Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Tomos 60 let po nastanku znova išče pot do kupcev

Strani: 1

turkda sporočil: 1.906
[#2479055] 02.12.14 07:59
Odgovori   +    10
Srečno.
In žalostno, da morajo začeti z nule.
bigl sporočil: 18.363
[#2479094] 02.12.14 08:54
Odgovori   +    10
Tomosovi mopedi so legende. Lepo je bilo začet z njimi in postopoma nadaljevat s težjimi in močnejšimi motorji. Lep dan.
klemenstp sporočil: 2.568
[#2479101] 02.12.14 09:21
Odgovori   +    11
Ponudba Tomosa izgleda kot da se je ustavil čas. Če bi firma bila iz Kube, se ne bi nič čudil.
anon-207862 sporočil: 1.476
[#2479104] 02.12.14 09:28
Odgovori   +    7
Hudimana, a da se spet splača delat; ja to je pa lepo. Brez elektrifikacije ne bo šlo, morda bo treba pomislit tudi na kak elektrificiran skiro saj je tudi to močan trend, ki se je iz marin preselil tudi v mesta. Tovarna baterij v MB? Tovarna elektro busov...res pa da v privat sektorju za majhno oz. mezdno colungo.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2479127] 02.12.14 09:54 · odgovor na: klemenstp (#2479101)
Odgovori   +    5
[klemenstp]
Ponudba Tomosa izgleda kot da se je ustavil čas. Če bi firma bila iz Kube, se ne bi nič čudil.
Narobe, to, kar se je zgodilo s Tomosom - nakup zaradi premoženja, ki ga tovarna ima, in zaslužek s razprodajo tega premoženja (v Tomosovem primeru zemljišča, na kateri tovarna stoji), je čisto običajna praksa v tako zveličavnem kapitalizmu.
Tako da Ediju Svetliku pravzaprav ni nič očitat, razen to, da bi lahko malo manj tvezil in prikrival svoje namene :-)
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2479136] 02.12.14 10:10
Odgovori   +    7
Zalosno pa je, da v vseh teh letih niso uspeli spraviti skupaj stiritaktnega motorja. Se vedno so vsi mopedi gnani z smrdljivimi dvotaktnimi motorji.
Kolikor vem, v Italiji v center mest ne smes z dvotaktnim mopedom, kar je seveda slabo za Tomosove dvotakterje.

Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.
anon-295331 sporočil: 526
[#2479158] 02.12.14 10:44
Odgovori   +    9
Dejte ga Akrapoviču za 1 Evro. Možakar bo v enem letu spedenal vse kar razni "strokovni managerji" niso mogli v 20 letih.
grekom1 sporočil: 349
[#2479170] 02.12.14 11:14
Odgovori   +    7
Ohhhh, zmagovalno.

Končno tudi lepe novice. Pa nostalgija in mladostniške dogodivščine.

Kolko nas je po zaslugi Tomekov lahko skočlo v sosednjo vas ali pa še malo dalje in se malo pocartalo. Al pa čez njivo bežalo z veselice :D

Še zmeraj mam moj "metak" (Bullet) temno plave barve z "alu felnami" pa Sava gobicami. Letni 1980, izvovni model.

Ga šparam za otroka, ko ga bom imel. Če bo takrat še dovoljena vožnja s "cvajtakteri".
grekom1 sporočil: 349
[#2479174] 02.12.14 11:19 · odgovor na: anon-202494 (#2479136)
Odgovori   +    7
[Breiva]
Zalosno pa je, da v vseh teh letih niso uspeli spraviti skupaj stiritaktnega motorja. Se vedno so vsi mopedi gnani z smrdljivimi dvotaktnimi motorji.
Kolikor vem, v Italiji v center mest ne smes z dvotaktnim mopedom, kar je seveda slabo za Tomosove dvotakterje.

Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.

Štiritaktni motorji so dražji za vzdrževanje. Težje vžigajo. So težji in jih je težje hladit.

Smrdijo pa samo zato, ker vozniki niso sposobni prave mešance naredit, ali pa ker mularija za svoje frizirane bolide koristi TTS ki prav svinjsko reže v nos.

Po moje je boljša varianta z dodatnim rezervarjem za olje in avtomatsko mešanje kot ga imajo italjani.
anon-227545 sporočil: 115
[#2479184] 02.12.14 11:39
Odgovori   +    7
Začeti z ničle?? KRETENI! Kdo jih je pa spravu na ničlo?!?!?! Njihovi top meneđerji s plenislkimi sposobnostmi! Ki bi prodali mamo za "šaku dolara".

In tudi sedaj ko se kao na novo postavljajo, njihova vizija žal ostaja v kameni dobi. Očitno "nočejo" razumet da gre čas naprej in še naprej trobezljajo na starih modelih in dizajnih. Razen kitajskih elektro sranj, ki jih itak noben noče.

Res je žalostno gledat kako nekdo pohlepen in nesposoben uniči nekaj, kar bi lahko bilo uspešno in v ponos nam vsem.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2479259] 02.12.14 13:39 · odgovor na: grekom1 (#2479174)
Odgovori   +    1
[grekom1]
> [Breiva]
> Zalosno pa je, da v vseh teh letih niso uspeli spraviti skupaj stiritaktnega motorja. Se vedno so vsi mopedi gnani z smrdljivimi dvotaktnimi motorji.
> Kolikor vem, v Italiji v center mest ne smes z dvotaktnim mopedom, kar je seveda slabo za Tomosove dvotakterje.
>
> Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
> Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.


Štiritaktni motorji so dražji za vzdrževanje. Težje vžigajo. So težji in jih je težje hladit.

Smrdijo pa samo zato, ker vozniki niso sposobni prave mešance naredit, ali pa ker mularija za svoje frizirane bolide koristi TTS ki prav svinjsko reže v nos.

Po moje je boljša varianta z dodatnim rezervarjem za olje in avtomatsko mešanje kot ga imajo italjani.
Jaz sem imel leta 1961 Colibrija in moram reci, da je bil kar soliden moped, le motor ni bil prevec vzdrzljiv (verjetno je bilo olje takrat slabe kvalitete). Bil pa sem vseeno zelo srecen z njim.

Sedaj pa imam Piaggio Ciao, letnik okoli 1980, za izlete na Savo in moram reci, da je Ciao zakon. Zelo lahek, vziga brez problemov, enostavna konstrukcija, pogon z jermenom (veriga je samo za zagon in pedaliranje), ki ne potrebuje nobenega vzdrzevanja. Skratka enostavna in genialna konstrukcija.

Piaggio jih je prenehal izdelovati, ker imajo dvotaktni motor in z njimi ne smes v center mesta. Za stiritaktni motor pa v okvirju verjetno ni dovolj prostora.
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2479276] 02.12.14 14:13 · odgovor na: anon-202494 (#2479136)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-54454 02.12.2014 14:20
[Breiva]

Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.
Italijani so v 40-50 letih proizvajali v glavnem 4T mopede (Motom, Laverda...). Sele Piaggio je s popularnostjo svoje Vespe spremenil trend.


Kar se pa Tomosa tice. Od kar vem zase, so vsi njihovi motorji in vsa ta leta temeljili na eni in isti osnovi.
Edina omembe vredna nadgradnja je bila dvostopenjska drsna sklopka, ki pa jo je tudi ze zdavnaj povozil cas.
najobj sporočil: 31.920
[#2479307] 02.12.14 14:50 · odgovor na: klemenstp (#2479101)
Odgovori   +    0
[klemenstp]
Ponudba Tomosa izgleda kot da se je ustavil čas. Če bi firma bila iz Kube, se ne bi nič čudil.
... čuj, če imaš ti kaj bolj praktičnega za vse tiste, ki se jim ne ljubi gonit s kolesom, nimajo pa želje po dirkanju z motorji, potem toti svoj kubanski čas lahko poženeš naprej ...

P.S.: čeprav je od Tomosa rahlo drugačna, pa vendar Vespa je bila, je in bo ostala Vespa ...
klemenstp sporočil: 2.568
[#2479437] 02.12.14 18:36 · odgovor na: najobj (#2479307)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [klemenstp]
> Ponudba Tomosa izgleda kot da se je ustavil čas. Če bi firma bila iz Kube, se ne bi nič čudil.

... čuj, če imaš ti kaj bolj praktičnega za vse tiste, ki se jim ne ljubi gonit s kolesom, nimajo pa želje po dirkanju z motorji, potem toti svoj kubanski čas lahko poženeš naprej ...

P.S.: čeprav je od Tomosa rahlo drugačna, pa vendar Vespa je bila, je in bo ostala Vespa ...
No, pa si poglej evolucijo vespe, kakšna je danes vespa in kakšna je bila pred 20 ali več let. Tudi sam sem si jo lastil in jo vozil, pa še kakšnega drugega piaggia.
Tomose sem samo vozil.
anon-341622 sporočil: 94
[#2479466] 02.12.14 20:22
Odgovori   +    3
čas vnosa: 02.12.14 18:37
Narod z mentaliteto tatiča in hlapca ne more obvaladati takih sistemov, ki zahtevajo čisto druge vrednote... Sej gazda (Tito) ni slabo mislil, pač ni štekal. Tovarna, izdelki, razvoj, logistika... uff... mi smo izbrali drugi razvojni model in zato so paradni konji slo gospodarstva: ajpes, dars, durs, zavodi, uradi, skladi... ipd
najobj sporočil: 31.920
[#2479577] 03.12.14 09:50 · odgovor na: klemenstp (#2479437)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 03.12.2014 09:57
[klemenstp]
> [najobj]
> > [klemenstp]
> > Ponudba Tomosa izgleda kot da se je ustavil čas. Če bi firma bila iz Kube, se ne bi nič čudil.
> ... čuj, če imaš ti kaj bolj praktičnega za vse tiste, ki se jim ne ljubi gonit s kolesom, nimajo pa želje po dirkanju z motorji, potem toti svoj kubanski čas lahko poženeš naprej ...
>
> P.S.: čeprav je od Tomosa rahlo drugačna, pa vendar Vespa je bila, je in bo ostala Vespa ...
No, pa si poglej evolucijo vespe, kakšna je danes vespa in kakšna je bila pred 20 ali več let. Tudi sam sem si jo lastil in jo vozil, pa še kakšnega drugega piaggia.
Tomose sem samo vozil.
... evo, takšna upload.wikimedia.org...chraeg.jpg je Vespa danes po dolgih letih evolucije ... khmm, čeprav jaz pravzaprav nisem toliko govoril o Vespi, ampak sem govoril o Tomosu ...

P.S.: ko si glih evolucijo omenil, sem se na tole spomnil ...

O tem, kaj je pravzaprav uspeh, govori ribič, ki sedi na pomolu in namaka trnek v morje. Že dve uri sedi tam, a je ujel le eno samo majhno ribo. Mimo pride bogat poslovnež, lastnik tovarne s 150 zaposlenimi.
»Kaj delaš?« vpraša bogataš ribiča.
»Ribe lovim,« mu ta odgovori.
»Pa veš, da bi lahko ujel več rib?«
»Kako?«
»Lahko bi si kupil čoln in šel na odprto morje. Tam bi lovil z mrežo in bi imel lahko ogromen ulov.«
»Slišati je lepo. A vendar, kaj bi s tem?«
»Ribe bi lahko prodal in zaslužil.«
»Sliši se odlično, a vseeno, kaj bi z vsem tem denarjem?«
»Lahko bi ga vložil in zgradil svojo tovarno ribjih konzerv. Tvoje izdelke bi kupovali po celem svetu.«
»Že, že, a to pomeni več dela, več skrbi …«
»Predvsem pomeni to več denarja! S tem denarjem bi si lahko marsikaj kupil!«
»Imaš prav, a vseeno ne razumem. Kaj bi si kupil?«
»Različne stvari, predvsem pa čas. Več denarja pomeni več časa.«
»Se strinjam, a kaj bi s časom?«
»Čas je nekaj izjemnega, saj lahko delaš, kar te zares veseli.« »Vidiš, prav to počnem že zdaj. Sedim tu in v miru lovim ribe,« je odgovoril ribič in se prijazno nasmehnil.
alfa55 sporočil: 2.730
[#2479591] 03.12.14 10:21 · odgovor na: (#2479209)
Odgovori   +    0
[valsidalado]
Aja. Pa tole 'Začeti iz ničle' si krasno izpostavil. Brisati pretekle grehe in maslo na glavi tako, da 'vedno tapametni' ostanejo "pametni" še naprej, 'vedno taneumni' pa še naprej "neumni", v glavnem tako, da vedno profitirajo eni in isti ali pa njim podobni. Mal' se prefarbajo, pokradejo ideje pametnim, sicer jih pa ignorirajo, pa je ...
V bistvu so "ta pametni" res pametni - a le za svoj žep. Mi vsi ostali "ta neumni" pa smo res neumni, ker to dopuščamo.
anon-341622 sporočil: 94
[#2479627] 03.12.14 11:55 · odgovor na: najobj (#2479577)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 03.12.14 11:50
Včasih je v tem super-pametnem štosu, ki nehote razgali mentaliteto revčkov - nastopal kak Črnogorec ipd. Novi časi, nova verzija v slovenščini... kako prikladno.
anon-341622 sporočil: 94
[#2479640] 03.12.14 12:25 · odgovor na: najobj (#2479577)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 03.12.14 12:08
Kakšne zgube so bili Robert Bosch, Ferdinand Porsche, Werner Siemens in ostali, ker se niso zadovoljili z ribami v vaški strugi. Oni pač niso štekali te biznatinsko-taoistične filozofije…
najobj sporočil: 31.920
[#2479671] 03.12.14 13:19 · odgovor na: anon-341622 (#2479640)
Odgovori   +    0
[UmerSamo]
Kakšne zgube so bili Robert Bosch, Ferdinand Porsche, Werner Siemens in ostali, ker se niso zadovoljili z ribami v vaški strugi. Oni pač niso štekali te biznatinsko-taoistične filozofije…
... čuj, in kaj točno si ti meni hotel povedat, da nisi v enega stlačil, ampak si kar dva posta napisal, ha ? ...

P.S.: če bi toti Robert Bosch, Ferdinand Porsche, Werner Siemens in ostali bili tako racionalni kot ti, bi oni še danes lovili ribe v vaški strugi ...
klemenstp sporočil: 2.568
[#2479674] 03.12.14 13:29 · odgovor na: najobj (#2479577)
Odgovori   +    1
[najobj]

P.S.: ko si glih evolucijo omenil, sem se na tole spomnil ...

O tem, kaj je pravzaprav uspeh, govori ribič, ki sedi na pomolu in namaka trnek v morje. Že dve uri sedi tam, a je ujel le eno samo majhno ribo. Mimo pride bogat poslovnež, lastnik tovarne s 150 zaposlenimi.
»Kaj delaš?« vpraša bogataš ribiča.
»Ribe lovim,« mu ta odgovori.
»Pa veš, da bi lahko ujel več rib?«
»Kako?«
»Lahko bi si kupil čoln in šel na odprto morje. Tam bi lovil z mrežo in bi imel lahko ogromen ulov.«
»Slišati je lepo. A vendar, kaj bi s tem?«
»Ribe bi lahko prodal in zaslužil.«
»Sliši se odlično, a vseeno, kaj bi z vsem tem denarjem?«
»Lahko bi ga vložil in zgradil svojo tovarno ribjih konzerv. Tvoje izdelke bi kupovali po celem svetu.«
»Že, že, a to pomeni več dela, več skrbi …«
»Predvsem pomeni to več denarja! S tem denarjem bi si lahko marsikaj kupil!«
»Imaš prav, a vseeno ne razumem. Kaj bi si kupil?«
»Različne stvari, predvsem pa čas. Več denarja pomeni več časa.«
»Se strinjam, a kaj bi s časom?«
»Čas je nekaj izjemnega, saj lahko delaš, kar te zares veseli.« »Vidiš, prav to počnem že zdaj. Sedim tu in v miru lovim ribe,« je odgovoril ribič in se prijazno nasmehnil.
Tole sem poleti slišal in mi je še vedno top.

Strani: 1