Strani: 1

anon-304487 sporočil: 967
[#2493601] 23.01.15 08:19
Odgovori   +    6
"Skrivnost v rekordno majhni številki pa je v 31-kilometrskem dosegu elektromotorja..."

Super!

No, jaz moram pa recimo odriniti z avtom v Bruselj,kar direktno, brez ustavljanja. Pač, se mudi, sendvič bom vmes popapal kar v avtu, med vožnjo.

Mi lahko avtor članka razodene, kolikšno porabo lahko pričakujem na poti LJ-Bruselj, da vem planirati, ali nazajgrede tankam na Jesenicah ali v Kranju?
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2493602] 23.01.15 08:29
Odgovori   +    2
Če povzamemo: Z izboljševanjem atmosferskega motorja in menjalnika so prišli do porabe 6.8 l/100km, z zmanjšanjem motorja, dodatkom turbine in hibridizacijo je poraba padla na 5.3 l/100km, z novim načinom merjenja pa na 2.1 l/100km. To zadnje je itak bedarija oz. tiščanje glave v pesek, o čemer že vse vemo. Bi pa bilo zanimivo izvedeti koliko se prihrani z zadnje čase izjemno popularnem downsizingom motorjev in koliko s hibridizacijo (gre za dve povsem neodvisni zadevi, pri katerih ena ne pogojuje druge). Očitno naj bi z obojem zmanjšali porabo iz 6.8 l/100km na 5.3 l/100km. Prav veliko sicer ni, nekaj pa je.

Koliko je zaradi downsizinga motorja, koliko zaradi hibridizacije pogona in koliko (če kaj) zaradi drugačnega načina meritve?
anon-191845 sporočil: 961
[#2493606] 23.01.15 08:32
Odgovori   +    2
čas vnosa: 22.01.15 23:37
menim da primerjava MB C350 in seveda tudi ostalih tekmecev v sistemu plug­-in hybrid ni pravična saj je prikazana poraba 2,1 litra samo za prvih 100km in ne za velikost celega tanka. tako nas goljufa celotna avtomobilska industrija.
podobno je pri porabi plina ko vsi ki ga imamo govorimo samo o porabi plina, dodati pa je treba še kar nekaj bencina na 100km. v mestu v zimskem času je to lahko tudi do 3 litrov in še kaj več če imamo zelo kratke razdalje in preveliko prostornino motorja, če pa gremo v Beograd na pojedino pa dodamo na 525km največ 0,5 lita za celo pot ob dveh postankih.
najbolje je imeti elektro avto z dosegom 800 do 1000km in ne bo potrebno preračunavat porabo bencina ampak koliko CO2 smo vseeno za to razdaljo spustili v zrak ob proizvodnji elektrike (spet je potrebno upoštevat razmerja sončna-jedrska-vetrna-termoelektrane-vodna pridobitev elektrike in še kaj bi se našlo zraven)
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2493623] 23.01.15 08:35 · odgovor na: anon-304487 (#2493601)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-116402 23.01.2015 08:41
[psm]
"Skrivnost v rekordno majhni številki pa je v 31-kilometrskem dosegu elektromotorja..."

Super!

No, jaz moram pa recimo odriniti z avtom v Bruselj,kar direktno, brez ustavljanja. Pač, se mudi, sendvič bom vmes popapal kar v avtu, med vožnjo.

Mi lahko avtor članka razodene, kolikšno porabo lahko pričakujem na poti LJ-Bruselj, da vem planirati, ali nazajgrede tankam na Jesenicah ali v Kranju?
Kolikor jaz razumem članek, je poraba v hibridnem načinu (torej rekuperacija energije pri zaviranju da, zunanje polnjenje baterije pa ne) 5.3 l/100km. Verjetno je ta ocena toliko realna, kot ocene pri navadnih avtih - če lepo voziš, morda prideš blizu, sicer pa ne.

PS: Bi pa res avtor lahko omenil, da je tistih 2.1 l/100km neka fantazijska številka, ki je pomembna zgolj zaradi davkov in fiktivnega zadovoljevanja nekih nerealističnih okoljskih ciljev.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2493624] 23.01.15 08:38 · odgovor na: anon-191845 (#2493606)
Odgovori   +    3
[FIN-353404]
menim da primerjava MB C350 in seveda tudi ostalih tekmecev v sistemu plug­-in hybrid ni pravična saj je prikazana poraba 2,1 litra samo za prvih 100km in ne za velikost celega tanka. tako nas goljufa celotna avtomobilska industrija.
Se bojim, da ni niti za prvih 100 km, ampak za prvih 50 km oz. nekaj takega.
milos9 sporočil: 1.046
[#2493633] 23.01.15 09:12 · odgovor na: anon-116402 (#2493623)
Odgovori   +    0
Pozdravljeni, vsa pojasnila so v članku, poraba 2,1 litra je dosežena v idealnih pogojih ob dosežene poln dosegu na elektriko, poraba le bencinskega stroja je 5,3 litra, ker pa elektrika pomaga motorju tudi po 31 km oziroma izpraznitvi baterije, je ta manjša, koliko pa proizvajalec ne navaja.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2493641] 23.01.15 09:38 · odgovor na: milos9 (#2493633)
Odgovori   +    0
[milos9]
Pozdravljeni, vsa pojasnila so v članku, poraba 2,1 litra je dosežena v idealnih pogojih ob dosežene poln dosegu na elektriko, poraba le bencinskega stroja je 5,3 litra, ker pa elektrika pomaga motorju tudi po 31 km oziroma izpraznitvi baterije, je ta manjša, koliko pa proizvajalec ne navaja.
Jaz mislim, da je tudi v porabi 5,3 litra upoštevana pomoč elektromotorja, ker ne verjamem, da se da pomoč elektormotorja sploh izklopit. Ampak nikjer na netu ne morem najti tega podatka 5,3 litra?
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2493657] 23.01.15 10:15 · odgovor na: milos9 (#2493633)
Odgovori   +    6
[milos9]
Pozdravljeni, vsa pojasnila so v članku, poraba 2,1 litra je dosežena v idealnih pogojih ob dosežene poln dosegu na elektriko, poraba le bencinskega stroja je 5,3 litra, ker pa elektrika pomaga motorju tudi po 31 km oziroma izpraznitvi baterije, je ta manjša, koliko pa proizvajalec ne navaja.
Poraba 2.1 l/100km niso idealni pogoji, ampak izmišljeni pogoji, namenjeni davkariji in fiktivnemu doseganju zastavljenih okoljskih ciljev. Čisto nič drugega.

Idealno (dovolj kratke relacije) seveda plug-in hibrid ne porabi nič bencina, pač pa porabi nekaj elektrike, ki tudi ni zastonj, niti ni brez CO2 odtisa. Če bi pa hotel z njim narediti 100 km, bi pa očitno moral narediti 69 km na bencin, kar ob 5.3 l/100km znese nekoliko več od 2.1 litra. Skratka, tistih 2.1 l/100 km ni vredno niti omenjati, če pa že, pa zgolj v rubriki šala dneva, ali pa v rubriki birokratske neumnosti.
bc123a sporočil: 48.253
[#2493803] 23.01.15 21:37 · odgovor na: milos9 (#2493633)
Odgovori   +    2
[milos9]
Pozdravljeni, vsa pojasnila so v članku, poraba 2,1 litra je dosežena v idealnih pogojih ob dosežene poln dosegu na elektriko, poraba le bencinskega stroja je 5,3 litra, ker pa elektrika pomaga motorju tudi po 31 km oziroma izpraznitvi baterije, je ta manjša, koliko pa proizvajalec ne navaja.
No pa dajmo reci takole. Peljem se na dopust v Dalmacijo.

Poraba /100 km prvih 50 km je jasna, 0, ker dela na baterijo.
Poraba /100km prvih 100 km je jasna, 2.1 litra.
Poraba drugih 100 km je 5.3 litra (baterija ne more pomagati, ker je prazna)
Poraba tretjih 100 km je 5.3 litra (baterija ne more pomagati, ker je prazna)
Poraba zadnjih 100 km je 5.3 litra (baterija ne more pomagati, ker je prazna)

In potem pridem v Split.

Razumem da proizvajalci uspejo nategniti neumne potrosnike, ampak pricakoval bi, da boste novinarji cepljeni proti tem neumnostim in boste tovrstno zavajanje proizvajalcev pricakali na noz. V korist kupcev!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2493840] 24.01.15 10:51 · odgovor na: bc123a (#2493803)
Odgovori   +    0
[bc123a]
No pa dajmo reci takole. Peljem se na dopust v Dalmacijo.

Poraba /100 km prvih 50 km je jasna, 0, ker dela na baterijo.
Poraba /100km prvih 100 km je jasna, 2.1 litra.
Poraba drugih 100 km je 5.3 litra (baterija ne more pomagati, ker je prazna)

Ne bo štimalo. Če bi bila poraba 5,3 litra brez baterije in če bi se prvih 50 km vozil na elektriko, potem bi bila poraba po 100 prevoženih kilometrov 2,65 litra.
anon-314112 sporočil: 4
[#2493919] 24.01.15 17:18
Odgovori   +    0
čas vnosa: 24.01.15 13:11
Imam občutek, da downsized motorji res popijejo manj v režimu vožnje "dedi", ko pa na avtocesti hočeš peljati več kot 120 km/h pa se začenja poraba drastično zviševati, tako da z 1,2 litrskim motorjem hitro dosežeš porabo 10 l/100 km. Takrat začne pa tudi nesorazmerno naraščati hrup.
Hvala lepa za tak napredek, bom ostal kar na 2500 ccm.
milos9 sporočil: 1.046
[#2494139] 25.01.15 18:48 · odgovor na: bc123a (#2493803)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: milos9 25.01.2015 18:48
Številka je tudi rezultat precej nenavadne matematike evropski meritev, o tem smo pisali po vožnjah S 500 plug-in hybrid - avto.finance.si/8810...-kapljicah

Lp

Strani: 1