Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zvezde avtosalona v Parizu
Strani: 1
sporočil: 36
ko bo ta TERENEC pred seboj zagledal makadamsko cesto se bo sam
obrnil in jo ucvrl nazaj na mestne ulice na ogled zijalom.....
sporočil: 48.253
poraba liter bencina na sto kilometrovSpet vas futrajo z bedarijami. S polnim akumulatorjem, kajne?
Tesla naredi 100 km z litrom vode, bencina niti ne rabis.
sporočil: 31.910
Zadnja sprememba: najobj 02.10.2014 14:25
... Motor je ostal enak, osemlitrski 16-valjnik s 882 kilovati
in 1200 konjskimi močmi, ki roadsterja pospeši do 408,84 kilometrov
na uro, pospešek do stotice traja 2,6 sekunde. ...... OK, če odmislim butasti dve decimalki pri objavljeni hitrosti 408,84 kilometrov na uro, me resnično zanima, komu kurcu na čast se preseravajo s hitrostmi, ki jih lahko dosežeš samo v kakšni puščavi sredi Nevade ... khmm, da zdaj ne govorim o skorajšnjih omejitvah na kakšnih 30 kilometrov na uro po celi EU, ker bodo evrobirokrati v Bruslju zgruntali, da je preveč mrtvih na cesti ...
P.S.: hitrost 72,16 kilometrov na uro v nenaseljeni puščavi sredi Maribora stane 250 evrov in 3 kazenske točke ...
sporočil: 817
Pišete, da je v prvih letih Renault espace našel tudi 50 kupcev na
leto ?????? Verjetno ste mislili 50 000 ... Glede na mere in namen
avtomobila se mi zdi, da zgolj 1,6 litrski motor ni ravno pametna
zamisel...
sporočil: 1.214
tale tanova corsa je pa res lahk sam tistemu všeč, ki jo je narisal
oz bolje rečeno iz različnih avtov skup sestavu
sporočil: 10.814
[alek14]Včasih, ko je bilo še usmerjeno izobraževanje je bil predmet OTP (osnove tehnike in proizvodnje) skoraj na vseh šolah v prvem letniku.
>... ki usklajuje delovanje tehnoloških sistemov: podvozja s krmiljenjem vseh štirih koles 4Control
Tehničnih sistemov najbž?
Tehnologija je veda o obdelavi materialov in informacij.
Tam so lepo razložili razlike med tehiko in tehnologijo.
sporočil: 1.301
[0513ANITO]ma... ne zdej spet z nekaksnimi zablodami socializma.... :))
> [alek14]
> >... ki usklajuje delovanje tehnoloških sistemov: podvozja s krmiljenjem vseh štirih koles 4Control
>
> Tehničnih sistemov najbž?
>
> Tehnologija je veda o obdelavi materialov in informacij.
Včasih, ko je bilo še usmerjeno izobraževanje je bil predmet OTP (osnove tehnike in proizvodnje) skoraj na vseh šolah v prvem letniku.
Tam so lepo razložili razlike med tehiko in tehnologijo.
sporočil: 9.830
[alek14]Oh, mi le ne razumemo tega visokoumetniškega novinarskega izražanja, ki nam ga servira vsak pisuski poeta clarus.
>... ki usklajuje delovanje tehnoloških sistemov: podvozja s krmiljenjem vseh štirih koles 4Control
Tehničnih sistemov najbž?
Tehnologija je veda o obdelavi materialov in informacij.
Ti vrli umetniki so duhu časa tudi opustili vsa uveljavljena in razumljiva slovenska prislovna določila količine -- več, veliko, mnogo, precej, ogromno, nekaj, dosti ... -- in namesto njih uporabljajo le še modno butast napačen in nesmiseln pridevnik "številen". Rovtarjem ni jasno, da se prislovna določila količine ne pregibajo; jako oh oh fensi pa se jim zdi, da pridvnik številen pa lahko pregibajo s samostalnikom.
O zlati vek zdaj muzam kranjskim pride ...
sporočil: 11.068
[kojot01]Moči imajo motorji čisto dovolj, tudi najšibkejši dizel se mi zdi. Mi je pa Espace všeč že od nekdaj. Večkrat sem ga vozil službeno tudi na daljše poti in je že pred leti bil avto, ki mu ni kaj očitati.
Pišete, da je v prvih letih Renault espace našel tudi 50 kupcev na leto ?????? Verjetno ste mislili 50 000 ... Glede na mere in namen avtomobila se mi zdi, da zgolj 1,6 litrski motor ni ravno pametna zamisel...
sporočil: 3.218
[najobj]
... Motor je ostal enak, osemlitrski 16-valjnik s 882 kilovati in 1200 konjskimi močmi, ki roadsterja pospeši do 408,84 kilometrov na uro, pospešek do stotice traja 2,6 sekunde. ...
... OK, če odmislim butasti dve decimalki pri objavljeni hitrosti 408,84 kilometrov na uro, me resnično zanima, komu kurcu na čast se preseravajo s hitrostmi, ki jih lahko dosežeš samo v kakšni puščavi sredi Nevade ... khmm, da zdaj ne govorim o skorajšnjih omejitvah na kakšnih 30 kilometrov na uro po celi EU, ker bodo evrobirokrati v Bruslju zgruntali, da je preveč mrtvih na cesti ...
P.S.: hitrost 72,16 kilometrov na uro v nenaseljeni puščavi sredi Maribora stane 250 evrov in 3 kazenske točke ...
.. in ob tem porabi par ušivih litrčkov :) .....
sporočil: 2.300
čas vnosa: 03.10.14 19:08
Gremo od začetka!
1.XC 90-moped,ki bi vozil v luxus razredu?Ja pri butastih Evropejcih ja na drufgih trgih FLOP-slej kot prej tudi v EU brez temelitejše motorizacije.
2.Passat designersko DOLG CAJT kripa z kafe mlinčkom pod pokrovom in znatno večjo porabo in izpusti ,kot jo obljubljajo.
3.Land Rover-želim mu več sreče kot z ropotijo od Freelanerja in tudi V& motorje.
4.AMG pohvalno ,vendar brez &.3 l ni luxuza in AMG ja osebno pravim 6.9 l..
5.Jaguar brez 3.4 XKR in V6 in ( nič furanja v "pemium " segmentu,pohvalen design in izdelava.
6.Nissan večen avto in tudi renome znamke je dokaj ugoden zanimia(celo boljša?) konkurenca kot VW.
7.Espace-še ena neuporabna Renojeva kripa ,ki ni ne tič ne miš,verjetno tidi podajni FAIL kot Vel Stis in Koleos.
8.Eolab fikcija, ki ne deluje in zavaja kupce pa še neuporabna je.
9.XL 1 in XL enako neuporabna in predraga avtomobila in obupen poizkus kuplanja avta in motorja,če morda to "užge" pri Morganu Three Wheelerju(res je sex-Y) je tole obup in predrago zato je serija le fikcija,tako zaradi pokvarljivosti,življenske dobe in razučarjoe porabe.
10.Eh Bugatti,mislim ,da je tovarna v Franciji mar ne?Designersko neprepričjiv,a zmogljiv in seveda treba bo začeti z novim poglavjem-avto dela MASNO IZGUBO zato je VW na trnih kot DB z Maybachom,podpovprečen design in brez duše.
11.Audi-nadaljnje drobljenje segmentov in najverjetneje model ,ki bo v proizvodnji delal izgbo.Audi nujno rabi nov design.
12.Lamorghini-in kje je SUV?
Če je Ursus obetal dober začetek je tole čudo dokaj neposrečena kombinacija taxija in športnega vozila.
Mislim ,da zna Lamborghini bolje ;Veneo,Countach,Ursus,LM2ipd.
1.XC 90-moped,ki bi vozil v luxus razredu?Ja pri butastih Evropejcih ja na drufgih trgih FLOP-slej kot prej tudi v EU brez temelitejše motorizacije.
2.Passat designersko DOLG CAJT kripa z kafe mlinčkom pod pokrovom in znatno večjo porabo in izpusti ,kot jo obljubljajo.
3.Land Rover-želim mu več sreče kot z ropotijo od Freelanerja in tudi V& motorje.
4.AMG pohvalno ,vendar brez &.3 l ni luxuza in AMG ja osebno pravim 6.9 l..
5.Jaguar brez 3.4 XKR in V6 in ( nič furanja v "pemium " segmentu,pohvalen design in izdelava.
6.Nissan večen avto in tudi renome znamke je dokaj ugoden zanimia(celo boljša?) konkurenca kot VW.
7.Espace-še ena neuporabna Renojeva kripa ,ki ni ne tič ne miš,verjetno tidi podajni FAIL kot Vel Stis in Koleos.
8.Eolab fikcija, ki ne deluje in zavaja kupce pa še neuporabna je.
9.XL 1 in XL enako neuporabna in predraga avtomobila in obupen poizkus kuplanja avta in motorja,če morda to "užge" pri Morganu Three Wheelerju(res je sex-Y) je tole obup in predrago zato je serija le fikcija,tako zaradi pokvarljivosti,življenske dobe in razučarjoe porabe.
10.Eh Bugatti,mislim ,da je tovarna v Franciji mar ne?Designersko neprepričjiv,a zmogljiv in seveda treba bo začeti z novim poglavjem-avto dela MASNO IZGUBO zato je VW na trnih kot DB z Maybachom,podpovprečen design in brez duše.
11.Audi-nadaljnje drobljenje segmentov in najverjetneje model ,ki bo v proizvodnji delal izgbo.Audi nujno rabi nov design.
12.Lamorghini-in kje je SUV?
Če je Ursus obetal dober začetek je tole čudo dokaj neposrečena kombinacija taxija in športnega vozila.
Mislim ,da zna Lamborghini bolje ;Veneo,Countach,Ursus,LM2ipd.
sporočil: 3.061
[milos9]Ja, moja je bila tudi tam 35k če hočeš imeti še malo komforta...
? Moja ocena okoli 27 - 30 tisoč
Ampak mi je všeč avtek, lep.
sporočil: 14.456
[tasilo]Dragi Tasilo, tvoj odpor do številne uporabe številnosti mi ni čisto jasen. Mislim, le kako se lahko v teh krasnih novih časih nekomu zdi fensi in modna neka beseda, ki je lepo opisana v samoupravnem socialističnem SSKJ?
Ti vrli umetniki so duhu časa tudi opustili vsa uveljavljena in razumljiva slovenska prislovna določila količine -- več, veliko, mnogo, precej, ogromno, nekaj, dosti ... -- in namesto njih uporabljajo le še modno butast napačen in nesmiseln pridevnik "številen". Rovtarjem ni jasno, da se prislovna določila količine ne pregibajo; jako oh oh fensi pa se jim zdi, da pridvnik številen pa lahko pregibajo s samostalnikom.
števílen -lna -o prid., števílnejši (ȋ) 1. mn. ki izraža veliko število oseb, stvari kake celote: poleg številnih domačih razstavljavcev so na sejmu sodelovali tudi tuji; med članki so bili najštevilnejši tisti o zdravilnih rastlinah; po vojni so bile obnovljene številne vasi na Dolenjskem; številna mesta v knjigi so nerazumljiva // ki izraža veliko število oseb, stvari sploh: naredil je številne poskuse; njegove številne razprave; okrasiti stanovanje s številnimi slikami 2. ki dosega visoko stopnjo glede na število enot; velik: prvi razred je letos številen; tako številne družine so zdaj redke; imeti številno knjižnico / biti zadovoljen s številno udeležbo; sam.: številni mislijo drugače; s številnimi se je posvetoval, pa se še vedno ni mogel odločiti ♪Številnost velikokrat uporabim, ker se mi zdi, da ustreza tistemu, kar hočem povedati, ker je nimam za moderno in torej ustreza moji starokopitnosti, ki pa je resda malo spoliran ulitek iz samoupravnega socializma.
bos.zrc-sazu.si/cgi/...vilen&hs=1
BTW: številen = numerous, zahlreich, numeroso, nombreux itn.
Če sva že pri fensi in modnih zadevah, so to številni menedžerji, ki na lizing kupujejo inovativne izdelke, kar me peha v norost. Ta je prav tako huda kot moj kroničen prepir s prijateljem, ki hoče iz našega jezika za vekomaj izgnati vse sledi slovansko-komunajzarske dediščine, jaz pa mu že deset let poskušam dopovedati, da je produkt enako (ne)slovenska beseda kot proizvod, zato naj rabo obeh prepusti pesniški svobodi.
Strani: 1