Strani: 1

FIN-542579 sporočil: 498
[#2498260] 09.02.15 14:53
Odgovori   +    11
Je JPD že parkrat razložil, da se splača. Poleg proračuna je treba le še dividende državne LKGP uključiti(ki so že itak v proračunu)in namensko obdavčiti gorivo (in verjetno zato zmanjšati trošarine, ki so prihodek proračuna), pa se bo tir zgradil sam.
Siriza, here we go.
anon-153577 sporočil: 273
[#2498268] 09.02.15 15:07
Odgovori   +    5
Porabil sem en žeton, samo zato, da bi pokomentiral tale tabloidni članek. Tabloidni novinarji spet lansirate v javnost tabloidne mite in jih prikazujete kot svete resnice. Če je projekt res tako nerentabilen in nesmiseln, zakaj bo potem Avstrija zgradila svoj krak železnice po višji ceni in z predvidenega manj letnega prometa? G. Toplak verjetno ni ravno ekspert za železniško infrastrukturo in ne more dobro oceniti rentabilnosti projekta, zato če že ne more molčati, bi se lahko vsaj malo bolj previdno izražala, ne pa da decidirano izjavlja, kako je drugi tir "metanje denarja skozi okno."
anon-323339 sporočil: 171
[#2498277] 09.02.15 15:18
Odgovori   +    12
super. TO je točno projekt za Slovenijo. Mi smo zgleda postali specialisti za miljardne projekte za katere se v naprej ve da nimajo nobene dodane vrednosti in bodo nosili samo zgubo.
FIN-542579 sporočil: 498
[#2498288] 09.02.15 15:44 · odgovor na: anon-153577 (#2498268)
Odgovori   +    18
Drugi tir je industrijski tir Luke Koper. Pika. Tu ni nikakršnega dodatnega tranzitnega prometa, ki bi ga privabili z drugih koridorjev, kot je v avstrijskem primeru. Gre le za to, da se tovor iz Luke spravi do Divače. Kaj bo naprej, in zakaj je tako nedoumljivo, da svoj industrijski tir financira podjetje, ki ga rabi, pa v tem stampedu itak nobenega ne briga.
Če nič drugega, je država le nekaj čez 50% lastnik LKGP, zakaj je tako logično, da je investicija le njena?
blink sporočil: 3.523
[#2498292] 09.02.15 15:47
Odgovori   +    13
Predlagam zelo enostavno rešitev: prodajmo Luko Koper in naj se novi lastnik ubada s prevozom tovora (lahko po zraku, zemlji, teleportiranje, preko Italije...itd.). Zaradi drugega tira povprečen Slovenec ne bo nič bolje živel, pa tudi paranoikom lahko zatrdim da Luke novi lastnik ne bo nikamor odnesel, še vedno bo v Kopru.
blink sporočil: 3.523
[#2498296] 09.02.15 15:55 · odgovor na: FIN-542579 (#2498288)
Odgovori   +    12
[FIN-542579]
Drugi tir je industrijski tir Luke Koper. Pika. Tu ni nikakršnega dodatnega tranzitnega prometa, ki bi ga privabili z drugih koridorjev, kot je v avstrijskem primeru. Gre le za to, da se tovor iz Luke spravi do Divače. Kaj bo naprej, in zakaj je tako nedoumljivo, da svoj industrijski tir financira podjetje, ki ga rabi, pa v tem stampedu itak nobenega ne briga.
Če nič drugega, je država le nekaj čez 50% lastnik LKGP, zakaj je tako logično, da je investicija le njena?
Se strinjam. Ampak stanje je takšno, ker živiva v okolju kjer so glave še vedno kontaminirane s skupno lastnino in kjer je tujec tretiran kot sovražnik.
anon-112890 sporočil: 3.228
[#2498306] 09.02.15 16:03 · odgovor na: anon-153577 (#2498268)
Odgovori   +    12
[Scipio]
Porabil sem en žeton, samo zato, da bi pokomentiral tale tabloidni članek. Tabloidni novinarji spet lansirate v javnost tabloidne mite in jih prikazujete kot svete resnice. Če je projekt res tako nerentabilen in nesmiseln, zakaj bo potem Avstrija zgradila svoj krak železnice po višji ceni in z predvidenega manj letnega prometa? G. Toplak verjetno ni ravno ekspert za železniško infrastrukturo in ne more dobro oceniti rentabilnosti projekta, zato če že ne more molčati, bi se lahko vsaj malo bolj previdno izražala, ne pa da decidirano izjavlja, kako je drugi tir "metanje denarja skozi okno."
Zato, ker IMAJO POSEL, ker vedo kaj naredit s premoženjem.
Jaz tudi ne kupim kamion, ker ga ima sosed in si je zgradil hiš. Če jaz kupim kamion, še ne bom imel hiše kakor sosed.
anon-207862 sporočil: 1.476
[#2498321] 09.02.15 16:23
Odgovori   +    5
Torej poševnooki "kommy" Kitajec bi verjetno začel s pregledom max pretovora v luki in tveganjih, nato bi pogledal še tveganje na sami progi (tipa žled, splošna elektrifikacija, starost), potem bi pogledal vozni park oz. vleko in stanje vozlišč, buffer tirov in navezav s sosedstvom. Hitro bi ugotovil, da bi moral imeti koncesijo za 50 let, da bi se zadeva ob ceni projekta 1evro s strani respublike sklavenye sploh kdaj izplačala...politika pa v luft. Nič profita za naše "kommye" in china tiranozaver s šapo na tirih. Mislim pa, da bi china "kommy" prej tvegal moonexpress krožno progo po luninem ekvatorju kot po našem in samo našem krasu.
anon-212560 sporočil: 3
[#2498328] 09.02.15 16:29
Odgovori   +    3
čas vnosa: 09.02.15 16:26
Čestitam, da ste v 5 urah uspeli poračunati tole. Ob takih člankih mi je žal, da jih sploh odprem, še posebej ko berem takle balast: "Kaj je torej rešitev? Naredite drugi tir za 800 milijonov evrov in se ne delajte, da denar raste na bankomatu."

PNZ analiza je polna pomanjkljivosti. CBA ne vključuje v članku naštetih eksternih učinkov, ki jih je resda težko ovrednotiti, vendar bi bila s temi prihodki verjetno kar naenkrat ekonomsko upravičena.

Vsaka normalna država financira cestno/železniško infrastrukturo iz svojega žepa ali s pomočjo JZP in 2. tir je nekaj kar se preprosto mora zgraditi, da se lahko logistika normalno razvija. Samo en kmečko preprost citat iz nedavnega IMF "Economical growth cannot take place unless there is a proper infrastructure to support business." Finance pa lahko računajo dalje od denarja z dreves...
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2498331] 09.02.15 16:34
Odgovori   +    8
Jasno je, družba bo investirala milijardo, da ima luka profita za milijone ... potem bomo pa Luko prodali, investicije pa ostanejo družbi. Velikokrat videno.
vrac sporočil: 11.068
[#2498392] 09.02.15 18:40
Odgovori   +    4
Drugi tir je preveč resna zadeva, da bi ga lahko ocenjevali kar skozi palec. Slovenija praktično v železnice ni investirala od časa Mariej Terezije. Vse razvite države gradijo hitre železniške povezave, Slovenija pa nič. Seveda bi bilo več kot super zgraiti drugi tir za 800 milijonov, če je to možno. Ne vem, morda. Če ne je verjetno 1,4 milijarde prava številka. Če bi bil razvoj Slovenije ustrezen, pa ni nobenega razloga, da ne bi bil v bodoče tudi tak, bi Slovenija danes pričela investicijo v železniško povezavo Koper - Ljubljana- Celje preko Trojan- Maribor - Avstrija, Madžarska. In to za brzine 200 kilometrov na uro, ne 50 kot danes.
FIN-542579 sporočil: 498
[#2498401] 09.02.15 19:14 · odgovor na: vrac (#2498392)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: FIN-542579 09.02.2015 19:26
Koper - Divača ni nikakršen koridor, ki bi potreboval hitro želežniško povezavo. Gre za slepo črevo do pristanišča v Kopru.
DarkoLampreht1 sporočil: 16
[#2498476] 10.02.15 04:33
Odgovori   +    0
čas vnosa: 09.02.15 21:54
tole sem že večkrat spraševal."a kdo mogoče kaj ve o velikem železniškem projektu na relaciji Zg. - Delnice - Rijeka v katerega naj bi se z enim krakom vključila tudi Slovenija preko Kočevja. sicer mi ni jasno kako, vendar naj bi ravno iz tega razloga tudi obnavljali staro železniško progo na relaciji Lj. - Grosuplje - Kočevje...
anzy4 sporočil: 8
[#2498477] 10.02.15 04:33
Odgovori   +    4
čas vnosa: 09.02.15 21:45
Letos bi naj začeli z gradnjo 1200 metrov dolgega izvlečnega tira. Tir bo vzporeden obstoječemu. Kaj mislite koliko bo stal? 20,9 milijona €. Samo trikrat več kot avtocesta. Pa ni nobenih viaduktov, tunelov... In kar je najhuje, nobeden ni zastrigel z ušesi, da tukaj nekaj že po zdravi kmečki logiki ne štima. No a se bo v kakšnem navinarju Financ kaj zbudila raziskovalna žilica in bo šel kdo kaj povohljat ali bodo samo sedeli na toplem in pisali članke po sistemu copy/paste in kar pač stric google pove?
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2536156] 21.07.15 15:25
Odgovori   +    1
Kaj mi zdaj tale članek vlečete iz naftalina 09.02.2015?

Se je Simona takrat vrnila ravno iz smučanja?

Strani: 1