Strani: 1

Konasnica sporočil: 1.741
[#2498223] 09.02.15 13:50
Odgovori   +    1
Sramota, da nas morajo tuji eksperti učiti osnovnošolske prometne ekonomike. Res smo se spustili na nivo nerazvite afriške države (kjer Slovenija nikoli prej ni bila), kjer jih "beli" eksperti učijo in preko usmeritev zagotavljajo interese svojega kapitala.

Ta projekt je v genih zavožen. Kot industrijski tir za Luko Koper bi morala biti bolj resno in celovito preverjena varianta drugega tira ob obstoječem prvem. Pri sodobni vleki ne bi smel biti problem nekoliko večji vzdolžni sklon.

Je pa res, da je cena 1,4 mlrd izjemno visoka. To je kar 5 do 6 krat več kot je bila povprečna cena km zgrajenih avtocest v Sloveniji (z vsemi zahtevnimi viadukti, predori, težjimi geomehanskimi razmerami kot so na tej progi itd). Sploh so se cene, odkar smo sesuli slovensko gradbeništvo zelo povečale. Npr. projektantska ocena dvopasovne selške obvoznice v Škofji Loki, kaže približno takšno ceno km te ceste, kot je bila že omenjena povprečna cena kilometra zgrajenih avtocest. S tem, da je obvoznica predvidena v razmeroma lahkem gričevnatem terenu, z nivojskimi križišči in rondoji, z dvema mostičkoma in kratkim pokritim ukopom. Vse to je bistveno manj kot zahtevna gradnja viaduktov, predorov in težke geomehanika na avtocestnem programu. Taka cesta ne bi smela presegati 30 % vrednosti povprečne avtoceste. Je pa enaka!?

Vse to kaže na izjemno nesposobnost, nestrokovnost, neizkušenost in koruptivnost garnitur, ki naj bi sedaj vodile velike investicije v Sloveniji. Politična kadrovanja na ta mesta vse bolj dajejo otipljive katastrofalne rezultate. Postali smo res najbolj nerazvita provinca Evrope! Včasih smo pa govorili o nekih svetilnikih! Res smo bili dobri, saj smo sami brez pomoči "belih" ekspertov zgradili največji projekt v zgodovini Slovenije. Je pa res, da smo ga v stilu sloveceljev samodestruktivno stigmatizirali in popljuvali s širitvijo laži o preplačanih avtocestah, nekvalitetni gradnji, kartelnem dogovarjanju itd.

Strani: 1