Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Intervju: »Ne bomo podlegali histeriji pozivov po zagonu gospodarstva z velikimi naložbami«
Strani: 1
sporočil: 1.741
Zelo čuden intervju v stilu napadanja gradbeništva! Gospod bi se
moral bolj podučiti o osnovni slovenski geografiji (Karavanke na
slovenski Koroški?) Prihaja pa sam s sabo v kontradikcijo ko enkrat
govori o ekonomski upravičenosti, drgič pa o strukturi
financiranja.
Prav je, da se povdarja vzdrževanje obstoječega, ni pa prav, da se ne upošteva izkušenj iz preteklosti. Tudi pri sedanjem uspešno zaključenem avtocestnem programu so bile na začetku ideje, da ne rabimo štiripasovnic ampak le tretje pasove npr. čez Trojane. Kaj bi bilo danes če bi takrat sledili tej usmeritvi si lahko le predstavljamo v najbolj črnih scenarijih.
DRI se je vrnil v čase socializma in državnih podjetji. Uspešna tržna firma na domačem in tujem trgu se je spremenila v nek čuden državen hibrid. To ni v evropskem duhu privatizacije in konkurence! Ima pa godpod za tovrstno ureditev velike zasluge ko si je kot uradnik v Pahorjevem kabinetu s tako organizacijo tlakoval pot do direktorskega mesta - brez ustreznih znanj in izkušenj. Verjetno zato tako sovraži gradbeništvo? Sploh pa je zelo naiven če res misli, da lahko državni politični, nestrokovni, neizkušeni in koruptivni birokrati nadzirajo delo in vrednost njihovega dela!
Na vsak način pa iz intervjuja veje deuh neambicioznosti in razvojne impotentnosti. V Sloveniji se nič ne izplača, vse je brez veze, vse je predrago, ni denarja in itak nas bo čez 20 let manj, zato ne rabimo novih stvari. Če bi tako razmišljali na začetku avtocestnega programa bi imeli danes 200 mrtvih več vsako leto na cestah in veliko gospodarsko in razvojno škodo. Avtoceste, ki so v Sloveniji tako stigmatizirane in popljuvane so edina primerjalna prednost Slovenije (tako tujina!). V taki pesimistični in nerazvojni klimi pa zelo dobro in brez odgovornega dela živijo državni birokrati in ljudje iz paradržavnih služb!
Ko človek bere tovrstne intervjuje - verjetno dobro plačane - mu je vse bolj jasno zakaj je v Sloveniji v zadnjih 10 letih tako kot je!
Prav je, da se povdarja vzdrževanje obstoječega, ni pa prav, da se ne upošteva izkušenj iz preteklosti. Tudi pri sedanjem uspešno zaključenem avtocestnem programu so bile na začetku ideje, da ne rabimo štiripasovnic ampak le tretje pasove npr. čez Trojane. Kaj bi bilo danes če bi takrat sledili tej usmeritvi si lahko le predstavljamo v najbolj črnih scenarijih.
DRI se je vrnil v čase socializma in državnih podjetji. Uspešna tržna firma na domačem in tujem trgu se je spremenila v nek čuden državen hibrid. To ni v evropskem duhu privatizacije in konkurence! Ima pa godpod za tovrstno ureditev velike zasluge ko si je kot uradnik v Pahorjevem kabinetu s tako organizacijo tlakoval pot do direktorskega mesta - brez ustreznih znanj in izkušenj. Verjetno zato tako sovraži gradbeništvo? Sploh pa je zelo naiven če res misli, da lahko državni politični, nestrokovni, neizkušeni in koruptivni birokrati nadzirajo delo in vrednost njihovega dela!
Na vsak način pa iz intervjuja veje deuh neambicioznosti in razvojne impotentnosti. V Sloveniji se nič ne izplača, vse je brez veze, vse je predrago, ni denarja in itak nas bo čez 20 let manj, zato ne rabimo novih stvari. Če bi tako razmišljali na začetku avtocestnega programa bi imeli danes 200 mrtvih več vsako leto na cestah in veliko gospodarsko in razvojno škodo. Avtoceste, ki so v Sloveniji tako stigmatizirane in popljuvane so edina primerjalna prednost Slovenije (tako tujina!). V taki pesimistični in nerazvojni klimi pa zelo dobro in brez odgovornega dela živijo državni birokrati in ljudje iz paradržavnih služb!
Ko človek bere tovrstne intervjuje - verjetno dobro plačane - mu je vse bolj jasno zakaj je v Sloveniji v zadnjih 10 letih tako kot je!
sporočil: 1
čas vnosa: 06.11.14 17:27
Gospod Jurij Kač ima prav... Korošci smo že tako ali tako smo
odrezani od Slovenije. Zakaj bi zapravljali NAŠ in denar EU-ja za
boljšo povezavo Koroške z našim glavnim mestom (Ljubljano)? Res
bomo morali Korošci resno razmisliti o plebiscitu, saj po mnenju
takšnih "gospodov" razen pri plačevanju v skupno blagajno ne
spadamo v to državo. Kot drugorazredni državljani smo raje v
Avstriji, kjer vsaj vemo zakaj to smo.
sporočil: 382
''Denimo Darsu predlagamo, naj začne čim prej razmišljati o
šestpasovnici na nekaterih odsekih ljubljanskega obroča, kjer so
največje prometne obremenitve v državi''
To dejstvo sigurno upoštevajo graditelji, ki se ta čas ukvarjajo z protihrupnimi ograjami na avtocesti proti Vrhniki!
To dejstvo sigurno upoštevajo graditelji, ki se ta čas ukvarjajo z protihrupnimi ograjami na avtocesti proti Vrhniki!
sporočil: 2.049
čas vnosa: 11.11.14 03:15
Jurij Kač je izobrazbo univerzitetnega diplomiranega ekonomista
pridobil na Ekonomski fakulteti.
????
Ne razumem od kje mu znanje in izkušnje za komentiranje pa tudi delo na tematikah inženirskih projektov.
????
Ne razumem od kje mu znanje in izkušnje za komentiranje pa tudi delo na tematikah inženirskih projektov.
Strani: 1