Strani: 1

LanaD sporočil: 180
[#2434708] 22.07.14 10:56 · odgovor na: (#2434702)
Odgovori   +    12
sej to lahko že nekaj časa naročiš prek spleta (bananarepublic.gap.eu)... dostavljajo iz uk.. iz lastnih izkušenj: dostava (nad 50 eur free - pogosto, običajno ob koncih tedna, imajo akcije, da je brezplačno ne glede na vrednost nakupa) praktično skoraj vedno naslednji delovni dan zjutraj - z dhl.. :)
vrac sporočil: 11.068
[#2434711] 22.07.14 11:01
Odgovori   +    7
Tu se vidi, kaj je šlo narobe pri projektu AHA Mure.Očitno je za inovativne projekte celo v Sloveniji dovolj prostora. Mura bi lahko samo v Sloveniji, če bi spodbujala franšizing in lastno trgovsko mrežo prodala letno najmanj za 100 do 200 milijonov EUR-ov oblačil. Tako jih pa namesto njih tujci. Ta znesek predstavlja zgolj četrtino slovenskega tržnega potenciala. Zato to ne bi bil neuresničljiv cilj. Seveda so v tem trenutku to samo mokre sanje.
anon-220534 sporočil: 695
[#2434722] 22.07.14 11:11
Odgovori   +    7
zelo dobra novica, bo pa zanimivo videt ali se bodo dolgoročno obdržali :)
vrac sporočil: 11.068
[#2434771] 22.07.14 11:51 · odgovor na: (#2434755)
Odgovori   +    22
[republican]
> [vrac]
> Tu se vidi, kaj je šlo narobe pri projektu AHA Mure.Očitno je za inovativne projekte celo v Sloveniji dovolj prostora. Mura bi lahko samo v Sloveniji, če bi spodbujala franšizing in lastno trgovsko mrežo prodala letno najmanj za 100 do 200 milijonov EUR-ov oblačil. Tako jih pa namesto njih tujci. Ta znesek predstavlja zgolj četrtino slovenskega tržnega potenciala. Zato to ne bi bil neuresničljiv cilj. Seveda so v tem trenutku to samo mokre sanje.

Slovenija je premajhen trg za preživetje takšne tekstilne tovarne, kot je bila Mura. Izven Slovenije je bila pa Mura povsem neprepoznavna blagovna znamka (z izjemo bivše Juge). Pod svojo blagovno znamko torej ni mogla prodret na tuje trge, za šivanje oblačil uveljavljenih blagovnih znamk je bila pa predraga (ker so pač azijske šivilje cenejše od slovenskih).
Seveda imaš prav, tu sploh ni dileme. Lon posel v Sloveniji nima perspektive, vsaj to je v tem trenutku menda jasno. To da Mura v tem trenutku ni brend v tujini je sicer res, vendar tudi H&M in Zara ni bil, pa sedaj je. Vsaj Zara je bila pred 30 leti manjša in manj poznana od Mure. Gre za izbiro poslovnega modela in tu je Mura (ne samo AHA, ko je bilo zajebano že vse kar se je dalo zajebati), pač pa takoj po letu 90,ko je bil zadnji čas za spremembo poslovnega modela in internacionalizacijo. Pa tega žal niso storili. Ohranili so neučinkovit kolhoz in konec je pač takšen kot je.
LanaD sporočil: 180
[#2434825] 22.07.14 12:51 · odgovor na: (#2434789)
Odgovori   +    19
[republican]
Slovenska moda za razliko od španske ali italijanske v svetu ni preveč cenjena.
je mogoče problem v tem, da so njihove kolekcije zastarele? da njihovi oblikovalci delajo kar nekaj po svoje, niti približno ne sledijo modnim trendom? ok, pustimo klasiko - ampak res ne moreš pričakovat, da bo ženska kupila pet let star kroj plašča za letošnjo zimo..??
In btw, imam en Murin plašč, kakovosten, res ok, ni bil poceni, ampak zgleda čist zastarel.. ga ne vržem v smeti - sem pač hrček :) - in upam, da enkrat pride spet v modo :)

Podobna zgodba je že nekaj časa v Alpini.. tudi tam ženski čevlji gredo kar neko svojo pot... čisto mimo trenutnih trendov.. spet, zanemarimo Binomke, ki so predvsem za moške res super modeli (vizualno in kakovostno).. ker pa več čevljev na leto itak kupijo ženske, in čeprav so njihova kopita zakon, čevlji res udobni, ne vem, če želijo ženske nosit čevlje, ki zgledajo, da so bolj kot njim namenjene njihovim babicam..
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2434840] 22.07.14 13:10
Odgovori   +    1
Prvič čujem za gap, da to ni luknja v poslovanju preden sploh začnejo.
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2434852] 22.07.14 13:18 · odgovor na: anon-154710 (#2434840)
Odgovori   +    10
[polene]
Prvič čujem za gap, da to ni luknja v poslovanju preden sploh začnejo.
"Gap Inc. was founded by Doris and Don Fisher in 1969 in San Francisco, California, with a single store and a handful of employees. Today, Gap Inc. is a global company ... We have world headquarters in the San Francisco Bay Area and HQ offices in London, China, Japan and Canada." www.gapinc.com/conte...ml#par_faq
blink sporočil: 3.523
[#2434876] 22.07.14 13:52
Odgovori   +    9
"Blazno se nam povečuje prodaja na Hrvaškem, julija smo bili še enkrat boljši kot lani." A razumeti je, da predvsem zaradi nižanja stroškov, saj pravi, da prodaja ni bistveno zrasla."

Najbolje da odpusti vse zaposlene, pa bo prodaja rekordno zrasla.
anon-8705 sporočil: 746
[#2434877] 22.07.14 13:53 · odgovor na: vrac (#2434711)
Odgovori   +    4
[vrac]
Tu se vidi, kaj je šlo narobe pri projektu AHA Mure.Očitno je za inovativne projekte celo v Sloveniji dovolj prostora. Mura bi lahko samo v Sloveniji, če bi spodbujala franšizing in lastno trgovsko mrežo prodala letno najmanj za 100 do 200 milijonov EUR-ov oblačil. Tako jih pa namesto njih tujci. Ta znesek predstavlja zgolj četrtino slovenskega tržnega potenciala. Zato to ne bi bil neuresničljiv cilj. Seveda so v tem trenutku to samo mokre sanje.
ja samo potem bodo šivali v Bangladešu in ne v Prekmurju, zaposleni pa bodo kreativci in marketingarji iz večjih mest... Skratka take zgodbe ne moreš narediti na osebju Mure. Skratka tistih nekaj tisoč šivilj še vedno ne bi imelo dela, bi pa morda kakšen Mariborski izobraženec dobil službo. Ampak zakaj bi potem sploh imel blagovno znamko Mura, ki deluje za upokojence in je itak nihče v tujini ne pozna?
Endimion sporočil: 10.307
[#2434886] 22.07.14 14:04
Odgovori   +    7
Dodaja: "Sportina je na pravi poti. Blazno se nam povečuje prodaja na Hrvaškem, julija smo bili še enkrat boljši kot lani." A razumeti je, da predvsem zaradi nižanja stroškov, saj pravi, da prodaja ni bistveno zrasla.
Kaj zdaj.. mu je rasla prodaja al je zgolj stroške nižal?
anon-203080 sporočil: 1.088
[#2434891] 22.07.14 14:10
Odgovori   +    9
? kaj ko bi izdelali (sportina) lastno blagovno znamko, na primer progasta tkanina, ter kolekcijo poimenovali Bavčar??
anon-49458 sporočil: 2.114
[#2434896] 22.07.14 14:14
Odgovori   +    6
E Bato, da se ne bi šel nepremičnin bi bil zdele še vedno hud car...zato pa pa je Magistrat international ena najboljših firm v državi. Je pa vprašanje, kako dobro zastopništva filajo kake manjke pri cunjah. Močno dvomim da Galerija Emporium ne tolče bule.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2435127] 22.07.14 19:56 · odgovor na: anon-8705 (#2434877)
Odgovori   +    6
[0111Mo2]
ja samo potem bodo šivali v Bangladešu in ne v Prekmurju, zaposleni pa bodo kreativci in marketingarji iz večjih mest... Skratka take zgodbe ne moreš narediti na osebju Mure. Skratka tistih nekaj tisoč šivilj še vedno ne bi imelo dela, bi pa morda kakšen Mariborski izobraženec dobil službo. Ampak zakaj bi potem sploh imel blagovno znamko Mura, ki deluje za upokojence in je itak nihče v tujini ne pozna?
Kolikor na hitro računam, bi se ujelo.
Kreativce in marketingarje v Sloveniji manj plačati kot v Ameriki, šivilje pa v Sloveniji več kot v Bangladešu.
Pa če bi bile taiste šivilje tudi solastniki podjetja, zahtev po nekih nenormalnih dobičkih ne bi bilo.
jezst sporočil: 4.758
[#2435235] 23.07.14 00:25
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: jezst 23.07.2014 00:27
Blazno se nam povečuje prodaja na Hrvaškem, julija smo bili še enkrat boljši kot lani." A razumeti je, da predvsem zaradi nižanja stroškov, saj pravi, da prodaja ni bistveno zrasla.
Kakšne neumnosti pa so to?
vrac sporočil: 11.068
[#2435298] 23.07.14 09:05 · odgovor na: (#2434789)
Odgovori   +    2
[republican]
> [vrac]
> To da Mura v tem trenutku ni brend v tujini je sicer res, vendar tudi H&M in Zara ni bil, pa sedaj je.

Za promocijo tekstilne blagovne znamke je potrebnega ogromno denarja. Mura ga pač ni imela toliko, da bi lahko uveljavila svojo blagovno znamko v Evropi (kaj šele globalno)... Pa tudi če bi ga imela, je vprašanje če bi ji uspelo, ker ne prihaja iz prave države. Slovenska moda za razliko od španske ali italijanske v svetu ni preveč cenjena. A bi ti ponosno nosil recimo albansko ali slovaško blagovno znamko oblačil?

Razen tega sta španski in italijanski trg neprimerno večja od slovenskega. Zara se je najprej uveljavila v Španiji (in zaslužila dovolj denarja za promocijo), šele nato globalno.
Čuj zakaj so pa kupci auspuhov Akrapoviča tako zelo ponosni, da ga imajo na svojem motorju ali avtomobilu? Pa Akrapovič še zdaleč ni italijanski proizvajalec? Daj si poglej kak forum za motoriste, pa boš videl, kaj Akrapovič kot čista slovenska firma je in kaj predstavlja v svoji branži.
anon-25949 sporočil: 207
[#2435313] 23.07.14 09:29 · odgovor na: vrac (#2434711)
Odgovori   +    3
Mura bi prezivela ce bi ponujala stvari v koraku s casom. Ponavadi so imeli samo obleke s krojem iz 90' un barve za na pogreb.
anon-127452 sporočil: 2.567
[#2435355] 23.07.14 10:58 · odgovor na: vrac (#2434771)
Odgovori   +    0
[vrac]
To da Mura v tem trenutku ni brend v tujini je sicer res, vendar tudi H&M in Zara ni bil, pa sedaj je.

HM in Zara sta nizkocenovni verigi, noben brend. Zara je bolj trendy, HM je bolj klasika.

Problem Mure je, da je slogovno zaspala nekje v 80-ih letih, takrat je ta moda bila vredu. Za danes je ob tem zastaralem slogu enostavno predraga.

Danes si ljudje, ki hočejo poceni klasiko, kupujejo CA, HM itd. Tisti, ki imajo denar, se pa ne oblačijo tako klasično in posegajo po raznih znanih tujih firmah.

Strani: 1