Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Železnica do Kopra in polet na Mars

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2501705] 21.02.15 11:59
Odgovori   +    21
V sosednjem članku beremo, da so kandidati za nadzornike SDH, ki bo v letu 2016 pripravila slovensko vesoljsko misijo na Mars, ekonomist Bogomir Kovač, Roman Dobnikar iz Petrola (za SD), Marko Golob, nekdanji član uprave AUKN, Tomaž Subotič, ki poslovno deluje v Pragi, Andrej Polenec, nekdanji šef Iskratela, predsednik uprave Elesa Aleksander Mervar, direktorica Petrol Energetike Mojca Kert Kos, nekdanji šef Adrie Airways Klemen Boštjančič, ki zdaj nadzira Intereuropo. Razen Subotiča, ki ga tako in tako tukaj ni, kdo od teh ljudi ima stik s slovensko realnostjo?
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2501715] 21.02.15 12:41 · odgovor na: anon-317028 (#2501705)
Odgovori   +    11
Vsi. Realnost ni taka, kot si ti domisljas.
anon-323339 sporočil: 171
[#2501718] 21.02.15 12:46
Odgovori   +    14
Tako kot se je v naprej vedelo da je TEŠ6 nepotrebna in ne bo rentabilna in se je potem s tem vedenjem do onemoglosti manipuliralo ker je bilo potrebno projekt izpeljati do konca, ker so samo tako lahko do konca pokradli kar se je pokrasti dalo, ravno tako bo sedaj enaka usoda doletela drugi tir KP-LJ, ker je trenutno samo to dovolj velik projekt da se bo splačalo krasti in hkrati krajo prikriti.
anon-293268 sporočil: 1.693
[#2501728] 21.02.15 13:07
Odgovori   +    1
Preden karkoli komentiram na ta članek, bi rad vedel, koliko je malo bolj realna ocena imetja naših slovenskih novodobnih- od 91 l. "kapitalistov" ?
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2501744] 21.02.15 14:06 · odgovor na: FIN-454644 (#2501715)
Odgovori   +    10
[FIN-454644]
Vsi. Realnost ni taka, kot si ti domisljas.
Že od Luckmanna in Bergerja ter njihove družbene konstrukcije realnosti vemo, da med mislijo in strukturo obstaja razmerje oz. obstaja dialektična zveza med realnostjo in znanjem. Vzemimo za primer prodajo državnega premoženja, ki poteka, sicer počasi pa vendar bosta NKBM in Telekom kmalu prodana. Kakšen stik z realnostjo ima 15.000 ljudi oz. 0,75% Slovencev, ki je podpisalo Mencingerjev pamflet v primerjavi z 99,25%, ki ga niso podpisali? Lahko upravičeno sklepamo, da 2 milijona Slovencev prodaji ne nasprotuje. Večina kandidatov za nadzornike je podpisala Mencingerjev manifest in mi, ki ga nismo podpisali in smo s svojim podpisom podprli čimprejšnjo prodajo državnih podjetjih, upravičeno sklepamo, da nadzorniški kandidati nimajo stika s slovensko »večinsko« realnostjo.
londra sporočil: 382
[#2501757] 21.02.15 15:09
Odgovori   +    2
Zanimivo, da do zdaj še nisem zasledil možnosti, ko bi iz Hrastovelj ( kjer se dosedanji tir obrne) preko krajšega tunela povezali z istrsko progo, ki prazna in zapuščena sameva....! Mogoče pa bi bila rešitev za določen čas!?
vrac sporočil: 11.068
[#2501759] 21.02.15 15:30
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: vrac 21.02.2015 15:35
To sporočilo je izbrisal avtor (21.02.2015 15:30)
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2501764] 21.02.15 15:40 · odgovor na: anon-317028 (#2501744)
Odgovori   +    5
Hoces reci, da je realnost javno mnenje? Realnost je, da tistih, ki odlocajo, javno mnenje prav nic ne zanima. In realnosti mi v resnici ne smemo spoznati, ker veljajo poslovne skrivnosti.
anon-323339 sporočil: 171
[#2501771] 21.02.15 15:58 · odgovor na: londra (#2501757)
Odgovori   +    1
zanimivo. SPloh nisem vedel da ta stvar obstaja? Je povsem opuščena ali se vsaj v manjši meri uporablja za karkoli?
vrac sporočil: 11.068
[#2501773] 21.02.15 16:02
Odgovori   +    1
- kljub temu, da živimo v letu 2015 - obstajajo ljudje, ki verjamejo, da so Italijani fašisti in naši sovražniki, zato bi bila izgradnja kratke, nekaj kilometrov dolge železniške povezave med Koprom in Trstom nezaslišana, škandalozna in takorekoč izdajalska. Pa čeprav je to edina logična in še izjemno poceni alternativa milijardni investiciji v novo železnico med Koprom in Divačo. Nas imajo za bebce, kajne?
Italjani povečini niso fašisti, tako kot tudi Slovenci nismo, to pa še ne pomeni, da jim moramo preusmeriti zaslužke od logističnih storitev, ki jih v primeru izgradnje 2. tira lahko obdržimo. Će pa zgradimo tir med Koprom in Trstom namesto 2. tira pa pozabimo na slovenske železnice, ki jih lahko brez tovora iz Luke Koper kar zapremo. Ste popolnoma pri zdravi pameti? To hočete?
kzupanc sporočil: 10.517
[#2501822] 21.02.15 19:42
Odgovori   +    0
Tako je, g.Steinbuch.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2501825] 21.02.15 19:48 · odgovor na: vrac (#2501773)
Odgovori   +    3
[vrac]
>- kljub temu, da živimo v letu 2015 - obstajajo ljudje, ki verjamejo, da so Italijani fašisti in naši sovražniki, zato bi bila izgradnja kratke, nekaj kilometrov dolge železniške povezave med Koprom in Trstom nezaslišana, škandalozna in takorekoč izdajalska. Pa čeprav je to edina logična in še izjemno poceni alternativa milijardni investiciji v novo železnico med Koprom in Divačo. Nas imajo za bebce, kajne?

Italjani povečini niso fašisti, tako kot tudi Slovenci nismo, to pa še ne pomeni, da jim moramo preusmeriti zaslužke od logističnih storitev, ki jih v primeru izgradnje 2. tira lahko obdržimo. Će pa zgradimo tir med Koprom in Trstom namesto 2. tira pa pozabimo na slovenske železnice, ki jih lahko brez tovora iz Luke Koper kar zapremo. Ste popolnoma pri zdravi pameti? To hočete?
Če je bolj racionalno bo po modernizirani sedanji progi še vedno tekel dobršen del prometa. In najbrž del tudi iz Trsta do Divače. Če pa je bolj racionalno, bo pa tekel po Italiji proti Avstriji. Smo v EU, kjer ni več mej in moramo gledati na čim nižje stroške transporta.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2501831] 21.02.15 21:17 · odgovor na: kzupanc (#2501825)
Odgovori   +    3
[kzupanc]
> [vrac]
> >- kljub temu, da živimo v letu 2015 - obstajajo ljudje, ki verjamejo, da so Italijani fašisti in naši sovražniki, zato bi bila izgradnja kratke, nekaj kilometrov dolge železniške povezave med Koprom in Trstom nezaslišana, škandalozna in takorekoč izdajalska. Pa čeprav je to edina logična in še izjemno poceni alternativa milijardni investiciji v novo železnico med Koprom in Divačo. Nas imajo za bebce, kajne?
>
> Italjani povečini niso fašisti, tako kot tudi Slovenci nismo, to pa še ne pomeni, da jim moramo preusmeriti zaslužke od logističnih storitev, ki jih v primeru izgradnje 2. tira lahko obdržimo. Će pa zgradimo tir med Koprom in Trstom namesto 2. tira pa pozabimo na slovenske železnice, ki jih lahko brez tovora iz Luke Koper kar zapremo. Ste popolnoma pri zdravi pameti? To hočete?

Če je bolj racionalno bo po modernizirani sedanji progi še vedno tekel dobršen del prometa. In najbrž del tudi iz Trsta do Divače. Če pa je bolj racionalno, bo pa tekel po Italiji proti Avstriji. Smo v EU, kjer ni več mej in moramo gledati na čim nižje stroške transporta.
In če se izkaže, da je neka druga država bolj racionalna prodajmo to zajebancijo od države, ki ni sposobna skrbet za osnovno in frastrukturo in bo pač neka druga država racionalneje skrbela za infrastrukturo. Pa še kakšen € bo mogoče kapnil v žep vsakemu davkoplačevalcu. Tako, lepo preprosto za Kranjske kmetiče.......
0430ABAKU sporočil: 1.770
[#2501836] 21.02.15 21:28 · odgovor na: londra (#2501757)
Odgovori   +    0
[londra]
Zanimivo, da do zdaj še nisem zasledil možnosti, ko bi iz Hrastovelj ( kjer se dosedanji tir obrne) preko krajšega tunela povezali z istrsko progo, ki prazna in zapuščena sameva....! Mogoče pa bi bila rešitev za določen čas!?
Vmes je kar ene 300m višinske razlike. Koprski krak ravno zato naredi par serpentin, da premaga višino kraškega roba. Ne verjamem, da bi bilo tole prav enostavno povezati.
Je pa res, da proga sameva, saj v Pulj pelje le poleti kak vlak. Celo Hrvati z reške proge vozijo z avtobusom potnike pod Učko do svojega dela istrskega kraka, da gredo potem naprej proti Pulju.
0709FRASX sporočil: 155
[#2501838] 21.02.15 22:15
Odgovori   +    0
1. Zgodba o drugem tiru se začenja brati kot zgodba o lisici in kislem grozdju.
2. Glede na dokazano slovensko politično nesposobnost, voditi velike gradbene projekte brez prevelikega koruptivnega tveganja, je verjetno res še najbolj smiselno zgraditi tistih nekaj kilometrov do Trsta. Vendar je ob tem upravičen strah, ne pred fašizmom in iredentizmom, temveč pred tem, da bo Koper pretovarjal zgolj presežke Trsta. Takšni prijatelji pa spet nismo, da bi si kruh delili po bratsko.
3. Res, če bi hoteli urejeno železniško povezavo od Šentilja do Kopra, bi potrebovali še neprimerno več investicij kot le v drugi tir pri Kopru, kajti celotno železniško omrežje je v takšnem stanju, kot bodo slovenske regionalke čez leto dni. Vedno se je govorilo le o cestah, ne železnice pa se je vedno gledalo, kot da so njihova počasnost, zastarelost in ozka grla samoumevni. Račun za nezanimanje je tu.
4. Kar se tiče Teš6 pa je res, da je to nateg davkoplačevalcev brez primere: ne le, da so odgovorni (z imeni in priimki) izbrali za njegovo gradnjo dubiozno podjetje, ki se spozna na sive posle - še več! Preden bo Teš 6 kdaj postal likviden, mu bo zmanjkalo lignita in bo potem kuril indonezijski premog. Edina smiselna alternativa je bila vedno drugi blok krške nuklearke.
aslugaa sporočil: 42
[#2501840] 21.02.15 22:34
Odgovori   +    4
Tir Koper-Divača za 1.4 mrd je norost, ki jo je potebno ustaviti. Kje so kakršnekoli resne ekspertne analize?
anon-237417 sporočil: 2.617
[#2501844] 21.02.15 23:59
Odgovori   +    7
G. Steinbuch se je očitno izgubil v času in prostoru. Predlagam mu, da malček pobrska po arhivih in pogleda kakšni so bili kaj rezultati predsedniških in parlamentarnih volitev v devetdesetih, pa delno tudi kasneje. Če ga mentalno zaprto in totalitarno pogojeno okolje intelektualno ne omejuje, bo ugotovil, da je z zadnjim stavkom v prispevku usekal konkretno mimo.
anon-202034 sporočil: 676
[#2501945] 22.02.15 16:12
Odgovori   +    3
Če bi res zgradili drugi tir poleg že obstoječega namesto popolnoma nove proge, potem bi lahko ta investicija res stala kakšnih štiristo milijonov. Toda ne, mi hočemo progo za dvesto na uro pa čeprav le pet minut. Seveda pa nikogar ne zanima da naši tovorni vlaki vozijo le osemdeset ali pa še manj.
0127Knji? sporočil: 1
[#2502289] 24.02.15 08:03
Odgovori   +    1
čas vnosa: 24.02.15 07:53
Ta gospod se pa res spozna na vse. Naj malo pogleda k sosedom in po svetu.
Tudi EU ni večna kakor ni bila SFRJ.
Železničar.

Strani: 1