Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bo Cerar Slovenskim železnicam vzel SŽ - Infrastrukturo?
Strani: 1
sporočil: 1.010
V SŽ je itak zaposlena vsa garnitura SDSa, tako da kar se mene tiče
lahko kar vse zaprejo. SŽ itak delajo zgubo, država pa to že leta
pokriva!
sporočil: 8.635
........................ ni še jasno, kaj pomeni zapis v osnutku
koalicijske pogodbe
...................... buuuuuuu!so male sive celice mogoče na paši?stvar je namreč popolnoma jasna!razgonit bando ajzenponarsko in podpolnoma odpreti železniško omrežje za tuje prevoznike(db,obb)!pika
...................... buuuuuuu!so male sive celice mogoče na paši?stvar je namreč popolnoma jasna!razgonit bando ajzenponarsko in podpolnoma odpreti železniško omrežje za tuje prevoznike(db,obb)!pika
sporočil: 2.624
Tukaj je več kot jasno, da bi preko mešanja megle Slovenskih
železnic radi preko tega naslova pobirtali sredstva in bi jih
kanalizirali na druge naslove. Tako je potrebno da je
infrastruktura popolnoma ločena in jasno mora biti začrtana meja
med Slovenskimi železnicami in prevozniki. ZAto je potrebno ločiti
tudi katero osebje na Slvoenskih železnicah spada med
infrastrukturo. Ko pa beremo članke in vidimo, da železnica ima
svoj zdravstveni dom, ki naj bi imel koncesijo, da opravlja
preglede za delavce na železnicah. Tako je smešno, da bi celo
opravljal preglede delavcem RCA. To je najbolj smešna pozicija in
jasen primer konflikta interesov. Pustimo ob strani kaj pišejo
zakoni. POglejmo kaj dela praksa. ŽE zadnji primer okrog odvzema
koncesije kaže kako je vseskupaj ena velika jama in korupcijska
tveganja.
ZAto takšen predlog je več kot na mestu, da se infrastruktura tudi fizično loči od Slovenskih železnic že zaradi vidika, da se natančno ve v vsakem trenutku kdo je zakaj odgovoren. NAslednji korak pa je ločitev potniškega in tovornega prometa med seboj ter določitev koncesije za opravljanje javnega potniškega prometa in globalno ureditev javnega prometa v Sloveniji
ZAto takšen predlog je več kot na mestu, da se infrastruktura tudi fizično loči od Slovenskih železnic že zaradi vidika, da se natančno ve v vsakem trenutku kdo je zakaj odgovoren. NAslednji korak pa je ločitev potniškega in tovornega prometa med seboj ter določitev koncesije za opravljanje javnega potniškega prometa in globalno ureditev javnega prometa v Sloveniji
sporočil: 2.624
ČE gledamo priemrjavo med Telčekomom in Slovenskimi železnicami bi
v vseh prierih radi posamezniki, da bi enim ostalo samo slabo in
drugi bi pobirali smetano.
ZAto je potrebno neke trase dati na javno dražbo in naj jih plača. TAko bi rešili dolgoročno financiranje vzdrževanja železniške infrastrukture. NE pas edaj, da kot opažam na SŽ samo kalkulirajo kako bodo pobrali čimveč denarja in si ga postopači po pisarnah razdelili med seboj.
ZAto podpiram, da neka agencija določi pogoje uporabe prog in plačilo teh storitev po Slveoniji. Združevanje z raznimi drugimi sploh ni kompatibilno, saj je preveč razlik v delovanju.
Nesporno pa infrastruktura kot so tiri, postaje vzdrževanje prog in osebje na teh nmestih mora preiti v infrastrukturo. NElogično je, da je malo tu in malo tam. NAj bo tam, kjer dela in ne mešati še zraven neke politike.
ZAto je potrebno neke trase dati na javno dražbo in naj jih plača. TAko bi rešili dolgoročno financiranje vzdrževanja železniške infrastrukture. NE pas edaj, da kot opažam na SŽ samo kalkulirajo kako bodo pobrali čimveč denarja in si ga postopači po pisarnah razdelili med seboj.
ZAto podpiram, da neka agencija določi pogoje uporabe prog in plačilo teh storitev po Slveoniji. Združevanje z raznimi drugimi sploh ni kompatibilno, saj je preveč razlik v delovanju.
Nesporno pa infrastruktura kot so tiri, postaje vzdrževanje prog in osebje na teh nmestih mora preiti v infrastrukturo. NElogično je, da je malo tu in malo tam. NAj bo tam, kjer dela in ne mešati še zraven neke politike.
sporočil: 234
SŽ infrastruktura je molzna krava za prelivanje sredstev po sistemu
in vir netransparentnosti. Vse se preplačuje z 30% razlike in imajo
slab nadzor nad vgrajenimi materiali (beri: vgrajujejo na papriju
več kot vgradijo). Ločitev je nujna že zaradi tožbe EU kot
prihajjajoče direktive.
Strani: 1