Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Samozavesten nastop gosposkega leva
Strani: 1
sporočil: 967
Zadnja sprememba: anon-304487 19.01.2015 08:14
Ko pogledaš slikce lepega levčka, še prebereš tekst in evo:"Normne porabe štirih litrov nismo dosegli, vseeno pa je testnih 7,2 litra več kot spodoben dosežek."
80%-na prekoračitev normne porabe je za novinarja - spodoben dosežek?
Svašta!
sporočil: 2.568
[psm]Upam, da se bo uradni Peugeot odzval in opravičil za prodajanje buč v prospektu.
Ko pogledaš slikce lepega levčka, še prebereš tekst in evo:
"Normne porabe štirih litrov nismo dosegli, vseeno pa je testnih 7,2 litra več kot spodoben dosežek."
80%-na prekoračitev normne porabe je za novinarja - spodoben dosežek?
Svašta!
Če to ni zavajanje.
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 19.01.2015 08:57
Zakaj bi se opravičili, njihovi uradno izmerjeni podatki držijo,
kot je res, da jih je v praksi praktično nemogoče doseči. Kot tudi
pri vseh ostalih, sploh pri zmogljivih turbo bencinarjih. ;) Več
magistralnih cest in zelo zmerna vožnja bi po izkušnjah prinesla za
liter nižjo porabo. Testna poraba je takšna tudi zaradi precej
mestne vožnje in avtocestnih kilometrov, seveda pa se normalno kdaj
tudi pritisne. Še vedno se mi zdi 7,2 litra za 180 konjev in
klasično šeststopenjsko avtomatiko pri testnih kilometrih dobro -
oziroma več kot spodoben dosežek.
sporočil: 2.568
[chef]Moj 508 SW 1,6 e-hdi 2014 ob umirjeni vožnji (avtocesta/mesto-startstop) pije 3,7l/100km, ob pretiravanju po nemških avtocestah pa 4,9l/100km.
Zakaj bi se opravičili, njihovi uradno izmerjeni podatki držijo, kot je res, da jih je v praksi praktično nemogoče doseči. Kot tudi pri vseh ostalih, sploh pri zmogljivih turbo bencinarjih. ;) Več magistralnih cest in zelo zmerna vožnja bi po izkušnjah prinesla za liter nižjo porabo. Testna poraba je takšna tudi zaradi precej mestne vožnje in avtocestnih kilometrov, seveda pa se normalno kdaj tudi pritisne. Še vedno se mi zdi 7,2 litra za 180 konjev in klasično šeststopenjsko avtomatiko pri testnih kilometrih dobro - oziroma več kot spodoben dosežek.
Moj ex P 308 CC 1,6THP je ob umirjeni vožnji pil povprečno 5,2l/100km (streha dol, ali gor in klima), tako da ta odstopanja niso bila tako velika, kot v vašem primeru in tukaj mi nekaj ne štima.
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 19.01.2015 10:32
Kolegi pri AM so na testnem krogu izmerili 5,3, testno povprečje je
bilo 7,1. Bi rekel, da vse štima. BTW, trivaljni mlinčki zlahka
pijejo sedem litrov bencina, tukaj pa skoraj drama za testnih (!)
7,2 dizla pri neprimerno močnejšem in občutno težjem vozilu
:)Malce za tolažbo, P508 je avto, kjer je izmerjena poraba črpalka-črpalka pokazala praktično enako kot BC. Nekateri znajo lagat tudi za liter. ;)
sporočil: 786
[klemenstp]hm, povprecna poraba za tvoj tip avta na spritmonitor je ~6l/100km.
Moj 508 SW 1,6 e-hdi 2014 ob umirjeni vožnji (avtocesta/mesto-startstop) pije 3,7l/100km, ob pretiravanju po nemških avtocestah pa 4,9l/100km.
ce tebi ob pretiravanju na AC pije pod 5l, se sprasujem: a oni, katerim pije preko 6l, z avtom orjejo po njivi? :)
sporočil: 2.568
[gt001]Verjetno ne spustijo ročne zavore, ali ne prestavijo v višjo prestavo :)
> [klemenstp]
>
> Moj 508 SW 1,6 e-hdi 2014 ob umirjeni vožnji (avtocesta/mesto-startstop) pije 3,7l/100km, ob pretiravanju po nemških avtocestah pa 4,9l/100km.
hm, povprecna poraba za tvoj tip avta na spritmonitor je ~6l/100km.
ce tebi ob pretiravanju na AC pije pod 5l, se sprasujem: a oni, katerim pije preko 6l, z avtom orjejo po njivi? :)
Jaz uporabljam tempomat. V kolikor kdo drug vozi moj avto se je že zgodilo, da ga tiščijo v četrti prestavi 130km/h ali v peti 150km/h, čeprav ima vozilo šest prestav in na displeju kaže v katero je potrebno premakniti :)
sporočil: 11.068
[chef]7,2 litra pri takšnm režimu vožnje je zares dobra številka. Treba je upoštevti udi velikost in težo avtomobila. Moj dizel, res star 7 let in s 6 cilindri, me na vsakodnevni vožnji izpod 10-11 litrov na 100 niti ne pogleda, res pa je, da je poraba bistveno nižja na daljših razdaljah in avtocesti, če ne presegam 130 kilometrov na uro.
Kolegi pri AM so na testnem krogu izmerili 5,3, testno povprečje je bilo 7,1. Bi rekel, da vse štima. BTW, trivaljni mlinčki zlahka pijejo sedem litrov bencina, tukaj pa skoraj drama za testnih (!) 7,2 dizla pri neprimerno močnejšem in občutno težjem vozilu :)
Malce za tolažbo, P508 je avto, kjer je izmerjena poraba črpalka-črpalka pokazala praktično enako kot BC. Nekateri znajo lagat tudi za liter. ;)
sporočil: 2.117
Čestitam novinarju. Končno je navedel ob uradnem tovarniškem
podatku porabo v laboratorijskih razmerah in zraven še osebno
izkustveno porabo na testu. Ko bo enako tudi pri ostalih testih
bomo dobili tudi občutek medsebojne primerjeve porabe v živo na
testih. Vedno bodo seveda razlike porabe pri vožnji različnih
voznikov, to je pač treba imeti v mislih, ko tak podatek beremo.
Osebno menim, da je za to težo avtomobila, ta volumen motorja in
moč testna poraba kar v bližini, je rahlo višja od te, ki jo bodo
varčni vozniki dosegali. Meni je to v praksi spodoben nivo porabe
primerljivih motorjev.
sporočil: 4.340
[klemenstp]Ne vem sicer kaj zate pomeni pretiravanje na nemških avtocestah. Vseeno pa tvoje številke izgledajo smešne. Za primer: Tesla S (ki ima zelo dobro aerodinamiko) pri 100 km/h porabi 8 kWh/100km samo za premagovanje zračnega upora. Pri 150 km/h (česar jaz še ne kategoriziram kot "pretiravanje na nemških avtocestah") to znese 18 kWh/100km. Najboljši dizli v optimalnem režimu delovanja porabijo okrog 200 g/kWh, kar pri za 18 kWh znese 3.6 kg oz. 4.3 litra. Nadalje, Tesla S porabi okrog 7 kWh/100km za ostale izgube (gume, trenje v reduktorju, ...), kar znese 1.7 litra. Skupaj torej 6 litrov dizla. Mogoče tvoj računalnik res pokaže 4.9 litra/100km. Bolj verjetno pa nakladaš, ali pa imaš precej nizke kriterije kaj naj bi bilo "pretiravanje na nemških avtocestah".
> [chef]
> Zakaj bi se opravičili, njihovi uradno izmerjeni podatki držijo, kot je res, da jih je v praksi praktično nemogoče doseči. Kot tudi pri vseh ostalih, sploh pri zmogljivih turbo bencinarjih. ;) Več magistralnih cest in zelo zmerna vožnja bi po izkušnjah prinesla za liter nižjo porabo. Testna poraba je takšna tudi zaradi precej mestne vožnje in avtocestnih kilometrov, seveda pa se normalno kdaj tudi pritisne. Še vedno se mi zdi 7,2 litra za 180 konjev in klasično šeststopenjsko avtomatiko pri testnih kilometrih dobro - oziroma več kot spodoben dosežek.
Moj 508 SW 1,6 e-hdi 2014 ob umirjeni vožnji (avtocesta/mesto-startstop) pije 3,7l/100km, ob pretiravanju po nemških avtocestah pa 4,9l/100km.
sporočil: 1.628
Kot predlaga forumaš gt001 najdeš uporaben pregled porabe za
posamezne avtomobilske proizvajalce in njihove modele na naslovu:
www.spritmonitor.de/
Lep prerez za vse oblike uporabnikov, od nežnih, do dinamičnih ter njihovo povprečje ....
Podatki proizvajalca, doseženi v laboratorijskih pogojih, so namenjeni v prvi vrsti Fursu in njim podobnim državnim organom, da obračuna stopnjo DMV za posamezno vozilo spuščeno v javni promet.
Lep prerez za vse oblike uporabnikov, od nežnih, do dinamičnih ter njihovo povprečje ....
Podatki proizvajalca, doseženi v laboratorijskih pogojih, so namenjeni v prvi vrsti Fursu in njim podobnim državnim organom, da obračuna stopnjo DMV za posamezno vozilo spuščeno v javni promet.
sporočil: 295
čas vnosa: 21.01.15 11:29
daj no, 130 v četrti, kje si to pobral.. to dela samo še kak
nepoučen avstralec ali pa stara mama pri 90, današnje stare mame so
vozile avte... pa tudi če, tak enkraten dogodek se ti ne bi poznal
na povprečju
sporočil: 2.568
[mmatt]To dela moj prijatelj okoli tridesetih doktorsko izobražen, pravi da ne sliši motorja, ker je tako tih, to dela kar nekaj mojih spremljevalk vse zelo zgovorne in ne poslušajo motorja. Nazadnje je bila takšna vožnja dolžine 250km, ko sem mislil, da bo razgnalo motor, skozi do blokade.
daj no, 130 v četrti, kje si to pobral.. to dela samo še kak nepoučen avstralec ali pa stara mama pri 90, današnje stare mame so vozile avte... pa tudi če, tak enkraten dogodek se ti ne bi poznal na povprečju
Strani: 1