Strani: 1 2 3

anon-284823 sporočil: 2.300
[#2473253] 13.11.14 23:07
Odgovori   +    1
čas vnosa: 13.11.14 22:53
He,he,he!
Opel?
Razvoj ,da!
Design?Za v koš.
Ni čudo da Regal zgleda bolje od Insigniepa prihajata iz izte fabrike+ za Regala je še V6.
bigl sporočil: 18.363
[#2473289] 14.11.14 07:43
Odgovori   +    0
To niso miti. To je del defenzivne vožnje. Vseeno pa članek vsaj posredno opozori nanjo. Lep dan.
anon-104671 sporočil: 1.205
[#2473296] 14.11.14 08:01
Odgovori   +    1
Bolj kot AMZS-ju verjamem Mythbusterjem.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2473297] 14.11.14 08:01 · odgovor na: (#2473271)
Odgovori   +    2
[alek14]
Tole je nonsens. Najnižja poraba (za tipičen nehibridni/neelektrični Evropski avto) je med 60-70 km/h. Velja za vse režime vožnje po suhi cesti. Če promet ne teče tekoče, potem se ta optimalna točka premekne še nekoliko niže zaradi pojava izgube kinetične energije ob zaviranju. Poraba nad 80km/h narašča približno s kvadratom hitrosti, pri še precej višjih hitrostih pa skoraj s 3 potenco. Pri 40 km/h je poraba cca. 50% višja kot pri 60km/h, pri 30 km/h pa okoli 100% višja (pri sodobnih avtomobilih z zelo znižanim trenjem motorja so ti prirastki nekaj manjši).
Šaljivec. Naraščanje porabe s kvadratom hitrosti bi pomenilo pri trikrat večji hitrosti devetkrat večjo porabo. Se pravi pri recimo 150 km/h 9 litrov in pri 50 km/h 1 liter... Da ne govorimo, kaj bi se zgodilo s tretjo potenco...
Kaj se dogaja pri nižjih hitrostih pa je odvisno najbolj od tega, v kateri prestavi je motor oziroma kako uspešno loviš najnižje še uporabne vrtljaje motorja. Je pri večini tekmovanj v porabi goriva definiran najdaljši čas, v katerem moraš prispeti na cilj.
Hitrost pa je seveda smiselno prilagoditi prometu, s tem se strinjam. Pa pravi čas vožnje in pravo cesto je treba izbrati in kar je še takih mehkih faktorjev. Ja, družino lahko pustiš doma :-)
nikolajcek sporočil: 106
[#2473300] 14.11.14 08:08 · odgovor na: anon-154083 (#2473297)
Odgovori   +    0
Enkrat sem bral, kako je mercedes testiral najnižjo porabo.
Ugotovitev je bila, dinamično pospeševanje (v območju največjega navora motorja) do želene hitrosti, potem pa konstatna vožnja v najvišji možni prestavi.
V praksi načeloma dobro uspevam s takim načinom vožnje.

Nekje drugje pa sem bral, da se izgube v menjalniku katastrofalno povečajo pri velikih hitrostih/ obratih oz. pri močnih motorjih. Cifra je bila impresivna, čeprav ne vidim ravno neke logike (močnejši motor - daljša prestavna razmerja - višja hitrost).
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2473304] 14.11.14 08:17 · odgovor na: nikolajcek (#2473300)
Odgovori   +    1
[nikolajcek]
Nekje drugje pa sem bral, da se izgube v menjalniku katastrofalno povečajo pri velikih hitrostih/ obratih oz. pri močnih motorjih. Cifra je bila impresivna, čeprav ne vidim ravno neke logike (močnejši motor - daljša prestavna razmerja - višja hitrost).
Večje izgube v menjalniku: trenje med zobniki (večji menjalnik, večji zobniki) ter predvsem mešanje olja (hitrejše vrtenje, več mešanja).
anon-207494 sporočil: 693
[#2473306] 14.11.14 08:22 · odgovor na: (#2473271)
Odgovori   +    6
Bedasto je, da se mora za ekonomično vožnjo držati omejitev hitrosti, ker vemo, kako je s temi omejitvami. So tudi povsod tam, kjer niso potrebne.

Držati se omejitev ne pomeni varčne vožnje, temveč varne. Bistvena razlika.
Manj plina, manjša žeja avta? Za ugodno porabo sta potrebni hitro pospeševanje in menjavanje prestav. Res pa je, da hitro ne pomeni agresivno.
Ne hitro pospeševanje temveč pravočasno. Ves čas je potrebno poslušati motor in voziti na optimalnem številu obratov za prestavo v kateri si. To pomeni za večino prestav okoli 3000 obratov. Če se v klanec zakadimo s 5ooo obrati, bomo porabili vsaj 3x več, kot pri nižjih obratih, kar pa še ne pomeni, da vozimo varno. Kadar vsi okoli mene drvijo s 130 km na uro, 80 km ne pomeni varne vožnje, kvečjemu velike nevarnosti, da ostali vozniki postanejo še bolj agresivni in stem se poveča možnost nesreče.

Nima pa to način pospeševanja hitrosti in menjavanja prestav (ali to narediš hitro ali počasi) ničesar skupnega z varčno vožnjo. Pravzaprav je način vožnje, ko se hitro pospešuje in potem tudi nujno takoj zavira, eden izmed glavnih vzrokov nevarne in nevarčne vožnje.
anon-319005 sporočil: 295
[#2473314] 14.11.14 08:42 · odgovor na: anon-207494 (#2473306)
Odgovori   +    3
Brane Kuzmič uči, da se pri vožnji v ovinke pokaže pravi način vožnje, po ravnih cestah pač ni veliko izbire. V ovinke pa tako, da pred ovinkom pravočasno nehaš pospeševati, s tem prihraniš zaviranje. V ovinku ohranjaš hitrost, v najslabšem primeru stabilnost ohraniš s sklopko, nikakor zavirat ali pospeševat. Iz ovinka pa pospešiš takrat, ko je avto poravnan. S tem odpraviš vpliv centrifugalnega pospeška na potnike, ni premetavanja. Nisem verjel na besedo, vendar takšna vožnja skozi ovinke je neverjetno hitra in učinkovita, pa še prijetna, ker ne premetava. Pritiskanje na gas in potem divje zaviranje pred ovinkom časovno ne prinese ničesar. Še slabše pa je, če zaviraš sredi ovinka. 90% ljudi v Sloveniji ne zna vozit v ovinke, zato pa so zastoji na regionalkah.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2473318] 14.11.14 08:51 · odgovor na: anon-319005 (#2473314)
Odgovori   +    2
[mmatt]
Brane Kuzmič uči, da se pri vožnji v ovinke pokaže pravi način vožnje, po ravnih cestah pač ni veliko izbire. V ovinke pa tako, da pred ovinkom pravočasno nehaš pospeševati, s tem prihraniš zaviranje. V ovinku ohranjaš hitrost, v najslabšem primeru stabilnost ohraniš s sklopko, nikakor zavirat ali pospeševat. Iz ovinka pa pospešiš takrat, ko je avto poravnan. S tem odpraviš vpliv centrifugalnega pospeška na potnike, ni premetavanja. Nisem verjel na besedo, vendar takšna vožnja skozi ovinke je neverjetno hitra in učinkovita, pa še prijetna, ker ne premetava. Pritiskanje na gas in potem divje zaviranje pred ovinkom časovno ne prinese ničesar. Še slabše pa je, če zaviraš sredi ovinka. 90% ljudi v Sloveniji ne zna vozit v ovinke, zato pa so zastoji na regionalkah.
Brankec to pravilno uči, samo fizike ne bi smel vpletati v razlago, če je ne pozna dovolj dobro. Centrifugalni pospešek in posledična centrifugalna sila je prisotna pri vsakem kroženju, in ni povezana s pospeševanjem ali zaviranjem.
Zavira in pospešuje se v osnovi ne zaradi tega, da se celotni oprijem pnevmatik uporabi za prenašanje centrifugalne sile. Zato se tudi stopi na sklopko, da odstraniš še tisti minimalni zavorni učinek motorja.

Pa še pri tem obstajajo izjeme, zaradi katerih vozniki relija in podobni strokovnjaki rešijo problem z vrtenjem volana, zaviranjem in/ali pritiskanjem na plin, potem ko pnevmatike že začnejo izgubljati oprijem in bi običajni voznik že oplel.
anon-207494 sporočil: 693
[#2473320] 14.11.14 08:53 · odgovor na: anon-319005 (#2473314)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-207494 14.11.2014 08:54
Edino tako se vozi v ovinke, jasno. Pred ovinkom spustiš gas, sredi ovinka pospešiš. To je pokazal mojemu očetu že pred mnogimi leti dedek, ki je bil poklicni voznik.

Vendar pri točki dva ni bilo govora o vožnji skozi ovinek.
Tako kot so napisane so točke varne in varčne vožnje zelo sporne. Ali niso varne, ali niso varčne, ali pa oboje.
anon-207494 sporočil: 693
[#2473339] 14.11.14 09:42 · odgovor na: (#2473333)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-207494 14.11.2014 09:48
Imej eno uro prižgan motor v leru, pa boš videl, kolikšna je poraba.

PS:

Za dizel velja, da je potrebno že pri pedesetih km na uro, prestaviti v 4 brzino, kar pri bencincih ne drži.

Pri menjavi prestav, vedno dam medgas, čeprav to ni potrebno, z medgasom prihranim kar veliko goriva. Tudi v leru vozim večkrat, ko vem, da ni v bližini nikogar, moral pa bom kmalu prestaviti v nižjo brzino. Vse to in še več pripomore k nizki porabi goriva.
anon-317711 sporočil: 662
[#2473349] 14.11.14 10:01 · odgovor na: anon-207494 (#2473320)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 14.11.14 09:08
To sporočilo je izbrisal avtor (20.04.2016 17:47)
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2473350] 14.11.14 10:02
Odgovori   +    1
6 Klanec navzdol in zaviranje? Ne vedno, pri spustu po drsečem klancu navzdol je občasno treba dodati plin, da preprečite zaviralni učinek motorja. Ključno je, da pnevmatike zadržijo dober oprijem podlage.
Kakšna traparija je tole?
Predpostavljam, da je klanec tak, da bi brez zaviranja dosegel previsoko hitrost. Torej moram zavirati - ali to počnem z motorjem ali z zavorami hude razlike ni.
anon-207494 sporočil: 693
[#2473353] 14.11.14 10:05 · odgovor na: anon-317711 (#2473349)
Odgovori   +    0
[FFeeBBoo]
ja, mestoma so čudne, kr neki. po moje je zanič prevod
Hehehehe!!!

Prevod iz slovenščine v slovenščino - novinarsko, hehe.
153 sporočil: 9.333
[#2473358] 14.11.14 10:16
Odgovori   +    0
Že lep čas opažam, da vozniki vse bolj pogosto
smerne utripalke bodisi sploh ne prižgejo ali pa
jih vključijo prepozno, kar je v nasprotju z bolj
varno, tekoče umirjeno in bolj gospodarno vožnjo.

Pri vožnji v krožiščih velja levo prednostno
pravilo, nemalo pa jih vanj uvozi kot da velja desno.

[Učitelji vožnje in javna TV opozarjajte nazorno tudi na te...!]

Sodražan
moon sporočil: 1.623
[#2473359] 14.11.14 10:18 · odgovor na: anon-207494 (#2473339)
Odgovori   +    2
[123nic]
Imej eno uro prižgan motor v leru, pa boš videl, kolikšna je poraba.

PS:

Za dizel velja, da je potrebno že pri pedesetih km na uro, prestaviti v 4 brzino, kar pri bencincih ne drži.

Pri menjavi prestav, vedno dam medgas, čeprav to ni potrebno, z medgasom prihranim kar veliko goriva. Tudi v leru vozim večkrat, ko vem, da ni v bližini nikogar, moral pa bom kmalu prestaviti v nižjo brzino. Vse to in še več pripomore k nizki porabi goriva.
Zakaj ne kupiš avtomatika, bo rešil tvoje probleme.. ;)
Sam sem bil proti avtomatiki, vendar, ko ga enkrat imaš, ne greš več nazaj.
anon-319005 sporočil: 295
[#2473364] 14.11.14 10:25 · odgovor na: (#2473329)
Odgovori   +    0
ok, sila in pospešek sta seveda vseskozi tu, vendar manjša ko vozimo z normalno hitrostjo, ne zaviramo oz ne pospešujemo skozi ovinek.

Ko pospešujemo v ovinku, naše telo želi nadaljevati pot v tangencialni smeri na ovinek, avto pa radialna sila vleče k središču radija ovinka. Na telesu takrat čutimo delovanje avtomobila, sedeža, volana, ki delujejo na naše telo.
anon-316368 sporočil: 957
[#2473367] 14.11.14 10:30 · odgovor na: anon-154083 (#2473318)
Odgovori   +    6
[jani1974]
> [mmatt]

Dragi kolegi. Najprej nekaj fizike iz prvega letnika:

1. Centrifigualne sile ni.
2. To kar se navadnemu zemljanu dozdeva, da je centrifuglana sila, je vztrajnost telsa, ki teži k premočrtnemu gibanju, je v resnici reakcija telesa na centripetalno(!!) silo (v tem primeru trenja med cestiščem in pnevmatikami zaradi zasuka volana). Centripetalna sila namreč preprečuje premočrtno gibanje in sili vozilo v zavoj.
3. Na avto v ovinku delujeta samo vztrajnost avtomobila (t.j sila zaradi giblane količine - mase in hitrosti avtomobila), ki ga vleče premočrtno naprej in pa centripetalna sila (trenje med cestiščem in pnevmatikami), ki je odvisna od tornega količnika (trenja - profil cestišča, profil pnevmatike in oprijem pnevmatike) in sile, ki pritiska avto pravokotno na podlago (teža avtomobila).
4. Zaključek: če bi ne bilo trenja med cesto in pnevmatikami (torej centripetalne in ne centrifugalne sile, ki je itak ni!!), bi se avto vedno gibal samo premočrtno (če bi sploh lahko pospeševal :-)) !

Je pa zaradi človeški občutkov in zakoreninjenih predstav starih okrog milijon let, ki ne podlegajo Newtnovim zakonom, laže govoriti o centrifugalni sili, ker se nam ta zdi(!) prisotna.
anon-319005 sporočil: 295
[#2473369] 14.11.14 10:41 · odgovor na: anon-317711 (#2473349)
Odgovori   +    0
ni res, pospešek sredi ovinka te na slabši podlagi odnese, pa potnike premetava kot vreče. Pravila, ki sem jih videl in slišal na dveh tečajih varne vožnje pri branetu so nekako tako:

- pospešuje in zavira se le na ravnih delih oz pred in po ovinku, ko so kolesa poravnana (če je to seveda mogoče - nakloni ipd).

- pri mejnih hitrostih, ko oprijem popušča te varno reši le sklopka sredi ovinka, zaviranje, pospeševanje in zaviranje z motorjem te vržejo ven. Neverjetno, kako se avto umiri s sklopko, poskusite. Seveda ovinek ne sme iti strmo navzdol. Večina "mojstrov" bi reševala ovinek z bremzami, pospeški ipd sranjem, kar se konča ponavadi v kakšnih drevesih. Ko jim omeniš sklopko se režijo, da v leru ne vozijo, pa je to dejansko glede kritinih situacij najvarnejši način reagiranja.
anon-317711 sporočil: 662
[#2473390] 14.11.14 11:42 · odgovor na: anon-319005 (#2473369)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 14.11.14 11:15
To sporočilo je izbrisal avtor (20.04.2016 17:47)
anon-207494 sporočil: 693
[#2473419] 14.11.14 12:45 · odgovor na: (#2473411)
Odgovori   +    0
Hehehehe, danes me vsi spravljate v smeh.

Nima rikverca, na žalost res ne gre nazaj, heheh.
anon-207494 sporočil: 693
[#2473420] 14.11.14 12:46 · odgovor na: moon (#2473359)
Odgovori   +    1
Tudi ti si me nasmejal.

Jaz uživam v vožnji, ti bi me pa ukalupil v avtomatik, hehe. Res je sto ljudi sto čudi.
bigl sporočil: 18.363
[#2473451] 14.11.14 13:26 · odgovor na: anon-319005 (#2473314)
Odgovori   +    0
[mmatt]
Brane Kuzmič uči, da se pri vožnji v ovinke pokaže pravi način vožnje, po ravnih cestah pač ni veliko izbire. V ovinke pa tako, da pred ovinkom pravočasno nehaš pospeševati, s tem prihraniš zaviranje. V ovinku ohranjaš hitrost, v najslabšem primeru stabilnost ohraniš s sklopko, nikakor zavirat ali pospeševat. Iz ovinka pa pospešiš takrat, ko je avto poravnan. S tem odpraviš vpliv centrifugalnega pospeška na potnike, ni premetavanja. Nisem verjel na besedo, vendar takšna vožnja skozi ovinke je neverjetno hitra in učinkovita, pa še prijetna, ker ne premetava. Pritiskanje na gas in potem divje zaviranje pred ovinkom časovno ne prinese ničesar. Še slabše pa je, če zaviraš sredi ovinka. 90% ljudi v Sloveniji ne zna vozit v ovinke, zato pa so zastoji na regionalkah.
Tudi v ovinku je treba znat bremzat, ampak to je zgleda že preko te šole. Velja tudi za vožnjo z motorjem. Seveda se je treba tega priučit, je pa za varnost še kako pomembno. Lep dan.
mimoidoci sporočil: 5.985
[#2473468] 14.11.14 13:59 · odgovor na: anon-316368 (#2473367)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: mimoidoci 14.11.2014 14:19
[jure1943]
> [jani1974]
> > [mmatt]
Centrifugalni pospešek in posledična centrifugalna sila je prisotna pri vsakem kroženju,

Dragi kolegi. Najprej nekaj fizike iz prvega letnika:

1. Centrifigualne sile ni.
2. To kar se navadnemu zemljanu dozdeva, da je centrifuglana sila, je vztrajnost telsa, ki teži k premočrtnemu gibanju, je v resnici reakcija telesa na centripetalno(!!) silo (v tem primeru trenja med cestiščem in pnevmatikami zaradi zasuka volana). Centripetalna sila namreč preprečuje premočrtno gibanje in sili vozilo v zavoj.
3. Na avto v ovinku delujeta samo vztrajnost avtomobila (t.j sila zaradi giblane količine - mase in hitrosti avtomobila), ki ga vleče premočrtno naprej in pa centripetalna sila (trenje med cestiščem in pnevmatikami), ki je odvisna od tornega količnika (trenja - profil cestišča, profil pnevmatike in oprijem pnevmatike) in sile, ki pritiska avto pravokotno na podlago (teža avtomobila).
4. Zaključek: če bi ne bilo trenja med cesto in pnevmatikami (torej centripetalne in ne centrifugalne sile, ki je itak ni!!), bi se avto vedno gibal samo premočrtno (če bi sploh lahko pospeševal :-)) !

Je pa zaradi človeški občutkov in zakoreninjenih predstav starih okrog milijon let, ki ne podlegajo Newtnovim zakonom, laže govoriti o centrifugalni sili, ker se nam ta zdi(!) prisotna.
Ti, a potem je imela moja stara mama zraven pralnega stroja centripeto in ne centrifuge?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2473476] 14.11.14 14:26 · odgovor na: anon-207494 (#2473339)
Odgovori   +    3
[123nic]
Pri menjavi prestav, vedno dam medgas, čeprav to ni potrebno, z medgasom prihranim kar veliko goriva. Tudi v leru vozim večkrat, ko vem, da ni v bližini nikogar, moral pa bom kmalu prestaviti v nižjo brzino. Vse to in še več pripomore k nizki porabi goriva.
Joj, fantje...
"Medgas" je bil včasih potreben zato, ker menjalniki niso imeli sinhronov in še sedaj menjalniku paše, ker je delo sinhronov potem lažje. Vse to seveda pri prestavljanju navzdol.
Da bi pa to kako gorivo prihranilo, pa ne bo držalo. Kvečjemu ga malce več porabi, ker je tisti pritisk pedala vmes čisto v prazno.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2473477] 14.11.14 14:27 · odgovor na: (#2473333)
Odgovori   +    0
[alek14]
Poraba goriva je zamotana zadeva. En od dejavnikov je tudi termodinamika v motorju samem nasproti mehanskim izgubam gibanja gibljivih delov motorja. Vrteč motor s trenjem izgublja energijo ne glede na to koliko "odprt plin" imamo. Že iz narave navedenega sledi, da bo poraba manjša pri najbolj odprtem plinu (diesel). Pri bencinarjih z dušilno loputo je zadeva še bolj zamotana, ker se v računico vmeša končni tlak po končani ekspanziji izgorevalnega procesa. A če se vrneva k dieslu, ima ta glede na vrtljaje motorja in % vbrizganega goriva nek peak izkoristek pri cca. 2000 vrtljajih, pri maks. plinu. Danes diesli dosegajo 45% izkoristek pri teh pogojih. Pri manj plina, pri višjih oz. nižjih vrtljajih je izkoristek nižji.
Pri tehnikah varčne vožnje zato pri pospeševanju zasledujemo cilj, da se avto vozi med 1800-2500 vrtljaji s polnim plinom (ali vsaj največ kolikor praktične razmere dopuščajo).
Bencinarji z dušilno loputo brez turbine pa morajo dodajati zmeren plin, ker sicer ustvarijo izgube nepopolne ekspanzije. Za dobro optimirne turbo bencinarje velja podobno kot za diesle.

Način pospeševanja je torej odločilen dejavnik pri porabi.
Ne poskušat to razumet, ker ne drži :-)
anon-207494 sporočil: 693
[#2473478] 14.11.14 14:32 · odgovor na: anon-154083 (#2473476)
Odgovori   +    0
Kaj joj fantje, saj si enako napisal kot jaz?!

Razhajava se le pri mnenju o porabi goriva, pa si že poskusil voziti z medgasom? Preveri sam, kolikšna je poraba goriva pri enem ali drugem načinu vožnje. S takim načinom vožnje se tudi ohrani sklopka in še kaj. Je pa res, da malokdo zna uporabljati medgas. Ga znaš ti?
najobj sporočil: 31.870
[#2473495] 14.11.14 14:57 · odgovor na: anon-316368 (#2473367)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 14.11.2014 14:59
[jure1943]
> [jani1974]
> > [mmatt]
Centrifugalni pospešek in posledična centrifugalna sila je prisotna pri vsakem kroženju,

Dragi kolegi. Najprej nekaj fizike iz prvega letnika:

1. Centrifigualne sile ni.
2. To kar se navadnemu zemljanu dozdeva, da je centrifuglana sila, je vztrajnost telsa, ki teži k premočrtnemu gibanju, je v resnici reakcija telesa na centripetalno(!!) silo (v tem primeru trenja med cestiščem in pnevmatikami zaradi zasuka volana). Centripetalna sila namreč preprečuje premočrtno gibanje in sili vozilo v zavoj.
3. Na avto v ovinku delujeta samo vztrajnost avtomobila (t.j sila zaradi giblane količine - mase in hitrosti avtomobila), ki ga vleče premočrtno naprej in pa centripetalna sila (trenje med cestiščem in pnevmatikami), ki je odvisna od tornega količnika (trenja - profil cestišča, profil pnevmatike in oprijem pnevmatike) in sile, ki pritiska avto pravokotno na podlago (teža avtomobila).
4. Zaključek: če bi ne bilo trenja med cesto in pnevmatikami (torej centripetalne in ne centrifugalne sile, ki je itak ni!!), bi se avto vedno gibal samo premočrtno (če bi sploh lahko pospeševal :-)) !

Je pa zaradi človeški občutkov in zakoreninjenih predstav starih okrog milijon let, ki ne podlegajo Newtnovim zakonom, laže govoriti o centrifugalni sili, ker se nam ta zdi(!) prisotna.
... čuj, jaz sem na fiziko in na tote centripetalne in centrifugalne sile že malo pozabil, ampak če bi ne bilo trenja med cesto in pnevmatikami, potem se avto po cesti ne bi gibal niti premočrtno, ker se sploh ne bi mogel premaknit ... evo, po mojem brez trenja med cesto in podplati na čevljih niti do avta noben ne bi mogel priti, kaj šele da bi ga zakurblal in speljal ...
najobj sporočil: 31.870
[#2473520] 14.11.14 15:37 · odgovor na: (#2473519)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 14.11.2014 15:40
[aktion]
> [najobj]

>
> ... čuj, jaz sem na fiziko in na tote centripetalne in centrifugalne sile že malo pozabil, ampak če bi ne bilo trenja med cesto in pnevmatikami, potem se avto po cesti ne bi gibal niti premočrtno, ker se sploh ne bi mogel premaknit ... evo, po mojem brez trenja med cesto in podplati na čevljih niti do avta noben ne bi mogel priti, kaj šele da bi ga zakurblal in speljal ...
42
... čuj, kwa ? ...

P.S.: ker sem že pozabil, sem se mogoče res zajebal in ti lahko hodiš tudi brez trenja, ker ti nič ne drsi ...
anon-297107 sporočil: 330
[#2473526] 14.11.14 15:45
Odgovori   +    1
Točka 9 o prenapumpanih gumah ne štima, vem iz prakse

Strani: 1 2 3