnjič po temi - zvečer na Roški. Par sekund - pa mi je kapnilo....dober teden prej sem o tem nekaj prebral. Je poseben.
chef sporočil: 2.986
[#2506943] 12.03.15 12:35 · odgovor na: (#2506926)
Odgovori   +    3
Po tvoje naj torej pri zeleni na levem pasu dvopasovnice čakamo, da se voznik pred nami prebudi iz spanca ter po polžje doseže 40 km/h, medtem ko je voznik na desni speljal pravočasno in tudi že dosegel neko normalno hitrost? Ali pa ko vozilo na desnem pasu pred nami da žmigavec, da bo zavil desno, ne gremo na levi prazen pas, ampak se ustavimo in čakamo, da z avije? Ne vem kje ti voziš, ampak ogibaj se kakega Trsta, že po LJ ne boš nikamor takole prišel ;) Če bi bil promet pretočen, potem ne bi niti pomisil na menjavanje voznih pasov...
chef sporočil: 2.986
[#2506944] 12.03.15 12:38 · odgovor na: (#2506921)
Odgovori   +    2
Imaš prav, to bi moral poudariti - avto se ob odprtih vratih ne premakne, takšnih modelov je na trgu sicer ogromno in morda mi je to preveč samoumevno. Sorry, bom dodal.
Mrnjafko sporočil: 544
[#2507173] 13.03.15 08:12
Odgovori   +    0
Ni kaj. Res grd, ko smrten greh.
chef sporočil: 2.986
[#2507189] 13.03.15 09:03 · odgovor na: (#2507141)
Odgovori   +    0
Skratka spiš pri zeleni.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2507252] 13.03.15 10:53 · odgovor na: chef (#2507189)
Odgovori   +    0
[chef]
Skratka spiš pri zeleni.
Če nameravaš nastopati kot avtoriteta na tem področju:

en.wikipedia.org/wik...affic_flow
chef sporočil: 2.986
[#2507286] 13.03.15 12:25 · odgovor na: anon-154083 (#2507252)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: chef 13.03.2015 12:32
Ne, jaz samo ne teoretiziram ko gre za promet pri nas. V tujini ti recimo zelo prav pride tempomat, pri nas je prevozit par km z njim skoraj jackpot.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2507326] 13.03.15 14:15 · odgovor na: chef (#2507286)
Odgovori   +    0
[chef]
V tujini ti recimo zelo prav pride tempomat, pri nas je prevozit par km z njim skoraj jackpot.
AC Zagreb-Beograd si poskusil?
chef sporočil: 2.986
[#2507347] 13.03.15 15:11 · odgovor na: (#2507340)
Odgovori   +    1
Globoko se opravicujem, ce si zaradi tega uzaljen. GLOBOKO!
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2507349] 13.03.15 15:22 · odgovor na: anon-88574 (#2506857)
Odgovori   +    3
[cman]
> [MF-542594]
> Zakaj se toliko povdarjajo pospeški, končna hitrost, ko pa so omejitve 50, 70, 90, 130? A ne bi raje nekaj naredili na udobju? Naprimer zračno vzmetenje, Bolj udobni sedeži. Sedeži v zdajšnjih avtih so katastrofa. Sem se zadnjič vozil v Ameriki s Fordom mestnim terencem, sedeži fotelj kot v dnevni, mehek, tudi po več urah sedenja v njemu, brez problema, vzmetenje, fantazija. Res je imel V8 motor, ampak tega ne potrebujem niti ne pogrešam knjev pri današnjih omejitvah. Pogrešam pa zelo udobje v teh naših evropskih drvarnicah.

Tako. Namesto da bi se koncentrirali na udobju pa dobivamo neke športne variante avtomobilov, ki so za naše kolovoze povsem neprimerni.
Se strinjam. Ni ga čez ameriško V8 udobje. Evropski avtomobili pa v resnici niso športni, le avtoindustrija je našla način, kako prodajati neudobne avte pod sloganom 'športno naravnano podvozje', kot da vsi vozniki kupujejo avto za to, da vsak dan podirajo rekorde na gorskih ovinkih. Pač, udobno podvozje je zajebano narediti in dosti stane, zato se znajdejo, ga naredijo trdega ko prasica in zablefirajo da je to 'športnost'. Potem pa gor še 18-colske feltne , da je guma debela morda 2 cm, pa smo tam.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2507350] 13.03.15 15:25 · odgovor na: (#2506921)
Odgovori   +    1
[valsidalado]
. Nisem pa najbolj prepričan, da so taka vrata res varna za otroke ob izstopu, saj lahko otroke z vrati, če spelješ, poškoduješ. Upam da obstaja kak senzor, ki prepreči speljevanje, če so zadnja vrata odprta (kar bi bilo dobro pri promociji majčkeno poudariti (!), če ta senzor obstaja) ...
Tole mi je pa vzelo sapo.

Saj z avtom z navadnimi vrati menda tudi ne spelješ, če so vrata odprta??
Pa ko odložiš otroke ali druge potnike, pred odhodom tudi menda pogledaš, če so varno izstopili (in zaprli vrata).

Strani: 1