Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Darsovi neuspehi
Strani: 1
sporočil: 2.565
S predčasnim dokončanjem del uprava Darsa nima nič, to je zasluga vremena.Uf smo jezni. Ko burja v kombinaciji s snegom zapre avtocesto, je pa DARS kriv in ne vreme. Kako zdaj, enkrat je prav upoštevati vreme, drugič ne?
Dars ni zagotovil štirih pasov, dveh (tudi zožanih ne) v vsako smer. Dars se je oborožil s strokovnimi mnenji, zakaj se to ne da, zakaj cesta ni dovolj široka,Žal se dveh litrov vode ne da natočiti v literski kozarec, pa naj novinarji uporabljajo še tako začinjen besednjak.
Zadnje čase Finance na veliko udarjajo po DARS. Sploh od menjave nadzornikov. Ker ne verjamem v naključja mislim da s temi članki ustvarjate klimo za menjavo uprave.
sporočil: 349
Hmmm,
a se lahko sklicujete na to?
"71. člen
Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo, naj odpravi napako na blagu, naj blago z napako zamenja z novim blagom, naj vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako na blagu ali ves plačani znesek za blago, lahko izda Tržni inšpektorat RS ali drug pristojni inšpekcijski organ odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi.
Odločbo iz prejšnjega odstavka izda pristojni organ le, če med strankama ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca, ali če je na drug način nedvomno dokazana.
V primeru potrošnikovega zahtevka po vračilu dela plačanega zneska v sorazmerju z napako lahko pristojni organ odločbo iz prvega odstavka izda le, če je na podlagi ugotovljene delne napake mogoče nedvoumno ugotoviti višino zneska za delno napako na blagu.
Določbe prejšnjih odstavkov se smiselno uporabljajo tudi za nepravilno opravljeno storitev."
Še posebej je merodajen zadnji stavek: "Določbe prejšnjih odstavkov se smiselno uporabljajo tudi za nepravilno opravljeno storitev."
Je pa to kopija iz Zakona o varstvu potrošnikov
a se lahko sklicujete na to?
"71. člen
Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo, naj odpravi napako na blagu, naj blago z napako zamenja z novim blagom, naj vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako na blagu ali ves plačani znesek za blago, lahko izda Tržni inšpektorat RS ali drug pristojni inšpekcijski organ odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi.
Odločbo iz prejšnjega odstavka izda pristojni organ le, če med strankama ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca, ali če je na drug način nedvomno dokazana.
V primeru potrošnikovega zahtevka po vračilu dela plačanega zneska v sorazmerju z napako lahko pristojni organ odločbo iz prvega odstavka izda le, če je na podlagi ugotovljene delne napake mogoče nedvoumno ugotoviti višino zneska za delno napako na blagu.
Določbe prejšnjih odstavkov se smiselno uporabljajo tudi za nepravilno opravljeno storitev."
Še posebej je merodajen zadnji stavek: "Določbe prejšnjih odstavkov se smiselno uporabljajo tudi za nepravilno opravljeno storitev."
Je pa to kopija iz Zakona o varstvu potrošnikov
sporočil: 9
čas vnosa: 15.10.14 16:50
zakaj pa nobeden ne omeni, da 3 % neto plač teh članov uprave gre v
piskre strank, ki so jih imenovale v Upravo? Sds, NSI, Sds. To je
korporativno upravljanje partitokracije v Sloveniji.
sporočil: 2.565
Ti imaš pa vsega skupaj tri poste in v vseh se ukvarjaš z upravo
DARS. Menjava je res v zraku, ko priletijo podobni mrhovinarji.
sporočil: 2.568
[denac]Zaradi teh ovir je vsak dan ogromno materialne škode (prometne nesreče), povišana ogroženost človeških življenj (poškodbe, smrti), povečana obremenitev okolja (zaviranje, pospeševanje)...Za to je odgovoren DARS oziroma njihova nesposobnost ali še bolje jebivetrstvo do naroda, ki plačuje vinjete in cestnino.
In pa:
Kdaj mislijo na Darsu podreti ovire na AC?
Zakaj imamo v Sloveniji na avtocestah ovire, kar je za razviti svet nerazumljivo?
Avtoceste posebej plačujemo, zato zahtevamo urejene avtoceste, ne pa avtoceste z ovirami.
sporočil: 9.830
[klemenstp]Ja, pa cajt tud' ni zastonj. "Čakalne" ure imajo tudi svojo ceno! (Na to pa novinarji ne še pomislijo ne.)
> [denac]
> In pa:
> Kdaj mislijo na Darsu podreti ovire na AC?
> Zakaj imamo v Sloveniji na avtocestah ovire, kar je za razviti svet nerazumljivo?
> Avtoceste posebej plačujemo, zato zahtevamo urejene avtoceste, ne pa avtoceste z ovirami.
Zaradi teh ovir je vsak dan ogromno materialne škode (prometne nesreče), povišana ogroženost človeških življenj (poškodbe, smrti), povečana obremenitev okolja (zaviranje, pospeševanje)...Za to je odgovoren DARS oziroma njihova nesposobnost ali še bolje jebivetrstvo do naroda, ki plačuje vinjete in cestnino.
* Kupiš vinjeto, mladost ti pa mineva, izginja, v 20-kilometrski koloni. Fak!
sporočil: 9
čas vnosa: 15.10.14 22:26
Menjava ne pomaga nič, če se ne spremeni logika imenovanja in
umakne političnih strank iz državnih firm. Po menjavi bodo samo
stranke prejemnice druge. To je mrhovinarstvo...
sporočil: 246
Bravo!Se železnice obdelat, saj gre 50 % denarja za vzdrzevanje
cest, ki ga placamo vozniki, v njihovo malho brez dna. Baje resni
revizorji na SZ odstopajo takoj ko dregnejo v to govno ...
sporočil: 1.741
Dober prispevek! Dejstvo je, da so v zadnjih 10 letih mesta na
ministrtsvu, DARSu in njegovih hišnih izvajalcih, zasedli ljudje,
ki predvsem dokazujejo kaj se ne da in so se oborožili z
birokratsko pravniško navlako, ki ima edini cilj, da se kaj
zakomplicira zato, da se ne dela! Prva uprava DARsa je imale 20
zaposlenih in je postavila sistem ter vodila aktivnosti na številni
lokacijskih načrtih in gradbiščih. Danes 100 ljudi na enakih delih
že 5 let po roku paca edino gradbišče predor Markovec To je analiza
časov v katerih je vse drugače in boljše kot prej!!? Na mladih svet
stoji, samo zadnje čase so noge zelo majave!
sporočil: 544
Ja, značilno obnasanje birokratov, ki menijo, da smo državljani tu
zaradi njih. Enako, kot naša računovodkinja tule (v državni
ustanovi), ki mi najde 20 razlogov, zakaj se nekaj ne da, pa ji ne
morem dotajčiti, da me sploh ne zanimajo, in da me zanima samo en
način, kako se da. V resni firmi bi jo po dveh takih opozorilih
odpustil, ker je neuporabna. Tule - ni šans, čeprav je popolnoma
vseeno ali je v službi ali ne - se ne pozna. Ali pa, ko greš kaj
urejat na kako upravo, npr. davčno. Najprej te naderejo, da ti ne
bodo oni reševali tvojih problemov z izpolnjevanjem kojekakvih
obrazcev, ko jih pa nahruliš in vidijo, da bodo sami problemi in
zapleti, ti pa vseeno nekak pomagajo, ampak - pazi detajl - ne
znajo izpolniti svojih glupih obrazcev. Nato sledi seveda
prelaganje odgovornosti in krivo je vse, še vlaga v zraku, samo oni
ne. Klasika, odpustiti gornjih 10 in jih zabrisati na cesto, pa se
bo marsikaj dalo. Sploh pa je Dars leglo gamadi, ki smo ji
preplačali avtocestni križ za kaki dve miljardi in "nikome ništa".
Ni nam druge rešitve kot "Untergang".
sporočil: 664
Temperature zaradi katerih se ne da delat, skrivanje za zlobiranimi
pravilniki, odškodnine pri vinjetah, brezveze o temu kdo naj šlepa,
PINi, "ovire na cesti", asvalt, ki zdrži pol leta, ... Kljukcem, ki
se zajebavajo z belim kruhom je treba vzet vse! Pepe, ki ploska
nekomu zaradi hitrega odzajebavanja, pa si zasluži kopaktor preko
svoje riti.
Rabimo nekoga, ki bo "strokovnjakom" (imajo sicer po pravilnikih vse formalne pogoje, da se imenujejo strokovnjaki) razodel, kaj je to storitev ali izdelek in jih dokler tega ne dojamejo odstavil od korita.
Rabimo nekoga, ki bo "strokovnjakom" (imajo sicer po pravilnikih vse formalne pogoje, da se imenujejo strokovnjaki) razodel, kaj je to storitev ali izdelek in jih dokler tega ne dojamejo odstavil od korita.
sporočil: 745
[Karaya]Ja, DARS je kriv toliko, da mogoče ni zagotovil manjše občutljivosti na veter (druga trasa, vkopi, zaščita...?). Nisem strokovnjak za te stvari, ne bi pa se čudil, če bi v kateri drugi državi znali bolje rešiti ta problem! Sploh pa mešaš jabolka in hruške. DARS-ovo obnašanje je zame bolj podobno nespametnemu vlaganju na borzi, ki je imel enkrat srečo (sicer pa praviloma z neumnimi vlaganji dela izgubo). Ga je za to srečo po tvoje treba sedaj na vsa usta hvaliti?! Poglej npr. situacijo na drugih deloviščih - kupujemo drage vinjete da se vozimo 60 km/h, vidnega napredka pa jaz nekako ne zaznavam... Jaz imam DARS še precej bolj v želodcu!!! Pa povej zakaj je npr. omejitev hitrosti v najdaljšem trojanskem tunelu že kar nekaj časa 80 km/h (že 100 km/h je malo, v Italiji zmoremo npr. zadeti skozi tunel tudi s 130 km/h, pa je precej bolj gost promet), pa je bil zgrajen nedolgo nazaj, in potem kar kmalu še saniran (asfalt). Kaj manjka tam sedaj?!
>S predčasnim dokončanjem del uprava Darsa nima nič, to je zasluga vremena.
Uf smo jezni. Ko burja v kombinaciji s snegom zapre avtocesto, je pa DARS kriv in ne vreme. Kako zdaj, enkrat je prav upoštevati vreme, drugič ne?
>Dars ni zagotovil štirih pasov, dveh (tudi zožanih ne) v vsako smer. Dars se je oborožil s strokovnimi mnenji, zakaj se to ne da, zakaj cesta ni dovolj široka,Tudi jajca (ali ladje) se ne da preprosto spraviti v steklenico skozi ozko grlo, pa eni tudi to znajo! ;-) DARS (pre)drago plačujemo zato, da bi naj strokovnjaki nekaj naredili bolje, kot bi znal vsak šalabajzer. Ne bi me presenetilo, če bi kje v tujini znali na popolnoma enaki (ali celo ožji) cesti narediti pretok vozil bistveno hitrejši (in mogoče celo po 4 pasovih, čeprav se po DARS-ovo in po tvoje to ne da). Strokovnjaka potrebuješ (in drago plačuješ), da ti reši probleme, ki jih sam ne znaš (oz. rešitev ni očitna že na prvi pogled) ali ne moreš. Mi pa "strokovnjaka" drago plačujemo zgolj zato, da nam pove, da naš problem ni rešljiv (ali vsaj ne zadovoljivo). To so hoteli povedati.
Žal se dveh litrov vode ne da natočiti v literski kozarec, pa naj novinarji uporabljajo še tako začinjen besednjak.
Zadnje čase Finance na veliko udarjajo po DARS. Sploh od menjave nadzornikov. Ker ne verjamem v naključja mislim da s temi članki ustvarjate klimo za menjavo uprave.Finance mogoče zadnje čase, jaz pa jih preklinjam vsakokrat, ko po avtocesti pot traja dlje kot po navadni cesti. In ko se cijazim skozi tunel (včasih pa tudi kje drugje) 60 km/h, ne da bi v tem tunelu ali za njim opazil kakršenkoli razlog za to. Pa še bi se dalo naštevati. Ti jih pa le brani, najbrž že veš, zakaj jih... ;-)
sporočil: 2.565
DARS-ovo obnašanje je zame bolj podobno nespametnemu vlaganju na borzi, ki je imel enkrat srečo (sicer pa praviloma z neumnimi vlaganji dela izgubo). Ga je za to srečo po tvoje treba sedaj na vsa usta hvaliti?!Nekam velikokrat je imel potem DARS srečo, glede na to, da izpolnjuje svoje obveznosti do bank, po ostalih obveznostih pa ostane še dobiček, ki si ga je država letos dala izplačati. Če bi ostali državni podsistemi imeli takšen rezultat, država nebi pridelala več kot milijardo izgube vsako leto. In me res čudi, zakaj urednica Financ tega ne vidi in se spušča na DARS. Vsak teden sta v časopisu vsaj dva bashing članka in me nebi čudilo, če se je vse to začelo po menjavi nadzornega sveta.
Ampak zdaj je problem ker se med obnovo čaka... a bejžte no? Obnova cestišča pač ni menjavanje žarnice. Meni se zdi to samoumevno ampak mnogim ni.
[cestnina2]Čuj, v katerih strankah so pa novi nadzorniki? Te si tudi pregledal ali imaš fetiš na "lojalne ministrante"? Nasvet za naslednjič ko boš obrekoval ljudi po forumih... po prijavi, napiši par postov v druge teme, da ne bo izgledala tvoja misija tako očitna.
Nataša, preveri tudi ali so bili fantje politično zbrani ali ne. SDS, SLS, Desus so bile kvote, potem pa se je še NSI primešal tako da sedaj član uprave Tine Svoljšak pridno plačuje 3% svoje mesečne plače v pisker RKCja, tako kot se za lojalnega ministranta spodobi. In to ker z izkušnjami pač ni šlo saj je diplomiral 5 let preden je nastopil mandat člana uprave.
sporočil: 9
čas vnosa: 16.10.14 12:55
[Karaya]Komentiram tisto kar trdi nekdo iz ožjega vodstva stranke NSI. Novi nadzorniki prihajajo iz podjetji - sicer res državnih - Petrol, Mercator. Nisem ugotovil da bi bili člani političnih strank, prejšnji so bili. Podobni primeri plačevanja provizij obstajajo tudi v drugih podjetjih, a žal ne dovolj poznam, če bi bi komentiral. Če pa ljudi vpliv partitokracije v državnih podjetjih ne moti, je logično da je Slovenija v takšnem stanju kakršnem je. Reprogramiranje kreditov je bil uspeh, dobiček pa le rezultat zvišanja vinjet, in ne krčenja stroškov. Še vedno nisi odgovoril ali se ti zdi plačevanje provizij iz plač strankam za nominacijo v Uprave normalno. Ravno to je problem, ki sem ga ponazoril s primerom. Koga braniš ti pa že veš sam...
Čuj, v katerih strankah so pa novi nadzorniki? Te si tudi pregledal ali imaš fetiš na "lojalne ministrante"? Nasvet za naslednjič ko boš obrekoval ljudi po forumih... po prijavi, napiši par postov v druge teme, da ne bo izgledala tvoja misija tako očitna.
sporočil: 2.565
Reprogramiranje kreditov je bil uspeh, dobiček pa le rezultat zvišanja vinjet, in ne krčenja stroškov. Še vedno nisi odgovoril ali se ti zdi plačevanje provizij iz plač strankam za nominacijo v Uprave normalno. Ravno to je problem, ki sem ga ponazoril s primerom. Koga braniš ti pa že veš sam...Stroške so zmanjšali a večina dobička res gre na račun zvišanja vinjet. Komu vse pa ljudje dajo del svoje plače pa me res ne zanima.
sporočil: 4.450
Pri plačilu predora Karavanke s kartico je treba še vedno vtipkati PIN-kodo,To ne drži povsem; to velja samo, če se v predor vstopa iz slovenske strani;)
Sicer PIN-a ne zahtevajo niti Hrvatje, zahtevajo ga v Srbiji
Ne glede na to, največje zastoje še vedno delajo tisti, ki šele pri okencu ugotovijo, da morajo plačati in začnejo iskati denarnico.
sporočil: 9
čas vnosa: 16.10.14 21:54
cestnina2 sporočil: 5
[#2464791] 03:02 · odgovor na: Karaya (#2464736) Odgovori 4
čas vnosa: 15.10.14 22:26
Menjava ne pomaga nič, če se ne spremeni logika imenovanja in umakne političnih strank iz državnih firm. Po menjavi bodo samo stranke prejemnice druge. To je mrhovinarstvo...
zgoraj še enkrat moj komentar...
[#2464791] 03:02 · odgovor na: Karaya (#2464736) Odgovori 4
čas vnosa: 15.10.14 22:26
Menjava ne pomaga nič, če se ne spremeni logika imenovanja in umakne političnih strank iz državnih firm. Po menjavi bodo samo stranke prejemnice druge. To je mrhovinarstvo...
zgoraj še enkrat moj komentar...
Strani: 1