Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Slovenska cesta delno odprta za promet

Strani: 1

anon-11907 sporočil: 4.590
[#2479844] 03.12.14 19:03 · odgovor na: (#2479834)
Odgovori   +    1
Vprašanje je, kaj je definicija zgodovinskega dela mesta. V Ljubljani je to očitno celoten del mesta, zgrajen pred 20. st., kajti ves ta del je postal peš cona.
Glede tramvajev pa, nekoliko nesmiselno je primerjati Ljubljano z Amsterdamom ali Berlinom. Poznaš kakšno mesto z 270.000 prebivalci, ki ima tramvaj?
bc123a sporočil: 48.253
[#2479845] 03.12.14 19:05 · odgovor na: anon-11907 (#2479844)
Odgovori   +    10
[Rac]
Vprašanje je, kaj je definicija zgodovinskega dela mesta. V Ljubljani je to očitno celoten del mesta, zgrajen pred 20. st., kajti ves ta del je postal peš cona.
Glede tramvajev pa, nekoliko nesmiselno je primerjati Ljubljano z Amsterdamom ali Berlinom. Poznaš kakšno mesto z 270.000 prebivalci, ki ima tramvaj?
en.wikipedia.org/wik...ms_in_Graz

populacija 271.000 :)

en.wikipedia.org/wik...s_in_Ghent

populacija 248.000

hoces se?
anon-11907 sporočil: 4.590
[#2479854] 03.12.14 19:40 · odgovor na: bc123a (#2479845)
Odgovori   +    0
Hvala, dovolj bo.
anon-169504 sporočil: 2.361
[#2479889] 03.12.14 21:53
Odgovori   +    4
Slovenska, kot območje pešcev, ni zaživela. Najbolje bi bilo resetiranje na prejšnje stanje - odprto Slovensko cesto.
Še bolj koristna pa bi bila rehabilitacija Dunajske in Celovške nazaj v dvopasovnico.
anon-11907 sporočil: 4.590
[#2479898] 03.12.14 22:38 · odgovor na: anon-169504 (#2479889)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-11907 03.12.2014 22:42
[abraxas]
Slovenska, kot območje pešcev, ni zaživela. Najbolje bi bilo resetiranje na prejšnje stanje - odprto Slovensko cesto.
Še bolj koristna pa bi bila rehabilitacija Dunajske in Celovške nazaj v dvopasovnico.
To ne bi spremenilo ničesar, ker večina Slovencev misli, da se na štiripasovnici lahko vozi le po levem pasu. Pa Celovška je itak že dvopasovnica.
Lahko pa bi razmislili o tem, da bi kar po celi Ljubljani po vzoru Amišev prepovedali motorna vozila in ukinili elektriko. A ne popolnoma, morala bi ostati za semaforje. V naslednji fazi pa bi to razširili na celo Slovenijo, za tranzitni promet pa bi naredili tunelski križ, ki bi ga z veseljem financirala EU.
anon-237381 sporočil: 924
[#2479905] 03.12.14 23:01 · odgovor na: anon-169504 (#2479889)
Odgovori   +    1
www.facebook.com/vrn...slovensko/

Všečkajte, potrebujemo vsaj 1000 všečkov, da lahhko organiziramo kaj odmevnejšega.
anon-304171 sporočil: 85
[#2479977] 04.12.14 09:23 · odgovor na: anon-237381 (#2479905)
Odgovori   +    1
Sprehodi se malo ...

Strani: 1