Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2498847] 11.02.15 07:04
Odgovori   +    10
Nekdo je ocenil, da bi za gradnjo 20 - 30 km proge med Ljubljano in Brnikom potrebovali 600 milijonov. Torej, 20 – 30 milijonov po kilometru za progo brez tunelov, viaduktov, visečih mostov, trajektov, tigrov, kač...Kitajci so novo progo na Tibetu, na 5.000 metrov izgradili za 6 milijonov po kilometru, cena od Kopra do Divače bo najmanj 55 milijonov po kilometru...Slovenski del proge od Kopra do Trsta bi stal približno 30 milijonov, Koper bi dobil hitro povezavo s Trstom in koridorskim omrežjem, Slovenski Istri bi se odprlo novo okno v svet, dobila bi možnost za rast turizma, in progo, ki je dolga le dvanajst kilometrov bi bi dobili v kratkem času in poceni. Kljub verbalnem nasilju, ki prihaja od zagovornikov drugega tira ni nikjer dokaza, da bi izgradnja drugega tira povečala prihodke Luke na 400 milijonov na leto in ustvarila dobiček, ki bi izplačal investitorje. Zagotovo vemo le, da bi z izgradnjo drugega tira, zmanjkalo denarja za ostalo železniško infrastrukturo.
anon-170100 sporočil: 826
[#2498851] 11.02.15 07:25
Odgovori   +    3
Dokler bodo banke državne bo v Sloveniji po formuli država+poštni nabiralnik javno-zasebno partnerstvo vedno uspešno.

Če bi mariborske radarje dogradili z nečim podobnim kot je ABS in bi privilegiranci lahko nemoteno še dalje kršili prometne predpise, bi javno-zasebno bilo tudi tam uspešno.
7175S sporočil: 2.561
[#2498869] 11.02.15 08:43
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: 7175S 11.02.2015 09:01
"Kdaj je javno-zasebno partnerstvo (JZP) primerno in kdaj ne? Praviloma takrat, ko je mogoč donos za zasebni del partnerstva. Medtem ko država dela za ljudi, zasebniki pač delajo za dobiček."

Halo!, pozabili ste na nekaj, kar v komunistični državi največ šteje, to je ČAST, da za dobrobit komunističnega nacionalsocializma lahko "delaš z roko v roki", oziroma s kovčki denarja za murgelski CK ZKS in vlagaš svoj denar v "PERSPEKTIVNE NALOŽBE" ali po domače za zagon svojega denarja v razvoj perspektivnega demokratičnega socializma. Ali ni to največja čast v svetovnem merilu, da ti slovenski komunisti dovolijo, da svoj denar lahko zagoniš za lepo in udobno življenje murgelske komunistične nomenklature in vseh komunističnih profesorjev slovenskih samozapravljalnih fakultet, ki bodo preko svojih podjetij mastno služili pri še eni tako "pomembni" investiciji. Nekoč so nas komunisti učili "Tujega nočemo, svojega ne damo!" V resnici pa je tako v svinčenih časih, kakor tudi danes v posodobljeni varianti komunistične diktature imanovani "demokratični socializem" veljalo: "Tuj denar hočemo, komunistične nadvlade ne damo!" V prevodu to pomeni, da so v demokratičnem socializmu zaželjene prav vse donacije in to do neskončnosti in še naprej, komanda in seveda oblast, pa bo ostala v rokah zadrtih komunistov inpika !!! Zakaj pa mislite, da so se ti "heroji" - murgelski komunisti borili proti okupatorju (večina v genitalijah svojih očetov), lepo vas prosim ????.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2498910] 11.02.15 10:06
Odgovori   +    1
Dobro sta napisala. ODLIČNO!

Javno zasebno partnerstva za drugi tir NI možno. To je dejstvo! To sedaj dopovedat našim /političnim/ kljukcem in odločevalcem je pa UMETNOST! Oni bodo vejetno še celo leto iskali javnozasebnega partnerja. :))

Torej pride v poštev samo druga možnost. Treba je uvesti BENCINSKI CENT.

Sklad za razvoj železnic. TAKOJ!
Konasnica sporočil: 1.741
[#2498911] 11.02.15 10:07
Odgovori   +    2
Kar dober članek. V tujini je veliko več neuspešnih kot uspešnih PPPjev (javno zasebno partnerstvo). AC Dunaj - Budimpešta, Istrski Y, železnice v Angliji itd. Osnovni pogoj je zadostni prihodek oz. npr. količina prometa. Neko pravilo je npr. da na avtocestah pod 25.000 vozil na dan sploh ni za razmišljati o takem načinu financiranja.

Omenjen pa ni še en zelo pomemben vidik. Za pripravo razpisne in pogodbene dokumentacije (ki predvsem zelo natančno razmeji prevzem rizikov v zelo dolgem obdobju koncesije) je potrebno zelo veliko časa (2 leti) in izjemno strokovna, izkušena in kompetentna ekipa na strani države oz. koecedenta. To pa v Sloveniji niti slučajno niso nesposobni, nestrokovni, nekompetentni in koruptivni politični kadri, ki zasedajo dobro plačana visoka mesta v državni upravi. V tem primeru lahko pričakujemo kvečjemu, da nas bo koncesionar dobro nategnil (to je njegova legitimna pravica pri edinem cilju - ustvarjanje dobička) in da bo to veliko leglo korupcije!

Rešitev bi bila v najemu tuji ekspertov (kot delajo nerazvite dežele), ki pa so zelo dragi in dostikrat zasledujejo neke povsem druge cilje kot jih ima država. Primer DUTBja je zelo poučen!

Pod črto. Taka koncesija bi bila sigurno dolgoročno za državo veliko dražja in izjemno rizična. Kadrovska politika zadnjih nekaj vlad je v Sloveniji pač naredila svoje. Postali smo nerazvita država primerljiva z afriškimi reveži. Vse kar se bo v Sloveniji naredilo bo produkt tuje pameti. Svojo smo v stigmatizaciji nepolitičnih strokovnjakov (da smo lahko zaposlili svoje zveste nesposobne politične "naše") že dolgo dolgoročno zapravili. Tudi Finance so pri tem pomagale političnim elitam!
Kanarinac sporočil: 28
[#2498923] 11.02.15 10:24
Odgovori   +    3
čas vnosa: 11.02.15 10:13
Problem slovenskega novinarstva je, da se nihče ne spusti v podrobnosti. Verjetno se res ne splača zasebnikom investirati, ampak če bi novinarja podala številke in ne neke pavšalne ocene čez palec, bi naredila svoje delo. Ne spremljam najbolje, ampak v spominu imam, da SŽ infrastruktura in tovorni promet sta pozitivna, medtem ko je SŽ promet ponavadi v minusu. Torej se z infrastrukturo da služiti. Lepo bi bilo, če bi novinarja Tomažič in Pikon opravila svoje delo in se pozanimala, koliko denarja bo tunel oz drugi tir prinašal lastniku.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2498960] 11.02.15 11:18 · odgovor na: Kanarinac (#2498923)
Odgovori   +    1
[Kanarinac]
Problem slovenskega novinarstva je, da se nihče ne spusti v podrobnosti. Verjetno se res ne splača zasebnikom investirati, ampak če bi novinarja podala številke in ne neke pavšalne ocene čez palec, bi naredila svoje delo. Ne spremljam najbolje, ampak v spominu imam, da SŽ infrastruktura in tovorni promet sta pozitivna, medtem ko je SŽ promet ponavadi v minusu. Torej se z infrastrukturo da služiti. Lepo bi bilo, če bi novinarja Tomažič in Pikon opravila svoje delo in se pozanimala, koliko denarja bo tunel oz drugi tir prinašal lastniku.
Morda ne gre toliko za to, kdo in kako posluje pozitivno. Si prekladajo iz enega žepa v drugega.

Gre za to, da nas bodo enostavno povozili, bolje rečeno obšli. Ne samo avstrijci, tudi hrvati vlagajo v železnice.

Mi nimamo urejenega niti osnovnega financiranja. Vsi davki, trošarine in ne vem kaj še vse, poniknejo v luknjo proračuna.

Začeti bi morali zbirati NAMENSKA STEDSTVA za take stvari. In žal ne vidim druge možnosti kot je to res BENCINSKI CENT.

Drugače bomo vedno kot riba na suhem. In končali v slepem črevu evropske železniške povezave.

Če že južnega toka ne bo, pa Lenčice tudi ne za komisarko, imamo vsaj tole Violetko Bulčevo. Če se sedaj ne bodo mogli nič zmeniti in zmigati, potem nam pa res ni več pomoči.

4d.rtvslo.si/arhiv/o.../174319153
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2499027] 11.02.15 12:57
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-180464 11.02.2015 12:59
1,4 milijarde za 27(!) km proge?
Se pravi 60.000€ na meter!?

Tukaj izvozniki.finance.si...-Nikaragvi
ste enkrat že pisali:
Kitajci bodo gradili hitro progo med Beogradom in Budimpešto v dolžini 400 kilometrov za 2,6 milijarde evrov. Financiranje bo zagotovila kitajska banka za razvoj.
Od Beograda do Budimpešte je približno 380 km. Cena metra je torej tam dobrih 6.000€. 10x manj kot pri nas!

Ok, tam je ravnina, ampak razmerje je kljub temu nenormalno. Pri nas bodo pač vkopi in tuneli, tam pa nasipi in zagotovo tudi kakšen most.
bc123a sporočil: 48.253
[#2499029] 11.02.15 13:01 · odgovor na: anon-180464 (#2499027)
Odgovori   +    1
[kekez]
1,4 milijarde za 27(!) km proge?
Se pravi 60.000€ na meter!?

Tukaj izvozniki.finance.si...-Nikaragvi
ste enkrat že pisali:
> Kitajci bodo gradili hitro progo med Beogradom in Budimpešto v dolžini 400 kilometrov za 2,6 milijarde evrov. Financiranje bo zagotovila kitajska banka za razvoj.

Od Beograda do Budimpešte je približno 380 km. Cena metra je torej tam dobrih 6.000€. 10x manj kot pri nas!

Ok, tam je ravnina, ampak razmerje je kljub temu nenormalno. Pri nas bodo pač vkopi in tuneli, tam pa nasipi in zagotovo tudi kakšen most.
govorilo se je o neki gromozanski cifri tunelov, vec kot polovica proge pod zemljo, itd.

To se mi zdi norost, ker verjetno nismo edini ki moramo cez hriboviti teren graditi zeleznico...
blink sporočil: 3.523
[#2499039] 11.02.15 13:15
Odgovori   +    5
A je tako težko zahtevati ponudbe od nekaj globalnih gradbeno-inženirskih firm, ki so že zgradile tovrstne projekte? Pa naj povejo za koliko bi oni naredili. Ne razumem, zakaj se čara povprek in pametuje v tri krasne.

Smo pa že zdavnaj ugotovili da ta tir potrebuje zgolj Luka Koper in nihče drug, zato naj ga ona financira, še prej pa naj se firmo proda zasebnemu lastniku.

Novi lastnik se bo verjetno kot prvo želel povezati s tirom do Trsta (če ima pet čistih v glavi) ker ga prav malo briga za Slovenske Železnice in nesmiselno naložbo. Pa tudi drugače tir do Trsta ne bi bil slaba ideja, saj bi se obalni predel povezal z Italijo in ne bi bil več zgolj slepo črevo.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2499204] 11.02.15 17:27 · odgovor na: blink (#2499039)
Odgovori   +    0
[blink]
A je tako težko zahtevati ponudbe od nekaj globalnih gradbeno-inženirskih firm, ki so že zgradile tovrstne projekte? Pa naj povejo za koliko bi oni naredili. Ne razumem, zakaj se čara povprek in pametuje v tri krasne.

Smo pa že zdavnaj ugotovili da ta tir potrebuje zgolj Luka Koper in nihče drug, zato naj ga ona financira, še prej pa naj se firmo proda zasebnemu lastniku.

Novi lastnik se bo verjetno kot prvo želel povezati s tirom do Trsta (če ima pet čistih v glavi) ker ga prav malo briga za Slovenske Železnice in nesmiselno naložbo. Pa tudi drugače tir do Trsta ne bi bil slaba ideja, saj bi se obalni predel povezal z Italijo in ne bi bil več zgolj slepo črevo.
Imas popolnoma prav, tudi sam sem vceraj napisal tole:

Jaz razumem infrastrukturne projekte, kot projekte, ki naj sluzijo za splosno dobro vseh drzavljanov in jih financira drzava oz. vsi drzavljani. Ti projekti se skoraj nikoli ne izplacajo v dolocenem roku (omenjeno tudi v clanku). Ne verjamam, da so taktat (za casa Franca Jozefa), ko so gradili slovenske zeleznice, razmisljali o ekonomicnosti taga projekta.

Drugi tir pa ni projekt za splosno dobro, ampak izkljucno projekt za eno drzavno firmo. Ce je ta drugi tir res potreben in bo rentabilen, potem naj Luka Koper najame kredit in sama zgradi ta drugi tir, ki bo sluzil izkljucno njej.

Ni pa nobenega opravicila za to, da bi ta drugi tir zgradili vsi davkoplacevalci za Luko Koper!

Dodal bi se:

Ce je res veliko firm zainteresiranih za drugi tir (kot pise Delo)potem naj vse te firme prispevajo tudi denar za ta nesrecni drugi tir. ja pa vprasanje,ce bi za tak projekt, ki bi ga financirale privatne in drzavne firme dobili evropska sredstva.

Kolikor vem, se evropska sredstva odobravajo v glavnem za infrastrukturne projekte in verjetno zato vlada poizkusa ta drugi tir vriniti pod infrastrukturne projekte. Mislim, pa da v Bruslju niso tako neumni, da te finte ne bi spregledali.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2499300] 12.02.15 00:47 · odgovor na: bc123a (#2499029)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [kekez]
> 1,4 milijarde za 27(!) km proge?
> Se pravi 60.000€ na meter!?
>
> Tukaj izvozniki.finance.si...-Nikaragvi
> ste enkrat že pisali:
> > Kitajci bodo gradili hitro progo med Beogradom in Budimpešto v dolžini 400 kilometrov za 2,6 milijarde evrov. Financiranje bo zagotovila kitajska banka za razvoj.
>
> Od Beograda do Budimpešte je približno 380 km. Cena metra je torej tam dobrih 6.000€. 10x manj kot pri nas!
>
> Ok, tam je ravnina, ampak razmerje je kljub temu nenormalno. Pri nas bodo pač vkopi in tuneli, tam pa nasipi in zagotovo tudi kakšen most.
govorilo se je o neki gromozanski cifri tunelov, vec kot polovica proge pod zemljo, itd.

To se mi zdi norost, ker verjetno nismo edini ki moramo cez hriboviti teren graditi zeleznico...
Res je. V bistvu je potrebno drugi tir pripeljati čez Kraški rob. Saj to ni samo v Sloveniji, to morajo narediti tudi hrvati in italjani.

Za razliko od proge Beograd - Budimpešta, ki gre praktično po čisti ravnici. Čez panonsko nižino.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2499302] 12.02.15 00:55 · odgovor na: anon-202494 (#2499204)
Odgovori   +    0
[Breiva]
Imas popolnoma prav, tudi sam sem vceraj napisal tole:

Jaz razumem infrastrukturne projekte, kot projekte, ki naj sluzijo za splosno dobro vseh drzavljanov in jih financira drzava oz. vsi drzavljani. Ti projekti se skoraj nikoli ne izplacajo v dolocenem roku (omenjeno tudi v clanku). Ne verjamam, da so taktat (za casa Franca Jozefa), ko so gradili slovenske zeleznice, razmisljali o ekonomicnosti taga projekta.

Drugi tir pa ni projekt za splosno dobro, ampak izkljucno projekt za eno drzavno firmo. Ce je ta drugi tir res potreben in bo rentabilen, potem naj Luka Koper najame kredit in sama zgradi ta drugi tir, ki bo sluzil izkljucno njej.

Ni pa nobenega opravicila za to, da bi ta drugi tir zgradili vsi davkoplacevalci za Luko Koper!

Dodal bi se:

Ce je res veliko firm zainteresiranih za drugi tir (kot pise Delo)potem naj vse te firme prispevajo tudi denar za ta nesrecni drugi tir. ja pa vprasanje,ce bi za tak projekt, ki bi ga financirale privatne in drzavne firme dobili evropska sredstva.

Kolikor vem, se evropska sredstva odobravajo v glavnem za infrastrukturne projekte in verjetno zato vlada poizkusa ta drugi tir vriniti pod infrastrukturne projekte. Mislim, pa da v Bruslju niso tako neumni, da te finte ne bi spregledali.
??

Da nisi malo paradoksalno zabluzil? Da to ni infrastukturni projekt?

Kdaj si se nazadnje peljal z vlakom??

Ali pa vsaj z avtobusom?

Strani: 1