Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Divine DS za nov način doživljanja avtomobilov
Strani: 1
sporočil: 9.830
"pravokotno oblikovan volan pa obljublja zanimivo vozniško
doživetje."
Pravokoten volan je definitivno ... eee ... "zanimivo" vozniško doživetje, ja. Pri manevriranju ga "zanimivo" in sočno prekolneš najmanj stokrat!
A so se tile majstri kdaj vprašali, zakaj je vsak volan ponavadi OKROGEL?
Pravokoten volan je definitivno ... eee ... "zanimivo" vozniško doživetje, ja. Pri manevriranju ga "zanimivo" in sočno prekolneš najmanj stokrat!
A so se tile majstri kdaj vprašali, zakaj je vsak volan ponavadi OKROGEL?
sporočil: 2.300
Recimo takole,design dokaj dober in malce poseben in
vpadljiv.
A za prestiž bo treba le malce več kot štiri vilindre ,sploh če bi hotel biti DS globalna luxuzna znamka ,bo verjetno treba kaj narediti tudi na V6 in V8,drugače bo le samo še en avto in nič drugega.
A za prestiž bo treba le malce več kot štiri vilindre ,sploh če bi hotel biti DS globalna luxuzna znamka ,bo verjetno treba kaj narediti tudi na V6 in V8,drugače bo le samo še en avto in nič drugega.
sporočil: 1.301
sicer gre res za ultimativno "dizajnersko eskapado" in ne kej, kar
bi lahko kdaj videli v produkciji pa vseeno... naj ga vsaj za ene
10cm zožajo, vsaj za 10cm podaljšajo, naj se znebijo že enkrat te
neokusne kitajske "DS Wing" maske (čeprav je v tokratni
reinkarnaciji še najbolj "znosna"), Swarowski kristalov (saj ne gre
za Gorenjev hladilnik) in podobnega "kičeraja"... pa bo nastalo kej
uporabnega!
osebno mi je fajn, da z dizajnom še posebej sprednjega dela in kljub "kitajski" maski, namesto na njihove "kitajce" (Metropolis, Numero 9, DS 5LS, DS 6), spominja na "evropejce", konkretno na koncepta Revolt in Survolt... čeprav bo marsikdo zaradi notranjega dela maske in ravnih in oglatih kontur luči "vidu" kakšnega Audija... v zadnjem koncu (zarad širokih bokov in štop lamp) pa Alfino Brero... pa tudi to, na koncu koncev, ni nič slabega!
ni pa, da bi zdej šli v debate kaj na njem je "samo sebi v namen" oziroma, kaj ni "zadost originalno" ali, kaj rabi, da bo bil "pravi premium"... gre pač za čistokrvni dizajnerski koncept, ki je namenjen razkazovanju oziroma "samemu sebi"!
poleg tega pa zadevščina, zaradi svojih nenavadnih dimenzij, v živo ziher zgleda povsem samosvoje...
hja... v bistvu škoda, da DS4 ni bolj podoben temu... bi ga ziher prodajali veliko bolje če bi bil "propisni" kupe z nizko silhueto in malo več "jajci", kot pa zdej, ko je "dvignjen" pa ni ne "kupe" ne "crossover"... še tiste fiksne šipe zadnjih vrat bi blo kupcem "lažje pogoltnit".
osebno mi je fajn, da z dizajnom še posebej sprednjega dela in kljub "kitajski" maski, namesto na njihove "kitajce" (Metropolis, Numero 9, DS 5LS, DS 6), spominja na "evropejce", konkretno na koncepta Revolt in Survolt... čeprav bo marsikdo zaradi notranjega dela maske in ravnih in oglatih kontur luči "vidu" kakšnega Audija... v zadnjem koncu (zarad širokih bokov in štop lamp) pa Alfino Brero... pa tudi to, na koncu koncev, ni nič slabega!
ni pa, da bi zdej šli v debate kaj na njem je "samo sebi v namen" oziroma, kaj ni "zadost originalno" ali, kaj rabi, da bo bil "pravi premium"... gre pač za čistokrvni dizajnerski koncept, ki je namenjen razkazovanju oziroma "samemu sebi"!
poleg tega pa zadevščina, zaradi svojih nenavadnih dimenzij, v živo ziher zgleda povsem samosvoje...
hja... v bistvu škoda, da DS4 ni bolj podoben temu... bi ga ziher prodajali veliko bolje če bi bil "propisni" kupe z nizko silhueto in malo več "jajci", kot pa zdej, ko je "dvignjen" pa ni ne "kupe" ne "crossover"... še tiste fiksne šipe zadnjih vrat bi blo kupcem "lažje pogoltnit".
sporočil: 6.899
Od zunaj audi.
Od znotraj pizdarija.
Pod havbo brez jajc.
Elektronika garantira drage probleme.
Why? Because we are french :-)
Zadnje francoske kul stvari so bile peugeot 607 in citroen c6.
Od znotraj pizdarija.
Pod havbo brez jajc.
Elektronika garantira drage probleme.
Why? Because we are french :-)
Zadnje francoske kul stvari so bile peugeot 607 in citroen c6.
sporočil: 1.301
[NemirniTujec]eh, dej no... to je koncept brez produkcijskih ambicij ampak, če že iščeš "dlako v jajcu"...:
Od zunaj audi.
Od znotraj pizdarija.
Pod havbo brez jajc.
Elektronika garantira drage probleme.
Why? Because we are french :-)
Zadnje francoske kul stvari so bile peugeot 607 in citroen c6.
od zunaj, evolucija tega:
stge 1 iz 2009:
img.thesun.co.uk/aid...15374a.jpg
stage 2 iz 2010:
galleryphotocars.com...rvolt4.jpg
primerjaj...
beta3.finance.si//pi....600px.jpg
če ne vidiš, da je v principu samo tretje "pakovanje" istega, z masko in lučmi, značilnimi za njihove zadnje koncepte in produkcijske kitajske DS-e... pol je pač Audi :).
od znotraj: še večji dizajnerski "izd*k" kot od zunaj, brez veze komentirat...
pod haubo: BMW
elektronika: pod havbo BOSH, v kabini najvrjetneje Apple
why? exactly! ...because they are French! :))
zadnje kul francoske stvari... ne glih popolnoma, ampak ja... se strinjam.
;)
sporočil: 6.899
[drugmirko]Pac malo tecnarim
> [NemirniTujec]
> Od zunaj audi.
> Od znotraj pizdarija.
> Pod havbo brez jajc.
> Elektronika garantira drage probleme.
> Why? Because we are french :-)
> Zadnje francoske kul stvari so bile peugeot 607 in citroen c6.
eh, dej no... to je koncept brez produkcijskih ambicij ampak, če že iščeš "dlako v jajcu"...:
od zunaj, evolucija tega:
stge 1 iz 2009:
img.thesun.co.uk/aid...15374a.jpg
stage 2 iz 2010:
galleryphotocars.com...rvolt4.jpg
primerjaj...
beta3.finance.si//pi....600px.jpg
če ne vidiš, da je v principu samo tretje "pakovanje" istega, z masko in lučmi, značilnimi za njihove zadnje koncepte in produkcijske kitajske DS-e... pol je pač Audi :).
od znotraj: še večji dizajnerski "izd*k" kot od zunaj, brez veze komentirat...
pod haubo: BMW
elektronika: pod havbo BOSH, v kabini najvrjetneje Apple
why? exactly! ...because they are French! :))
zadnje kul francoske stvari... ne glih popolnoma, ampak ja... se strinjam.
;)
sporočil: 31.918
[drugmirko]... evo, in poleg pravokotno oblikovanega volana, ki obljublja zanimivo vozniško doživetje, bodo pravokotna kolesa ziher naslednji korak za nov način doživljanja avtomobilov, kjer bodo oblikovalci in inženirji najmlajše francoskega znamke s produkcijskimi ambicijami pokazali, kaj znajo ...
> [NemirniTujec]
> Od zunaj audi.
> Od znotraj pizdarija.
> Pod havbo brez jajc.
> Elektronika garantira drage probleme.
> Why? Because we are french :-)
> Zadnje francoske kul stvari so bile peugeot 607 in citroen c6.
eh, dej no... to je koncept brez produkcijskih ambicij ampak, če že iščeš "dlako v jajcu"...:
od zunaj, evolucija tega:
stge 1 iz 2009:
img.thesun.co.uk/aid...15374a.jpg
stage 2 iz 2010:
galleryphotocars.com...rvolt4.jpg
primerjaj...
beta3.finance.si//pi....600px.jpg
če ne vidiš, da je v principu samo tretje "pakovanje" istega, z masko in lučmi, značilnimi za njihove zadnje koncepte in produkcijske kitajske DS-e... pol je pač Audi :).
od znotraj: še večji dizajnerski "izd*k" kot od zunaj, brez veze komentirat...
pod haubo: BMW
elektronika: pod havbo BOSH, v kabini najvrjetneje Apple
why? exactly! ...because they are French! :))
zadnje kul francoske stvari... ne glih popolnoma, ampak ja... se strinjam.
;)
P.S.: če pomislim na oni motor v gepeku od Twingota, je pommes frites ob bečkem vineršniclu, mešani solati in dva deci Metliške črnine pravzaprav zadnja kul francoska stvar, ki se je v tem trenutku spomnim ... jebiga, je pač čas kosila in jaz sem lačen, žleht pa sem itak vedno ...
Strani: 1