Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2472039] 10.11.14 09:37
Odgovori   +    13
Slovenija ni Kitajska, slovenski delavci niso kitajski delavci, korupcija v Sloveniji ni enaka korupciji na Kitajskem, pred desetletjem so na kitajskih moriščih usmrtili okoli 12.000 kriminalcev na leto...Pa vendar.
Copy. Slovenija je gorata, Poljska je ravna, naj bo tako. Če že Miklavčič iz GH Holdinga primerja Alpe in Himalaje, imamo občutek, da je za tega političnega »gradbinca« tudi Kitajski Tibet na Himalajah ravna plošča in gradnja proge, ki poteka na višini Alpskega Mont Blanca in na več kot 5.000 metrov, je zanj očitno nezahtevno delo. Drugi železniški tir Koper – Divača, projekt vreden 1,3 milijarde (ni končna vrednost!). Dolžina je 27.101 metrov, premore osem predorov v skupni dolžini 20.322 metrov (72 odstotkov celotne trase), dva viadukta in dva mosta...Na Kitajskem se je začela gradnja podaljšane železniške proge v Tibetu, najvišje ležeče železnice na svetu, ki bo povezala tibetansko glavno mesto Lhaso z drugim največjim Shigatse. Stroške gradnje 253 kilometrov dolge proge skozi večinoma neprehodna gorata območja ocenjujejo na 13,3 milijarde juanov (1,47 milijarde evrov), skoraj polovica tirov bo tekla skozi predore in preko mostov...Kitajska podjetja zaključujejo rekonstrukcijo 1.300 kilometrov proge čez Angolo za 1,84 milijarde dolarjev!? Torej, Kitajci bodo za kilometer proge čez Angolo porabili dobrih 1.000.000 evrov, za gradnjo proge po Tibetu 6.000.000 evrov, mi pa za kilometer Kopra – Divače 55.000.000 evrov????!!!! Zakaj nam Kitajci ne izgradijo drugi tir in mimogrede polepšajo progo do Hodoša? Cena bi bila največ 5 milijonov po kilometru!

Copy.1.300 kilometrov proge čez Angolo! Kitajska podjetja zaključujejo rekonstrukcijo druge največje proge v Afriki dolge 1.344 km za 1,84 milijarde dolarjev...
anon-258837 sporočil: 1.755
[#2472041] 10.11.14 09:41 · odgovor na: anon-317028 (#2472039)
Odgovori   +    20
Zato ker bi pri takem financiranju težko kdo pospravil kakšno pošteno "provizijo" v žep, poleg tega pregovorno zaprte Slovence moti to, da bi progo delali KItajci češ, saj vemo kakšna je kitajska roba, pa vendarle jih ne moti, da so vse igrači, ki jih da otrok v usta, tam narejene, da ne govorim, da so na naših policah kitajska fižola in česen...
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2472075] 10.11.14 11:05 · odgovor na: anon-258837 (#2472041)
Odgovori   +    4
To ni razlog. Razlika v ceni med 5mio in 55mio je dovolj velika za vmestitev ustreznih podkupnin. Gre za politično bombo, ni vlade ki bi preživela tega posla ... edini način je vključitev opozicije v korupcijo, tako kot je bilo v projektih TEŠ6, SIJ ipd. Mislim, da Cerar ne pellje takšnih poslov.
vrac sporočil: 11.068
[#2472115] 10.11.14 12:25 · odgovor na: anon-198668 (#2472075)
Odgovori   +    10
[eliot]
To ni razlog. Razlika v ceni med 5mio in 55mio je dovolj velika za vmestitev ustreznih podkupnin. Gre za politično bombo, ni vlade ki bi preživela tega posla ... edini način je vključitev opozicije v korupcijo, tako kot je bilo v projektih TEŠ6, SIJ ipd. Mislim, da Cerar ne pellje takšnih poslov.
Ja, če pa ni Cerar za podkupninske posle, potem pa naj najame Kitajce za 5 milijonov EUR-ov/km. Zakaj ne? Morda si pa mislil, da Cerarja se da podkupiti, samo ne bi rad delil z desnimi hijenami, bi si kar leve raztalale?
anon-247964 sporočil: 6.948
[#2472120] 10.11.14 12:37
Odgovori   +    18
Zakaj?
Zato, ker je pamet že davno zapustila te kraje.
Mi živimo v svetu demokratičnega socializma, kjer so tujci nezaželeni, če seveda to niso ravno "bratje" iz naše bivše SFRJ, ki pa so v resnici prav taki reveži kot mi. Gospod Cerar je že povedal, da infrastrukture in Luke Koper ne damo in pika. Niti koščka! To je žal realnost, ki jo živimo in tako bo tudi ta članek glas vpijočega v puščavi naših zblojenih glav.
anon-171153 sporočil: 4.257
[#2472159] 10.11.14 13:51
Odgovori   +    3
Mene zanima ali sploh potrebujemo DRUGI TIR?
Je bila o upravičenosti gradnje narejena kakšna študija izvedljivosti?
Ali gre le za jankovićevsko strategijo vlaganja v gradnjo Mercatorjevih trgovin na Balkanu? Kar tako na pamet.
Vsaka investicija mora prinašati nek profit. Jo bo famozni drugi tir?
anon-171153 sporočil: 4.257
[#2472161] 10.11.14 13:53
Odgovori   +    4
Da ne bo brezglavo navijanje za drugi tir postalo novi TEŠ 6!
Če bodo projekte vodili naši komunisti združeni v SD in SMC, potem se tega zelo bojim.
anon-171153 sporočil: 4.257
[#2472163] 10.11.14 13:57 · odgovor na: anon-247964 (#2472120)
Odgovori   +    7
[kugy]
Zakaj?
Zato, ker je pamet že davno zapustila te kraje.

Kot predsednik Cerar iz dneva v dan dokazuje, da ni gospod, temveč tovariš!
Glede vstopa tujega kapitala pa se strinjam s tvojimi ugotovitvami.
anon-117477 sporočil: 1.475
[#2472176] 10.11.14 14:39
Odgovori   +    5
Take polemike bi imele rep in glavo, če bi šlo za pogovor med lastniki železnice, ki bi za svojim pogledom stali z lastnim kupom denarja. Ker temu ni tako, je tale "polemika" bolj podobna prepiru med kobilicami, kako najhitreje požreti koruzo na novo odkriti njivi, cigar rezultat je zlahka napovedljiv: na pol zgrajen, nedelujoč, a vrtoglavo drag, tir, obubožano prebivalstvo, ter par lokalnih frajerjev z novimi vilami, jahtami, oblekami, avtomobili, itd.

Edina omembe vredna polemika na to temo je torej lahko le, kje in kako dobiti lastnika, ki bo za razliko od naših nepismenih kvazi-managerskih tatinskih tepcev znal uveljavljati lasten, jasno dolgoročen, interes, in mu prodati ne le železnice, temveč tudi vso pripadajočo, zdaj propadajočo, gnijočo, in zanemarjeno, infrastrukturo.
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2472236] 10.11.14 16:27
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-126255 10.11.2014 16:28
Zakaj ne Kitajcev, jah ne vem zakaj ne? Naredi se razpis in potem se izbere najcenejšega. Če je to Kitajcev, zakaj pa ne? Brezveze toplo vodo izumljamo, ko pa je postopek precej jasen. Ampak kolikor je meni znano postavljajo pogoje, kot je npr. ekskluziva pri kreditiranju projekta pa verjetno še kaj...
anon-11396 sporočil: 2.073
[#2472243] 10.11.14 16:54 · odgovor na: anon-171153 (#2472159)
Odgovori   +    9
aha drugi tir do Divače...dalje pa svizec pakira čokolade... potem pa cugi naprej po 160 let stari trasi ajzenpona Marije Terezije + opremi + skozi postaje + center Lj.
dajmo se že zbudit - v tej rdeči đamaheriji nismo sposobni elektrificirati -obnoviti še po enem letu niti 50 km proge po žledu...
Drugi tir in vizija naprej (kar je edino smiselno/ pa je leto 2025, ko bodo ajzenponi /zopet/ del OBB in DBB
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2472341] 11.11.14 06:23 · odgovor na: anon-171153 (#2472159)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 10.11.14 13:58
[jazorit]
Mene zanima ali sploh potrebujemo DRUGI TIR?
Je bila o upravičenosti gradnje narejena kakšna študija izvedljivosti?
Ali gre le za jankovićevsko strategijo vlaganja v gradnjo Mercatorjevih trgovin na Balkanu? Kar tako na pamet.
Vsaka investicija mora prinašati nek profit. Jo bo famozni drugi tir?
studija je verjetno podatek o pretovoru v luki.. in konkurenca v zalivu ..

mercator se na domacem trgu ne more dihat, ne da bi uspel v tujini.. F21 staff
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2472343] 11.11.14 06:24
Odgovori   +    1
čas vnosa: 10.11.14 13:03
Projektiranje te proge je bilo narejeno za SCT/Primorje in ostale kompanione F21, da bi se nekaj let mastili na gradbiscih.

160km/h projektirana hitrost?? Kdo to potrebuje, primarna potreba je tovorni promet iz luke, ne pa prevoz solarckov na morje 3x na leto z vlakom, ki bi malo bolj potegnil, na zadnjih kilometrih od Lj. do Kp.

Taksnih slamparije se v svetu ne dela, varcuje se pri vsakm vijaku in vreci cementa.

Luko, zeleznico, letalisca in logistricne centre bi morali prevzeti svetovni upravljalci taksnih podjetij, tudi avtoceste so zrele za odprodajo, ker neativna slekcija kadrov v drzavi je pripeljala do tega, da se stvari dogajajo na stopnji razvoja sovjetske zveze.

Tudi ce bi Kitajci gradili, koliko bi slovensko gospodarstvo potegnilo od projekta, materiali, oprema, inzeniring, nadzor, prehrana, namestitve,....

Na koncu bi imeli infrastrukturo in nove sluzbe.

Polizanci v drzavni upravi, ki ne delajo v korist drzave bi ze zdavnaj morali kazensko odgovarjati, za dolgorocno skodo druzbi, ki jo delajo z poslusnostjo udbomafije.
anon-247964 sporočil: 6.948
[#2472420] 11.11.14 10:01 · odgovor na: (#2472260)
Odgovori   +    1
Ukinili so proge, ki so vodile na "gnili zahod". Miselnost se od tedaj ni kaj dosti spremenila, še vedno lajajo proti "gnilemu kapitalizmu", le mej, za enkrat, še ne morejo zapirati.

Strani: 1