Strani: 1

anon-258692 sporočil: 1.010
[#2439282] 31.07.14 10:16
Odgovori   +    8
V SŽ je itak zaposlena vsa garnitura SDSa, tako da kar se mene tiče lahko kar vse zaprejo. SŽ itak delajo zgubo, država pa to že leta pokriva!
anon-202018 sporočil: 8.635
[#2439420] 31.07.14 12:47
Odgovori   +    6
........................ ni še jasno, kaj pomeni zapis v osnutku koalicijske pogodbe


...................... buuuuuuu!so male sive celice mogoče na paši?stvar je namreč popolnoma jasna!razgonit bando ajzenponarsko in podpolnoma odpreti železniško omrežje za tuje prevoznike(db,obb)!pika
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2439793] 01.08.14 07:50
Odgovori   +    2
Tukaj je več kot jasno, da bi preko mešanja megle Slovenskih železnic radi preko tega naslova pobirtali sredstva in bi jih kanalizirali na druge naslove. Tako je potrebno da je infrastruktura popolnoma ločena in jasno mora biti začrtana meja med Slovenskimi železnicami in prevozniki. ZAto je potrebno ločiti tudi katero osebje na Slvoenskih železnicah spada med infrastrukturo. Ko pa beremo članke in vidimo, da železnica ima svoj zdravstveni dom, ki naj bi imel koncesijo, da opravlja preglede za delavce na železnicah. Tako je smešno, da bi celo opravljal preglede delavcem RCA. To je najbolj smešna pozicija in jasen primer konflikta interesov. Pustimo ob strani kaj pišejo zakoni. POglejmo kaj dela praksa. ŽE zadnji primer okrog odvzema koncesije kaže kako je vseskupaj ena velika jama in korupcijska tveganja.

ZAto takšen predlog je več kot na mestu, da se infrastruktura tudi fizično loči od Slovenskih železnic že zaradi vidika, da se natančno ve v vsakem trenutku kdo je zakaj odgovoren. NAslednji korak pa je ločitev potniškega in tovornega prometa med seboj ter določitev koncesije za opravljanje javnega potniškega prometa in globalno ureditev javnega prometa v Sloveniji
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2439833] 01.08.14 09:13 · odgovor na: (#2439799)
Odgovori   +    1
ČE gledamo priemrjavo med Telčekomom in Slovenskimi železnicami bi v vseh prierih radi posamezniki, da bi enim ostalo samo slabo in drugi bi pobirali smetano.
ZAto je potrebno neke trase dati na javno dražbo in naj jih plača. TAko bi rešili dolgoročno financiranje vzdrževanja železniške infrastrukture. NE pas edaj, da kot opažam na SŽ samo kalkulirajo kako bodo pobrali čimveč denarja in si ga postopači po pisarnah razdelili med seboj.
ZAto podpiram, da neka agencija določi pogoje uporabe prog in plačilo teh storitev po Slveoniji. Združevanje z raznimi drugimi sploh ni kompatibilno, saj je preveč razlik v delovanju.

Nesporno pa infrastruktura kot so tiri, postaje vzdrževanje prog in osebje na teh nmestih mora preiti v infrastrukturo. NElogično je, da je malo tu in malo tam. NAj bo tam, kjer dela in ne mešati še zraven neke politike.
GV-3786 sporočil: 234
[#2439917] 01.08.14 11:58
Odgovori   +    1
SŽ infrastruktura je molzna krava za prelivanje sredstev po sistemu in vir netransparentnosti. Vse se preplačuje z 30% razlike in imajo slab nadzor nad vgrajenimi materiali (beri: vgrajujejo na papriju več kot vgradijo). Ločitev je nujna že zaradi tožbe EU kot prihajjajoče direktive.

Strani: 1