10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
13 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
13 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
14 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
15 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
17 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-177959 sporočil: 164
[#2498231] 09.02.15 14:14
Odgovori   +    1
Ja in del tovora bi se preusmeril na druga pristanišča. Potniški promet pa itak pri nas ni rentabilen , ker je prepočasen. Tisto malo tovora kar bi ostalo bi lahko preusmerili na ceste. Torej najbolje ukiniti SZ, pa ni potrebe po nobenem tiru. Tudi problemov sanacije po žledu ne bi imeli. ne bi imeli požigov zaradi vlaka ,nesreče na prehodih z železnico bi 100% odpravili, imeli bi manj hrupa in z odpravo dizeljskih lokomotiv bi tudi zrak manj onesnaževali. Torej večkratna korist. S takšnim sklepanjem lahko res samo še prodamo kar imamo in zadnji naj ugasne luč, da ne trošimo elektrike brez veze. Vsaka študija itak povdarja tisto, kar naročnik hoče. S tako mentaliteto nimamo bodočnosti ( pa tudi sedanjost je nekam labava!)
fverdi sporočil: 422
[#2498245] 09.02.15 14:41 · odgovor na: anon-177959 (#2498231)
Odgovori   +    0
Ja tako pač je, vsaka stvar se mora na nek način izplačat. Rešitvi pri tako dragi investiciji sta samo dve. Ali investicijo poceniti na raven ekonomske upravičenosti ali jo pozabiti. Moje mnenje je, da drugega tira v Sloveniji v naslednjih 10-15 letih sami ne moremo sfinancirati, razen ob pretpostavki, da ga oddamo v koncesijo, saj vsaka takšna investicija dobesedno ubije investicijski cikel v želežniški sistem drugod po Sloveniji. Naj zagovorniki investicije prosim še povedo, koliko investicij železnice skupaj potrebujejo v naslednjih 30 leti, da bomo lažje razumeli problem 2. tira.

Lp, F

Strani: 1