Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kekec pašteta in Mortadela sta šli za med
Strani: 1
sporočil: 1.079
Za kakšen med je šla mortadela lepo vas prosim MIP in blagovno
znamko ste podarili za drobiž.To odtujeno blagovno znamko od
matičnega podjetja ne bi smeli niti prodajati na tak način
.Prodajalo jih je hčerinsko podjetje katero je bilo ustanovljeno za
pranje dinarja in prek katerega so VOKOVI uničili MIP.
sporočil: 128
Zanimiva tema "prodaja BZ "ter zastava istih pri bankah kot se
konča zadnji stavek tega gradiva.V teh konkretnih primerih,novinar
ne navaja kaj je stećajni upr. kupcu prodal npr.v primeru "Pastete
Kekec"?:logo in samo to?, ali še kaj od
tega>,+recepturo,+recepturo+tehnologijo, spisek strojev na
liniji,Bliss Point,asistenco tehnologov za določen čas,spisek
dobaviteljev in cene sestavin, kalkulacije in dodano
vrednost,da..skrajsam "logo" ali "logo ter vse ali nekaj od
nastetega"?? ter prodajni+mkt koncepi.....
To bi veljalo vedeti.Kajti če so kupci BZ Kekec kupili samo logo /beri-delni spomin zavesti končnega kupca, tisto kar je vizualno/se kasneje lahko zgodi, da bo večina teh končnih kupcev ugotovila, da kvaliteta "nove" pastete ne dosega kvalitete "stare".Podzavest poleg loga, hrani tudi spomin o okusu..Seveda je tukaj še mnogo vprasanj,BZnamke, ki so nekoč prinasale veliko DVredost skozi količine prodanih izdelkov,so prodane za bagatelo.Da so bile izhodiščne cene za MIP nekatere BZ recimo 50 Eurov pove o celoti in podrobnostih marsikaj.Tudi o znanju,izkusnjah in vizinarstvu stecajnikov, marsikaj.Note.Mip z gl.direktorjem Božom KUNEJ-em je bil vzgled tudi za vodilne klavnice v svetu.Tudi delavci in tehnologi.
Politika in banke, če se je vpletala,ni zmogla ocene, da bi veljalo to vrhunsko podjetje /podjetje je vredno toliko kot to predstavljajo kvaliteta+DV njegovih izdelkov /ohraniti kot delujoče podjetje z reprogramom kreditov v obdobju začetne tranzicije.Tveganje, da se bo zalomilo zaradi reprograma je bilo minimalno kajti MIP bi svoj tržni delež
obdržal zaradi kvalitete izdelkov deloma pa račun slabsih konkurentov, ki bi ga pač izgubili.
Matjaž Vouk
To bi veljalo vedeti.Kajti če so kupci BZ Kekec kupili samo logo /beri-delni spomin zavesti končnega kupca, tisto kar je vizualno/se kasneje lahko zgodi, da bo večina teh končnih kupcev ugotovila, da kvaliteta "nove" pastete ne dosega kvalitete "stare".Podzavest poleg loga, hrani tudi spomin o okusu..Seveda je tukaj še mnogo vprasanj,BZnamke, ki so nekoč prinasale veliko DVredost skozi količine prodanih izdelkov,so prodane za bagatelo.Da so bile izhodiščne cene za MIP nekatere BZ recimo 50 Eurov pove o celoti in podrobnostih marsikaj.Tudi o znanju,izkusnjah in vizinarstvu stecajnikov, marsikaj.Note.Mip z gl.direktorjem Božom KUNEJ-em je bil vzgled tudi za vodilne klavnice v svetu.Tudi delavci in tehnologi.
Politika in banke, če se je vpletala,ni zmogla ocene, da bi veljalo to vrhunsko podjetje /podjetje je vredno toliko kot to predstavljajo kvaliteta+DV njegovih izdelkov /ohraniti kot delujoče podjetje z reprogramom kreditov v obdobju začetne tranzicije.Tveganje, da se bo zalomilo zaradi reprograma je bilo minimalno kajti MIP bi svoj tržni delež
obdržal zaradi kvalitete izdelkov deloma pa račun slabsih konkurentov, ki bi ga pač izgubili.
Matjaž Vouk
Strani: 1