Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj je treba drugemu tiru reči ne!? Ker je metanje denarja skozi okno!
Strani: 1
sporočil: 498
Je JPD že parkrat razložil, da se splača. Poleg proračuna je treba
le še dividende državne LKGP uključiti(ki so že itak v proračunu)in
namensko obdavčiti gorivo (in verjetno zato zmanjšati trošarine, ki
so prihodek proračuna), pa se bo tir zgradil sam.
Siriza, here we go.
Siriza, here we go.
sporočil: 273
Porabil sem en žeton, samo zato, da bi pokomentiral tale tabloidni
članek. Tabloidni novinarji spet lansirate v javnost tabloidne mite
in jih prikazujete kot svete resnice. Če je projekt res tako
nerentabilen in nesmiseln, zakaj bo potem Avstrija zgradila svoj
krak železnice po višji ceni in z predvidenega manj letnega
prometa? G. Toplak verjetno ni ravno ekspert za železniško
infrastrukturo in ne more dobro oceniti rentabilnosti projekta,
zato če že ne more molčati, bi se lahko vsaj malo bolj previdno
izražala, ne pa da decidirano izjavlja, kako je drugi tir "metanje
denarja skozi okno."
sporočil: 171
super. TO je točno projekt za Slovenijo. Mi smo zgleda postali
specialisti za miljardne projekte za katere se v naprej ve da
nimajo nobene dodane vrednosti in bodo nosili samo zgubo.
sporočil: 498
Drugi tir je industrijski tir Luke Koper. Pika. Tu ni nikakršnega
dodatnega tranzitnega prometa, ki bi ga privabili z drugih
koridorjev, kot je v avstrijskem primeru. Gre le za to, da se tovor
iz Luke spravi do Divače. Kaj bo naprej, in zakaj je tako
nedoumljivo, da svoj industrijski tir financira podjetje, ki ga
rabi, pa v tem stampedu itak nobenega ne briga.
Če nič drugega, je država le nekaj čez 50% lastnik LKGP, zakaj je tako logično, da je investicija le njena?
Če nič drugega, je država le nekaj čez 50% lastnik LKGP, zakaj je tako logično, da je investicija le njena?
sporočil: 3.523
Predlagam zelo enostavno rešitev: prodajmo Luko Koper in naj se
novi lastnik ubada s prevozom tovora (lahko po zraku, zemlji,
teleportiranje, preko Italije...itd.). Zaradi drugega tira
povprečen Slovenec ne bo nič bolje živel, pa tudi paranoikom lahko
zatrdim da Luke novi lastnik ne bo nikamor odnesel, še vedno bo v
Kopru.
sporočil: 3.523
[FIN-542579]Se strinjam. Ampak stanje je takšno, ker živiva v okolju kjer so glave še vedno kontaminirane s skupno lastnino in kjer je tujec tretiran kot sovražnik.
Drugi tir je industrijski tir Luke Koper. Pika. Tu ni nikakršnega dodatnega tranzitnega prometa, ki bi ga privabili z drugih koridorjev, kot je v avstrijskem primeru. Gre le za to, da se tovor iz Luke spravi do Divače. Kaj bo naprej, in zakaj je tako nedoumljivo, da svoj industrijski tir financira podjetje, ki ga rabi, pa v tem stampedu itak nobenega ne briga.
Če nič drugega, je država le nekaj čez 50% lastnik LKGP, zakaj je tako logično, da je investicija le njena?
sporočil: 3.228
[Scipio]Zato, ker IMAJO POSEL, ker vedo kaj naredit s premoženjem.
Porabil sem en žeton, samo zato, da bi pokomentiral tale tabloidni članek. Tabloidni novinarji spet lansirate v javnost tabloidne mite in jih prikazujete kot svete resnice. Če je projekt res tako nerentabilen in nesmiseln, zakaj bo potem Avstrija zgradila svoj krak železnice po višji ceni in z predvidenega manj letnega prometa? G. Toplak verjetno ni ravno ekspert za železniško infrastrukturo in ne more dobro oceniti rentabilnosti projekta, zato če že ne more molčati, bi se lahko vsaj malo bolj previdno izražala, ne pa da decidirano izjavlja, kako je drugi tir "metanje denarja skozi okno."
Jaz tudi ne kupim kamion, ker ga ima sosed in si je zgradil hiš. Če jaz kupim kamion, še ne bom imel hiše kakor sosed.
sporočil: 1.476
Torej poševnooki "kommy" Kitajec bi verjetno začel s pregledom max
pretovora v luki in tveganjih, nato bi pogledal še tveganje na sami
progi (tipa žled, splošna elektrifikacija, starost), potem bi
pogledal vozni park oz. vleko in stanje vozlišč, buffer tirov in
navezav s sosedstvom. Hitro bi ugotovil, da bi moral imeti
koncesijo za 50 let, da bi se zadeva ob ceni projekta 1evro s
strani respublike sklavenye sploh kdaj izplačala...politika pa v
luft. Nič profita za naše "kommye" in china tiranozaver s šapo na
tirih. Mislim pa, da bi china "kommy" prej tvegal moonexpress
krožno progo po luninem ekvatorju kot po našem in samo našem krasu.
sporočil: 3
čas vnosa: 09.02.15 16:26
Čestitam, da ste v 5 urah uspeli poračunati tole. Ob takih člankih
mi je žal, da jih sploh odprem, še posebej ko berem takle balast:
"Kaj je torej rešitev? Naredite drugi tir za 800 milijonov evrov in
se ne delajte, da denar raste na bankomatu."
PNZ analiza je polna pomanjkljivosti. CBA ne vključuje v članku naštetih eksternih učinkov, ki jih je resda težko ovrednotiti, vendar bi bila s temi prihodki verjetno kar naenkrat ekonomsko upravičena.
Vsaka normalna država financira cestno/železniško infrastrukturo iz svojega žepa ali s pomočjo JZP in 2. tir je nekaj kar se preprosto mora zgraditi, da se lahko logistika normalno razvija. Samo en kmečko preprost citat iz nedavnega IMF "Economical growth cannot take place unless there is a proper infrastructure to support business." Finance pa lahko računajo dalje od denarja z dreves...
PNZ analiza je polna pomanjkljivosti. CBA ne vključuje v članku naštetih eksternih učinkov, ki jih je resda težko ovrednotiti, vendar bi bila s temi prihodki verjetno kar naenkrat ekonomsko upravičena.
Vsaka normalna država financira cestno/železniško infrastrukturo iz svojega žepa ali s pomočjo JZP in 2. tir je nekaj kar se preprosto mora zgraditi, da se lahko logistika normalno razvija. Samo en kmečko preprost citat iz nedavnega IMF "Economical growth cannot take place unless there is a proper infrastructure to support business." Finance pa lahko računajo dalje od denarja z dreves...
sporočil: 2.998
Jasno je, družba bo investirala milijardo, da ima luka profita za
milijone ... potem bomo pa Luko prodali, investicije pa ostanejo
družbi. Velikokrat videno.
sporočil: 11.068
Drugi tir je preveč resna zadeva, da bi ga lahko ocenjevali kar
skozi palec. Slovenija praktično v železnice ni investirala od časa
Mariej Terezije. Vse razvite države gradijo hitre železniške
povezave, Slovenija pa nič. Seveda bi bilo več kot super zgraiti
drugi tir za 800 milijonov, če je to možno. Ne vem, morda. Če ne je
verjetno 1,4 milijarde prava številka. Če bi bil razvoj Slovenije
ustrezen, pa ni nobenega razloga, da ne bi bil v bodoče tudi tak,
bi Slovenija danes pričela investicijo v železniško povezavo Koper
- Ljubljana- Celje preko Trojan- Maribor - Avstrija, Madžarska. In
to za brzine 200 kilometrov na uro, ne 50 kot danes.
sporočil: 498
Zadnja sprememba: FIN-542579 09.02.2015 19:26
Koper - Divača ni nikakršen koridor, ki bi potreboval hitro
želežniško povezavo. Gre za slepo črevo do pristanišča v Kopru.
sporočil: 16
čas vnosa: 09.02.15 21:54
tole sem že večkrat spraševal."a kdo mogoče kaj ve o velikem
železniškem projektu na relaciji Zg. - Delnice - Rijeka v katerega
naj bi se z enim krakom vključila tudi Slovenija preko Kočevja.
sicer mi ni jasno kako, vendar naj bi ravno iz tega razloga tudi
obnavljali staro železniško progo na relaciji Lj. - Grosuplje -
Kočevje...
sporočil: 8
čas vnosa: 09.02.15 21:45
Letos bi naj začeli z gradnjo 1200 metrov dolgega izvlečnega tira.
Tir bo vzporeden obstoječemu. Kaj mislite koliko bo stal? 20,9
milijona €. Samo trikrat več kot avtocesta. Pa ni nobenih
viaduktov, tunelov... In kar je najhuje, nobeden ni zastrigel z
ušesi, da tukaj nekaj že po zdravi kmečki logiki ne štima. No a se
bo v kakšnem navinarju Financ kaj zbudila raziskovalna žilica in bo
šel kdo kaj povohljat ali bodo samo sedeli na toplem in pisali
članke po sistemu copy/paste in kar pač stric google pove?
sporočil: 8.271
Kaj mi zdaj tale članek vlečete iz naftalina 09.02.2015?
Se je Simona takrat vrnila ravno iz smučanja?
Se je Simona takrat vrnila ravno iz smučanja?
Strani: 1