Strani: 1

anon-310206 sporočil: 370
[#2483735] 15.12.14 11:35
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-310206 15.12.2014 11:38
Pri pripravi takega strateškega dokumenta , kot je strategija razvoja prometa v državi sodeluje vrsta strokovnjakov, ki jih usklajuje odgovorni vodja projekta! Če bomo kdaj resnično hoteli izboljšati stanje v državi je nujno prevzemanje OSEBNE odgovornosti. Torej : Prosim za imena avtorjev in odgovornih oseb strokovne priprave - ki ne morejo biti prekrita z nazivi institucij.
Konasnica sporočil: 1.741
[#2483749] 15.12.14 12:06
Odgovori   +    5
Ali se hecajo? Vse to je že dolgo znano in to isto ministrtvo ni v zadnjih 10 letih nič naredilo (npr. uskladitev voznih redov ne bi zahtevalo denarja, ki je stalni izgovor za nedelo dobro plačanih uradnikov). Slovenija se je na področju urejanja prometa vrnila nekaj desetletji nazaj. Takrat so bile strategij, predvsem pa operativni plani na bistveno višjem nivoju.

Kdaj, kaj, zakaj, koliko BDB za boljšo prometno strukturo, viri financiranja, stimulativni ukrepi za famozni "trajnostni razvoj" (mimogrede trjanostni razvoj je floskula, ki jo mnogi uporabljajo pa nihče ne zna točno pojasniti kaj to je), organiziranost upravljanja s cestami (lokalne, državne, krajevne), vključevanje v evropske in svetovne sisteme itd. Vsega tega v strategiji očitno ni.

Zopet so nekateri dobro zaslužili s papirji, ki bodo predmet neskončnih debat, delalo se pa ne bo nič oz. tako kot se predor Markovec paca že nekaj let po planiranem roku!

Rezultati zavračanja vsega iz preteklosti in strahu pred novimi velikimi projekti (politična in medijska gonja) ter politično kadrovanje nesposobnih, nestrokovnih, neizkušenih, "naših" kadrov na ključna mesta pač dajejo svoje rezultate!

Strani: 1