Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2498586] 10.02.15 11:56
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: vrac 10.02.2015 11:59
Teli izračuni so kr neki. Tule govort o nekih 7% diskontnih stopnjah je tako-tako. Vprašanje kaj vzameš za izhodišče. Stvar je bolj enostavna kot izgleda. Če 2. tir omogoči dodaten pretovor LK in SŽ dodaten posel prevoza cca 20 milijonov ton na leto, pomeni, da ni treba biti ekonomski ekspert in ugotoviti, da je samo to dovoljšen razlog za odločitev za ta projekt. Tudi 7% diskontna vsota se mi zdi previsoka. 3-4% bi bilo dovolj. Gre za infrastrukturni projekt in tu pričakovati ne vem kako visoke direktne dobičke ni realno pričakovati. Treba je zasledovati posredne učinke. To je pa vpliv te investicije na rast BDP-ja v državi v času izgradnje, posredni vpliv na ostale dejavnosti: industrijo, storitve, logistiko, privlačnost države za tuje investicije in še drugo.

Moje mnenje je, da je potrebno upoštevati več vidikov, če bi bila stara AO tako "previdna" ko se je odločala za izgradno obstoječih tirov, kot naj bi bili Slovenci danes pri tem projektu, bi se mi v Sloveniji prevažali še kar s kočijami.
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2498893] 11.02.15 09:26 · odgovor na: vrac (#2498586)
Odgovori   +    0
[vrac]
Če 2. tir omogoči dodaten pretovor LK in SŽ dodaten posel prevoza cca 20 milijonov ton na leto, pomeni, da ni treba biti ekonomski ekspert in ugotoviti, da je samo to dovoljšen razlog za odločitev za ta projekt.

Strani: 1