Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek V Parizu ne bo več prostora za avtobuse
Strani: 1
sporočil: 524
Zadnja sprememba: anon-130092 28.01.2015 21:24
To sporočilo je izbrisal avtor (28.01.2015 21:24)
sporočil: 524
Kolkor je meni znano hočejo nadomestit dizelske avtobuse z
električnimi. Pametna ideja, lahko bi tudi pri nas začeli
razmišlajti o tem.
sporočil: 14.456
[0817Suhad]Električni avtobus je trolejbus. Imajo ga marsikje in imeli smo ga tudi v Ljubljani. Tisti, ki bi me hotel prepričati, da so avtobusi z dodanimi več sto kilami dragih in okoljsko problematičnih akumulatorjev boljši od trolejbusov, bi moral pripraviti zelo veliko preverljivih številk in močnih argumentov.
Kolkor je meni znano hočejo nadomestit dizelske avtobuse z električnimi. Pametna ideja, lahko bi tudi pri nas začeli razmišlajti o tem.
sporočil: 14.456
[valsidalado]Tudi trolejbus ima fiksno pot, ki jo določajo napajalni kabli nad cesto. Občutek varnosti zaradi tirov? Po mestu? Dobra. Zavorna pot, zlasti pozimi, te ne skrbi? Z avtomobili in avtobusi se raje ne voziš? Če pozimi in v dežju drsajo po zlizanih tramvajskih tirih, je strah na mestu.
Osebno se meni zdi tramvaj boljši od trolejbusa. Nekaj pač dam na fiksno pot tramvaja (občutek varnosti, stalnosti ipd), na možnost nizanja vagonov in povečevaje kapacitete po potrebi ob enakem številu voznikov (bo pa drugače, ko bodo vozila vozila brez voznikov). Po mojem občutku je tudi trenje na kolesih na tirih manjše (žice nad tiri pa so tudi vsaj majčkeno manj moteče, ker je eno nad drugim).
Stalnost tramvaja pomeni težke investicije v izgradnjo prog, kar je za težke županske kalibre s posebno afiniteto do gradbeništva in nepremičnin naravnost čudovito. Fino je tudi, če kakšen del mesta doživi hitro demografsko preobrazbo in tramvajski tiri ostanejo bolj spomenik kot potreba. In tramvajske remize so prostorsko najbolj ekonomična parkirišča javnega prometa (to je sarkazem), kar je za majhna mesta pomemben element strateške presoje.
Ne dam roke v ogenj, ampak povsem verjetno se mi zdi, da so imeli stari ljubljanski tramvaji prikolice, za avtobuse pa sem prepričan. Dobro se spomnim sprevodnikov za majhnimi pulti pri zadnjih vratih - za prikoličarsko kompozicijo sta bila seveda potrebna dva.
V Ljubljani se meni pa npr metro ne zdi ravno prva opcija (ker gre za večjo hitrost in manjše število postaj, obenem pa za precej težka vozila).Kdor za žepno glavno mesto (Ljubljana) sploh pomisli na metro, pa naj gre za podzemno ali cestno železnico, mora biti absolutno nor, ali pa ima zelo globoke in ne dovolj polne žepe ter kopico podobnih pajdašev.
sporočil: 678
Prednost tirnih vozil je tudi v tem, da ne proizvajajo trdih delcev
od gum in asfalta. Ekonomičnost tramvaja je pa zaradi manjšega
trenja vsaj trikrat višja kot pri avtobusu. Potem so pa prednosti
še: bistveno daljša življenjska doba vozil, bistveno tišja in
udobnejša vožnja, konkretno višja kapaciteta, ekološkost vozil itd.
sporočil: 3.976
[trance0]Kaj pa kovinski delci od trenja med kolesi in tirnicami?
Prednost tirnih vozil je tudi v tem, da ne proizvajajo trdih delcev od gum in asfalta.
sporočil: 6.570
[matjazfinance]To je pravzaprav prednost - ni treba več jesti špinače, da bi imel v krvi dovolj železa!
> [trance0]
> Prednost tirnih vozil je tudi v tem, da ne proizvajajo trdih delcev od gum in asfalta.
Kaj pa kovinski delci od trenja med kolesi in tirnicami?
Strani: 1