Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Drugi tir: za ekonomsko upravičenost vsaj dvakrat več prevoza
Strani: 1
sporočil: 164
Ja in del tovora bi se preusmeril na druga pristanišča. Potniški
promet pa itak pri nas ni rentabilen , ker je prepočasen. Tisto
malo tovora kar bi ostalo bi lahko preusmerili na ceste. Torej
najbolje ukiniti SZ, pa ni potrebe po nobenem tiru. Tudi problemov
sanacije po žledu ne bi imeli. ne bi imeli požigov zaradi vlaka
,nesreče na prehodih z železnico bi 100% odpravili, imeli bi manj
hrupa in z odpravo dizeljskih lokomotiv bi tudi zrak manj
onesnaževali. Torej večkratna korist. S takšnim sklepanjem lahko
res samo še prodamo kar imamo in zadnji naj ugasne luč, da ne
trošimo elektrike brez veze. Vsaka študija itak povdarja tisto, kar
naročnik hoče. S tako mentaliteto nimamo bodočnosti ( pa tudi
sedanjost je nekam labava!)
sporočil: 422
Ja tako pač je, vsaka stvar se mora na nek način izplačat. Rešitvi
pri tako dragi investiciji sta samo dve. Ali investicijo poceniti
na raven ekonomske upravičenosti ali jo pozabiti. Moje mnenje je,
da drugega tira v Sloveniji v naslednjih 10-15 letih sami ne moremo
sfinancirati, razen ob pretpostavki, da ga oddamo v koncesijo, saj
vsaka takšna investicija dobesedno ubije investicijski cikel v
želežniški sistem drugod po Sloveniji. Naj zagovorniki investicije
prosim še povedo, koliko investicij železnice skupaj potrebujejo v
naslednjih 30 leti, da bomo lažje razumeli problem 2. tira.
Lp, F
Lp, F
Strani: 1