Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Pariška županja po Jankovićevih stopinjah
Strani: 1
sporočil: 1.475
Tudi Ljubljana ima odličen in dobro sprejet sistem javne izposoje koles BicikeLJNo, no.
sporočil: 3.698
Kaj pa vem, mene v Parizu niti ni tako zelo motil urejen prometni
kaos, mnogo bolj so me pasji dreki, tako da je bilo bolj
priporočljivo gledati pod noge, kot pa pariške znamenitosti.
sporočil: 464
Ja, vse lepo in prav, samo pozabili ste povedat, da mesta, kot so
Berlin, Pariz, Roterdam, Amsterdam ipd. imajo metro in tramvaj,
medtem ko Lj. nima čisto nič. Vse je nekje v daljni prihodnosti.
sporočil: 370
neuki novinarji primerjajo evropska mesta kot so
Paris,Dunaj,Munchen, Barcelona...ki presegajo 2 mio.prebivalcev z
Ljubljano (0,3mio)!? Ljubljana ima rang evropskih mest, kot so
Nates,Kassel,Munster, Karlsruhe,Ferara,bližnji Graz...In problemi
urejanja mest so odvisni od njihovih velikosti in ustrezne
instrukture.Npr.razvitosti javnega transporta, kjer Ljubljana
bistveno zaostaja za primerljivimi mesti!
sporočil: 36
Nikakor nisem Jankovičev podpornik, mu je pa treba priznati kar
dela dobro in med to gotovo spada prometno urejanje središča. Na
ključnih položajih na občini, ki urejajo to področje so kompetentni
ljudje in kvalitetni so tudi rezultati.
Sam v Ljubljani živim zadnjih 9 let in veliko večino poti opravim s kolesom, nekaj pa tudi z avtobusom. Stanje kolesarskih stez je daleč od zadovoljivega, a se postopoma izboljšuje (v krizi pač ne moreš pričakovati revolucije), tudi na račun umikanja osebnih vozil. Izboljšuje se tudi storitev avtobusnih prevozov, predvsem njihova hitrost (rumeni pasovi).
Žal se bo treba sprijazniti, da v središču mesta ni prostora za brezskrbno križarjenje avtomobilov z enim potnikom. Za take ni prostora v nobenem razvitem večjem mestnem središču.
Sam v Ljubljani živim zadnjih 9 let in veliko večino poti opravim s kolesom, nekaj pa tudi z avtobusom. Stanje kolesarskih stez je daleč od zadovoljivega, a se postopoma izboljšuje (v krizi pač ne moreš pričakovati revolucije), tudi na račun umikanja osebnih vozil. Izboljšuje se tudi storitev avtobusnih prevozov, predvsem njihova hitrost (rumeni pasovi).
Žal se bo treba sprijazniti, da v središču mesta ni prostora za brezskrbno križarjenje avtomobilov z enim potnikom. Za take ni prostora v nobenem razvitem večjem mestnem središču.
sporočil: 2.986
Če se tako zelo dobro spoznaš na problematiko v naštetih mestih, bi
mogoče svetoval odgovornim v Ljubljani? Prebivalci bi ti bili
nedvomno zelo hvaležni. BTW, tako slabe prometne ureditve in
javnega prevoza v Evropi skorajda ne najdeš. Pa ni krivo to, da
nimamo metroja
sporočil: 370
Zadnja sprememba: anon-310206 09.12.2014 00:33
zato, da načrtovanje in urejanje mesta deluje, so odgovorne in ne
prav slabo plačane mestne službe. Pri "strokovnih" zadevah pa smo
vsi sodelovali v obdobju samoupravnega socializma!
sporočil: 7.327
Naslov nima zveze s člankom. Če bi, bi v članku opisovali
transferje denarja preko raznih baz dante in elect, nedokončane
gradbene jame, vzpostavljanje lokalne redarske policije, obvezne
donacije občini za vsak dobljen posel, preiskave KPK, ki potihnejo
takoj, ko je politični nasprotnik v arestu...
sporočil: 13.528
Pariška županja po Jankovićevih stopinjahJoj, ma ne pretiravajte... Pariz ima super metro in avta takorekoč ne potrebuješ. Če bodo določene dele mesta zaprli za promet ne bo večje škode, medtem ko se Ljubljana z LPP-jem lahko samo skrije in je avto še vedno najhitrejši prevoz iz enega konca mesta na drugega. Seveda tudi kolo ali moped, ampak samo delno uporabno, takrat če si sam, ob lepem vremenu...
sporočil: 13.528
[Smudlek]Tega pa nisem vedel, nekako mi ni uspelo stopiti na nobenega, res pa, da še iz časov ko so bili otroci majhni precej gledam pod noge...
Kaj pa vem, mene v Parizu niti ni tako zelo motil urejen prometni kaos, mnogo bolj so me pasji dreki, tako da je bilo bolj priporočljivo gledati pod noge, kot pa pariške znamenitosti.
sporočil: 31.909
Zadnja sprememba: najobj 09.12.2014 15:41
[vickibedi]... čuj, če se jaz prav spomnim, v Parizu avta takorekoč ne potrebuješ, ker z njim sploh nikamor ne prideš ...
>Pariška županja po Jankovićevih stopinjah
Joj, ma ne pretiravajte... Pariz ima super metro in avta takorekoč ne potrebuješ. Če bodo določene dele mesta zaprli za promet ne bo večje škode, medtem ko se Ljubljana z LPP-jem lahko samo skrije in je avto še vedno najhitrejši prevoz iz enega konca mesta na drugega. Seveda tudi kolo ali moped, ampak samo delno uporabno, takrat če si sam, ob lepem vremenu...
sporočil: 678
Zadnja sprememba: trance0 10.12.2014 03:41
Če bi to držalo, bi bil Pariz brez avtov. Tudi v Parizu si z avtom
pogosto (bistveno) hitreje na cilju kot z javnim prometom.
sporočil: 31.909
Zadnja sprememba: najobj 10.12.2014 09:38
[trance0]... oh, joj ... čuj, in zato si ti vstal ob pol štirih zjutraj, da mi to poveš ? ...
Če bi to držalo, bi bil Pariz brez avtov. Tudi v Parizu si z avtom pogosto (bistveno) hitreje na cilju kot z javnim prometom.
P.S.: ko bom drugič napisal, da nekateri sanjači za volanom rabijo pol ure, da speljejo pri zeleni luči, ne rabiš vstajat tako zgodaj, da mi poveš, da to ne drži, češ da so intervali na semaforjih med različnimi lučmi krajši, ker tudi jaz vem, da noben ne stoji pol ure pri zeleni luči, ampak sem se malo bolj slikovito izrazil, da bi poudaril počasnost ali pa na primeru avtomobilov v Parizu na gostoto cestnega prometa v centru mesta in na odlično urejen javni promet z metroji ...
sporočil: 1.301
[Endimion]
Kako pa izgleda urejen kaos? :)
eeee... recimo takole? :)
www.youtube.com/watc...j6Oc4TlblE
...sam, to je v eni "culukafriji".... bolj "omikani slovencelni", ki običajno ne vidijo dlje od "lastnega nosa" in čez svoj "absolutni prav" bi se vrjetno pobili med sabo... če ne z dejanskim zaletavanjem pa zs katerimi od preostalih običajnih "prenapetosti"naše "folklore"... ;)
Strani: 1