Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Servis ni več molzna krava avtotrgovcev

Strani: 1 2

slovenecnb1 sporočil: 5.591
[#2479828] 03.12.14 18:30
Odgovori   +    7
Privat servisi v garažah ne samo da so cenejši ampak tudi človeški, spiješ kavo kakšno rečeš o vinogradu skratka ni dileme kaj ljudje poleg servisa rabijo
anon-304487 sporočil: 967
[#2479830] 03.12.14 18:34
Odgovori   +    5
Kot sem že omenil - če k pooblaščenemu serviserju voziš četudi zelo stare gare (ki pa ni nič narobe z njimi) redno in skladno z servisnim priročnikom vozila (recimo na 10 ali 15 tisoč km oziroma 1x letno), niso servisi pri uradnih serviserjih prav nič dragi. Rekel bi, da na dolgi rok celo veliko ceneje kot pri tistemu znancu pod kozolcem. Vsekakor pa veliko veliko cenejši kot redni servisi vseh ta novih "gar", nabildanih z kupom elektronike in ostale marketinške navlake.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2479840] 03.12.14 18:57
Odgovori   +    5
Sam svojega Passata redno servisiram na uradnem servisu in sem izredno zadovoljen. So fleksibilni, prijazni in cenovno OK. Pokličem par dni preden bi pripeljal in se brez težav zmenim za termin, ki mi odgovarja. Ko jim pripeljem avto (vedno spotoma, ko sem na službeni poti) grem ali na kosilo ali pa v bližnji lokal na kavo (in delat na računalniku ali pa brat Finance), vmes je servis zaključen in avto opran. Cena pa od 180 do 280 EUR.

Ne vem za kaj bi ga za 100 EUR manj vozil k enmu fušarju brez računa in z izgubo garancije pa se še zafrkaval z terminom in prevozom z servisa in nazaj...
bc123a sporočil: 48.253
[#2479842] 03.12.14 19:01
Odgovori   +    12
Dosti ste molzli, ja... pred leti: prides na WV servis v Kopru, tam kofe masina, pa sajbe, pa vsa finoca, avta, ki se mu se v garanciji priziga lucka o okvari motorja, pa ne znate popraviti. Samo ugasati lucke z racunalnikom. Za dva tedna.
Jaka1955 sporočil: 660
[#2479870] 03.12.14 20:50
Odgovori   +    28
Zadnja sprememba: Jaka1955 03.12.2014 20:51
Ne fafljat o poceni uradnih servisih, kjer je liter olja iz soda 40€, ura dela 70€, dela pa izvaja 20 letni vajenec.
Neuradni serviser - mojster, včasih vodja uradnega servisa, dokler ni šel na svoje - ima enako olja iz litrske embalaže po 8€, uro dela pa 25€ (vse z DDV). Rezervne dele nabavlja iz centralnega skladišča, odkoder se zalaga tudi uradni servis. Seveda kasira 20 - 30% ceneje kot na uradnem servisu.
moon sporočil: 1.623
[#2479877] 03.12.14 21:04 · odgovor na: Jaka1955 (#2479870)
Odgovori   +    2
[Jaka1955]
Ne fafljat o poceni uradnih servisih, kjer je liter olja iz soda 40€, ura dela 70€, dela pa izvaja 20 letni vajenec.
Recimo redni servis za E270 CDI, letnik 2004 na Autocommerce (menjava olja,filtra), stane malo več kot dvesto evrov. Če bi šel k"mojstru" bi privarčeval kakšnih 100 EUR, vendar bi izgubil mobilno garancijo.. Se splača??
dz1975 sporočil: 2.264
[#2479886] 03.12.14 21:32 · odgovor na: Jaka1955 (#2479870)
Odgovori   +    3
Račun za servis na 120.000 km (passat 2011):
Inter .serv .preg.
38,70
Protiprasni filter izgr. in vgr
4,00
Potrosni material
2,56
Cistilec olja
10,90
Filter kabine
15,91
CASTROL Ill Castrol EDGE 507.00 5W30 4,50
74,75
CASTROL Ill Castrol EDGE 507.00 5W30 0,50
8,31
Tesnilo
0,41
+ DDV na vse

Olje je 2x držaje kot na internetu, res je, delo se mi pa ne zdi nabito v nebo. Pri XY servisu bi prihranil 50-60 EUR (pri fušarju res še nekaj več zaradi neizdanega računa). Odštejem strošek pranja pa sem na 50 EUR.

Za to da se vozim na servis po službi in izgubljam cajt ali pa da plačujem taksi v dve smeri (hitro zbije moj zaslužek na 25 EUR), da nimam nobene garancije na izvedbo in da seveda še izgubim garancijo na sam avto? Ne hvala...
bc123a sporočil: 48.253
[#2479900] 03.12.14 22:45 · odgovor na: moon (#2479877)
Odgovori   +    2
[moon]
> [Jaka1955]
> Ne fafljat o poceni uradnih servisih, kjer je liter olja iz soda 40€, ura dela 70€, dela pa izvaja 20 letni vajenec.

Recimo redni servis za E270 CDI, letnik 2004 na Autocommerce (menjava olja,filtra), stane malo več kot dvesto evrov. Če bi šel k"mojstru" bi privarčeval kakšnih 100 EUR, vendar bi izgubil mobilno garancijo.. Se splača??
Obstajajo "uradni" pooblasceni servisi in obstajajo (vsaj za nekatere znamke) tudi samo pooblasceni servisi (ki niso v lasti trgovcev). Recimo, za Hondo imas tako Ac-Mobil ("uradni") kot TetraMark d.o.o. ("neuradni", a vseeno "pooblasceni" servis).
bclinton sporočil: 13
[#2479937] 04.12.14 08:18 · odgovor na: moon (#2479877)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 03.12.14 21:39
Ja, se splača. Vozim enakega kot ti 270CDI, vozil svoje cajte na Autocommerce, zdaj pa že nekaj let ne. Vse rezervne dele kupim sam, servisira pa autocomercev serviser popoldne v domači garaži. Evo, redni servis 3 tedne nazaj:
olje Castrol Edge 5 litrov (interspar) 35,50 eur
zračni filter Man 12,00 eur
oljni filter Man 8,00 eur
filter goriva Man 18,00 eur
delo mehanika 25,00 eur
Vse skupaj manj kot 100 eur, trajalo eno urco.
anon-293132 sporočil: 134
[#2479948] 04.12.14 08:33
Odgovori   +    9
Naj mi nekdo razloži, kako lahko v Maxx servisni mreži naredijo menjavo olja in filtra za nekaj let star avto za 30 evrov in to z računom in vso pripadajočo prijaznostjo, v uradnih pa stane takšna storitev vsaj 100 evrov? Olje je pa pri vseh enake znamke! Ne nas farbat. Dobili ste konkurenco, ljudje najdejo kup informacij na spletu in poiščejo cenejše rešitve, uradni trgovci pa šele sedaj dojemajo, kaj se jim dogaja. Hvala bogu, da je na trgu vedno več konkurence in da dobimo potrošniki več za manj denarja.
anon-304487 sporočil: 967
[#2479954] 04.12.14 08:48 · odgovor na: anon-293132 (#2479948)
Odgovori   +    1
Ne prodajat bučke, no...

menjava olja pri uradnemu ljubljanskemu serviserju (v okviru rednega letnega servisa) vsaj zame stane 46 eur + DDV (4,25l oziroma 10,90 eur liter + DDV), ura serviserja za celoten servis pa 28,5 eur + DDV (obračunano 1,5 ure za kpl letni servis). Ker si že ravno omenil ceno olja...

Kdo vas tako nateguje na uradnih servisih in kje, se pa morate vprašati sami.
anon-188249 sporočil: 509
[#2479966] 04.12.14 09:06
Odgovori   +    2
Čisto natolcevanje, uradni servisi si izmišljajo vedno nove finte, da privežejo kupce novih vozil, v ta namen je tudi podaljšana garancija (5 let). Servisna ura stane 50 € in več, pomislite koliko pa vi zaslužite na uro, liter olja računajo 1,5 krat dražje, kot ga dobite v prosti prodaji, s tem da oni dobijo olje v rinfuzi (sodih).
anon-304487 sporočil: 967
[#2479979] 04.12.14 09:28 · odgovor na: anon-188249 (#2479966)
Odgovori   +    2
Servisna ura na uradnem servisu 50 eur in več?!

Predlagam, da kdor res toliko plačuje, naj ogleda malo okoli sebe po še drugih pooblaščenih uradnih serviserjih iste znamke. Veliko jih je tudi v družinski lasti in imajo veliko bolj korekten odnos.
petermedved sporočil: 10
[#2479980] 04.12.14 09:28 · odgovor na: anon-188249 (#2479966)
Odgovori   +    2
KSZ
Zakaj ima pa Nissan potem tako drage servise? Za Note je prisel 3 in 4 (60 in 80k km) 275 €, pa niso nič dodatnih menjaval izven servisnega programa? Samo delo je bilo 100€, servis pa trajal 2,5 ure...
anon-188249 sporočil: 509
[#2479997] 04.12.14 10:32 · odgovor na: anon-304487 (#2479979)
Odgovori   +    0
Vsi pooblaščeni (uradni) servisi neke znamke imajo enake standarde in tudi cene, tako da tu konkurenca ne deluje.
anon-2823 sporočil: 56
[#2480001] 04.12.14 10:41 · odgovor na: moon (#2479877)
Odgovori   +    7
"servisi niso več molzna krava kot v preteklosti"
Če liter olja stane na pooblaščenem servisu VW 27 EUR +DDV , potem definitivno so servisi molzna krava. Ta isto olje stane v redni prodaji 8 EUR z DDV.
Dokler bodo pooblaščeni servisi služili na račun potrošnega materiala in ne na račun kakovosti storitev, potem dodane vrednosti takih servisov ni.
In servisi grupe Porsche Slovenija definitivno spadajo v to grupo...
bobek13 sporočil: 4.301
[#2480022] 04.12.14 11:21
Odgovori   +    2
AC MB Micka, prvi servis 250€, drugi 400€... Enak( do pikice) avto kupljen 6m pozneje servis Mlakar Stopce pri Sentjurju prvi servis 160€, drugi 260€... lahko samo recem, da glih sedin pri Ahacu, jem bujto repo cakajoc, da bo konec servisa(ze tretji pri Mlakarju)

:)

LpA

p.s.: oba uradna in pooblascena za Micke...
anon-296884 sporočil: 15
[#2480076] 04.12.14 13:24
Odgovori   +    3
Pooblaščeni servis veliko finančno SRANJE. Ford-tranzit L.2008, baje bati serijska hiba, men naredi luknjo skozenj, menjava 4x bati, ojnice, itd. skratka skoraj pol motorja menjava.Ford Čepin-Vojnik predračun cca: 3300€ pa še ne vedo ali bo to dovolj, v delavnici dva pomočnika. Trobiš-Proseniško, "vsaka čast majstore" vse skupaj 1500€, po generalni narejeno 30000km pa še motor kar dela. EGR-ventil Ford Čepin 580€, Ford Edo-Podplat 310€. In ne mi razlagat o zakonitosti pooblaščencev, to je za ljudi brez znanja ali z veliko denarja...
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2480086] 04.12.14 13:44
Odgovori   +    0
čas vnosa: 04.12.14 13:33
sam fušat pa bo za avtomehanike dobro leto, ma kaka kriza, brez dela ni jela
bc123a sporočil: 48.253
[#2480110] 04.12.14 14:16 · odgovor na: (#2479924)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bc123a 04.12.2014 14:17
[kajulci]
Ne obstajajo samo uradni servisi in garažni mojster servisi. Dokler je avto v garanciji, ga pač moraš voziti k pooblaščenemu serviserju, po preteku garancije pa ga lahko pelješ na katerikoli servis, tudi nepooblaščen, pa bo delo opravljeno enakovredno strokovno. Moj dragi vozi svojega na nek servis v Rogaško slatino, kjer imajo smešno nizke cene, dobi nadomestno vozilo, štempelj v knjižico, vse propisno.
Potem je to pooblasceni servis, ki pa ni nujno da je "uradni" servis. Dajte skapirat to razliko, no?

Obstajajo 4 vrste servisov:

1) uradni pooblasceni (dragi, vcasih tudi zanic, imajo zagarantirane stranke ker ljudje ne vedo za tocko 2)

2) pooblasceni (cenejsi, ker si morajo stranke pridobiti z dobrim razmerjem med ceno in kvaliteto) - avto lahko od prvega dneva dalje servisirate pri taksnem servisu, saj je POOBLASCEN za servisiranje vasega avta in vam nihce ne more odrekati garancije.

3) nepooblasceni servisi, kjer pac mehanik zna popraviti vas avto cisto ok, ali ga pa ne zna ali nima opreme, pac odvisno od znamke in letnika, pa se tu vcasih garancija velja (npr. mreza servisov evroservis - oni zatrjujejo da pri njih garancija proizvajalca velja naprej)

4) fusarji (kot 3, samo brez racuna in seveda brez garancije).
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2480135] 04.12.14 15:06 · odgovor na: bc123a (#2480110)
Odgovori   +    0
[bc123a]

Potem je to pooblasceni servis, ki pa ni nujno da je "uradni" servis. Dajte skapirat to razliko, no?

Obstajajo 4 vrste servisov:

1) uradni pooblasceni (dragi, vcasih tudi zanic, imajo zagarantirane stranke ker ljudje ne vedo za tocko 2)

2) pooblasceni (cenejsi, ker si morajo stranke pridobiti z dobrim razmerjem med ceno in kvaliteto) - avto lahko od prvega dneva dalje servisirate pri taksnem servisu, saj je POOBLASCEN za servisiranje vasega avta in vam nihce ne more odrekati garancije.

3) nepooblasceni servisi, kjer pac mehanik zna popraviti vas avto cisto ok, ali ga pa ne zna ali nima opreme, pac odvisno od znamke in letnika, pa se tu vcasih garancija velja (npr. mreza servisov evroservis - oni zatrjujejo da pri njih garancija proizvajalca velja naprej)

4) fusarji (kot 3, samo brez racuna in seveda brez garancije).
Tisti tvoj TetraMark je čisto lepo uraden in pooblaščen in naveden na Hondinem seznamu servisov: www.honda.si/hondaWi...olderId=26
bc123a sporočil: 48.253
[#2480138] 04.12.14 15:07 · odgovor na: anon-154083 (#2480135)
Odgovori   +    1
[jani1974]
Tisti tvoj TetraMark je čisto lepo uraden in pooblaščen in naveden na Hondinem seznamu servisov: www.honda.si/hondaWi...olderId=26
Sicer ne delam reklame za nikogar, gre samo zato, da ljudje razumejo, da ni treba voziti na pooblasceni servis ravno k trgovcu.
anon-43986 sporočil: 27
[#2480147] 04.12.14 15:46 · odgovor na: anon-188249 (#2479997)
Odgovori   +    0
Primer izpred 10 let.
Pooblaščen servis Honda v LJ (AC-Mobil) je za isti servis računala še enkrat več kot pooblaščen servis Honda v KR (Žibert).
Na koncu sem ga vozil človeku, ki je bi včasih zaposlen na Hondi kot serviser..
moon sporočil: 1.623
[#2480287] 04.12.14 23:47 · odgovor na: bobek13 (#2480022)
Odgovori   +    0
[bobek13]
AC MB Micka, prvi servis 250€, drugi 400€... Enak( do pikice) avto kupljen 6m pozneje servis Mlakar Stopce pri Sentjurju prvi servis 160€, drugi 260€... lahko samo recem, da glih sedin pri Ahacu, jem bujto repo cakajoc, da bo konec servisa(ze tretji pri Mlakarju)

:)

LpA

p.s.: oba uradna in pooblascena za Micke...
Ne vem, kje si glih tega našel, da ga hvališ? Če malo poguglaš, ugotoviš, da imajo kar precej masla na glavi. Če si ti zadovoljen, kar vozi svojega MB-ja tja. Moj je bil velik predrag, da ga dam takim telembakom v roke..
bc123a sporočil: 48.253
[#2480351] 05.12.14 08:17 · odgovor na: (#2480347)
Odgovori   +    0
[kajulci]
Pa saj meni je že vseskozi jasno, da ne rabiš avto vozit glih trgovcu, to tudi že ves čas ne počnemo. Ampak s klasifikacijo servisov pa se jaz ženska tudi nisem ukvarjala :) Hvala za pojasnilo.

Ampak ne razumem pa tisto, da so uradni pooblaščeni in pooblaščeni. Recimo tale servis v Rogaški je pooblaščen za Peugeota, ne pa za mojega Fiata. Pa kljub temu, če bi jaz peljala svojega Fiata, bi mi ga poservisirali bistveno ceneje kot recimo v LJ, s štempljem v knjižico. Samo smo na koncu našli blizu LJ toliko cenejši servis, da je bila razlika do unega Rogaškega premajhna, da bi se mi splačalo lesti gor. Kaj je potem ta servis v Rogaški, če ni pooglaščen? A obstajajo tudi uradni servisi, ki niso pooblaščeni (oz. so pooblaščeni za ene znamke, za druge pa ne?)
Dvomim da obstaja uradni servis pri trgovcu Fiata, ki ne bi servisiral Fiatov. Verjetno bi bilo v nasprotju s pogodbo z zastopnikom znamke.

(si morda mislila na to?)

Bistvena prednost "neuradnih" pooblascenih servisov (torej tistih, ki so samostojni in ne del trgovske verige) je v tem, da nimajo garantiranega dotoka strank zaradi nakupov novih avtomobilov dolocene znamke. Kar pa ne pomeni da so vsi dobri, morali pa biti vsi gotovo cenejsi.
0513ANITO sporočil: 10.796
[#2480441] 05.12.14 10:41 · odgovor na: bc123a (#2480351)
Odgovori   +    1
KSZ

Direktiva o skupinskih izjemah in bla, bla bla

Pravi: (takole mal iz glave)

Da za ohranitev tovarniške garancije NI potrebno servisirati vozil na pooblaščenih servisih proizvajalca.

Neodvisen serviser mora samo slediti servisnim postopkom, ki jih predpiše proizvajalec. Proizvajalec MORA dati na razpolago vso opremo in navodila za izvedno servisa tudi zaiteresiranemu nepoblaščenemu serviserju (nikjer ne piše da zastojn).

Če tega proizvajalec vozil ne zagotovi, potem NISO izpolnjenii pogoji za zavračanje okrav v okviru garancijske dobe.

In še in še, ....
bc123a sporočil: 48.253
[#2480459] 05.12.14 11:01 · odgovor na: 0513ANITO (#2480441)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]
Neodvisen serviser mora samo slediti servisnim postopkom, ki jih predpiše proizvajalec. Proizvajalec MORA dati na razpolago vso opremo in navodila za izvedno servisa tudi zaiteresiranemu nepoblaščenemu serviserju (nikjer ne piše da zastojn).

Če tega proizvajalec vozil ne zagotovi, potem NISO izpolnjenii pogoji za zavračanje okrav v okviru garancijske dobe.

In še in še, ....
Ja. Sam nimam izkusenj z nepooblascenimi serviserji, ker sem vozil avto k serviserjem "II. klase" torej pooblascenim, ki pa avtov ne prodajajo. Zato ne vem, kaksne so prakticne izkusnje v sloveniji s tem...
0513ANITO sporočil: 10.796
[#2480462] 05.12.14 11:03 · odgovor na: bc123a (#2480459)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [0513ANITO]
> Neodvisen serviser mora samo slediti servisnim postopkom, ki jih predpiše proizvajalec. Proizvajalec MORA dati na razpolago vso opremo in navodila za izvedno servisa tudi zaiteresiranemu nepoblaščenemu serviserju (nikjer ne piše da zastojn).
>
> Če tega proizvajalec vozil ne zagotovi, potem NISO izpolnjenii pogoji za zavračanje okrav v okviru garancijske dobe.
>
> In še in še, ....

Ja. Sam nimam izkusenj z nepooblascenimi serviserji, ker sem vozil avto k serviserjem "II. klase" torej pooblascenim, ki pa avtov ne prodajajo. Zato ne vem, kaksne so prakticne izkusnje v sloveniji s tem...
Samo en namig.

Avto NI raketna znanost.

PS (to ne pomeni, da ga vsi obvladajo, jih je pa zagotovo več takih, kot pa raketnih znanstvenikov)
bc123a sporočil: 48.253
[#2480496] 05.12.14 11:37 · odgovor na: 0513ANITO (#2480462)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]
Samo en namig.

Avto NI raketna znanost.

PS (to ne pomeni, da ga vsi obvladajo, jih je pa zagotovo več takih, kot pa raketnih znanstvenikov)
Ej, pa to vem. Tisto kar me zanima so izkusnje z uradnim servisom, ce k njim pripeljes avto s stampiljko nepooblascenega serviserja. A to pozrejo tako,, kot doloca EU uredba, ali probajo po slovensko mutiti?
0513ANITO sporočil: 10.796
[#2480519] 05.12.14 12:16 · odgovor na: bc123a (#2480496)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [0513ANITO]
> Samo en namig.
>
> Avto NI raketna znanost.
>
> PS (to ne pomeni, da ga vsi obvladajo, jih je pa zagotovo več takih, kot pa raketnih znanstvenikov)

Ej, pa to vem. Tisto kar me zanima so izkusnje z uradnim servisom, ce k njim pripeljes avto s stampiljko nepooblascenega serviserja. A to pozrejo tako,, kot doloca EU uredba, ali probajo po slovensko mutiti?
Mutijo po slovensko.

Dokler ne rečeš STOP. Odjebite ali pa pokličem koga.

Ampak pazi neki.

Obstojajo tudi podaljšane garancije trgovcev. Recimo Opel 8 let (karkoli že to pomeni).

Tam je pa načeloma tako, da Opel krije svojo garancijsko dobo, trgovec pa svojo (tuki pa načeloma lahko postavi svoje pogoje).

Recimo za dobo od (+3...8 let). Če je tovarniška recimo 3 leta.

Strani: 1 2