Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovencem je avto svet
Strani: 1
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 09.12.2014 07:39
En tujec mi je nekoč dejal, ko sva se peljala iz Celja proti
Mariboru, da je pokrajna sicer redko poseljena, ampak da kamorkoli
pogledaš je kaka hiša. In potem je avto pač edina možnost.Pa uredi javni prevoz če lahko... www.oplotnica.si/opl...norama.jpg
sporočil: 204
1. Vožnja v službo z vlakom
- Odhod od doma: 5:30
- Prihod domov: 18:30
- Porabljen čas: 13:00 ur
2. Vožnja v službo z avtom:
- Odhod od doma: 6:30
- Prihod domov: 16:00
- Porabljen čas: 9:30 ur
Zakaj se torej v službo vozim z avtom in ne z javnim prevozom?
Ker na ta način vsak dan prišparam 3:30 ure časa.
- Odhod od doma: 5:30
- Prihod domov: 18:30
- Porabljen čas: 13:00 ur
2. Vožnja v službo z avtom:
- Odhod od doma: 6:30
- Prihod domov: 16:00
- Porabljen čas: 9:30 ur
Zakaj se torej v službo vozim z avtom in ne z javnim prevozom?
Ker na ta način vsak dan prišparam 3:30 ure časa.
sporočil: 13.528
[Sredinec]Počakaj da Kitajci dobijo v roke našo železnico, potem boš avto lahko prodal... ;)
1. Vožnja v službo z vlakom
- Odhod od doma: 5:30
- Prihod domov: 18:30
- Porabljen čas: 13:00 ur
2. Vožnja v službo z avtom:
- Odhod od doma: 6:30
- Prihod domov: 16:00
- Porabljen čas: 9:30 ur
Zakaj se torej v službo vozim z avtom in ne z javnim prevozom?
Ker na ta način vsak dan prišparam 3:30 ure časa.
sporočil: 62
Dokler prideš iz Viča na glavno avtobusno postajo prej peš kot z
busom (zaprta slovenska cesta), so noge edina logična izbira. Prav
tako se je pred leti prej prišlo peš iz sredine Celovške čez Mostec
v Rožno, kot pa z avtobusom. Kolegica iz Viča do kliničnega rabi 5
- 10 minut več, če gre peš, kot če gre z busom.
Iz Beričevega vozi 21 do Broda vsake pol ure. ampak da pride na Brod rabi pol ure. Pol moraš prestopiti na 6 ali 8 do centra.
Primestni avtobus rabi do glavne avtobusne 25 minut, torej LPP niti slučajno. Ker je sofinanciran od občine (30%) in ministrstva za promet (20%) je cena enaka LPP. iz 500 prevoženih potnikov na mesec v letu 2004, so v 10 letih prišli na 10 000+ potnikov na mesec v letu 2014. In to na račun ljudi, ki delajo v centru Lj.
Iz Beričevega vozi 21 do Broda vsake pol ure. ampak da pride na Brod rabi pol ure. Pol moraš prestopiti na 6 ali 8 do centra.
Primestni avtobus rabi do glavne avtobusne 25 minut, torej LPP niti slučajno. Ker je sofinanciran od občine (30%) in ministrstva za promet (20%) je cena enaka LPP. iz 500 prevoženih potnikov na mesec v letu 2004, so v 10 letih prišli na 10 000+ potnikov na mesec v letu 2014. In to na račun ljudi, ki delajo v centru Lj.
sporočil: 678
Zadnja sprememba: trance0 10.12.2014 02:58
[Sredinec]Kolikor denarja, toliko muzike! Slovenija zelo malo vlaga v javni promet, zato le-ta tudi koristi zgolj malemu številu ljudi, ki živijo ob glavnih linijah in delajo v centru. Železnice so pa ostale na nivoju sedemdesetih let prejšnjega stoletja in svojega omrežja skoraj ne vzdržujejo, kaj šele da bi ga nadgrajevale. Ker pa smo v obdobju po osamosvojitvi uspeli dograditi vsaj avtocestno omrežje, je danes z avtom možno iz skoraj vseh regionalnih centrov do Ljubljane priti v sprejemljivem času. Z vlakom ali avtobusom po večinoma razpadajočih tirih ali regionalnih cestah pač traja. Tako je vlak danes na glavnih progah za vsakodnevno vožnjo v službo uporaben le na razdalje do okoli 50 kilometrov oz. še manj, če moraš potem prestopati še na mestni avtobus. Do svoje penzije čez ca. 35 let tudi ne pričakujem bistvenega izboljšanja, kakor ga tudi ni bilo v zadnjih 40 letih.
1. Vožnja v službo z vlakom
- Odhod od doma: 5:30
- Prihod domov: 18:30
- Porabljen čas: 13:00 ur
2. Vožnja v službo z avtom:
- Odhod od doma: 6:30
- Prihod domov: 16:00
- Porabljen čas: 9:30 ur
Zakaj se torej v službo vozim z avtom in ne z javnim prevozom?
Ker na ta način vsak dan prišparam 3:30 ure časa.
sporočil: 678
Da pa ne boste mislili, da imamo takšne težave z javnim prometom
samo pri nas, predlagam branje članka in komentarjev na naslednjem
naslovu:
www.thetransportpoli...t-transit/ .
Strani: 1