Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Renaultov litrski avto za ceno clia

Strani: 1

anon-284823 sporočil: 2.300
[#2467640] 25.10.14 21:11
Odgovori   +    0
čas vnosa: 25.10.14 17:55
Zelo vprašljive napovedi.
Zagotovo NE BO za 185000 eur ali 24500$ preje več zanimivo pa je ,da Volt stane le zgolj 5000$ več z večjim dometom in močnejšim motorjem in bolj uporavno karoserijo.
Vetjetno bo ostal zgolj le študija del tehnelogije se bo prenesel naprej ,triki podobni kot pri Audiju A2 ,ki je bil ravno tako FLOP cenovno kot prodajno,skratka električne zmogljivosti premajhne .
Težava je ,da je izdelava kompozitov in ogljikovih vlaken precej draga,drag pa je tudi aluminij in magnezij,ki bi ga moralo biti v legurah za področja ,kjer se ceste solijo več,saj drugače na navadnem aluminiju nastopa hitrejša in močnejša korozija in staranje to pa je povezano tudi s ceno.
Seveda pa je vse nadalje pogojeno še z recikliranjem.
milos9 sporočil: 1.046
[#2467654] 25.10.14 23:17 · odgovor na: anon-284823 (#2467640)
Odgovori   +    0
Nemogoče je primerjati ameriške in evropske cene, elan je narejen iz klasičnih materialov, kompozitnih vlaken ni, magnezij je izjema. Verjamem pa, da veš, da je serijski avto narejen bolj enostavno - ceneje kot koncept
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2467674] 26.10.14 10:09 · odgovor na: milos9 (#2467654)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 26.10.14 09:41
[milos9]
Nemogoče je primerjati ameriške in evropske cene, elan je narejen iz klasičnih materialov, kompozitnih vlaken ni, magnezij je izjema. Verjamem pa, da veš, da je serijski avto narejen bolj enostavno - ceneje kot koncept
Totrej bo cenejši TŽJI in z BISTVENO VEČJO porabo v realnosti.
No še nekaj za tiste ki ne vedo;Ford Mondeo= Ford Fsion,Fiesta=Fiesta v USA,Focus=Focus v ZDA,Buick Regal=Opel Insignia+(prihajata iz iste tovarne),Buick Verano= Insignia,Opel Mokka=Chevtolet TraX=Buick Encore,Caddilac ATS(2.o mehanika in motor)= Opel insignia 2.0 Turbo ,Opel Ampera =Chevrolet Volt in CaddilacELR je nadgrajen Chevrolet volt z enako platformo kot Chevrplet in Opel.Ford pa bo v EUPonudil tudi EDGEAza oba trga enak),Kuga pa = Escape.,ravno tako Ford Turneo connect za oba trga enak.Torej ista vozila_torej tvoje navedbe ne držijo.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2467764] 26.10.14 16:22 · odgovor na: anon-284823 (#2467674)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 26.10.14 15:35
[ctx]
> [milos9]
> Nemogoče je primerjati ameriške in evropske cene, elan je narejen iz klasičnih materialov, kompozitnih vlaken ni, magnezij je izjema. Verjamem pa, da veš, da je serijski avto narejen bolj enostavno - ceneje kot koncept

Totrej bo cenejši TŽJI in z BISTVENO VEČJO porabo v realnosti.
No še nekaj za tiste ki ne vedo;Ford Mondeo= Ford Fsion,Fiesta=Fiesta v USA,Focus=Focus v ZDA,Buick Regal=Opel Insignia+(prihajata iz iste tovarne),Buick Verano= Insignia,Opel Mokka=Chevtolet TraX=Buick Encore,Caddilac ATS(2.o mehanika in motor)= Opel insignia 2.0 Turbo ,Opel Ampera =Chevrolet Volt in CaddilacELR je nadgrajen Chevrolet volt z enako platformo kot Chevrplet in Opel.Ford pa bo v EUPonudil tudi EDGEAza oba trga enak),Kuga pa = Escape.,ravno tako Ford Turneo connect za oba trga enak.Torej ista vozila_torej tvoje navedbe ne držijo.
Pozabil pa sem dodati nekaj_konceptna vozila je zelo težko primerjati med sabo saj so v bistvu zgolj koncepti,velikokrat tudi žal popolni prakični FAIL ampak tako pač je.Dejstvo ,je da se da vozila primerjati vendar pa so filozofije precej različne-je pa tudi res ,da je avtoindustrija v ZDA po polomih naredila znaten napredek pri kvaliteti in da pa EU industrija popušča v njej.
In kar je še ena pomembna stvar v ZDA vsako napako avto firme-pa naj bo ameriška,japonska ali pa nemška obesijo na veliki zvon med tem ko v EU veljajo neki tihi dogovori ,da se o tem čim bolj molči,če se se spomnite kakšno zgražanje je bilo ko so Švedi kipnili A kiblo od Mercedesa,če lahko na neki točki rečemo ,da so v ZDAnovinarji enako neprizanesljivi do vseh znamk ,v EU NI TAKO,če najdejo napake na vozilih iz ZDA jih popljuvajo,če jih najdejo na evropskih,pa se sprenevedajo ali zadeve zavijejo v celofan.
Med tem ko se na veliko piše o težavah GM z vžigom(bojda naj bi bilo celih 15 mrtvih),pa so evropejci hudo tiho o težavah porschejeve 9ke kjer je treba celi seriji zamenjati motorje in menjalnike in en takle Porsche lahko sam ubije 15 ljudi,če pride do napake-JA,RES NEMOREMO PRIMERJATI EU in ZDA.Kar hočem povedati tudi evropejcem leze kvaliteta nazaj-nazaj pa leze zaradi prehitrega menjavanja modelov(nepreizkušenosti) in vse večjih pritiskov na cene in pritiskov downseizinga in zmanjševanja teže na račun (bojda velikih) prihrankov goriva(ki jih v praksi nato NI)-se pa težave kažejo v slabši konstrukciji,slabši kvaliteti elektronike,šibkejšem podvozju itd.

Strani: 1