Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Revoz bo izpolnil zahteve glede zaposlovanja
Strani: 1
sporočil: 967
"Revoz bo izpolnil zahteve glede zaposlovanja..."
A bo zopet uvedel tretjo izmeno in vzel nazaj odpuščene delavce?
In kdaj si bo Renault priznal, kakšen velik flop sta pravzaprav novi Twingo in Smart?
A bo zopet uvedel tretjo izmeno in vzel nazaj odpuščene delavce?
In kdaj si bo Renault priznal, kakšen velik flop sta pravzaprav novi Twingo in Smart?
sporočil: 4.340
[psm]A imaš kakšne podatke o tržnem (ne)uspehu, ali ti avto preprosto ni všeč? Če veš kaj več o tem kako je trg sprejel ta dva avta, bi tudi mene zanimalo.
In kdaj si bo Renault priznal, kakšen velik flop sta pravzaprav novi Twingo in Smart?
sporočil: 2.986
Mogoče ne bi bilo slabo, da bi tekst glede "odpuščanja" prebral še
enkrat. Da je podjetje uspešno in dobičkonosno, se mora tudi hitro
prilagoditi razmeram - ne gre le za Revoz, ti bi pa mogoče v povsem
prazni restavraciji najbrž vztrajal s tremi kuharji in štirimi
natakarji. Tvoj denar, tvoja stvar. Uvodoma je bilo povpraševanje
po novih modelih večje od načrtov, zato so uvedli dodatno izmeno, z
marcem jih ne potrebujejo več, ker prodaja poteka s prvotnimi
načrti.
Meni marsikateri avto ni všeč, ne razumem pa takšne slovenske privošljivosti glede avta, od katerega si posredno odvisen tudi ti - ne glede na to, kaj delaš. Razen če seveda ne živiš v tujini ali pa prodajaš storitve in izdelke izključno v tujino (v kar pa dvomim).
Meni marsikateri avto ni všeč, ne razumem pa takšne slovenske privošljivosti glede avta, od katerega si posredno odvisen tudi ti - ne glede na to, kaj delaš. Razen če seveda ne živiš v tujini ali pa prodajaš storitve in izdelke izključno v tujino (v kar pa dvomim).
sporočil: 967
Prepad med navdušenjem wannabe avtomobilskimi novinarji, raznimi
twingospodičnami in ostalimi markertinškimi friki nad novim
vozilcem na eni strani, ter kupci na drugi strani, je žal
preveliko, da bi se ga dalo skriti.
Avtomobila pa zaradi tega, ker se ga izdeluje v Sloveniji, pač ne moreš nekritično le hvaliti.
Kako je že z postopkom za dolivanje tekočine za vetrobansko steklo?
Recimo enkrat ponoči, sredi ledeno mrzle zime in sredi gostega sneženja, ko ti zmanjka tekočine za pranje stekel...?
Kupec je bil in bo vedno ostal - kralj.
Avtomobila pa zaradi tega, ker se ga izdeluje v Sloveniji, pač ne moreš nekritično le hvaliti.
Kako je že z postopkom za dolivanje tekočine za vetrobansko steklo?
Recimo enkrat ponoči, sredi ledeno mrzle zime in sredi gostega sneženja, ko ti zmanjka tekočine za pranje stekel...?
Kupec je bil in bo vedno ostal - kralj.
sporočil: 967
Najboljši podatek o tržnem (ne)uspehu novega Twinga so število
kupcev ter ukinjena tretja izmena, vključno z številom odpuščenih
delavcev.
Vsem mičnim twingospodičnam navkljub...
Vsem mičnim twingospodičnam navkljub...
sporočil: 4.340
[psm]Planiranega in realiziranega števila kupcev ne poznam, kakor tudi ne vem koliko izmen so planirali, ko so izračunali, da bo projekt rentabilen. Tako da, o (ne)uspehu twinga sedaj vem prav toliko, kot prej. Nič.
Najboljši podatek o tržnem (ne)uspehu novega Twinga so število kupcev ter ukinjena tretja izmena, vključno z številom odpuščenih delavcev.
sporočil: 6.570
[usimoncic]No, pa da jaz malo pomagam. Kapaciteta tovarne v Novem mestu za Twingo+Smart je bila načrtovana 200.000 vozil na leto z neko rezervo za 250.000, če bi bilo potrebno, tako so govorili pred začetkom proizvodnje.
Planiranega in realiziranega števila kupcev ne poznam, kakor tudi ne vem koliko izmen so planirali, ko so izračunali, da bo projekt rentabilen. Tako da, o (ne)uspehu twinga sedaj vem prav toliko, kot prej. Nič.
Sedaj pa pravijo, da je načrtovana proizvodnja za letos 15% večja kot lanske, ki je bila 118.600 vozil, se pravi, da bo recimo 136.400 kosov.
To se približno ujema tudi s številom izmen: 2 izmeni za 136.000 in 3 izmene za 200.000, oboje je +50%, tako da bo očitno že držalo.
Vprašanje za tisoč delovnih mest pa je, ali je twingo štartal tako slabo ali pa so nad smartom tako hitro obupali. Če je prvo, namreč, da je twingo štartal slabo, za smart pa še zmeraj držijo pesti in upajo, potem se lahko zgodi še prava katastrofa.
Da se električnega smarta še veselo lotevajo bi znalo potrjevati slednje :-(
sporočil: 158
Kako pa veš, da ga izdelujejo v Sloveniji? V prometni piše država
proizvajalka:Francija.
sporočil: 967
Potem pa lahko v Revozu odpustijo kar še vse preostale delavce, ki
"kao" izdelujejo Twinge v Sloveniji.
Saj jih očitno izdelujejo v Franciji, nas pa ti "kao" delavci vlečejo za nos, ko v tovarno vsak dan prihajajo - piti šmarnico!
Le kako jih nismo uspeli spregledati, falote lene dolenjske!
Saj jih očitno izdelujejo v Franciji, nas pa ti "kao" delavci vlečejo za nos, ko v tovarno vsak dan prihajajo - piti šmarnico!
Le kako jih nismo uspeli spregledati, falote lene dolenjske!
sporočil: 6.570
[0702NOVAK]Ah, to pa je bil ukrep naših vrlih uradnikov na DRSC Uradu za vozila ali kako se je pač že ta zadeva imenovala takrat, ko so uvedli spremembo.
Kako pa veš, da ga izdelujejo v Sloveniji? V prometni piše država proizvajalka:Francija.
Včasih je v papirjih pisalo, kje je bil avto dejansko izdelan, potem pa so uvozniki dosegli, da se je to nehalo. Da ne bi preveč ljudi izvedelo, kje so v resnici sestavili njihov avto.
In ja, stranski efekt, da potem Twingo postane francoski, pa so očitno spregledali :-)
sporočil: 2.309
[psm]Na zalost imas popolnoma prav, novi Twingo bo po vsej verjetnosti en velik flop. To je igracka, na pa resen avtomobilcek in ni ravno veliko kupcev, ki bi dali toliko denarja za eno igracko.
"Revoz bo izpolnil zahteve glede zaposlovanja..."
A bo zopet uvedel tretjo izmeno in vzel nazaj odpuščene delavce?
In kdaj si bo Renault priznal, kakšen velik flop sta pravzaprav novi Twingo in Smart?
Kako se naredi mali avto so pokazali pri Hyundaiju z i10, kar so priznali tudi Nemci.
Kaksen je trzni potencial za majhne avtomobile so dobro prestudirali pri Toyoti, Citroenu in Peugeotu, ki so skupaj neredili en avtomobil, le da je oblika malo razlicna. Izdelujejo pa vse tri variante na Ceskem.
Gotovo so ugotovili,da za samo en model ne bi bilo dovolj povprasevanja.
sporočil: 35
čas vnosa: 30.01.15 05:20
www.siol.net/avtomot...OS&ver=2.4
ni kaj... presenetlo me je do konca. Hvala lepa za tak patent :)
ni kaj... presenetlo me je do konca. Hvala lepa za tak patent :)
sporočil: 158
Samo pozabil je še pokazati, da je na desni strani ključavnica,
kjer najprej odkleneš pokrov potem šele potegneš varnostne zaponke.
In da je pokrov pritrjen z navadnimi gurtnami in dvema vijakoma.
Lahko bi tudi pokazal kako zamenjaš žarnici. In nikoli ni bil v
kontaktu z umazanijo :))) Bučke. Da ne omenjamo, da tudi ni
rezervnega kolesa ampak nek kompresor pred sovoznikovim nogami, da
brisalec briše 10 cm premalo stekla v zgornjem delu in je
vidljivost v močnem dežju, da ne omenjam snega zgolj 20 metrov za
vozilom. Ko sem ga vozil (400km) sam mu vadil dušo poraba 9,5/100km
:))
sporočil: 6.570
Ostane pa pokrov motorja cel pri karambolu:
www.youtube.com/watc...7HUWY1yCBQ
to pa je tudi že skoraj umetnost :-)
www.youtube.com/watc...7HUWY1yCBQ
to pa je tudi že skoraj umetnost :-)
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 31.01.2015 12:31
C.c.c., model se je tega odpiranja lotil zelo počasi, da bi se
nagledali tudi tisti bolj počasni. ;) Sem mislil, da si si kot
poznavalec posnetek že davno ogledal, no kakorkoli, pomoje bi tudi
tebi uspelo v 10 sekundah ;) Usran bi bil pa enako kot pri vseh
ostalih z zatičem pod havbo. Lahko mi verjameš, da niti enega še
nisem odprl brez umazanije na rokah ;)Strani: 1