12 min
(e-knjiga) Kako znani Slovenci skrbijo za svoje finance
40 min
S kozmetiko nad vrste
55 min
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 1
1 ura
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
2 uri
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 1
2 uri
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
2 uri
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
2 uri
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 1
2 uri
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 2
2 uri
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
2 uri
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
3 ure
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
3 ure
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
3 ure
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
3 ure
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
4 ure
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
4 ure
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
5 ur
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Čez Vršič z BMW xDrive kot bi bil grič

Strani: 1

siap sporočil: 2.195
[#2493983] 25.01.15 09:09 · odgovor na: (#2493969)
Odgovori   +    1
Odlično si to detektiral, respeckt !!

tudi zato vozimo BMW.press
anon-304487 sporočil: 967
[#2493985] 25.01.15 09:15 · odgovor na: siap (#2493983)
Odgovori   +    7
Mi, ostali zajci in zajkle, pa s strahospoštovanjem do zadnjega pogona še vedno ostajamo na prednjem pogonu...
notomi sporočil: 768
[#2493999] 25.01.15 10:24 · odgovor na: anon-304487 (#2493985)
Odgovori   +    7
In prednji pogon se odlično obnese tudi v najtežjih razmerah! Preizkušeno....vsak dan v službo po serpentinah in snegu 7 let, nikoli ostal na cesti, kljub samo prvemu pogonu, ...seveda dizelski motor z dovolj navora in vedno z dobrimi gumami! Če se je kdaj ustavilo, se je zaradi ostalih udeležencev, predvsem kamionov, ki so izjemno slabo opremljeni, vsaj nekateri! BMW pa je odločno predrag, pa tudi izjemno izgubi ceno po nekaj letih!
siap sporočil: 2.195
[#2494002] 25.01.15 10:31 · odgovor na: notomi (#2493999)
Odgovori   +    1
Khm,..zato pa sta bila fičo in WV, če si si ga lahko privoščil,najboljša za "hribe in doline, nda??

aja, takrat ni bilo JJ.press
siap sporočil: 2.195
[#2494007] 25.01.15 10:58 · odgovor na: siap (#2494002)
Odgovori   +    0
VW-hrošč- 1302/1973-

zakon!!
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2494013] 25.01.15 11:34
Odgovori   +    4
Eh? Tole cesto smo v mladih letih pri precej bolj neprevoznih razmerah skoraj vsako leto premagali s stoenko, ponavadi brez verig. Dobra stran stoenke je bila, da je bila lahka in se ji ni vdrlo na poledenelem celcu. Potreboval si malo izkušenj in znanja, ki ju zdaj nadomešča elektronika.

Ko sem pa lani poizkušal pri precej težjih razmerah (z eno igračko podobno tem vašim, le z manj elektronike), sem prišel le do polovice, saj je bil tam v sneg pogreznjen in je zasedal cesto en zaresen terenski land rover z vso opremo (tudi vitlom) in ni prišel nikamor.
anon-109033 sporočil: 20
[#2494028] 25.01.15 13:11 · odgovor na: (#2493969)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 25.01.15 09:16
[alek14]
>Ta (Xdrive) se še posebej odlično obnese na mokrih in spolzkih cestah,

No, ja, no. Xdrive imam in lahko rečem, da ima vgrajeno konceptualno napako.
Xdrive pri manjših hitrostih (v sodelovanju z DSC) ne stabilizira "riti". Namenoma dovoli, da BMW zadnji konec krepko odnese, kot pri varianti s samo zadnjim pogonom brez DSC. Pravzaprav je to bolj problem DSC.
V čem je težava? Ko se na spolzki cesti skušate vključiti na prometno prednostno cesto, in silovito pospešite (Xdrive se tu odlično izkaže), vam v ovinku krepko odnese rit. Par dni nazaj sem tako krepko butnil zadnji konec v robnik pločnika. ESP (VW, Audi, Mercedes) lepo že pri nizki hitrosti uravnava opletanje zadnjega konca. BMW je to opletanje vgradil namerno, "more fun to drive", vendar je tu tudi downside, saj Xdrive potem težko uporabiti prav v situaciji kjer najbolj pogosto pride prav.
Tudi doma imam X-drive,pa še E 60,pa še nisem zasledil teh težav.
Res pa je da se na spolzki cesti NIKOLI ne vključim z silovitim pospeševanjem.Je treba imeti prirojen občutek.Imamo pa tu na forumu možnost spremljati tvoje težave z bimerji na več področjih, pa mogoče nebi bilo napak v bodoče razmišljati o kakšni drugi znamki.
Z ESP-jem Škodi ali Seatu ali Avdiju še nikoli ni odneslo zadnjega konca!
www.youtube.com/watc...GquRCM674Q
chef sporočil: 2.986
[#2494029] 25.01.15 13:28 · odgovor na: anon-109033 (#2494028)
Odgovori   +    0
Iz fotk se vidi, da smo bili na takšni rampi. Nobenega problema zlezt gor, položaj v D in zmeren plin (2000 vrtljajev), enako potem čez kuclje, ko sta dve kolesi brez oprijema. Ne vem, kaj alek dela, ima poseben talent zgleda. Tudi s šipami, prav posebej zanj sem si ogledal stekla na zadnjem 116d z najbolj špartansko opremo daleč doslej: 70% zatemenjena, brez kakšnega doplačila ali postavke v spisku opreme.
anon-162285 sporočil: 25
[#2494043] 25.01.15 13:58
Odgovori   +    13
Sem jih srečal na vrhu. Moram pripomnit, da je vsak drugi avto brez problemov prišel čez, samo če je imel zimske gume.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2494053] 25.01.15 14:36 · odgovor na: anon-162285 (#2494043)
Odgovori   +    10
[pogan]
Sem jih srečal na vrhu. Moram pripomnit, da je vsak drugi avto brez problemov prišel čez, samo če je imel zimske gume.
Tako, tudi moj 13 let star mondeo, ko je bilo treba. In ta dejstva postavijo normalno perspektivo tumu brezveznemu hvalisanju za male pare (dobis gratis en dan igrackanja z novimi avti, da potem zastonj bucke streljas).

V bistvu je cudez, da so pred 20 in vec leti razni subaruji in Nive sploh prilezle cez ta strasen Vrsic :-)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2494055] 25.01.15 14:41 · odgovor na: anon-207617 (#2494053)
Odgovori   +    4
PA da ne bo kdo narobe razumel - BMW 5 mi je en najlepsih in najbolj smiselno dovrsenih avtov. Prava zmes elegance, udobja, sportnosti, motorjev... super so.
chef sporočil: 2.986
[#2494057] 25.01.15 14:44 · odgovor na: anon-207617 (#2494053)
Odgovori   +    0
Vsak drugi je bil BMW ;) Btw, kar nekaj štosa je tudi v hitrosti in filingu med vožnjo, nikjer ne piše, da s čim drugim ne bi prišel na vrh ;) Edino hvalisanje bi odpadlo, če me razumeš ;)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2494060] 25.01.15 14:53 · odgovor na: chef (#2494057)
Odgovori   +    12
Razumem.

Zdaj pa ti men povej, kaj bi se zgodilo, ce bi poleg bmwja vzeli se enga subaruja, pa audija, pa volvota xc, pa recimo tisto renauoltovo spako, ki ji ne vem niti imena.

In bi se s petimi avtomobili zaganali v hrib in nazaj dol, ugotovili, da sta subaru in renaultova spaka najboljsi, bmw pa nekje tam tam zadaj, ceprav stane enkrat vec...

bi krona padla z glave vam, ali bmw-ju?

Bi ne dobili vec novih igrack od njih?

Bi vam zmanjsali placo?

Ali gre za terminalno bolezen: bralcev to v bistvu ne zanima, ker se ovce in hocejo brati hvalnice avtom, ki jih sanjajo, in bi padla branost?

Ce je to zadnje, ste kul in bog pomagaj. Ce pa je vzrok drugje, pa od mene pac ne bo forumske milosti, pac pa ostra kritika :-)
chef sporočil: 2.986
[#2494074] 25.01.15 15:18 · odgovor na: anon-207617 (#2494060)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: chef 25.01.2015 15:18
Nič se ne bi zgodilo, to bi pač napisal. Je pa tipično slovensko, da če se nekaj pohvali ali predstavi v dobri luči, da je ali zlagano, ali je nekdo valda to plačal, ali bi kdo ostal brez službe, če ne bi tako napisal, blablabla. V tem primeru (ponovno) ne drži nič, za vikend branje sem napisal reportažo s petkovega dogodka in ponovil nekaj znanih dejstev o xDrive. Jaz sem se imel fajn, prej, vmes in potem. Gor bi preverjeno prišel tudi z golfom trojko pa bi mi bilo pol manj zabavno, lahko pa komot še trikrat bolj. Nimam pojma, ker sem bil pretežno v 2AT in mi ni žal niti minute, kar piše in ker je to pač dejstvo (zaman pa bi me recimo iskal v X6). Lahko bi pa še enkrat rekel, kaj je BMW treba tega avta, ampak bi se zlagal. In na koncu bi lahko objavil tudi okleščen PR material v štirih stavkih in prilimal eno fotko, lahko pa mirno tudi ne bi napisal nič. Vse bi ostalo točno tako, kot je. Ok, pač tisti, ki jim je članek všeč, bi ostali brez njega. Če je tak en sam, potem sem zadovoljen.
Da je BMW gledano skozi vsoto, ki jo zanj odšteješ, drag, je jasno. Ampak najbrž ni slučajno serija 3 tretji najbolje prodajan model v Nemčiji, ali pač? Jaz vsakemu privoščim BMW, zlahka seveda tudi Audi, Mercedes, Jaguar, Maserati, VW, Toyoto,... ali pa ganz novo Lado nivo, če si to želi. Se mi zdi, da bi sam tudi z njo v petek užival in potem to napisal. Stvari so zelo preproste.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2494093] 25.01.15 16:38 · odgovor na: chef (#2494074)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-207617 25.01.2015 16:52
Krajšam: je v planu, da kdaj začnete pisati tudi članke z informativno vrednostjo, ali so poslovni model lahkotne osladne zgodbice?

Nič ni narobe z njimi, samo ne se delat, da je to vseskupaj karkoli drugega.
siap sporočil: 2.195
[#2494096] 25.01.15 16:40 · odgovor na: chef (#2494074)
Odgovori   +    1
He,he..pa še večerni fitnes bi lahko preskočil-šprical po par urah v Ladi Niva, nda??

ps

Na terenu tudi Nivi kapo dol
chef sporočil: 2.986
[#2494100] 25.01.15 17:00 · odgovor na: anon-207617 (#2494093)
Odgovori   +    0
Iz reportaze si zacel delat dramo. ;)
Klepec sporočil: 844
[#2494101] 25.01.15 17:01 · odgovor na: (#2494056)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Klepec 25.01.2015 17:02
> www.youtube.com/watc...GquRCM674Q

Tole je staro. Na to finto si lahko dobil le stare Audije s torsen diferencialom. Haldex in Crown gear v novih quattro/4motion delujeta brez te težave.
Ta poskus je bil fake. Audiji imajo že 20 let elektroniko, ki z dodajanjem zavore na vrtečem kolesu doseže boljšo distribucijo navora.

Enako rešitev uporabljajo tudi VWji s haldexom, pa tudi pri BMWju.

In zakaj to pri Audiju ni delovalo? Zato, ker so v zgornjem videu nateguni izklopili varovalko za ESP. V resnici Audi z oviro opravi dokaj z lahkoto, kar dokazuje tudi ponovljeni poskus na videu:

www.youtube.com/watc...MfUrS98Kbk
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2494110] 25.01.15 17:46 · odgovor na: chef (#2494100)
Odgovori   +    0
[chef]
Iz reportaze si zacel delat dramo. ;)
Eni pomembni stranki sem moral poslat en pomemben mail... pa si je treba pred tem malo ventile spucat :-)

Evo, zdaj je že mimo...

Kar ostanite pri "reportažah", če vam tako paše - želja po informativnosti je bila dobronamerna, čeprav dramatično izražena :-)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2494111] 25.01.15 17:50 · odgovor na: (#2494109)
Odgovori   +    1
[alek14]

Drži.
Nekaj me zanima; ko smo tako daleč, da so nekatera kolesa v zraku, dve se vrtita, dve držita itd... je vseskupaj zelo mehko in razgibano.

Kaj je narobe s čisto navadno zaporo diferenciala v takih situacijah? Je verjetno, da nas "špera" ne spravi iz blata, elektroniki pa to uspe?
chef sporočil: 2.986
[#2494114] 25.01.15 18:00 · odgovor na: anon-207617 (#2494110)
Odgovori   +    0
Reportaza ima svoje lastnosti, informativno je nadgrajena z opisom delovanja xdrive pogona, kar je med besedilom posebej izpostavljeno.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2494115] 25.01.15 18:03 · odgovor na: chef (#2494114)
Odgovori   +    4
[chef]
Reportaza ima svoje lastnosti,
laughing out loud...
informativno je nadgrajena z opisom delovanja xdrive pogona, kar je med besedilom posebej izpostavljeno.
Rolling on the floor.

Vse kul, vse kul. Čakamo Grke :-)
Klepec sporočil: 844
[#2494125] 25.01.15 18:22 · odgovor na: anon-207617 (#2494111)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: Klepec 25.01.2015 18:22
[NemirniTujec]
> [alek14]
>
> Drži.

Nekaj me zanima; ko smo tako daleč, da so nekatera kolesa v zraku, dve se vrtita, dve držita itd... je vseskupaj zelo mehko in razgibano.

Kaj je narobe s čisto navadno zaporo diferenciala v takih situacijah? Je verjetno, da nas "špera" ne spravi iz blata, elektroniki pa to uspe?
Ne, ni verjetno. Za drek je kombinacija 4x4 + špera (smrtno resno) najboljša stvar v vesolju. Pika.

Zakaj potem sploh izumljamo razne torsne, haldexe in iksdrajve? Zato, ker mora terenec svoj 4x4 in špero na asfaltu izklopiti, sicer bojo crknili diferencijali, pa končniki, pa še kaj.

Za cestne terence in podobne hibride se izumlja sisteme, ki ne samo, da nas spravijo iz snega, temveč delajo avto bolj obvladljiv v vsakem trenutku, tudi ali še posebej na razmočenem asfaltu.

Za pravi teren in drek pa ostaja 4x4 + špera in potem dolgo nič drugega.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2494134] 25.01.15 18:41 · odgovor na: (#2494126)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-207617 25.01.2015 18:41
Hvala obema. O tem sem prej govoril - informativna dodana vrednost...

Malo sem razmišljal o kvazi terencih - karavanih. Da se lepo pelješ, lahko pa tudi s psom po gozdnih poteh. Audi all road ali pa volvo xc70 ali pa subaru outback.

Je to smiselno, ali za tiste redke trenutke, ko rabiš zmogljivosti, vsak dan puščaš ob strani udobje in porabo in lego na cesti in vse ostalo?

Je bolje imet normalen avto in zraven še zjahanega Samurai-ja ali Vitaro za take namene?
anon-323339 sporočil: 171
[#2494254] 26.01.15 09:18
Odgovori   +    2
Jaka muda na skoraj spucani cesti. V mladih časih smo pri dosti več snega hodili smučat na Mojstrovko z Jugecem. Do vrha. Mal kasnej ko je kolega prišel do Lade Nive pa sploh ni blo ovir.
KAkšen BMX XDrive. Nateg za take ki imajo denar in ne znajo vozit drugače kot po kopni cesti.

Strani: 1