Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (Pre)visoka cena ugleda

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.292
[#2467301] 24.10.14 10:44 · odgovor na: (#2467279)
Odgovori   +    1
Da te malo popravim.

Nobena od res zvenečih imen avtomobilizma, kot so denimo RR Bentley, Bugatti, Lamborghini... pa še kakšen..

... ni imela nemških staršev...

Imajo pa zdaj nemške rejnike..... :)
philips sporočil: 6.715
[#2467306] 24.10.14 11:05 · odgovor na: Endimion (#2467301)
Odgovori   +    0
[Endimion]
Da te malo popravim.

Nobena od res zvenečih imen avtomobilizma, kot so denimo RR Bentley, Bugatti, Lamborghini... pa še kakšen..

... ni imela nemških staršev...

Imajo pa zdaj nemške rejnike..... :)
Kaj pa Daimler, Maybach?
milos9 sporočil: 1.045
[#2467383] 24.10.14 14:09 · odgovor na: philips (#2467306)
Odgovori   +    0
Tudi, a zapisani so bili oživljeni in še živijo
Endimion sporočil: 10.292
[#2467397] 24.10.14 14:36 · odgovor na: milos9 (#2467383)
Odgovori   +    0
Pa ne le to...

vsak ima o tem svoje mnenje... moje je pač da daimler in maybach ne spadata v enako ligo... malce nižje sta..

Nikoli nista bila tak statusni simbol worlwide kot RR ali Bentley..

Pa da ne bo pomote. To sta vrhunski luksuzni znamki.
milos9 sporočil: 1.045
[#2467422] 24.10.14 15:20 · odgovor na: Endimion (#2467397)
Odgovori   +    0
Morda je tudi v tem del odgovora na vprašanje, zakaj nista preživela
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2467476] 24.10.14 19:50
Odgovori   +    0
čas vnosa: 24.10.14 18:43
Manufaktura je hudič ,sploh v kriznih časih.
Mislim ,da poslov avtomobilizma ni dobro mešati iz posli z motocikli,resda je možno tehniko in rešitve prenašati a gre za dva povsem ločena svetova in filozofiji v praksi.
Pri manufakturah pa je predvsem v ospredju eksluzivnost in tehnični atributi,vendar pa gre zadeva nekakotakole,če je VW uspel met z Bentlejem(večji del Bentlejev čepi na izboljšani in popravljeni mehaniki,VWjevega velikega FLOPA Phaetona),pa je BUGATTI drugi FLOP,najprej zato ker je predrag,designersko pa uvel,klientela pa premala ,da bi pokrila stroške izdelave,zato bo verjetno kmalu dočakal podobno usodo kot Maybach,preprosto dre za vozila anonimus,ki razen ekshubitantne cene in zmogljivosti ne ponujajo nič,glede na to ,da je bil Bugatti nekoč sinonim avangarde,športnosti,exklusive in designa ,tega sedaj pri Veyronu ni razen ,da gre za soper zmogljivo mašino in dovršeno tehniko šarma in duše in designa Buggatija pa NI(izjeme so le redki prototipi,ki pa niso zaživeli) enako se je zgodilo tudi z Maybachom avtom brez duše,designom za mrliške vozove nafilanega z hi techom-ceno jahte in v bistvu Mercedesa S-ki je enako opremljen stal pol manj.
Manufaktura je problem,če je BMW ju dobro uspelo združiti angleško noto in prirediti Nemško tehniko angleški noti,potem je bil uspeh zagotovljen,vendar pa tui pri Rollsu in BMW ju vedo,da bi prevelika serija pokopala firmo,zato so zadevo rešili tako ,da so platforme BMW ja ustrezno nagradili in priredili tako ,da so take kot da bi bile Rollsove ob enem pa pocenili proizvodnj a kljub temu je mehanika ekskluzivno Rollsova,čeprav je BMW jeva.Drug uspeh manufakture je Morgan,seveda pa moraš v manufakturi srbno nadzirati stroške in ustvarjati avte s šarmom in dušo(kar Nemcem ne sedi).
Mislim ,da prihodnost Aston Martina v Daimlerjevih rokah ne obeta dobre popotnice AM,uporaba skupnih komponent(mehanike,motorjev seveda prilagojene manufakturi),da ostalo mešanje pa se utegne za AM končati enako klavrno kot za Maybacha.
Res pa je nekaj ,da so znamke AM,Bentley in Rolls živele-Bugatti in Mybach pa so obbudili od mrtvih torej so bile brez klientele kar je še dodatna težava in to še s hudo konkurenco ter ne ravno uspešnim designom že na prvih modelih.Drugače je npr z Morganom ,ki ravno tako sodeluje z BMW a ohranja pridih ekskluzivnosti in redkosti.So pa bitko izgubila zveneča imena kot je Bristol,Jensen,Daimler(GB),kajti v zahtevni ligi in manufakturi te saka napaka in šlamparija stane srank in firme.
Seveda pa tudi matične hiše dolgo nebodo mogle podpiratzgubaških hčera in modelov FLOP,saj število vpoklicev zaradi težav strmo narašča pri vseh znamkah in odžira zaslužke in dobičke.

Strani: 1