Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Konec evropske zgodbe za hondo accord
Strani: 1
sporočil: 967
"V tistem času je prodaja accorda znatno upadla tudi na slovenskem
trgu, cene so se povzpele na raven volkswagna passata in še
čez..."
Hecno. V Nemčiji se novi Accordi 2.0 elegance limuzine prodajajo po slabih 19.000 eur:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Je pa res, da tudi ostanki Passatov niso ravno dragi, v primerjavi z mokrosanjskimi cenami v SLO:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Hecno. V Nemčiji se novi Accordi 2.0 elegance limuzine prodajajo po slabih 19.000 eur:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Je pa res, da tudi ostanki Passatov niso ravno dragi, v primerjavi z mokrosanjskimi cenami v SLO:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
sporočil: 9
čas vnosa: 27.01.15 16:47
To je dvajsetkrat bolj zanesljiv model kot kakšen VW Passat ali
Audi.Samo v glavah Slovenčkov pač ni prostora, kot za kaj drugega,
kot nemški avto. Že po cenah rabljenih modelov Accorda se vidi,
kako cenjen je ta avto med uporabniki, saj se praktično ne kvari.
Škoda za to odločitev.
sporočil: 1.232
Ce prav berem, gre za umik iz Evrope.
So mi pa smesne prodajne stevilke, saj tudi 10.000 prodanih avtov v celi Evropi ni ravno veliko(?). To je okoli 500 avtov na eno drzavo.
So mi pa smesne prodajne stevilke, saj tudi 10.000 prodanih avtov v celi Evropi ni ravno veliko(?). To je okoli 500 avtov na eno drzavo.
Pri tem ni bila uspešna, saj je prodaja accorda lani upadla na 3.453 >vozil, še leta 2005 je bilo v Evropi prodanih prek deset tisoč accordov.Se mi pa zdi logika zanimiva. Ta segment je ocitno bolj vezan na sluzbena vozila in kot tudi sam opazam, je vecina teh "drazjih" avtov na cestah, sluzbenih.
sporočil: 6.570
[kixs]Po moje je problem v Civicu, ki bi moral biti najbolj prodajan model, pa je postal čisti eksot s svojo vesoljsko obliko (zadnji facelift pa je sploh smešen).
Ce prav berem, gre za umik iz Evrope.
So mi pa smesne prodajne stevilke, saj tudi 10.000 prodanih avtov v celi Evropi ni ravno veliko(?). To je okoli 500 avtov na eno drzavo.
In ker v splošnem ni na cestah dovolj Hond, potem je tudi Accordu težko.
Ni mi pa čisto jasno, kaj kanijo z umikom pridobiti Japončki. Par evrov pri stroških homologacij in reklamnih brošur?
In ker je Jazz tudi predrag, bodo samo še CR-V prodajali ali kako?
sporočil: 6.570
[kixs]Pri službenih avtomobilih se mesečni stroški leasinga zelo malo razlikujejo - med "nujnim" službenim avtom in "lepim" službenim avtom je razlika napr. 100 evrov, ki jih potem marsikdo izsili ali pa sam doplača.
Se mi pa zdi logika zanimiva. Ta segment je ocitno bolj vezan na sluzbena vozila in kot tudi sam opazam, je vecina teh "drazjih" avtov na cestah, sluzbenih.
sporočil: 2.309
V ZDA pa gre Accord kar dobro v promet:
Der Honda Accord kam in den USA im Jahr 2013 auf 366.678 Neuzulassungen.
Der Honda Accord kam in den USA im Jahr 2013 auf 366.678 Neuzulassungen.
sporočil: 6.570
[bacco979]Pa morda veš, da je našemu Accordu v Ameriki ime Acura TSX? :-)
Pa morda veš da je onemu Accordu v Ameriki in temu v Evropi skupno samo ime?
Strani: 1