Strani: 1

anon-284823 sporočil: 2.300
[#2455385] 12.09.14 08:45
Odgovori   +    1
Ferrari ni nikoli bil znamka za katero bi se navduševal bolj me blikovno navdušuje Lamborghini imel pa je nekaj zares edinstvenih modelov in tudi sedaj nekaj lepih.
Čeprav ima Marccione prav ,da je bogatih več kot 500 pa je preveliko število pomeni manjša ekskluzivnost in spravljanje marke na nivo Renaulta ,kar je nadaljne vprašanje ali bo še potem toliko kupcev kot jih je sedaj,je pa res ,sa po letih ostane malo celih Ferrarijev.
Mogoče bi dvig proizvodnje za kakšnih 10-100 enot po modelu ne naredil znatne skode,če pa bodo pretiravali pa znajo kopci hitro najti druge proizvajalce,ki sicer niso Ferrari a so enako hitri in v manjšem številu.
Kajti luxus ni samo v ceni ampak ševilu izdelanih vozil,mislim ,da je Lamborghini z Veneom zadel bolj pravo politiko.
Marccione bo moral nujno likvidirati Lancio,povrniti Chryslerja in Dodgea v Evropo poenotiti platforme Dodge-Chrysler-Alfa in Fiat ter Alfi in Fiatu ,dati nove modele naslednike uspešnih modelov.Ter prestižnejših modelov,bo pa moral nkaj narediti tudiMaserati saj je tam število modelov premajhno,enako pa je treba ustaviti nižanje nivoja znamke Jeep,da se ne sprevrže v neko "povečano izvedbo" Fiative PandeSkratka ni pomembna samo števillka ampak tudi tržna strategija in orientiranost in vizija.
Resda Dodge -Chrysler dela večkot dobro,vendar nemore dolgoročno reševati primankljaja pomankanja modelov pri Fiatu in Alfi.
vrac sporočil: 11.068
[#2455421] 12.09.14 09:52 · odgovor na: anon-284823 (#2455385)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: vrac 12.09.2014 09:53
Zakaj bi likvidiral Lancio? Po moje bi bila to velika napaka. Ne moreš znamke s tako krasno zgodovino kar ugasniti. Morda v tem trenutku nima pravih modelov, vendar avto ni samo stvar tehnike, še bolj je pomembna znamka. In Lancija je dobra znamka, ki je v zadnjih dveh desetletjih zaspala, ni pa za evtanazijo. Še zdaleč ne.
anon-4389 sporočil: 1
[#2455472] 12.09.14 10:56 · odgovor na: vrac (#2455421)
Odgovori   +    2
[vrac]
Zakaj bi likvidiral Lancio? Po moje bi bila to velika napaka. Ne moreš znamke s tako krasno zgodovino kar ugasniti. Morda v tem trenutku nima pravih modelov, vendar avto ni samo stvar tehnike, še bolj je pomembna znamka. In Lancija je dobra znamka, ki je v zadnjih dveh desetletjih zaspala, ni pa za evtanazijo. Še zdaleč ne.
Žal je ugasnitev Lancie že odločena. Samo z mestno Y-ko Lancii žal ni uspelo izplavati iz rdečih številk, kar je vsekakor pričakovano. Upam samo, da ne bodo čez nekaj let podobno pokopali Alfe...
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2455671] 12.09.14 21:24 · odgovor na: vrac (#2455421)
Odgovori   +    1
[vrac]
Zakaj bi likvidiral Lancio? Po moje bi bila to velika napaka. Ne moreš znamke s tako krasno zgodovino kar ugasniti. Morda v tem trenutku nima pravih modelov, vendar avto ni samo stvar tehnike, še bolj je pomembna znamka. In Lancija je dobra znamka, ki je v zadnjih dveh desetletjih zaspala, ni pa za evtanazijo. Še zdaleč ne.
Očitno NE razumevanje realnosti.Chrsler ni Lancia-še manj Dodge in ko pogledam rebadge C300 in Magnuma ne na stranišče isti fail je Fremont.Chrysler in Dodge sta nekaj drugega kot Lancia-imasta future ,Lancia žal ne.
In vprašanje kaj bi raj izbral Lancio Themo ali C300 ali Magnuma-sezadeva prevesi v prid slednjih.Nihče NE mara SLABIH kopij!

Strani: 1