Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (foto) Skavt v času nastopaških planincev
Strani: 1
sporočil: 369
Taborniki niso skavti (ang. scout). Poleg tega, da dragi Miloš nima
pojma o avtomobilizmu, bluzi še o marsičem drugem.
sporočil: 1.046
Besedi imata podoben pomen, a vseeno, se strinjam,
popravljeno.
Kaj pa te tako moti pri člankih?
Kaj pa te tako moti pri člankih?
sporočil: 1.046
Sodeč po škodinih podatkih ima le šeststopenjski ročni menjalnik,
DSG pa je na voljo v kombinaciji z močnejšim dizlom 2.0 TDI 135 kW
sporočil: 369
Zadnja sprememba: anon-55957 29.09.2014 14:08
Najlepša hvala za popravek. V vašem "fohu" se mi zdijo besede kar
pomembna reč - če napišeš namesto hruška, jabolka, sporočiš nekaj
drugega (vsaj meni).Kar se tiče člankov pa takole - ne preberem vseh (ker me ne pritegnejo avtomobili) nekaj pa jih. In ko jih preberem ... nekako sploh ne vem kaj sem prebral. So sterilni. Torej kup naštevanja lastnosti iz marketinškega prospekta. OK - ne pričakujem, da boš vsak avto lahko preskusil iz prve roke ampak nekaj "življenja" pa bi pričakoval od "ocenjevalca" oz. avtomobilističnega navdušenca tudi ko vidi zadevo samo preko youtuba ali reklamnih letakov (čeprav bi se lahko proizvajalci za vas malo bolj potrudili in vas na kak test-run tudi povabili) - vem, da se sam tega ne bi branil.
Kar se tiče sterilnosti pa - si kdaj videl TopGear? Ali FifthGear? Ne pričakujem, da boš na papir prenesel isto izkušnjo, ampak nekaj dobrih praks pa se da pobrat tudi od takih, recimo jim "top" performarjev. Če bi zadevo pisal sam bi uporabil dodatke ironije, asociacij, humorja ali ciničnosti zato, ker si ob tem bralec tudi druge, sicer sterilne podakte, lažje zapomni ali spravi v kontekst svojega razumevanja:
Naprimer:
..... Škoda octavia scout je za 3,1 centimetra višja od klasične octavie combi, ob tem ima vselej štirikolesni pogon s haldex sklopko pete generacije,
(jaz bi dodal) Glede na to, da nas večina nima doktorata iz strojnega inženirstva in nimamo pojma kaj ti izrazi res pomenijo, si lahko mislimo le, da se ta škoda drži ceste kot žvečilni gumi podplata ko ga pohodite, da prestavi hitreje in lažje kot upokojenci uveljavijo popust v trgovini in ... [možnost so neomejene]
.... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev.Na našem trgu lahko realno pričakujemo celo skokovit porast tega avtomobilskega razreda zaradi mogočnih zastojev na slovenskih avtocestah, ki voznikom kmalu ne bodo omogočili druge možnosti kot, da izbirajo "alternativne" poti. Ob pomanjkanju denarja za vzdrževanje regionalnih cest ter modernih vplivih sprememb podnebja pa bodo te kmalu označene kot off-road.
Nova octavia scout je ob tem, še bolj kot njena predhodnica, precej zmogljiva tudi zunaj asfaltiranih cest. To ji omogoča 17,1 centimetrska oddaljenost od tal (za 3,1 centimetre več od klasične octavie combi), štirikolesni pogon z elektronsko razdelitvijo moči in haldex sklopko pete generacije, serijska elektronska zapora diferenciala EDS ter zaščita podvozja, ki tega varuje pred poškodbami na terenu.?? Zakaj se ponavljaš ?? (pod sliko je namreč identični tekst)
No za "inspiracijo":
www.youtube.com/watc...wAasSkZ7pA
www.youtube.com/watc...7kEJ-pHkWA
sporočil: 31.910
Zadnja sprememba: najobj 29.09.2014 15:12
... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi
vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev
...... evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
P.S.: da se ne bo kdo preveč čudil, je tukaj en.wikipedia.org/wik...erage_wage pojasnilo, ker na totem forumu velja, da je produktivnost enako plača ...
sporočil: 13.528
[najobj]Ma nemoj. Češki delavec, ko mu daš nemško tehnologijo in standarde in ordnung-und-disciplin postane praktično enako produktiven kot nemški, (če ne celo bolj). Plača je primerna tržnim razmeram okolja iz katerega prihaja. Sicer pa hvala za poslan link, oglej si ga še enkrat in boš videl do kod bo treba znižati plače v Sloveniji, da bomo zanimivi za kakšno podobno zgodbo kot je Škoda...
... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev ...
... evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
P.S.: da se ne bo kdo preveč čudil, je tukaj en.wikipedia.org/wik...erage_wage pojasnilo, ker na totem forumu velja, da je produktivnost enako plača ...
sporočil: 31.910
Zadnja sprememba: najobj 29.09.2014 15:53
[vickibedi]
> [najobj]
> ... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev ...
>
> ... evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
>
> P.S.: da se ne bo kdo preveč čudil, je tukaj en.wikipedia.org/wik...erage_wage pojasnilo, ker na totem forumu velja, da je produktivnost enako plača ...
Ma nemoj. Češki delavec, ko mu daš nemško tehnologijo in standarde in ordnung-und-disciplin postane praktično enako produktiven kot nemški, (če ne celo bolj). Plača je primerna tržnim razmeram okolja iz katerega prihaja. Sicer pa hvala za poslan link, oglej si ga še enkrat in boš videl do kod bo treba znižati plače v Sloveniji, da bomo zanimivi za kakšno podobno zgodbo kot je Škoda...... čuj, ampak pred in za linkom je v P.S.-u še nekaj malega teksta napisanega, ki je tudi za prebrat ...
P.S.: vprašanje iz mojega posta zaradi tvoje pripombe ni čisto nič izgubilo na aktualnosti ... evo, glih kontra ...
sporočil: 13.528
[najobj]Ne zastopim, kaj te muči. Volkswagen ima v ponudbui tudi podobno zasnovo avta, ki jo delajo v Nemčiji, za trikrat večje plače, če hočeš. Obe imata svoj segment kupcev, češka različica je dopolnilo k osnovni ponudbi za malo nižjo ceno, ki si jo lahko privoščijo glede na nižje stroške proizvodnje. Za obe velja, da bi šle hito iz ponudbe, če ne bi bilo dovolj kupcev.
> [vickibedi]
> > [najobj]
> > ... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev ...
> >
> > ... evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
> >
> > P.S.: da se ne bo kdo preveč čudil, je tukaj en.wikipedia.org/wik...erage_wage pojasnilo, ker na totem forumu velja, da je produktivnost enako plača ...
> Ma nemoj. Češki delavec, ko mu daš nemško tehnologijo in standarde in ordnung-und-disciplin postane praktično enako produktiven kot nemški, (če ne celo bolj). Plača je primerna tržnim razmeram okolja iz katerega prihaja. Sicer pa hvala za poslan link, oglej si ga še enkrat in boš videl do kod bo treba znižati plače v Sloveniji, da bomo zanimivi za kakšno podobno zgodbo kot je Škoda...
... čuj, ampak pred in za linkom je v P.S.-u še nekaj malega teksta napisanega, ki je tudi za prebrat ...
P.S.: vprašanje iz mojega posta zaradi tvoje pripombe ni čisto nič izgubilo na aktualnosti ... evo, glih kontra ...
sporočil: 1.046
Videl oba in res je, Angleži so mojstri jezika.
Ko gre za sterilnost, pa pri octavii scout ne moremo potegniti nič več, saj gre le za prihod avta na trg, tega pa zaradi odsotnosti nismo preizkusili.
Drugače je s preizkusi. Spodaj nekaj na hitro zbranih zapisov, sicer niso v stilu Top Geara, s sterilni vsekakor niso, vabljeni:
avto.finance.si/8805...voje-vrste
avto.finance.si/8801...in-karizme
avto.finance.si/8809...me%C5%A1an
avto.finance.si/8342...e-in-nazaj
avto.finance.si/8807...%8Di-nafta
avto.finance.si/3536...el-do-srca
.
.
.
Pobrskajte po portalu, našli boste veliko druge dobre vsebine
Ponavljanje ima svoj namen: Ko preletite naslov, podnaslov, uvod in podpise pod slikami, dobite osnovni info o vsebini.
Kritiko imamo radi, a smiselna je le konstruktivna
Miloš
Ko gre za sterilnost, pa pri octavii scout ne moremo potegniti nič več, saj gre le za prihod avta na trg, tega pa zaradi odsotnosti nismo preizkusili.
Drugače je s preizkusi. Spodaj nekaj na hitro zbranih zapisov, sicer niso v stilu Top Geara, s sterilni vsekakor niso, vabljeni:
avto.finance.si/8805...voje-vrste
avto.finance.si/8801...in-karizme
avto.finance.si/8809...me%C5%A1an
avto.finance.si/8342...e-in-nazaj
avto.finance.si/8807...%8Di-nafta
avto.finance.si/3536...el-do-srca
.
.
.
Pobrskajte po portalu, našli boste veliko druge dobre vsebine
Ponavljanje ima svoj namen: Ko preletite naslov, podnaslov, uvod in podpise pod slikami, dobite osnovni info o vsebini.
Kritiko imamo radi, a smiselna je le konstruktivna
Miloš
sporočil: 31.910
[vickibedi]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > > [najobj]
> > > ... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev ...
> > >
> > > ... evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
> > >
> > > P.S.: da se ne bo kdo preveč čudil, je tukaj en.wikipedia.org/wik...erage_wage pojasnilo, ker na totem forumu velja, da je produktivnost enako plača ...
> > Ma nemoj. Češki delavec, ko mu daš nemško tehnologijo in standarde in ordnung-und-disciplin postane praktično enako produktiven kot nemški, (če ne celo bolj). Plača je primerna tržnim razmeram okolja iz katerega prihaja. Sicer pa hvala za poslan link, oglej si ga še enkrat in boš videl do kod bo treba znižati plače v Sloveniji, da bomo zanimivi za kakšno podobno zgodbo kot je Škoda...
> ... čuj, ampak pred in za linkom je v P.S.-u še nekaj malega teksta napisanega, ki je tudi za prebrat ...
>
> P.S.: vprašanje iz mojega posta zaradi tvoje pripombe ni čisto nič izgubilo na aktualnosti ... evo, glih kontra ...
Ne zastopim, kaj te muči. Volkswagen ima v ponudbui tudi podobno zasnovo avta, ki jo delajo v Nemčiji, za trikrat večje plače, če hočeš. Obe imata svoj segment kupcev, češka različica je dopolnilo k osnovni ponudbi za malo nižjo ceno, ki si jo lahko privoščijo glede na nižje stroške proizvodnje. Za obe velja, da bi šle hito iz ponudbe, če ne bi bilo dovolj kupcev.... čuj, tukaj new.skoda-auto.com/e...eslav.aspx piše, da v "originalni" Škodi na Češkem dela 20.000 ljudi, ki so vključeni v tiste povprečne češke plače, ki so za enako kvaliteto in količino dela povprečno trikrat nižje kot čez mejo v dobrih 50 km oddaljeni Nemčiji in sploh ni pomembno, če v Mladi Boleslavi ne delajo točno tega modela Škode ...
P.S.: muči me nič, ampak ti na tvoj "Ma nemoj" na konkretnem praktičnem primeru hočem pokazati, da imata na totem forumu tako zelo opevana za višino plač odločilna produktivnost in plača skupnega malo več kot nič ... no, in če mi ne verjameš na besedo, vprašaj bodočo EU komisarko Alenko Bratušek, če že ne njeno bodočo tajnico ali pa čistilko njene bodoče pisarne ...
sporočil: 13.528
[najobj]Svašta, ne vem od kje ti ta ideja, da je višina plač neposredno odvisna od produktivnosti. Mogoče je res kdo to na temn forumu to kje zagovarjal, nimam pojma, pač ne berem vsega...
> [vickibedi]
> > [najobj]
> > > [vickibedi]
> > > > [najobj]
> > > > ... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev ...
> > > >
> > > > ... evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
> > > >
> > > > P.S.: da se ne bo kdo preveč čudil, je tukaj en.wikipedia.org/wik...erage_wage pojasnilo, ker na totem forumu velja, da je produktivnost enako plača ...
> > > Ma nemoj. Češki delavec, ko mu daš nemško tehnologijo in standarde in ordnung-und-disciplin postane praktično enako produktiven kot nemški, (če ne celo bolj). Plača je primerna tržnim razmeram okolja iz katerega prihaja. Sicer pa hvala za poslan link, oglej si ga še enkrat in boš videl do kod bo treba znižati plače v Sloveniji, da bomo zanimivi za kakšno podobno zgodbo kot je Škoda...
> > ... čuj, ampak pred in za linkom je v P.S.-u še nekaj malega teksta napisanega, ki je tudi za prebrat ...
> >
> > P.S.: vprašanje iz mojega posta zaradi tvoje pripombe ni čisto nič izgubilo na aktualnosti ... evo, glih kontra ...
> Ne zastopim, kaj te muči. Volkswagen ima v ponudbui tudi podobno zasnovo avta, ki jo delajo v Nemčiji, za trikrat večje plače, če hočeš. Obe imata svoj segment kupcev, češka različica je dopolnilo k osnovni ponudbi za malo nižjo ceno, ki si jo lahko privoščijo glede na nižje stroške proizvodnje. Za obe velja, da bi šle hito iz ponudbe, če ne bi bilo dovolj kupcev.
... čuj, tukaj new.skoda-auto.com/e...eslav.aspx piše, da v "originalni" Škodi na Češkem dela 20.000 ljudi, ki so vključeni v tiste povprečne češke plače, ki so za enako kvaliteto in količino dela povprečno trikrat nižje kot čez mejo v dobrih 50 km oddaljeni Nemčiji in sploh ni pomembno, če v Mladi Boleslavi ne delajo točno tega modela Škode ...
P.S.: muči me nič, ampak ti na tvoj "Ma nemoj" na konkretnem praktičnem primeru hočem pokazati, da imata na totem forumu tako zelo opevana za višino plač odločilna produktivnost in plača skupnega malo več kot nič ... no, in če mi ne verjameš na besedo, vprašaj bodočo EU komisarko Alenko Bratušek, če že ne njeno bodočo tajnico ali pa čistilko njene bodoče pisarne ...
Če pa logično pomisliš selitev proizvodnje v tujino ne bi imela nobenega smisla, če bi bila tam trikrat nižja produktivnost, četudi za trikrat nižjo ceno. Bazična predpostavka outsourca je torej boljše razmerje med produktivnostjo in ceno, to je valjda jasno.
Sicer pa je jasno tudi, da so plače v fabriki odvisne tudi od višine plač v regiji, ki so odvismne od moči gospodarstva, ki je odvisno med drugim tudi od produktivnosti, tako da se krog sklene.... Gre pa za posredne povezave, ki jih ne moreš povezat po tem sistemu, da če od danes zašraufam dvakrat več vijakov kot včeraj, potem pričakujem, da bom jutri imel dvakrat višjo plačo. Balkanci to dobro vemo, ker je kontra implikacija takšne miselnosti vic "kakva plata - takva vrata", ki nazadnje pripelje do tega, da ni več ne vrat ne plate, sicer pa da ti ne razlagam na široko, ker si to itak videl v živo...
sporočil: 13.528
[valsidalado]vladislav preberi si prosim celo kačo preden skočiš v luft.
> [vickibedi]
> > [najobj]
> Svašta, ne vem od kje ti ta ideja, da je višina plač neposredno odvisna od produktivnosti. Mogoče je res kdo to na temn forumu to kje zagovarjal, nimam pojma, pač ne berem vsega...
> Če pa logično pomisliš selitev proizvodnje v tujino ne bi imela nobenega smisla, če bi bila tam trikrat nižja produktivnost, četudi za trikrat nižjo ceno. Bazična predpostavka outsourca je torej boljše razmerje med produktivnostjo in ceno, to je valjda jasno.
> Sicer pa je jasno tudi, da so plače v fabriki odvisne tudi od višine plač v regiji, ki so odvismne od moči gospodarstva, ki je odvisno med drugim tudi od produktivnosti, tako da se krog sklene.... Gre pa za posredne povezave, ki jih ne moreš povezat po tem sistemu, da če od danes zašraufam dvakrat več vijakov kot včeraj, potem pričakujem, da bom jutri imel dvakrat višjo plačo. Balkanci to dobro vemo, ker je kontra implikacija takšne miselnosti vic "kakva plata - takva vrata", ki nazadnje pripelje do tega, da ni več ne vrat ne plate, sicer pa da ti ne razlagam na široko, ker si to itak videl v živo...
'Svašta'... Totalno si omejil (in celo pomešal) produktivnost s količino. Očitno ne ločiš produkcije od reprodukcije. 'Majčkeno' si me razočaral (pa se tebi celo zdi, da so te razočarali drugi...). Količina sicer vpliva na dobičke, ne pa nujno pozitivno; s količino lahko ustvariš tudi ogromno izgubo (je pa velikost trga za dobičke seveda tudi pomembna, količina pač). Lahko se omejiš pa tudi na proizvodnjo osnovnih dobrin (te boš vedno prodal), v vojnah še hrane manjka npr, v bolj univerzalno uporabne izdelke... Prav takole razmišljanje, kot tvoje, vodi nazaj v socializem, na žalost (pa ti tega verjetno ne misliš, predvidevam, da prej obratno; ne vemo, kdaj se vse sprenevedamo ali česa vse - ne vemo). Monopol (mimogrede) je pa tudi eno, prednost na trgu (temu podobna) je pa povsem nekaj drugega (samo da dopolnim povedano, da bo kaj sploh predstavljivo; za pripombo gre na tisti 'svašta' - in niti nisem želel kaj dosti povedati; za ugovor na tisti tvoj 'svašta'; tvoj svašta je svašta, v bistu). Ko je govora o produktivnosti, je govora še o marsičem, o kvaliteti, o dodanem delu, o relativni prednosti, o hitrosti, o zaščiti ideje, o zmanjšanju režijskih stroškov, deloma tudi res o ceni delovne sile (a gre bolj za organizacijo, za to, kdo bo kaj delal, koliko kdo stane, kot pa bi smelo iti za izkoriščanje), o organizitanosti ipd. Ne želim biti preveč pameten, me pa moti cinizem preveč pametnih, to pa ja (ne morem biti tiho na preveč pameti, če že brerem, če že moram kaj brati in če že moram živeti med določenimi ljudmi ipd) ...
Izvorno vprašanje je bilo tole:
evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
Jaz sem poskusil na to odgovorit, pa če se ti moja razlaga morda ni zdela dovolj pravilna, izvoli lahko sam podaš odgovor... ;)
p.s.
"Svašta", "ma nemoj" in podobno sem dodal zato, ker sem dobil občutek, da nekdo, ki postavlja takšna vprašanja, bodisi res ne ve kako te zadeve delujejo ali pa ( bolj verjetno ) samo poskuša biti ciničen...
sporočil: 31.910
[vickibedi]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > > [najobj]
> > > > [vickibedi]
> > > > > [najobj]
> > > > > ... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev ...
> > > > >
> > > > > ... evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
> > > > >
> > > > > P.S.: da se ne bo kdo preveč čudil, je tukaj en.wikipedia.org/wik...erage_wage pojasnilo, ker na totem forumu velja, da je produktivnost enako plača ...
> > > > Ma nemoj. Češki delavec, ko mu daš nemško tehnologijo in standarde in ordnung-und-disciplin postane praktično enako produktiven kot nemški, (če ne celo bolj). Plača je primerna tržnim razmeram okolja iz katerega prihaja. Sicer pa hvala za poslan link, oglej si ga še enkrat in boš videl do kod bo treba znižati plače v Sloveniji, da bomo zanimivi za kakšno podobno zgodbo kot je Škoda...
> > > ... čuj, ampak pred in za linkom je v P.S.-u še nekaj malega teksta napisanega, ki je tudi za prebrat ...
> > >
> > > P.S.: vprašanje iz mojega posta zaradi tvoje pripombe ni čisto nič izgubilo na aktualnosti ... evo, glih kontra ...
> > Ne zastopim, kaj te muči. Volkswagen ima v ponudbui tudi podobno zasnovo avta, ki jo delajo v Nemčiji, za trikrat večje plače, če hočeš. Obe imata svoj segment kupcev, češka različica je dopolnilo k osnovni ponudbi za malo nižjo ceno, ki si jo lahko privoščijo glede na nižje stroške proizvodnje. Za obe velja, da bi šle hito iz ponudbe, če ne bi bilo dovolj kupcev.
> ... čuj, tukaj new.skoda-auto.com/e...eslav.aspx piše, da v "originalni" Škodi na Češkem dela 20.000 ljudi, ki so vključeni v tiste povprečne češke plače, ki so za enako kvaliteto in količino dela povprečno trikrat nižje kot čez mejo v dobrih 50 km oddaljeni Nemčiji in sploh ni pomembno, če v Mladi Boleslavi ne delajo točno tega modela Škode ...
>
> P.S.: muči me nič, ampak ti na tvoj "Ma nemoj" na konkretnem praktičnem primeru hočem pokazati, da imata na totem forumu tako zelo opevana za višino plač odločilna produktivnost in plača skupnega malo več kot nič ... no, in če mi ne verjameš na besedo, vprašaj bodočo EU komisarko Alenko Bratušek, če že ne njeno bodočo tajnico ali pa čistilko njene bodoče pisarne ...
Svašta, ne vem od kje ti ta ideja, da je višina plač neposredno odvisna od produktivnosti. Mogoče je res kdo to na temn forumu to kje zagovarjal, nimam pojma, pač ne berem vsega...... jebiga, očitno ne bereš istega foruma, ker je tukaj res edina konstanta, da imamo pri nas previsoke plače, ker se naša produktivnost ne more meriti z boljšimi od nas, jaz pa sem na primeru Čehov pokazal, da to ne drži glih najbolj ...
Če pa logično pomisliš selitev proizvodnje v tujino ne bi imela nobenega smisla, če bi bila tam trikrat nižja produktivnost, četudi za trikrat nižjo ceno. Bazična predpostavka outsourca je torej boljše razmerje med produktivnostjo in ceno, to je valjda jasno.
Sicer pa je jasno tudi, da so plače v fabriki odvisne tudi od višine plač v regiji, ki so odvismne od moči gospodarstva, ki je odvisno med drugim tudi od produktivnosti, tako da se krog sklene.... Gre pa za posredne povezave, ki jih ne moreš povezat po tem sistemu, da če od danes zašraufam dvakrat več vijakov kot včeraj, potem pričakujem, da bom jutri imel dvakrat višjo plačo. Balkanci to dobro vemo, ker je kontra implikacija takšne miselnosti vic "kakva plata - takva vrata", ki nazadnje pripelje do tega, da ni več ne vrat ne plate, sicer pa da ti ne razlagam na široko, ker si to itak videl v živo...
P.S.: kje si zdaj ti šraufe našel ? ...
sporočil: 13.528
[najobj]Očitno mešaš sklepanje iz splošnega na posamično, ter obratno.
> [vickibedi]
> > [najobj]
> > > [vickibedi]
> > > > [najobj]
> > > > > [vickibedi]
> > > > > > [najobj]
> > > > > > ... Volkswagen pri tej, danes precej nišni, zasnovi najbrž ne bi vztrajal, če za te avtomobile ne bi našel dovolj kupcev ...
> > > > > >
> > > > > > ... evo, mene pa bolj zanima, če bi Volkswagen pri tej zasnovi vztrajal, če bi za te avtomobile moral plačati trikrat bolj produktivne nemške delavce oziroma zakaj Volkswagen sploh vztraja pri trikrat manj produktivnih čeških delavcih ...
> > > > > >
> > > > > > P.S.: da se ne bo kdo preveč čudil, je tukaj en.wikipedia.org/wik...erage_wage pojasnilo, ker na totem forumu velja, da je produktivnost enako plača ...
> > > > > Ma nemoj. Češki delavec, ko mu daš nemško tehnologijo in standarde in ordnung-und-disciplin postane praktično enako produktiven kot nemški, (če ne celo bolj). Plača je primerna tržnim razmeram okolja iz katerega prihaja. Sicer pa hvala za poslan link, oglej si ga še enkrat in boš videl do kod bo treba znižati plače v Sloveniji, da bomo zanimivi za kakšno podobno zgodbo kot je Škoda...
> > > > ... čuj, ampak pred in za linkom je v P.S.-u še nekaj malega teksta napisanega, ki je tudi za prebrat ...
> > > >
> > > > P.S.: vprašanje iz mojega posta zaradi tvoje pripombe ni čisto nič izgubilo na aktualnosti ... evo, glih kontra ...
> > > Ne zastopim, kaj te muči. Volkswagen ima v ponudbui tudi podobno zasnovo avta, ki jo delajo v Nemčiji, za trikrat večje plače, če hočeš. Obe imata svoj segment kupcev, češka različica je dopolnilo k osnovni ponudbi za malo nižjo ceno, ki si jo lahko privoščijo glede na nižje stroške proizvodnje. Za obe velja, da bi šle hito iz ponudbe, če ne bi bilo dovolj kupcev.
> > ... čuj, tukaj new.skoda-auto.com/e...eslav.aspx piše, da v "originalni" Škodi na Češkem dela 20.000 ljudi, ki so vključeni v tiste povprečne češke plače, ki so za enako kvaliteto in količino dela povprečno trikrat nižje kot čez mejo v dobrih 50 km oddaljeni Nemčiji in sploh ni pomembno, če v Mladi Boleslavi ne delajo točno tega modela Škode ...
> >
> > P.S.: muči me nič, ampak ti na tvoj "Ma nemoj" na konkretnem praktičnem primeru hočem pokazati, da imata na totem forumu tako zelo opevana za višino plač odločilna produktivnost in plača skupnega malo več kot nič ... no, in če mi ne verjameš na besedo, vprašaj bodočo EU komisarko Alenko Bratušek, če že ne njeno bodočo tajnico ali pa čistilko njene bodoče pisarne ...
> Svašta, ne vem od kje ti ta ideja, da je višina plač neposredno odvisna od produktivnosti. Mogoče je res kdo to na temn forumu to kje zagovarjal, nimam pojma, pač ne berem vsega...
> Če pa logično pomisliš selitev proizvodnje v tujino ne bi imela nobenega smisla, če bi bila tam trikrat nižja produktivnost, četudi za trikrat nižjo ceno. Bazična predpostavka outsourca je torej boljše razmerje med produktivnostjo in ceno, to je valjda jasno.
> Sicer pa je jasno tudi, da so plače v fabriki odvisne tudi od višine plač v regiji, ki so odvismne od moči gospodarstva, ki je odvisno med drugim tudi od produktivnosti, tako da se krog sklene.... Gre pa za posredne povezave, ki jih ne moreš povezat po tem sistemu, da če od danes zašraufam dvakrat več vijakov kot včeraj, potem pričakujem, da bom jutri imel dvakrat višjo plačo. Balkanci to dobro vemo, ker je kontra implikacija takšne miselnosti vic "kakva plata - takva vrata", ki nazadnje pripelje do tega, da ni več ne vrat ne plate, sicer pa da ti ne razlagam na široko, ker si to itak videl v živo...
... jebiga, očitno ne bereš istega foruma, ker je tukaj res edina konstanta, da imamo pri nas previsoke plače, ker se naša produktivnost ne more meriti z boljšimi od nas, jaz pa sem na primeru Čehov pokazal, da to ne drži glih najbolj ...
P.S.: kje si zdaj ti šraufe našel ? ...
Če pogledaš na primer zdravstveno stanje prebivalstva. Zdravje prebivalstva je (med drugim) nedvomno odvisno od npr. kakovost prehrane ter splošnih higienskih pogojev, tu ni dvoma. Možno pa, da je kak nesrečni Afričan prav danes umrl od ebole, čeprav je bil relativno dobro hranjen in se je držal higienskega minimuma. Podobno je tudi s plačami in produktivnostjo. Reciva da je slovensko gospodarstvo v težavah (med drugim) tudi zaradi nižje produktivnosti (v smislu previsokih stroškov na enoto proizvoda). Posledica so splošno nižje plače in standard v državi. Zato tudi delavec v Revozu zasluži manj kot njegov francoski kolega, čeprav dosega enake proizvodne standarde (v smislu privijačenih šraufov, če hočeš). Ker pa so stroški dela pri nas v splošnem previsoki, je s tem splošna produktivnost in konkurenčnost nižja in je posledica splošno slabše stanje kot npr. v Franciji ali Nemčiji, zato je tudi konkretna plača delavca v proizvodnji nižja. In pri proizvodnji z nižjo dodano vrednostjo, ki pri nas prednjači, lahko, če hočeš ostati konkurenčen bodisi znižaš plače ali robotiziraš proizvodnjo. Tako poenostavljeno - Nemci si lahko privoščijo robotizacijo, pri pa lahko samo znižamo plače, da ostanemo konkurenčni (ker pač nimamo ne dovolj kapitala ne dovolj izobražene delovne sile za robotizacijo).
Ne mešaj produktivnostjo z delavnostjo. Slovenci zase mislimo, da smo zelo delovni, vendar smo kljub temu nizko produktivni (čeprav bi se tudi o delavnosti dalo debatirat...) ;)
sporočil: 31.910
Zadnja sprememba: najobj 30.09.2014 15:42
[vickibedi]
> ... jebiga, očitno ne bereš istega foruma, ker je tukaj res edina konstanta, da imamo pri nas previsoke plače, ker se naša produktivnost ne more meriti z boljšimi od nas, jaz pa sem na primeru Čehov pokazal, da to ne drži glih najbolj ...
>
> P.S.: kje si zdaj ti šraufe našel ? ...
Očitno mešaš sklepanje iz splošnega na posamično, ter obratno.... čuj, jaz nič ne mešam, ampak samo povem, kaj berem na totem forumu ... evo, in na totem forumu sem ravnokar prebral, da je slovensko gospodarstvo v težavah (med drugim) tudi zaradi nižje produktivnosti v smislu previsokih stroškov (= plač) na enoto proizvoda, kar samo pomeni, da se lahko zavrtimo še en krog v smeri Bangladeša ... khmm, čeprav je tole forum.finance.si/?m=...223&single varovalka, da tako daleč vendarle ne bo šlo ...
Če pogledaš na primer zdravstveno stanje prebivalstva. Zdravje prebivalstva je (med drugim) nedvomno odvisno od npr. kakovost prehrane ter splošnih higienskih pogojev, tu ni dvoma. Možno pa, da je kak nesrečni Afričan prav danes umrl od ebole, čeprav je bil relativno dobro hranjen in se je držal higienskega minimuma. Podobno je tudi s plačami in produktivnostjo. Reciva da je slovensko gospodarstvo v težavah (med drugim) tudi zaradi nižje produktivnosti (v smislu previsokih stroškov na enoto proizvoda). Posledica so splošno nižje plače in standard v državi. Zato tudi delavec v Revozu zasluži manj kot njegov francoski kolega, čeprav dosega enake proizvodne standarde (v smislu privijačenih šraufov, če hočeš). Ker pa so stroški dela pri nas v splošnem previsoki, je s tem splošna produktivnost in konkurenčnost nižja in je posledica splošno slabše stanje kot npr. v Franciji ali Nemčiji, zato je tudi konkretna plača delavca v proizvodnji nižja. In pri proizvodnji z nižjo dodano vrednostjo, ki pri nas prednjači, lahko, če hočeš ostati konkurenčen bodisi znižaš plače ali robotiziraš proizvodnjo. Tako poenostavljeno - Nemci si lahko privoščijo robotizacijo, pri pa lahko samo znižamo plače, da ostanemo konkurenčni (ker pač nimamo ne dovolj kapitala ne dovolj izobražene delovne sile za robotizacijo).
Ne mešaj produktivnostjo z delavnostjo. Slovenci zase mislimo, da smo zelo delovni, vendar smo kljub temu nizko produktivni (čeprav bi se tudi o delavnosti dalo debatirat...) ;)
P.S.: da ne bom preveč delaven in premalo produktiven, bom zdaj s produktivnostjo in plačami nehal ...
Strani: 1