Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Klasika na moderen način
Strani: 1
sporočil: 11.068
[exarkun]A-5 je še vedno tako lep, da mu niti ni potrebno spreminjati zunanjosti. Lahko jo samo pokvarijo.
> [chef]
> V začetku 2016, prej pride A4.
Ampak pri Audiju je trenutni model A4/A5 že tolko cajta zunaj, da človek že težko verjame. Če prav vem bi ju morali predstavti že zdavnaj ampak šefi niso bili veseli z novima modeloma.
sporočil: 1.518
Čudovit avto... ma za 41000 EUR... Vas prosim, avto velikosti škode
octavie ... Audi/BMW/Volskwagen so začeli s cenami konkretno
pretiravati...
sporočil: 2.986
Tudi jaz bi mu napisal, da piše totalne oslarije, ampak bi najbr
dobil nazaj servirano, da mi je BMW plačal oz. da je Audi plačal
premalo. Z A5 seveda ni nič narobe, nasprotno, samo takele
klatit...in to vse samo zaradi netoniranih šip :D
sporočil: 50
[republican]Poznam.
> [FzaB]
> Meni tole izgleda prav krasen avto... za kaksnega... faggota?
Ti ponavadi nimajo denarja za takšen avto ;)
A poznaš vic o Bosancu, ki mu je sin rekel: tata ja sam gay.
Oče pa odvrne: a gde ti je Rolex, Armani odjelo i BMW? Nemaš? Onda si ti obična pederčina.
Ampak danes je itak normalno, da ljudje živijo preko svojih zmožnosti (da o potrebah ne govorimo), pa magar kredit do konca življenja. Zakaj bi bilo pri faggotih kaj drugače. Dovolj je samo občasen pogled na ceste.
sporočil: 1.623
[alek14]A ti si kupil avto po prospektu??
> [chef]
> Tako se zdi ja, tak samooklicani profi pa potem kupi slabso opcijo. C.c.c. ;)
Na žalost se tega vsega iz prospekta ni dalo vnaprej razbrati. :(
Ne me kriviti za to. Prvič sem se počutil osleparjenega s strani BMW. Prej to ni bilo tako.
Si nisi vzel kakšen popoldan in se šel z njim zapeljat (glede na to, da trojka ni ravno nek eksot, katerega ti kot bodočemu kupcu ne bi dali za testno vožnjo)?
sporočil: 2.986
Ne krivim te nič :), o tej (domnevni?) težavi si že večkrat pisal
in mislim da ti je vmes nekdo razložil, da ima netonirano steklo
podobne zaščitne lastnosti kot tonirano. Mene sonce v BMW nasplošno
ne moti, sicer uporabim senčnik, prav tako mi je precej blizu tudi
vse ostalo. Ne nalašč ;) Je pa jasno, da vseh ne zadovolji, jim ni
všeč oziroma jih kaj sila moti, zato pa so tukaj (hvala bogu) še
Audi, Mercedes, Jaguar, Volvo, Volkswagen...
sporočil: 6.570
[FIN-209516]V bistvu je nevednežev samo dva milijončka na leto, ostalih šest milijard Zemljanov pa se ne pusti kar tako nategnit.
Ostali miljoni nevednežev pa veselo preplačujejo tehnološko zaostal avto, BMW pa sešteva dobičke.
sporočil: 6.570
[alek14]Pusti človeka, če ima veselje s svojo igračo, njegov prodajalec BMWjev pa obvlada delanje reklame (ali reševanje ugovorov kupcev) s prilagajanjem resničnosti strankinim sposobnostim prepoznavanja bluzenja.
> [FIN-209516]
> Slučajno sem kupil par avtov iz generacije, ki jih omenjaš in se ne bi mogel strinjati s to oceno.
>
> Bom omenil še en tehnološki curkeček iz te zaostale firme, katerih produkte kupujemo ljudje s preveč denarja in premalo znanja.
> www.bmw.si/si/sl/new...nsion.html
> Ta dodatek naredi vožnjo na RFT gumah ne samo znosno, pač pa prijetno.
Tole na trdost vožnje z RFT ne vpliva nič. Samo prenihaje vzmetenja izniči. Imel sem piliko voziti 7-ko s to rečjo. Nič posebnega. Gume so pa še naprej trde. Gre za vzmetenje z magnetoreološkimi amortizerji, kjer se reološke lastnosti "olja" v amortizerju spreminjajo s pom. zun. magnetnega polja, ki pa je računalniško krmiljen. "Reološke" lastnosti pomeni viskozonost olja v odvisnosti od strižne hitrosti tečenja in zunanjega magnetnega polja.
Dva človeka srečna in zadovoljna sama s sabo, ti se pa mešaš v to :-)
sporočil: 6.570
Problem je bil tale tvoj stavek:
"Ta dodatek naredi vožnjo na RFT gumah ne samo znosno, pač pa prijetno."
Amortizerji z gumami pač nič nimajo in pika.
Da pa je avto sicer bil ful trd, s prilagodljivimi pa je lahko manj trd, pa je seveda čisto možno, verjetno in najbrž je bil tudi namen tak.
Ni pa to niti BMWjeva fora niti nič posebno novega, mimogrede.
"Ta dodatek naredi vožnjo na RFT gumah ne samo znosno, pač pa prijetno."
Amortizerji z gumami pač nič nimajo in pika.
Da pa je avto sicer bil ful trd, s prilagodljivimi pa je lahko manj trd, pa je seveda čisto možno, verjetno in najbrž je bil tudi namen tak.
Ni pa to niti BMWjeva fora niti nič posebno novega, mimogrede.
sporočil: 1.195
[jani1974]sami strokovnjaki,.. Bo treba sest in probat, razlika med navadnim vzemetenjem in adaptivnim je ogromna. RFT z navadnim je pač povprečje, z adaptivnim pa se spreminja do te mere, da že navaden smrtnik opazi razliko in RFT trdoto popolnoma izniči.
Amortizerji z gumami pač nič nimajo in pika.
Sprobal in me ne bo nobeden prepričal, da je to kr neki.
sporočil: 6.570
[Plavi]Čisto slučajno pa res :-)
> [jani1974]
> Amortizerji z gumami pač nič nimajo in pika.
sami strokovnjaki,..
Strani: 1