Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj se Nevadi izplača milijardna subvencija Tesli

Strani: 1

crt sporočil: 27.169
[#2457423] 19.09.14 10:14
Odgovori   +    0
"Ameriška zvezna država Nevada se je še pred nekaj leti bojevala z najvišjo, 14,5-odstotno, brezposelnostjo v zgodovini. Zdaj je ta 7,7-odstotna (julija je bilo brez dela 105 tisoč ljudi), kar pa je še vedno med najvišjimi v ZDA."

predlagam tudi ogled tega

Changes in the US regional income distribution

nevada se zelo trudi, da bi bila rekorderka padca prihodkov gospodinjstev od vrha 1999, ceprav jo na koncu zjebe michigan

ftalphaville.ft.com/...tribution/
anon-316844 sporočil: 5
[#2457437] 19.09.14 10:27
Odgovori   +    6
čas vnosa: 19.09.14 09:48
Pri na pa so se BMW-ja skorajda otepali.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2457457] 19.09.14 10:45
Odgovori   +    1
Ali je novinar čudno povzel ali pa gre za čudne tržne prijeme. V EU bi si nakopali na glavo kazen, garant.
Sandoval je dodal še za 150,6 milijona evrov vreden paket dodatnih davčnih subvencij, znižano ceno elektrike za tovarno in še 95 milijonov evrov, s katerimi bodo pocenili zavarovalne police tesel.
Kako za boga miloga zvezna država Nevada lahko določi ceno elektrrike in zavarovalne police? So lastniki elektrarne in zavarovalnice?
Musk se je ob tem zavezal: če bo v prihodnjih desetih letih v Nevadi zapravil manj kot 2,7 milijarde evrov, bo moral vrniti del državnih subvencij
Škoda, ker ni pojasnjeno, kako se bo merilo "zapravljanje" Tesle oz. Muska.

Drugače pa pametno s strani Nevade, če jim računica pije vodo.
crt sporočil: 27.169
[#2457461] 19.09.14 10:51 · odgovor na: anon-106712 (#2457457)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: crt 19.09.2014 10:51
[Smudlek]
Kako za boga miloga zvezna država Nevada lahko določi ceno elektrrike in zavarovalne police? So lastniki elektrarne in zavarovalnice?
verjetno podobno, kot ceno goriva tvorijo med drugim trosarine, pri katerih ima drzava manevrski prostor. (tukaj pac najbrz ne gre dobesedno za trosarine but you get the idea.)

kot zanimivost - najvecji stromar v nevadi je nv energy, ki ga je lani prevzel midamerican energy = warren buffett.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2457472] 19.09.14 11:02 · odgovor na: crt (#2457461)
Odgovori   +    2
[crt]
> [Smudlek]
> Kako za boga miloga zvezna država Nevada lahko določi ceno elektrrike in zavarovalne police? So lastniki elektrarne in zavarovalnice?

verjetno podobno, kot ceno goriva tvorijo med drugim trosarine, pri katerih ima drzava manevrski prostor. (tukaj pac najbrz ne gre dobesedno za trosarine but you get the idea.)

kot zanimivost - najvecji stromar v nevadi je nv energy, ki ga je lani prevzel midamerican energy = warren buffett.
OK, potem tole z Buffetom razumem, da je Buffet seštel ena in ena, ter dobil tri, kar pomeni, da se mu splača. Je pred tem kupil kakšne nenavadno zanimive delnice, katere se drugim (spet) niso zdele nič posebnega?
Če se vrnem k elektriki. OK, recimo da lahko znižajo trošarino, samo niti slučajno je ne morejo samo določenemu kupcu. Ne more iti skozi. Edino logično je, da bo Nevada sofinancirala ceno elektrike. Nelojalna konkurenca?
crt sporočil: 27.169
[#2457479] 19.09.14 11:10 · odgovor na: anon-106712 (#2457472)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: crt 19.09.2014 11:11
[Smudlek]
Če se vrnem k elektriki. OK, recimo da lahko znižajo trošarino, samo niti slučajno je ne morejo samo določenemu kupcu. Ne more iti skozi. Edino logično je, da bo Nevada sofinancirala ceno elektrike. Nelojalna konkurenca?
seveda lahko gre skozi (politicna volja nima omejitev) in seveda je lahko nelojalna konkurenca.

(povsem mozno pa je, da drugi izdelovalcev avtov v drzavi ni)
kojot01 sporočil: 817
[#2457503] 19.09.14 11:57 · odgovor na: anon-316844 (#2457437)
Odgovori   +    12
[Kotzman]
Pri na pa so se BMW-ja skorajda otepali.
Ni bilo skorajda ampak so se ga kar zares otepali- žalostno je samo to, da nam isti idioti še danes krojijo usodo...
MM1411 sporočil: 4.807
[#2457511] 19.09.14 12:21
Odgovori   +    9
Ljudi, pa to je Amerika...pri nas pa se ti pojavi v vladi neki periferni kekec, ki odloči da ne rabimo graditi ne železnic, ne ceste pa še česa ne....ker se itak nič več ne izplača....
.
Sprašujem se, kaj za boga miloga bo ta kekec sploh počel v službi....a bo tja samo hodil, pa morda malo nakladal za debelo plačo? Ga takega Slovenija sploh potrebuje, njego kot njegovo ministrstvo????
Takšen minister bi moral že včeraj sam takoj odstopini, ali pa jutri s celo vlado!
anon-319291 sporočil: 6
[#2457587] 19.09.14 15:06
Odgovori   +    5
čas vnosa: 19.09.14 13:41
Gledal sem naznanilo s Sandovalom in Muskom. Treba je dodati, da ne gre za subvencije ali dotacije ampak gre za oprostitve. Torej Nevado ne bo stalo nič, če investicija ne uspe-za vsako oprostitev je določeno po fazah, kaj mora najprej prinesti investicija.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2457590] 19.09.14 15:12 · odgovor na: kojot01 (#2457503)
Odgovori   +    8
[kojot01]
> [Kotzman]
> Pri na pa so se BMW-ja skorajda otepali.

Ni bilo skorajda ampak so se ga kar zares otepali- žalostno je samo to, da nam isti idioti še danes krojijo usodo...
Ja, tisto z BMW-jem je bojda bilo res tako. Ampak vseeno pa pri tej novici ne morem mimo dejstva, da so te subvencije za Teslo v obliki davčnih olajšav. Pri nas je pa nemalo primerov, tudi iz avtomobilskega sveta, ko država subvencionira podjetje z direktnim poklanjanjem davkoplačevalskega denarja, subvencionirano podjetje pa si potem še plačilo davkov "uredi" s transfernimi cenami in podobnimi prijemi za "davčno optimizacijo". Sicer je oboje lahko sporno, ampak naša varianta subvencioniranja je nedvomno bolj sporna od tiste iz Nevade.
pinkfloyyd sporočil: 658
[#2457609] 19.09.14 16:03
Odgovori   +    3
Toliko o enakih možnostih za vse podjetnike :)
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2457655] 19.09.14 18:22 · odgovor na: MM1411 (#2457511)
Odgovori   +    4
[MM1411]
Ljudi, pa to je Amerika...pri nas pa se ti pojavi v vladi neki periferni kekec, ki odloči da ne rabimo graditi ne železnic, ne ceste pa še česa ne....ker se itak nič več ne izplača....
.
Hm, torej se izplača graditi drugi tir. Je mar en želežniški tir tako obremenjen, da ne zmore prenesti vseh vlakovnih kompozicij, ki se kar tarejo na njem? Veš da.
ogo sporočil: 3.087
[#2457750] 20.09.14 12:50 · odgovor na: anon-166232 (#2457655)
Odgovori   +    9
[COP]
> [MM1411]
> Ljudi, pa to je Amerika...pri nas pa se ti pojavi v vladi neki periferni kekec, ki odloči da ne rabimo graditi ne železnic, ne ceste pa še česa ne....ker se itak nič več ne izplača....
> .

Hm, torej se izplača graditi drugi tir. Je mar en želežniški tir tako obremenjen, da ne zmore prenesti vseh vlakovnih kompozicij, ki se kar tarejo na njem? Veš da.
Jaz sem takoj za to, da drugi tir gradi privatni investitor, ki ga lahko potem tudi trži. Dejstvo je, da tega ne bo, ker se ne splača. Ne splača pa se, ker ni potrebe.
Za drugi tir se lobira zgolj za to, da bi nekdo z izgradnjo zaslužil in da bi se provizije in podkupnine zlile v roke politične elite in njih prijateljev. Isto kot TEŠ6.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2457874] 21.09.14 08:21
Odgovori   +    0
čas vnosa: 20.09.14 23:00
Pohvalno za guvernerja,a E avtomobili so brez lažjih,bolj reciklirajočih,hitreje polnečih in za 300% cenejših ter za 500% zmoglivejših AKUJEv pač MRLIČ.
MM1411 sporočil: 4.807
[#2457916] 21.09.14 13:18 · odgovor na: ogo (#2457750)
Odgovori   +    4
[ogo]
> [COP]
> > [MM1411]
> > Ljudi, pa to je Amerika...pri nas pa se ti pojavi v vladi neki periferni kekec, ki odloči da ne rabimo graditi ne železnic, ne ceste pa še česa ne....ker se itak nič več ne izplača....
> > .
>
> Hm, torej se izplača graditi drugi tir. Je mar en želežniški tir tako obremenjen, da ne zmore prenesti vseh vlakovnih kompozicij, ki se kar tarejo na njem? Veš da.

Jaz sem takoj za to, da drugi tir gradi privatni investitor, ki ga lahko potem tudi trži. Dejstvo je, da tega ne bo, ker se ne splača. Ne splača pa se, ker ni potrebe.
Za drugi tir se lobira zgolj za to, da bi nekdo z izgradnjo zaslužil in da bi se provizije in podkupnine zlile v roke politične elite in njih prijateljev. Isto kot TEŠ6.
Še dobro, da so progo v deželici pod Alpami zgradili v času Avstrije, sicer bi še danes blago vlekli močni volovi.... ;o)
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2458107] 22.09.14 10:27 · odgovor na: crt (#2457479)
Odgovori   +    0
[crt]
> [Smudlek]
> Če se vrnem k elektriki. OK, recimo da lahko znižajo trošarino, samo niti slučajno je ne morejo samo določenemu kupcu. Ne more iti skozi. Edino logično je, da bo Nevada sofinancirala ceno elektrike. Nelojalna konkurenca?

seveda lahko gre skozi (politicna volja nima omejitev) in seveda je lahko nelojalna konkurenca.

(povsem mozno pa je, da drugi izdelovalcev avtov v drzavi ni)
Hm, ZDA, pa enaka pravila, pa to... ali zakaj bi jih drugod dobili po prstih zaradi nelojalne konkurence... ali pa bi pri nas (tudi Finance) začele tuliti o tovarišijskem kapitalizmu?

Strani: 1