Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 5.622
[#2498395] 09.02.15 18:51
Odgovori   +    9
a se sploh zavedajo kaj je gradnja drugega tira, to se menjo kot da utreš eno pot do zidance...........................
tasilo sporočil: 9.830
[#2498410] 09.02.15 19:42
Odgovori   +    9
"Cerar: Pri gradnji drugega tira v igri javnozasebno partnerstvo"

... in gromozanske šticunge.
tasilo sporočil: 9.830
[#2498413] 09.02.15 19:51
Odgovori   +    7
(X) da bi lahko Gašperšiča okorno ukrepanje /.../ stalo stolčkA

(>) da bi lahko Gašperšiča okorno ukrepanje /.../ stalo stolčEK

Nikakor na STAnjugu mi tu slovenštinu da naučimo ... Mnogo žešće zajeban jezik nešto ...


LP, Hanibal Lector
bobek13 sporočil: 4.301
[#2498414] 09.02.15 19:53
Odgovori   +    10
javnozasebno partnerstvo, financer privatnega dela pa drzavne banke...

:)))

LpA
anon-322213 sporočil: 2.025
[#2498422] 09.02.15 20:00
Odgovori   +    7
Imam idejo. O javnozasebnem partnerstvu ima "bogate" izkušnje Jankovič. Je tudi samooklicani najmoneyžder Slovenije in tale miljardni projekt kar kliče po njegovem angažiranju. Imeli bomo zagotovo nekaj dodatnih aneksov k pogodbi in projekt katere investicija se ne bo nikdar povrnila. Deja vu kakor Stožice in vse v stilu Slovenije.
tasilo sporočil: 9.830
[#2498426] 09.02.15 20:13
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: tasilo 09.02.2015 20:17
Shanghai Maglev Train
System length: 30,5 km
Operational commercial speed: 431 km/h
Cost: $1,2 billion
(pozor, valuta je USD; v času gradnje manj od 1 milijarde evrov!)
en.wikipedia.org/wik...glev_Train


2. tir Koper -- Divača
System length: 27,1 km
Operational commercial speed: 45 km/h
Cost: €1,4 billion


Moramo še kaj reči?
153 sporočil: 9.333
[#2498430] 09.02.15 20:31
Odgovori   +    2
Naslov: "Cerar: Pri gradnji drugega tira v igri javnozasebno partnerstvo"

Se zadeve lotevajo igrivo,
da v igri brez resnega konca
videvajo le vihrajočo grivo ?

Sodražan
tasilo sporočil: 9.830
[#2498432] 09.02.15 20:41 · odgovor na: 153 (#2498430)
Odgovori   +    4
[153]
Naslov: "Cerar: Pri gradnji drugega tira v igri javnozasebno partnerstvo"

Se zadeve lotevajo igrivo,
da v igri brez resnega konca
videvajo le vihrajočo grivo ?

Sodražan
Zadeve se lotevajo kot posel,
ki plača ga slovenski osel.

Še sebi dobro prste namastijo,
a le za bajno provizijo.

Če v tem martiniju ne bo olive,
ne bo ne proge -- in ne grive.
anon-304798 sporočil: 609
[#2498433] 09.02.15 20:46
Odgovori   +    7
NE RAZUMEM !
Pri nas so bili Kitajci (visoka delegacija z ogromno kitajskimi gospodarstveniki) imajo višek denarja, ki so ga hoteli plasirati v infrastrukturo - železnico (v Luko Koper prihaja največ kitajskega blaga in še bi povečali pretovor) mi pa nič. Naša vlada je delovala prav bedno, sedaj ob tej slovenski finančni krizi in oni neumnosti v Šoštanju hočemo s svojo milijardo graditi prepotrebnih 27 km proge. A je tu zdrava pamet? Je ni, edina razlaga je, da se pripravlja še zadnja kraja slovenskega premoženja preko "slovenskih izvajalcev" pri gradnji proge ZATO KITAJCEV NISMO HOTELI !
Javno-zasebno partnerstvo pa je en veli blef ali če hočete spin premierja Mirana Cerarja. Samo tako lahko razumem tisto, kar ne razumem.
bobek13 sporočil: 4.301
[#2498437] 09.02.15 20:54 · odgovor na: tasilo (#2498426)
Odgovori   +    3
[tasilo]
Shanghai Maglev Train
System length: 30,5 km
Operational commercial speed: 431 km/h
Cost: $1,2 billion
(pozor, valuta je USD; v času gradnje manj od 1 milijarde evrov!)
en.wikipedia.org/wik...glev_Train


2. tir Koper -- Divača
System length: 27,1 km
Operational commercial speed: 45 km/h
Cost: €1,4 billion


Moramo še kaj reči?
pa lahko bi... npr. TES6 prvotna ocena 600M€ trenutno 1,4mlr€ plus celotno zivljensko dobo bo delala z izgubo...

kolko bo torej kostal 2tir?

:-)

LpA
macon sporočil: 12.861
[#2498440] 09.02.15 21:09 · odgovor na: (#2498427)
Odgovori   +    3
[erekcija]
> [tasilo]
> Shanghai Maglev Train
> System length: 30,5 km
> Operational commercial speed: 431 km/h
> Cost: $1,2 billion
> (pozor, valuta so USD; v času gradnje manj od 1 milijarde evrov!)
>
>
> 2. tir Koper -- Divača
> System length: 27,1 km
> Operational commercial speed: 45 km/h
> Cost: €1,4 billion
>
>
> Moramo še kaj reči?

Ja moramo...... naj že pridejo kitajčki in nam zgradijo ta tir za 500 miljončkof pa bo !
Pahor je povedal, da so mu v času njegove vlade dali ponudbo, da nam zgradijo drugi tir zastonj, če jih uvozimo okoli dvajset tisoč. Potem bi združevali družine in bi jih bilo v par letih kakih sto tisoč.

Čez eno generacijo pa bi imeli visoko razviti evropski Singapur na obali, ki bi ostanku Jugoslovenije pokazal fuck off. Jugoslovenčki pa v jok in na drevo kot Malajci v primeru Singapurja.
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2498445] 09.02.15 21:40
Odgovori   +    0
"Na proračunskih sredstvih ni poudarek, iščemo druge možnosti. Vlada si tu nikakor ne želi obremeniti davkoplačevalcev, ta hip za to niti ni možnosti," je povedal premier Miro Cerar.
Čestitam!
1357 sporočil: 7.095
[#2498465] 10.02.15 00:37
Odgovori   +    0
Na koncu bo itak kot zasebni partner v projektu nastopal tisti,ki se okoli tega projekta mota že kako desetletje( prve pogovore na to temo je začel že pokojni Bajuk): DB. Za kitajce, ki ste jih nekateri omenjali, je veliko bolj zanimiva naložba v tretji pomol v Kopru in koncesisja za upravljanje le tega za nekaj desetletij.
anon-359258 sporočil: 6
[#2498480] 10.02.15 04:33
Odgovori   +    0
čas vnosa: 09.02.15 19:34
A so že vsi nor al kaj??
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2498486] 10.02.15 05:11 · odgovor na: slovenecnb1 (#2498395)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 09.02.15 20:05
Cmizdar, levi neefektivnež si ne predstavlja, kaj pomeni naredit biznis.

Projekt drugi tir, projekt za hitrosti 160, projekt kjer je cena postavljena na oko, zato ker je kraški teren neznanka??? to je projekt korita, kjer bi se natočilo 1,5milijarde in kanaliziralo točno določenim svetovalcem, mnenje piscem, dobaviteljem,...
Podjetja, ki bi gradilo žal ali na srečo ni več v državi. Morda bodo morali tujci deliti kuverte, če bodo hoteli normalno opravljat posle.

Kakšen kriminal se je dogajal pri avtocestnih predorih iz strani navezave inšpekcij in projektatnov ali nadzornikov.

To je plan, socialističnega uradništva na pozicijah.
anon-29662 sporočil: 1.335
[#2498487] 10.02.15 05:11
Odgovori   +    2
čas vnosa: 09.02.15 18:45
Dajte komiji enkrat investirat svoj denar. Našega in tistega naših otrok pa pri vaših ekonomskih zablodah pustite pri miru. Hvala.

Strani: 1