Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj se Nevadi izplača milijardna subvencija Tesli
Strani: 1
sporočil: 27.169
"Ameriška zvezna država Nevada se je še pred nekaj leti bojevala z
najvišjo, 14,5-odstotno, brezposelnostjo v zgodovini. Zdaj je ta
7,7-odstotna (julija je bilo brez dela 105 tisoč ljudi), kar pa je
še vedno med najvišjimi v ZDA."
predlagam tudi ogled tega
Changes in the US regional income distribution
nevada se zelo trudi, da bi bila rekorderka padca prihodkov gospodinjstev od vrha 1999, ceprav jo na koncu zjebe michigan
ftalphaville.ft.com/...tribution/
predlagam tudi ogled tega
Changes in the US regional income distribution
nevada se zelo trudi, da bi bila rekorderka padca prihodkov gospodinjstev od vrha 1999, ceprav jo na koncu zjebe michigan
ftalphaville.ft.com/...tribution/
sporočil: 3.698
Ali je novinar čudno povzel ali pa gre za čudne tržne prijeme. V EU
bi si nakopali na glavo kazen, garant.
Drugače pa pametno s strani Nevade, če jim računica pije vodo.
Sandoval je dodal še za 150,6 milijona evrov vreden paket dodatnih davčnih subvencij, znižano ceno elektrike za tovarno in še 95 milijonov evrov, s katerimi bodo pocenili zavarovalne police tesel.Kako za boga miloga zvezna država Nevada lahko določi ceno elektrrike in zavarovalne police? So lastniki elektrarne in zavarovalnice?
Musk se je ob tem zavezal: če bo v prihodnjih desetih letih v Nevadi zapravil manj kot 2,7 milijarde evrov, bo moral vrniti del državnih subvencijŠkoda, ker ni pojasnjeno, kako se bo merilo "zapravljanje" Tesle oz. Muska.
Drugače pa pametno s strani Nevade, če jim računica pije vodo.
sporočil: 27.169
Zadnja sprememba: crt 19.09.2014 10:51
[Smudlek]verjetno podobno, kot ceno goriva tvorijo med drugim trosarine, pri katerih ima drzava manevrski prostor. (tukaj pac najbrz ne gre dobesedno za trosarine but you get the idea.)
Kako za boga miloga zvezna država Nevada lahko določi ceno elektrrike in zavarovalne police? So lastniki elektrarne in zavarovalnice?
kot zanimivost - najvecji stromar v nevadi je nv energy, ki ga je lani prevzel midamerican energy = warren buffett.
sporočil: 3.698
[crt]OK, potem tole z Buffetom razumem, da je Buffet seštel ena in ena, ter dobil tri, kar pomeni, da se mu splača. Je pred tem kupil kakšne nenavadno zanimive delnice, katere se drugim (spet) niso zdele nič posebnega?
> [Smudlek]
> Kako za boga miloga zvezna država Nevada lahko določi ceno elektrrike in zavarovalne police? So lastniki elektrarne in zavarovalnice?
verjetno podobno, kot ceno goriva tvorijo med drugim trosarine, pri katerih ima drzava manevrski prostor. (tukaj pac najbrz ne gre dobesedno za trosarine but you get the idea.)
kot zanimivost - najvecji stromar v nevadi je nv energy, ki ga je lani prevzel midamerican energy = warren buffett.
Če se vrnem k elektriki. OK, recimo da lahko znižajo trošarino, samo niti slučajno je ne morejo samo določenemu kupcu. Ne more iti skozi. Edino logično je, da bo Nevada sofinancirala ceno elektrike. Nelojalna konkurenca?
sporočil: 27.169
Zadnja sprememba: crt 19.09.2014 11:11
[Smudlek]seveda lahko gre skozi (politicna volja nima omejitev) in seveda je lahko nelojalna konkurenca.
Če se vrnem k elektriki. OK, recimo da lahko znižajo trošarino, samo niti slučajno je ne morejo samo določenemu kupcu. Ne more iti skozi. Edino logično je, da bo Nevada sofinancirala ceno elektrike. Nelojalna konkurenca?
(povsem mozno pa je, da drugi izdelovalcev avtov v drzavi ni)
sporočil: 817
[Kotzman]Ni bilo skorajda ampak so se ga kar zares otepali- žalostno je samo to, da nam isti idioti še danes krojijo usodo...
Pri na pa so se BMW-ja skorajda otepali.
sporočil: 4.807
Ljudi, pa to je Amerika...pri nas pa se ti pojavi v vladi neki
periferni kekec, ki odloči da ne rabimo graditi ne železnic, ne
ceste pa še česa ne....ker se itak nič več ne izplača....
.
Sprašujem se, kaj za boga miloga bo ta kekec sploh počel v službi....a bo tja samo hodil, pa morda malo nakladal za debelo plačo? Ga takega Slovenija sploh potrebuje, njego kot njegovo ministrstvo????
Takšen minister bi moral že včeraj sam takoj odstopini, ali pa jutri s celo vlado!
.
Sprašujem se, kaj za boga miloga bo ta kekec sploh počel v službi....a bo tja samo hodil, pa morda malo nakladal za debelo plačo? Ga takega Slovenija sploh potrebuje, njego kot njegovo ministrstvo????
Takšen minister bi moral že včeraj sam takoj odstopini, ali pa jutri s celo vlado!
sporočil: 6
čas vnosa: 19.09.14 13:41
Gledal sem naznanilo s Sandovalom in Muskom. Treba je dodati, da ne
gre za subvencije ali dotacije ampak gre za oprostitve. Torej
Nevado ne bo stalo nič, če investicija ne uspe-za vsako oprostitev
je določeno po fazah, kaj mora najprej prinesti investicija.
sporočil: 4.340
[kojot01]Ja, tisto z BMW-jem je bojda bilo res tako. Ampak vseeno pa pri tej novici ne morem mimo dejstva, da so te subvencije za Teslo v obliki davčnih olajšav. Pri nas je pa nemalo primerov, tudi iz avtomobilskega sveta, ko država subvencionira podjetje z direktnim poklanjanjem davkoplačevalskega denarja, subvencionirano podjetje pa si potem še plačilo davkov "uredi" s transfernimi cenami in podobnimi prijemi za "davčno optimizacijo". Sicer je oboje lahko sporno, ampak naša varianta subvencioniranja je nedvomno bolj sporna od tiste iz Nevade.
> [Kotzman]
> Pri na pa so se BMW-ja skorajda otepali.
Ni bilo skorajda ampak so se ga kar zares otepali- žalostno je samo to, da nam isti idioti še danes krojijo usodo...
sporočil: 3.600
[MM1411]Hm, torej se izplača graditi drugi tir. Je mar en želežniški tir tako obremenjen, da ne zmore prenesti vseh vlakovnih kompozicij, ki se kar tarejo na njem? Veš da.
Ljudi, pa to je Amerika...pri nas pa se ti pojavi v vladi neki periferni kekec, ki odloči da ne rabimo graditi ne železnic, ne ceste pa še česa ne....ker se itak nič več ne izplača....
.
sporočil: 3.087
[COP]Jaz sem takoj za to, da drugi tir gradi privatni investitor, ki ga lahko potem tudi trži. Dejstvo je, da tega ne bo, ker se ne splača. Ne splača pa se, ker ni potrebe.
> [MM1411]
> Ljudi, pa to je Amerika...pri nas pa se ti pojavi v vladi neki periferni kekec, ki odloči da ne rabimo graditi ne železnic, ne ceste pa še česa ne....ker se itak nič več ne izplača....
> .
Hm, torej se izplača graditi drugi tir. Je mar en želežniški tir tako obremenjen, da ne zmore prenesti vseh vlakovnih kompozicij, ki se kar tarejo na njem? Veš da.
Za drugi tir se lobira zgolj za to, da bi nekdo z izgradnjo zaslužil in da bi se provizije in podkupnine zlile v roke politične elite in njih prijateljev. Isto kot TEŠ6.
sporočil: 2.300
čas vnosa: 20.09.14 23:00
Pohvalno za guvernerja,a E avtomobili so brez lažjih,bolj
reciklirajočih,hitreje polnečih in za 300% cenejših ter za 500%
zmoglivejših AKUJEv pač MRLIČ.
sporočil: 4.807
[ogo]Še dobro, da so progo v deželici pod Alpami zgradili v času Avstrije, sicer bi še danes blago vlekli močni volovi.... ;o)
> [COP]
> > [MM1411]
> > Ljudi, pa to je Amerika...pri nas pa se ti pojavi v vladi neki periferni kekec, ki odloči da ne rabimo graditi ne železnic, ne ceste pa še česa ne....ker se itak nič več ne izplača....
> > .
>
> Hm, torej se izplača graditi drugi tir. Je mar en želežniški tir tako obremenjen, da ne zmore prenesti vseh vlakovnih kompozicij, ki se kar tarejo na njem? Veš da.
Jaz sem takoj za to, da drugi tir gradi privatni investitor, ki ga lahko potem tudi trži. Dejstvo je, da tega ne bo, ker se ne splača. Ne splača pa se, ker ni potrebe.
Za drugi tir se lobira zgolj za to, da bi nekdo z izgradnjo zaslužil in da bi se provizije in podkupnine zlile v roke politične elite in njih prijateljev. Isto kot TEŠ6.
sporočil: 3.698
[crt]Hm, ZDA, pa enaka pravila, pa to... ali zakaj bi jih drugod dobili po prstih zaradi nelojalne konkurence... ali pa bi pri nas (tudi Finance) začele tuliti o tovarišijskem kapitalizmu?
> [Smudlek]
> Če se vrnem k elektriki. OK, recimo da lahko znižajo trošarino, samo niti slučajno je ne morejo samo določenemu kupcu. Ne more iti skozi. Edino logično je, da bo Nevada sofinancirala ceno elektrike. Nelojalna konkurenca?
seveda lahko gre skozi (politicna volja nima omejitev) in seveda je lahko nelojalna konkurenca.
(povsem mozno pa je, da drugi izdelovalcev avtov v drzavi ni)
Strani: 1